Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Oh NO

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 22:16

Dean fik et lille chok da han hoppede op på hans ryg, han lagde hænderne på hans lår
for at holde ham oppe selvom han klarede det fint selv da han havde benene så tæt om ham
Dean lyttede til hvad han sagde og nød kysset i nakken, "Hvorfor sagde du ikek noget til mig..?" spugerte han og sukkede
dybt da han hørte det andet han sagde, "Det må du ikke tro..jeg vil rigtig gerne ha dig jeg elsker dig jo..... Jeg troede du ikke vil have mig fordi du bare ligepludslig var væk" hana rystede svagt i kroppen, han kunne ikke lide
tænkten om at miste ham igen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 23:12

Andy så på hans nakke og lyttede på hvad han sagde
"jeg fik jo andre chancen" hviskede han
Andy kunne mærke at han rystede i kroppen, han kyssede ham hurtigt i nakken og kunne ikke lide at han rystede
"du må da være dum, jeg slog jo op med Mike for en grund" hviskede han
og blev bare ved med at kysse ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 00:09

Dean nussede ham på lårene og lyttede til hvad han sagde
"Ja..men du var væk..og mike var væk..og i to var i la..og du sagde ikke noget til mig" han sukkede dybt
og vente blikket op på ham men kiggede så ned og nød hans kys i nakken. Dean gik bare imod Adam's lejelighed. "Men for at snakke om noget andet..jeg hørte din sang i radioen imorges..hvad er det nu den hedder" han tænkte lidt
men smilede så, "Nårh ja for your entertainment" han nussede ham vider på lårene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 00:23

Andy så på hans nakke og kyssede ham igen
"undskyld, men hvordan skulle jeg sige det når jeg ikke kunne finde dig ?" spurgte han om
og begynde at rødme over det han sagde, han lag hurtigt en hånd på hans mund og så sig omkring på mennesker ned et smil på læben
"Dean syyyh" sagde han
og trykkede sit hoved mod hans nakke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 11:15

"Det okay..jeg er ikek sur på dig" han smilede stort da han kyssede ham i nakken og grinede da han
lagde hænderne foran hans mund, han nussede ham vider i på lårene og kyssede så hans hånd og snakkede inde under hans hånd "Andy vil du enligt gerne komme samemn " spugerte hun og smilede under hans hænder..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 03:15

Andy fjernede stille sin hånd fra sin mund og lod den glide ned på hans brystkasse, han kunne mærke sine kinder der blev helt røde i det
"det ved du jo godt at jeg vil,, så hrmm ja jeg vil gerne være din og kun din" hviskede han
og kyssede ham et par gange i nakken og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 22:40

Dean smilede stort og tog ham kort på låret men nussede ham så
"Det er jeg rigtig glad for" sagde han med et stort smil, han drejede hovedet så han kunne se ham,
"Skat hvorfor rødmer du?" spugerte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 23:58

Andy så på ham og smilte
"fordi du er så sød at høre på og jeg elsker dig vildt meget" hviskede han
og kyssede ham hurtigt på kinden, inden hans smil forsvandt og han pressede sit hoved mod hans nakke
"jeg overvejer at rejse" mumlede han
og lukkede sine øjne hårdt i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 05:49

Dean smilede stort "Jeg elsker også dig skat" han nussede ham vider på lårene
Hans smil forsvant hurtigt han stoppede op og stivnede, "HVAD!!" Råbte han ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 05:53

Andy åbnede sine øjne hurtigt da han hørte Dean råbe, han klamrede sine ben bedre omkring ham
"du... du hørte mig godt" hviskede han
han lag sine arme bedre omkring ham, selv om det var svært med posen i den ene hånd. han nussede ham hurtigt med den anden hånd på hans brystkasse, og kunne mærke at hans rystede lidt i kroppen og var bange for hvad Dean ville sige eller gøre. han trykkede sine læber mod hans nakke og lukkede sine hårdt i, og var ligeglad med de mennesker der havde stoppet op og vent sig om mod dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 06:06

"Du må ikke forlade mig" sagde han hårdt.. han mærkede godt at han nussede ham og nød det. men Dean var sur og på samme tid trist. "Du ødelagger mig vis du forsvinder.. jeg har fandme lige spurgt om du ville komme sammen!"
Dean var ligeglad med dem der kiggede på dem. Dean stirrede bare ned i jodern
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 06:11

Andy lyttede godt efter på hvad han sagde og begynde at ryste mere i kroppen, da han kunne hørte at Dean var sur
"du forstår ikke hvorfor, du er ligesom alle andre der ikke forstår" mumlede han
og ville helst ikke gøre Dean alt for sur, han blev bare ved med at nusse ham på brystkassen. da han gerne ville havde ham til at slappe af igen, han kyssede ham hurtigt et par gange i nakken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 06:26

"Så forklar mig det!" han var stadig sur..men nok fordi Dean elskede ham,
Dean bed sig i læben, "Forklar mig det" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 06:33

Andy så på ham og derefter rundt på alle mennesker, han lod sine fødder lande stille på jorden og tog stille sine hænder til sig. han vende sit blik mod ham igen og tog hans hånd
"ikke her" hviskede han
og træk ham stille ind i en gyde, han så lidt ned på posen og bed sig i læben og slap hans hånd. han gik stille hen og satte sig på en kasse og satte posen ved siden af sig, han træk sit ene ben op til sig og lag sine arme om det og sit hoved på sit knæ. han tog stille en dyb indånding og holder øje med at der ikke kom nogle mennesker
"jeg er dårlig til at forklare men kan godt prøve" mumlede han
og lukkede sine øjne i for ikke at se hvordan Dean ville tage det, da han ikke kunne lide at gøre ham sur eller ked af det
"jeg er træt af at folk møder mig også bliver forelsket i mig uden at kende mig, også når jeg ikke vil havde dem så bliver de jo kede af det. også tigger de mig næsten om at få mig, jeg kan ikke holde det ud af afvise folk og gøre dem kede af det. jeg føler at jeg skriger inde i og ikke kan klare mere" fortalte han
og træk sine arme tætter omkring sit ben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 06:42

Dean fulgte efter ham, han kiggede ned på ders hænder hele vejen ind i gryden, han bed sig i læben
da han slap hans hånd, Dean kiggede op på ham, og gik hen
og satte sig ved hug ved ham og lagde forsigtig en hånd på hans knæ og nussede ham blidt.
Han lyttede godt efter til hvad han sagde og bed sig hårdt i læben, Han tog sin hånd til sig og kiggede ned i jodern,
"Så du vil væk her fra?" spugerte han, "Men du kunne jo også bare sige nej til mig og ha noget kørende med de ander.."
han kunne ikke lide den tænkte vis han kunne ville han græde, han rejste sig roligt op og gik hen til vægen .
Dean slog hånden hårdt ind i muren, hans hånd begyndte og bløde og der var et stort hul i muren, han lod sig glide
ned af muren til han tilsidst sad nede på jodern, "Hvad skal jeg gøre..den jeg elsker mest i hele verden..vil ikek være her mere.. du elsker mig sikkert ikke.. du kommer kun sammen med mig fordi du er bange for at såre mig ik?" spugerte han grædene..der kom ingen tåre men han mærkede tydeligt smerten inde i ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 06:51

Andy så ned på ham og rystede på hovedet, han fik et stort chok da han så at Dean slog sin hånd ind i muren. han hoppede hurtigt ned og gik hurtigt hen og satte sig på hug foran ham, han lag hurtigt en hånd på hans mund og så trist på ham
"du ved godt at det ikke passer, du skal ikke sige sådan nået.. du ved jo godt at det kun er dig jeg vil havde" sagde han
han lod sin hånd glide ned fra hans mund og ned på hans brystkasse, han slog sin hånd ind i hans brystkasse også selv om han viste at det ikke ville gøre ondt på Dean. han vende sig omgivende op og lag sig op af ham, han lag sit hoved på hans brystkasse og tog hans hånd i sine
"du må ikke gøre skade på dig selv" hviskede han
og tog sit ærme over sin hånd og tørrede stille hans hånd af for snavs, han tog den derefter op til sin mund og kyssede den blidt en gang
"jeg elsker dig hånd, du skal ikke lytte på ham når han er sur" hviskede han
til hans hånd, og lag den i sit skød og nussede den blidt med sin tommelfinger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 06:58

Dean kiggede kort på ham da han lagde hånden foran hans mund, han lukkede øjne hårdt i og kiggede kort ned da hans hånd slog hans bryatkasse,, det kunne godt være at det ikke gjor ondt men det gjor ham mere sur. Han vidste ikke rigtig hvad ahn skulle sige, han lagde roligt en arm om ham da han lagde sig ind til ham og kyssede ham på håret.
Dean lyttede til hvad han sagde til hans hånd og kom til og smile. han synes det var ret sødt, Dean nussede roligt hans mave
med den ene hånd og lod den anden nusse hans lår imens nød hans hans nussen, han lukkede øjne hårdt i
"Lover du mig at du ikke forlader mig.. og at du aldrig er mig utro" spugerte han om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 07:09

Andy så på begges hans hænder og nød at mærke kulden mod sig, han nød kysset i sit hår og smilte svagt af ham. men hans smil forsvandt hurtigt, han så stille op på ham og tænkte lidt over hvad han skulle svare
"kan ikke lov det første hvis jeg rejser, men det andet gør jeg alt for at holde. så længe jeg får nået når jeg har lyst" sagde han og sagde det sidste i en drillende tone
han vende stille sit blik ned mod sit skød inden han lukkede sine øjne i, han tog stille fat i hans arm med den ene hånd. han trykkede sig ind til ham og fortryder lidt at han havde fortalt det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 07:14

"Vis du rejser fra mig elsker du mig jo ikke!" sagde han en smule hårdt, han nikkede så og smilede kort, "Du kan altid få noget af mig" sagde han med et smil. men smilede forsvant da han tænkte over det første, han nusssede ham vider på låret og på maven. Dean håbede på at han vilel blive hos ham, Dean ville jo ikke kunne leve uden ham, ".." hna vidste ikke hvad han skulle sige tænken omat miste ham igen gjor ham
både sur men også mega trist ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 07:23

Andy mærke et stik i sit hjerte da han hørte hvad han sagde, han åbnede sine øjne og vende sit blik op mod ham
"Dean jeg elsker dig mere end mit egen liv" sagde han
og tænkte lidt over det og trykkede sit hoved mod hans brystkasse, han fugtede sine læber kort og åbnede sin mund for at sige nået og lukkede den hurtigt igen. han tænkte lidt mere over det
"Eolith, vil heller ikke havde at jeg rejser.. men hvis det ikke stopper snart så kan jeg ikke mere" hviskede han
og strakte sin hals og kyssede ham på hagen, han blev ved med at nusse ham på hånden og vende sit blik ned mod den
"du må ikke skade dig på den måde igen" sagde han
og så hurtigt hen mod vejen da der gik nogle folk forbi
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 07:31

Dean ventede med og svare ind til menneskerne var gåret. Dean kiggede så nede på Andy.."Jeg er ligeglad,,vis du rejser tager jeg med..og vis du ikke vil have mig med..så mener jeg det..så har du løjet for mig så betyder jeg ikke så meget som du siger jeg gør" han lukkede øjne hårdt i.. "Jeg skader mig selv fordi jeg elsker dig forhelved..kan du ikke se det..du ville ødelagge mit liv vis du for lod mig" han kiggede trist ned på hans hånd. men han nød hans nussen. Deans hånd på Andy's mave nussede ham vider men den på hans lår lå stille fordi han nøs hans nussen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 07:37

Andy lyttede på hvad han sagde og begynde at ryste i hele kroppen, han så stille op på ham og rystede på hovedet
"skat du forstå mig ikke,, jeg vil aldrig tilgive mig selv hvis jeg tog dig væk fra dine venner" hviskede han
og prøvede at slappe af i sin krop selv om det ikke gik så godt, han blev bare ved med at nusse hans hånd og lukkede sine øjne hårdt i
"hvis du elsker mig så lad være med at skade dig selv, jeg vil ikke havde det" hviskede han
da han ikke kunne snakke højere, da han viste at hans stemme ville knække så
"jeg vil ikke ødelægge dig, jeg elsker dig så meget..." hviskede han
og bed sig i læben mens hans krop blev ved med at ryste, han tog dybe indånding for at slappe af selv om det ikke virkede særlig godt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 07:47

Dean bed sig i læben da han rystede men han kunne ikke gøre noget, "Jeg har altså kun Fie som ven her..jo så er der rose..men nej de skal ikek forhinder mig i at komme med dig!..for vis du forlader mig dør jeg..forhlevd kan du ikke se det ?" spugerte han om, " jeg skal nok holde op med og skade mig selv..vis du bare lover mig at du ikke forlader mig!" sagde han en smule hårdt, men det var af ren frygt for at miste ham, "elsker også dig..men så prøv og forstå mig" han bed sig i læben
han havde faktisk noget han blev nød til og sige til ham, "Øhm skat...det er nok ikke det beste tidspunkt og sige det på..men jeg har .............kysset...øhm...ret voldsomt....med " han kunne ikke sige det.. han gik helt i panik
han nussede ham vider på maven og kysede ham på håret ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 07:54

Andy lyttede på hvad han sagde
"men jeg vil ikke tage dig væk fra dem" hviskede han
og åbnede sine øjne hårdt i da han hørte hvad han sagde, han træk hans arme væk fra sig og rykkede sig væk fra ham
"med hvem ?" spurgte han om
og rejste sig hurtigt op og gik et par skridt væk fra ham, han mærkede en stor smerte inde i sig men gjorde ikke nået for at vise at den var der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 07:59

"Jo!" Sagde han hårdt, Dean sukkede han rejste sig og gik hen til ham,
"Med.....Fie" sagde han roligt.. "Men vi lagde begge to ikke noget i det.. det var bare venskabligt¨...Undskyld" han
tog hurtigt fat i ham og hev ham ind til sig så han ikek kunne komme væk.. "Det hele var så trist..jeg troede ikek du vil have mig du var væk..hun var rigtig trist og ked af det..og til sidst kyssede vi" han holdte ham ind til sig og kyssede ham på håret ..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh NO - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh NO
Tilbage til toppen 
Side 2 af 20Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: