Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Musik.. :D

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 02:30

Dato : IRL
Årstid : Vinter
Dag : IRL
Vejr : IRL
Sted : The Reggie club.
Tid : 18.02
Omgivelser : Masse af dansende mennesker.

Mira sad ved et af bordene. Hun var iført en hvid kjole der gik til lidt over knæende. Hun havde et halssmykke på som var et kors med to diamanter. Hendes sko var et par sølv ballarina sko. Hendes hår var hængende (Avartar).. Hun sad med et glas cola foran sig. Hun kiggede ud på de dansende mennesker og nogle af dem væltede rundt, da de havde fået så meget at drikke at de ikke kunne stå ordenligt på benene. Hun grinte kort af en mand som faldt imellem menneskerne. Den høje musik brummede i ørenene. Hun kiggede tilbage på sin cola og tog en tår. Hun overvejede at gå fra festen, da det ikke var spændende at sidde alene..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 02:39

Jordan var på arbejde i aften da han havde fået at vide der ville være ret mange mennesker, som han så fik set at der var. Han stod som en af de tre bartendere oppe i baren og severede drinks og snaks til folk som gerne ville have det, han var faktisk rimelig god til sit job, for han havde ikke mistet eller tabt en eneste af de flasker som han havde smidt rundt med i luften for at blære sig lidt og kunne så grine af det bagefter. De fleste fra clubben kendte Jordan også gæsterne som kom der for at drikke sig stang stive eller bare for at snakke med ham. Jordan havde godt lagt mærke til at en anden engel var tilstede ved festen, men da han ikke kunne kigge rundt for de mennesker der stod ved baren, så kunne han ikke se hvem der var englen og det irreterede ham faktisk lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 02:51

Mira tog en tår mere, og undrede sig over hvorfor hun ikke fik noget cola i munden. Hun satte glasset på bordet og kiggede på det.. Tomt.. Hun sukkede og rejste sig op. Hun tog glasset i hånden og bevægede sig op mod baren. Hun satte glasset "Kan jeg bede om et glas cola mere?" Spurgte hun høfligt og satte sig på en af bar stolene. Hun kiggede ud mod danserne igen. Hun kiggede tilbage på bartenderne, da hun fornemmede en Engel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 03:01

Jordan bemærkede godt at englen kom op imod baren og han vendte kort blikket rundt, men han skulle jo koncentere sig om at skænke folk drinks lige nu. Men da han hørte at et glas blev sat igen lige efter han havde skænket rynkede han kort panden, men da han hørte en kvinde tale til ham som han ikke havde hørt før, så førte han sit blik over på hende og smilte svagt. Jordan svang et viskestykke over skulderen og gik over til hende, " selvf" sagde han bare kort med et smil og åbnede en falske cola og skænkede op til hende og stilte den på plads igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 03:08

"Tak," Smilede hun til drengen som tydeligvis var englen. Hun tog glasset op til munden og nippede til det. "Kan du ikke lige putte noget rom i," Smilede hun og rakte glasset frem. Hun vendte sig væk, men ombestemte sig hurtigt "Ej ved du hvad? Gi' mig også lige et shot. Nej vent gør det til to," grinte hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 03:16

Jordan nikkede kort til hende da hun takkede ham for at fylde op og var lige ved at gå igen, da hun bad ham om at fylde rom i, men han grinte dog lidt da hun ombestemte sig med det samme og han nikkede til hende igen, " hvor tit plejer du at tage i byen, siden du ikke kan bestemme dig?" spurgte han og smilte drilsk til hende, imens han tog to shots glass op og fandt flasken frem og begyndte at hælde op i dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 03:22

"Hmmm, HVERDAG!!" Grinte hun "Ej okay. Gør det ikke så tit.." Smilte hun.. "Du virker ikke særlig høj. Tag lige en Giraf øl til dig selv," Grinte hun drilsk. Hun kiggede hen på en gammel, fed mand der sad ved hendes side "Kunne jeg byde på noget? Jeg skal jo af med alle mine penge inden jeg bliver gammel, ligesom dig," Grinte hun drilsk til manden og vippede med øjenbrynene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 03:30

Jorden så overrasket på hende, han tænkte lidt på og hun var blevet fuld af cola og det fik ham til at grine lidt, han rettede sig lidt op da hun kommenterede hans højde og smilte skævt, " er 1,85 måske ikke højt for dig, det er endna højere end dig" svarede han og tørte bordet lidt af, han kunne dog ikke holde et grin tilbage da hun snakkede til den gamle mænd og Jordan lænede sig ind over disken hen til hende, " er du sikker på at du kan tåle at drikke?" spurgte han nysgerrigt og smilte skævt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 03:36

Hun smilede skævt "Jeg kommenterede ikke din højde. Det var en joke," Hun lyttede til det næste spørgsmål "Hmm Jaer, jeg er bare lidt hyper lige nu. Hvornår har du fri?" Spurgte hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 03:41

Jordan grinte lidt og begav sig til at tørre et glas af som han ville havde vasket imens hun snakkede til ham, " det ved jeg, jeg fik bare lyst til at svare igen" drillede han og blinkede hurtigt til hende og tog sit blik på glasset igen da han stilte det på plads. Men han vendte dog blikket på hende igen, da hun spurgte hvad tid han havde fri, "hmm.. det er forskelligt, aftner som denne har jeg sent fri, kl.10 eller 11 stykker, men det kommer and på om der kommer vikarer ind nogle gange, men på almindelig aftner har jeg fri kl.18 eller 19 stykker" svarede han smilende og stilte nogle glas på plads igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 05:54

"Er du med på at deltage i festen når du har fri?" Spurgte hun smilende og kiggede til siden hvor den fede mand havde siddet men nu forsvundet. Hun kiggede tilbage til drengen og lænede sig over disken og hviskede til ham "Jeg tror den gamle mand blev lidt sur," Hun satte sig tilbage igen. "Jeg hedder forresten Mira," Præsenterede hun sig smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 06:21

Jordan tænkte lidt over det hun spurgte om og smilte derefter skævt med et svagt nik, " så lad gå.. når jeg nu alligevel er her" drillede han og blinkede kort til hende og svang viskestykket over skulderen igen og lagde sine hænder på disken. Han så kort til siden da hun nævnte den gamle mand og nikkede grinene, " ja, hvis man ikke er vant til de unge mennesker er hyper" drillede han igen og grinte lidt. Jorden ragte sin hånd frem og nikkede, " mig en ære at møde dig Mira, jeg hedder Jordan" præsenterede han sig smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 06:55

Hun tog imod hans hånd og klemte den kort. Hun grinte, da han sagde det om den gamle mand "Tjaa, han lignte ikke en som har haft det sjovt i laaaang tid," Grinte hun og kiggede rundt i lokalet for at se om han var i clubben eller om han var gået. Hun fik ikke øje på ham. Hun vendte blikket mod Jordan igen og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 07:33

Før Mira nåede at tage sin hånd til sig igen, så vendte Jordan deres hænder så hendes lå øverst, derefter tog han hendes hånd hen til sin mund og kyssede den blidt ligesom man gjorde i gamle dage når man hilste og derefter slap han den helt og sendte et skævt smil til hende. han så selv kort rundt og rystede derefter på hovedet, " det kan jeg sagtens give dig ret i" grinte Jordan og lagde viskestykket på bordet under disken og begyndte at tage de ting af som gjorde at han lignede en bartender, da han godt måtte begynde at pakke sammen sammen nu, da der kom en anden ind for at tage hans plads.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 07:41

Hun fik et chok, da Jordan kyssede hendes hånd. Hun kunne fatisk godt lide det. Hun havde aldrig mødt en dreng som kyssede ens hånd når man mødtes. Hun smilte tl ham "Har du fri nu?" Spurgte hun og kiggede på ham med strålende øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 08:01

Jordan smilte skævt til hende imens han nikkede kort, "jep eller der er bare en som tager min plads nu, så nu er jeg ledig" drillede han smilende og blinkede hurtigt til hende. Han gik om bagved og kom derefter hen til hende og stilte sig ved siden af hende, " har du lyst til at danse?" spurgte han nysgerrigt og rakte hende sin ene hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 08:05

"Selvfølgelig," Smilte hun og tog imod hans hånd og bevægede sig ud mod danse gulvet. Hun lyttede til musikkens rytme og begyndte at danse til den. Hun kunne godt se at han var pænt meget højere end hende. Hun kiggede op på ham og smilte sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 08:09

Jordan ville drille hende lidt, så da de kom ud på danse gulvet trak han hende lidt ind til sig så de dansede ret tæt og han sendte hende et skævt smil. Han så sig kort om imens de dansede og kørte en hånd gennem håret men han så hurtigt på hende igen og blinkede hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 08:31

Hun smilte og kørte med på spøgen. Hun tog hænderne om ham og dansede tæt op af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 08:34

Jordan kunne ikke lade være med at grine, da hun faktisk kørte med på spøgen og han lagde sine hænder på hendes hofter og pustede hende for sjov i panden så lidt af hendes hår fløj op og han grinte igen. Han smilte skævt til hende og dansede videre og havde endelig ikke noget imod at de dansede tæt, da det jo bare var for sjov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 08:39

Hun rynkede panden da et pust ramte hendes pande. Hun kiggede op på ham og smile "Eeej, Det er snyd, Jeg kan jo ikke nå dig," Grinte hun og kørte en hånd igennem håret efter at pustet havde ændret på hendes hår. Hun kiggede til siderne for at se de andre mennesker der dansede i en klump. Hun kiggede langsomt tilbage på Jordan og smilte sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 08:42

Jordan kunne ikke lade være med at grine og trak lidt på den ene skulder, " så må du bare vokse noget mere" drillede han smilende og så hende kort i øjnene. Han holdte hende stadig blidt på hofterne og betragtede hende kort, " du danser godt" grinte han og blinkede drilsk til hende, da han godt kunne lide at drille hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 08:49

"Jamen, vi har ikke nok rugbrød til at jeg kan nå at blive højere end dig," grinte hun og kiggede ned på deres fødder. Hun kiggede hurtigt op igen og smilte kort. Hun smilede, da han sagde at hun dansede godt. Hun havde gået til noget dans i nogle år, men det var godt nok ikke lige tæt dans som de dansede nu.. Det var mere sådan noget funky mix som hun havde gået til. Og det var slet ikke det samme som tæt dans, da Funky mix er noget dans hvor man blander fx. Hip hop og ballet eller andre danse emner."Det ved jeg," Grinte hun selvglad og drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 21:44

Jordan kunne ikke lade være med at grine da han endelig synes det var meget sjovt, han plejede nu ikke at have noget imod folk som var mindre end ham og han var nu også glad for at hun ikke var højere end ham, det ville nok heller ikke se så godt ud alligevel. "Så må du jo spise frugt, eller andet som kan gøre dig højere" drillede han og fik grint igen, han var i vældigt godt humør lige nu. Han lod sine hænder fra hendes hofter glide op på hendes side og holdte hende blidt der imens de dansede tæt videre, "det er godt at vide sådan noget selv" grinte han og tog tungepidsen ud for at lege lidt med sit snakebite og smilte skævt imens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 21:49

Hun grinte af ham "Jeg tror slet ikke vi har så meget mad," Grinte hun og lagde armene om hans nakke. Hun kiggede kort ned på deres fødder igen og hurtigt op på ham. Hu var en smule bage for at træde ham på hans fødder.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Musik.. :D Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Musik.. :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Musik i kirken...
» Musik i kirken
» Give me, my musik.
» musik i skoven
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: