Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sneen daler ned..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sneen daler ned.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler ned..   Sneen daler ned.. - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 10:09

"Du har ikke set min kuglepen vel" sagde hun og kunne simpelhen ikke se den.
Hun løftede papirende men den var bare væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen daler ned.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler ned..   Sneen daler ned.. - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 02:08

Rose kløede sig lidt på kinden og så lidt rundt på gulvet "Hmm.." mumlede hun tænkende og kunne se et eller andet under bordet som hun stod ved "Jeg tror den ligger under bordet" sagde hun og pegede hen mod gulvet under bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen daler ned.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler ned..   Sneen daler ned.. - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 11:46

Hun kiggede ned og bukkede sig så hvorefter hun stod med sin kuglepen i hånden.
"Ja så kan man virkelig så at jeg har konsentrationen i orden" sagde hun og begyndte der
efter at skrive på papiret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen daler ned.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler ned..   Sneen daler ned.. - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 05:06

Rose grinte lavmælt og trak på skuldrene "Jah det kan man vel" mumlede hun muntert og satte sig til rette i sofaen og lod sit blik gå betragtende rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen daler ned.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler ned..   Sneen daler ned.. - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 02:40

HUn lagde papiret i en mappe og kiggede så op på Rose, "Jeg skal faktisk til at lukke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen daler ned.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler ned..   Sneen daler ned.. - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 05:55

Rose så tilbage på Linda og nikkede så "Okay" sagde hun, stadig muntert, og rejste sig op og strakte sig og følte lidt træt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen daler ned.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler ned..   Sneen daler ned.. - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 07:45

"Hyggeligt at møde dig" sagde hun og nikkede imens hun tog mappen og på en hyle.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sneen daler ned.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler ned..   Sneen daler ned.. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sneen daler ned..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Sneen daler ned
» Sneen daler...
» Sneen daler ned over den lille by - Privat Zean.
» Sneen daler uden for Petronias vinduer - Alias
» Sne der daler//Rose//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: