Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Musik.. :D

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 21:52

Jordan kunne ikke lade være med at rynke panden kort og tænke lidt over hvad det endelig var hun sagde, " hvorfor har i ikke det?" spurgte han nysgerrigt og lagde hovedet lidt på skrå. Han lagde armene omkring livet på hende og var endelig ret ligeglad hvis hun fik tråt ham over foden, han kunne klare det og nu vejdede engle heller ikke så meget så det gik nok at han slet ikke ville kunne mærke det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 21:54

"Det var for sjov," Grinte hun stort og lagde armene om hans liv igen. Hun trak sig indtil ham og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 21:58

Jordan pustede i hendes hår og grinte lidt, " sådan noget skal man da ikke lave sjov med, det er jo alvor hvis i ikke har mad nok" sagde han og smilte svagt til hende. Han havde ikke troet at hun ville trække sig ind til ham, men han lod hende bare gøre det og holdte det svage smil på sine læber imens han så ned på hende.

//Smutter lige i nogle min. Men logger ikke ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 22:02

Hun smilte skævt, da hun ikke havde flere emner at snakke om. Hun sukkede dybt og måtte håbe på han havde nogle. Der stod nu ikke så mange mennesker ude på danse gulvet mere, men de ville sikkert komme hurtigt ud igen når der kom en sang de ville danse til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 22:25

Jordan smilte svagt til hende og tænkte lidt over hvad han skulle sige, emner var ikke lige hans speciale, så han bed sig diskret i læben. Nu begyndte han at danse langsomt da der ikke var så mange ude at danse lige nu, så nu havde de jo plads til at fylde lidt. "Forresten.. hvor gammel er du endelig`" spurgte han nysgerrigt, bare for at have et emne og pustede drillende i hendes hår igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 22:29

"Jeg er 16.. Hvad med dig?" Spurgte hun og smilte op til ham. Efter hans højde regnede hun ikke med at han var yngre end hende. Hun smilte og fuldte med i hans dans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 22:36

Jordan smilte skævt og tænkte lidt over det, "så passer din alder til din højde" drillede han grinene og rakte kort tunge til hende og smilte skævt igen, " jeg er 17" svarede han så lidt efter og grinte igen over sin anden komentar han havde givet hende lidt før, da han endelig synes den var meget sjov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 22:38

"Det gør jeg sikkert nok.. Jeg vokser heller ikke så meget mere. Nu kan jeg kun blive federe," Grinte hun og klappede sig selv på maven.. "Hmm, 17, Du passer næsten til din højde," Grinte hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 22:46

Jordan trak lidt på den ene skulder og smilte skævt, " du kan kun blive federe hvis du spiser usundt og for meget af det, men jeg skal da med glæde holde dig i ørene hvis det skulle ske" drillede han og grinte lidt. Han lagde dog hovedet lidt på skrå og smilte skævt, "sig mig.. hvad mener du med næsten?" spurgte han nysgerrigt og løftede for sjov det ene øjenbryn og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 22:48

"Du er høøøøøøøøøøj," Grinte hun drillende. Hun stillede sig op til ham for at prøve at hvor meget højere han var end hende. Hun kiggede op på ham "Seee, Høøøøj," Drillede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 22:52

Jordan kunne ikke ladde være med at grine og trak lidt på den ene skulder og tog sin ene hånd og lagde den oven på hendes hår, " eller også er det bare dig som er for lille, men nu passer det mig helt fint at du ikke er højere end mig.. endnu" drillede han og fik grint igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 22:55

Hun grinte og trak en hånd op for at kunne nå hans hoved, da han kunne nå hendes "Heey, jeg vil også kunne nå dit hoved," Grinte hun og hoppede op og ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 22:33

Jordan kunne ikke lade være med at grine og trak lidt på den ene skulder, " så kan jeg jo altid bukke mig ned" drillede han smilende og satte sig derefter lidt ned i hug, så han var nogenlunde på hendes højde og grinte lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 23:01

Hun klappede ham på hovedet med et muntert smil "Jeg føler mig virkelig lille," Grinte hun "Når jeg står ved siden af dig føler jeg mig som en på 12," Grinte hun "Jeg må ud og købe nogle meget høje højhæle," Grinte hun og kiggede ned på sine sko.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:57

Jordan kunne ikke lade være med at grine lidt da hun klappede ham oven i hovedet, men lidt efter ratte han sig op i normal størrelse igen og smilte skævt, " der er intet galt i at være lille, det kan nogle gange være til din fordel" forklarede han smilende og fik grint lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:59

"Ja, Jeg kan kravle imellem folks ben hvis jeg vil hurtigt frem til noget," Grinte hun og trak sig indtil ham igen og begyndte at danse langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:13

Jordan nikkede og lagde endnu engang sine hænder på hendes hofter da han mærkede at hun trak sig indtil ham igen og smilte lidt, " ja det kan du jo" grinte han og fulgte med hende, med at danse langsomt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:17

Hun svingede armene om hans liv som i en krammer. Nåt hun kiggede på ham var han faktisk i sååååå meget højere end hende. Det var lige tilpas. Der fremstod et grin fra hende, da hun pludselig så en mand som faldt henne ved et bord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:24

Jordan så bare smilende ned på hende og fortsatte med at holde sine hænder på hendes hofte, han begyndte dog også lidt at grine, da han også hørte og så at manden faldt henne ved at bord, " du skal være glad for at han ikke kan høre os" sagde Jordan og grinte lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:27

"Ja, Jeg er glad for den musik," grinte hun. Hun kiggede over mod baren hvor der nu stod færrer mennesker end der var for lidt siden. Hun kiggede tilbage på Jordan "Hmm, vil du med hen og have noget at drikke?" spurgte hun med et smil og pegede hen mod baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:38

Jordan så kort der hvor hun pegede hen og nikkede derefter svagt med et skævt smil på læberne da han så tilbage på hende, " ja det vil jeg da gerne" sagde han og tog derefter sine hænder til sig og så kort tænkende på hende, men smilte derefter skævt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:42

Hun lagde godt mærke til Jordans humør. Hun gik hen mod baren og satte sig på en barstol. Hun kiggede på Jordan "Hvad vil du have?" Spurgte hun med et skævt smil, da hun tænkte på Jordan's skæve smil. Hun fik sig taget sammen til at spørge "Hvad er der galt Jordan?" Spurgte hun med et skævt smil og kiggede ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:49

Jordan satte sig roligt ned ved siden af hende og så sig lidt om, nu kendte han nogenlunde baren ud og ind og trak lidt på den ene skulder, " jeg kan drikke det meste, så du bestemmer bare" svarede han med et skuldertræk og fjernede lidt af sit hår fra øjnene. Han så dog lidt overrasket på hende bagefter og rystede lidt på hovedet, " der er ikke noget glat Mira" svarede han og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:54

"Hmm, En bailey måske?" Smilte hun. "Er du sikker på at der ikke er noget galt? Jeg kan se det på dig," Sukkede hun og hævede øjenbrynene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:58

Jordan nikkede og smilte skævt, " det lyder godt" svarede han, men bed sig i læben over det andet hun sagde og nikkede igen, " jeg er 100 % sikker, jeg har det fint" svarede han og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Musik.. :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Musik.. :D
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Musik i kirken...
» Musik i kirken
» Give me, my musik.
» musik i skoven
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: