Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Oh NO

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:01

¤Dato :: 20Feb.
¤Årstid :: Irl
¤Dag :: Lørdag
¤Vejr :: overskyet
¤Sted :: Gå Gaden
¤Tid :: 15:00
¤Omgivelser :: En masse mennesker
¤Tøj :: http://ideagirlconsulting.files.wordpress.com/2009/07/adam-lambert-sexy-leather.jpg + http://www.celebrity-sunglasses-finder.com/image-files/adam_lambert-1.jpg
_________________________________________________________

Andy kom gående ned af gå gaden, han havde en smøg i munden og sine hænder nede i sine lommer. han gik lidt for sig selv og så ind af vinduerne i butikkerne, han vende sit blik ned mod jorden og gik bare videre
*hjem kære hjem* tænkte han
og ønskede bare at ligge hjemme i sine seng, da han var så træk. hans sko kørte hen af vejen og han var glad for at han havde solbiller på så folk ikke kunne se på ham, han kiggede ind i en butik og gik hurtigt der ind. det var en cd butik han tog en cd op
"fuck" udbrød han
og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:08

Dean kom gårende ned af gaden, han havde lommerne i hans bukse lommer og et svgat smil på læberne,
han ahvde nemlig fåret færten af Adam, han kiggede kort efter ham, men kunne kun lige nå at se at han gik ind
i cd butiken, Dean gik der ind og kiggede kort efter ham, men kiggede så lidt på de cdere der var der, Dean havde selv lavet musik men han havde valgt og lade være med og blive berømt

Tøj : http://cdn.buzznet.com/assets/users16/booba/default/yu--large-msg-123902078945.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:12

Andy havde fået færten Dean, mens cd'en havde overtaget hans hjerne. han så sig omkring inden han tog alle og gik op for at betale for dem, han lad dem alle og så på damen bag disken der så til overrasket på ham over at han købte så mange af den samme. han tog sin pung frem og hævede sit ene øjebryn
"har i flere af ham ?" spurgte han om
og damen nikkede langsomt inden hun gik om i baglokalet for at hente flere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:19

Dean fik øje på ham og kunne godt regne ud at det avr alle hans cder,
han rsytede på hovedet *Skøre dreng* han gik hen bag ved ham og hviskede i hans øre "Det bliver dyrt..hvad med fansne" Dean kyssede ham på ørene men trak sig så væk fra ham og smilede, han stod ikke langt væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:23

Andy smilte lidt da han hørte Dean's stemme, han vende sig om og træk på skulderne
"hvad nu hvis jeg ikke vil havde fan's der jeg bor" sagde han
Andy gik helt hen til ham og lag sine hænder på hans kinder og kyssede ham blidt på munden, inden han vende sig om da damen kom tilbage. han rodet sig lidt i håret da han så cd'erne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:29

Dean smilede lidt over kysset og over ham, "Jamen så lad mig gi dig et lift hjem" han smilede og tog sin
bli nøgle op af lommen og kiggede på alle cderne med et ret overrasket blik
men kørte bare en hånd igennem sit hår og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:34

Andy så over på ham og rystede på hovedet
"det behøver du ikke, så langtvæk bor jeg jo heller ikke" sagde han
og gav stille damen pengene og kørte en hånd igennem sit hår
"det er gaver" drillede han hende
og lag sine arme over kors, damen begynde at pakke dem ind. Andy vende sig om mod Dean og bed sig lidt i læben
"je.. jeg har været bange" mumlede han
og vende hurtigt sit blik mod damen igen da han ikke kunne få sig selv til at sige mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:38

"Bare pak ind vi går lige hurtigt ud" Dean tog fat i Adam og trak ham med udenfor
"Hvordan bange og jo jeg køre dig hjem..det får du ikke lov til og bestemme!" Dean kiggede alvorligt på ham og lagde en hånd på ahns kind og nussede blidt hans kind..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:50

Andy så på Dean og derefter på Damen, men vende hurtigt sit blik mod Dean igen
"jamen jeg gider ikke køre i bil så havde jeg nok taget min egen" sagde han
han lukkede sine øjne lidt i og lag sin hånd på hans og bed sig i læben, han åbnede sine øjne lidt efter og slap sin læbe
"a.. at du ikke alligevel ikke havde mig" mumlede han
og fjernede hurtigt hans hånd og gik ind i butikken, for at hente alle sine cd'er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:54

Dean sukkede, "Det virker mere som om du ikke vil have mig" sagde han i det døren lukkede han sukkede
dybt og fik det dårligt, tænken om at miste Adam gjoder ham trist, Dean tog en smød op af lommen og tog den i munden han røg ellers ikke mere men kun når han var trist, han kiggede ned i jodern med et trist blik..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 11:12

Andy kom lidt efter ud med en pose i hver hånd, han så på Dean og bed sig lidt i læben. han gik stille hen til ham og kyssede ham på kinden
"vil du med hjem eller ?" spurgte han om
han så lidt på hans smøg og satte den ene pose ned, og tog hans smøg og tog den i sin egen mund og tog posen igen og begynde at gå. han så tilbage på Dean og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 11:15

Dean kiggede på ham da han kom ud og smilede svagt over kysset, og så efter in smøg og smilede stort, han gik så roligt med ham "Du er skør" sagde han med et smil og tog en ny smøg og tændte den og tog en af hans poser, "Jeg vil gerne med hjem men det koster" han smilede udforderne til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 11:19

Andy så på ham og nikkede og kunne ikke lade være med at smile
"men sådan er jeg bare, elsk mig eller had mig for det" sagde han
og så efter sin pose inden han så op på ham og hævede det ene øjebryn
"du får ingen cd" mumlede han
og holde meget øje med sine cd'er, da han ikke havde lyst til at blive alt for kendt. han tog hurtigt hans smøg og tog den i munden, så han havde to i munden
"du skal ikke ryge så meget, du har ikke godt af det" mumlede han
og holde sit hoved væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 11:25

"Jeg valger og elske dig" han smilede og sukkede han tog hurtigt en cd i lommen
imens Andy så væk, han smilede så og rystede på hovedet, "Du har slet ikke godt af det..jeg tager ikek skade" han
tog en ny og tændte den og kiggede væk fra ham så han ikek kunne tag hans smøg..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 11:32

Andy så over på ham og træk på skulderne, han hævede det ene øjebryn og så på ham
"du giver ikke op vel ?" spurgte han om
og prøvede at få fat i hans smøg, han tog stille sine to smøger ud og pustede ud inden han kyssede ham på kinden
"hvad vil du så havde for at tage med mig hjem ?" spurgte han om
og lag sine smøger i munden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 11:38

"Nej jeg giver ikke op..det ved du jo godt" han smilede og nød kysset
han tænkte lidt, "For at tag med dig hjem vil jeg have en cd eller en cd" han smilede og kigede på ham og pustede
røgen ud af næseborene..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 11:42

Andy så på ham og tog stille hans hånd i sin, han flettede stille deres fingere sammen
"hvorfor vil du gerne havde en cd ?" spurgte han om
og lukkede sine øjne i da han havde det svært med at sige nej til Dean, han tænkte lidt over det og nikkede en gang
"okay du må godt tage en, så længe ikke andre høre den. jeg gider ikke havde at folk kommer hen til mig og vil havde en kram eller hvad fuck de kan finde på" mumlede han
og var lidt surt over at han havde det så svært med at sige nej til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 11:48

Dean smilede og nussede hans håd med sin tommelfimger ,
"Jeg har taget en" han smilede over at han ikke kunne sige nej, "Dt er kun mig der skal høre den...slap nu af skat"
hviskede han og smilede stadig "Jeg vil gerne have en den cd fordi du har lavet den" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 11:54

Andy så hurtigt fra ham og hævede det ene øjebryn
"har du stjålet fra mig" sagde han
og prøvede at se surt på ham, han tog smøgerne ud af munden inden han bøjede sig hen mod ham og kyssede ham på kinden
"når okay, jeg har også masser af dem" sagde han
og drejede ned af en vej og lo lidt af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 12:00

Dean smillede og nikkede "Ja det har jeg" sagde han stolt.
Han kiggede rundt men tog sat fat i Adam med en anden hånd g pressede ham blidt op af muren og kyssede ham
ømt på munden "Jeg elsker dig!" sagde han og mete det hn kyssede ham ´nu igen ømt på munden og havde ders tre smøger i hånden men kasede dem nu på jodern
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 12:06

Andy smilte stort og fik et chok da han blev skubbet op af en mur
"jeg elsker også dig" hviskede han
og kyssede ham ømt tilbage, han lukkede sine øjne i og lag sin anden hånd på hans brystkasse. han tog fat i hans trøje og hev ham tætter på sig
"jeg har savnet dig" hviskede han så
og blev bare ved med at kysse sig og kunne ikke lade være med at smile over de få mennesker der gik forbi dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 12:11

Dean var ligeglad med menneskerne han rykkede sig tætter på ham og kyssede ham vider
imens hviskede han "Jeg har savnet dig hvor har du været henne" han kyssede lidt med men kiggede så
på ham og ventede på et svar?? men smilede til ham imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 12:14

Andy åbnede sine øjne og så på ham, han fugtede stille sin læber
"i LA.. hrmm sammen med Mike" sagde han og mumlede det sidste
han kyssede ham hurtigt igen og træk ham tætter på sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 12:22

Dean slap kysset og kiggede kort på ahm men trak sig så væk fra ham, han sagde ikke
noget men begyndte så og gå, han sukkede "Mike" sagde ha mest til sig selv og havde helt glemt at han havde
Adam's pose i hånden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 12:27

Andy så efter ham og bed sig i læben, han løb hurtigt efter ham og hoppede op på hans ryg. han lag hurtigt sine ben tæt rundt om livet på ham
"ja jeg var sammen med Mike, jeg skulle afholde en koncert der og jeg havde lovet ham at han skulle med" sagde han hurtigt
og kyssede ham i nakken, han gav et suk fra sig og trykkede sit hoved mod hans nakke
"sidst jeg så sig, så når du gik.. og der gik et par dage troede jeg at du ikke ville havde mig alligevel, jeg troede at du fik mig til at slå op med Mike fordi du ville havde mig til at havde dig dårligt.. jeg var ikke sikker på om du elskede mig" hviskede han
ind i hans øre og bed derefter i det
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh NO Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh NO
Tilbage til toppen 
Side 1 af 20Gå til side : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: