Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Oh NO

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 08:07

Andy så hurtigt på ham med store øjne
"du.. du har kysset med min eks." sagde han
og mærkede hvordan hans krop rystede, han fik et chok da Dean lag sine arme om ham. han tog hårdt fat i hans trøje og prøvede at få ham af sig
"slip mig ! du skal ikke røre mig, jeg vil væk her fra, jeg gider ikke se dig mere.. du har kysset med min eks. kæreste, hvordan kan du gøre det mod mig" råbte han
og prøvede at hive ham væk fra sig uden held, han mærkede at tårene løb ned af hans kinder. han kunne ikke få sig selv til at tro på det, han lukkede sine øjne hårdt i da han ikke ville se på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 08:17

Dean mærkede tydeligt smerten inde i sig.."Stop...rolig...Andy..jegelsker jo dig..ja hun var din eks men der er ikek noget i det"Han holdte ham stadig tæt og hårdt ind til sig..Han kyssede ham i håret.. og kunne ikke lide og se ham sådan her..men han ville ikke holde noget hemligt for ham, det her gjor rigtig ondt på Dean. "UNDSKYLD!" råbte han
"Det var en fejl" sagde han en smule grædene men han prøved eog være staærk Dean holdte ham tæt ind til sig, han kiggede kort rundt for at se om der kom nogle men det gjor der ikek han lagde panden imod hans hår ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 08:27

Andy blev ved med at prøve at trække ham væk fra sig, han mærkede hvordan hans kræfter blev svagere og svagere
"slip mig så, jeg gider ikke være her med dig mere, jeg vil hjem.." sagde han
og blev bare ved med at hive hans trøje væk fra sig, og rystede på hovedet da han ikke ville tro på det. tårene løb bare ud af hans øjne
"je.. jeg hader jer begge lige nu" hviskede han
han kunne mærke hvor ondt det gjorde inde i ham og hele hans krop rystede, og hans ben kunne næsten ikke holde til hans vægt mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 08:35

Dean holdte ham tæt ind til sig, "Shhh" sagde han for han kunne godt mærke hvor ondt det gjor på ham, han tog fat i ham og bar ham og holdte ham så han ikke kunne hoppe ned eller komme væk, "ANDY STOP!" Sagde ahn hårdt og halv råbene,
"Nårh det gør ondt på dig gør det ondt på mig..jeg skal nok stop med og se hende...undskyld" Han holdte ham ind til sig og hoppede op på taget og gik hen imod hans lejelighed (Altså Andy's lejelighed)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 08:45

Andy prøvede at trække sig selv væk, selv om han ikke kunne komme ud af hans arme. han lyttede til hans stemme og kunne mærke hvordan han gik i stykke inde i, han lod sin ene arm falde ned af siden da han ikke havde mere kræfter
"du kan bare se hende hvis du vil, du bestemmer selv.. jeg vil bare ikke være her mere" hviskede han
og lag sit hoved opgivende på hans skulder, han tog fat i trøjen på ryggen af ham og åbnede sine øjne og så tilbage. han blev bare ved med at ryste i kroppen og åbnede på at Eolith var der hjemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 08:56

Dean mærkede sin trøje blev rævet af..han bed sig bare i læben og holdte blikket ned på ham . han stoppede så op,
"Du har lavet så mange fejl..jeg har lavet en..og du flipper helt ud på mig..jeg har lige vist dig at jeg elsker dig..men du forstår det ikke..du forstår ikke at jeg elsker dig..og du forstår ikke at jeg lavede en fucking fejl..lige nu står jeg og siger til dig..at jeg vil droppe mine venner for at være sammen med dig..Men ved du hvad..vis jeg ikke betyder mer for dig..så find Eolith og knep ham" han holdte ham nu så han kunne gå sin vej..det her gjor ondt på Dean og det kunne man tydeligt se i ahns øjne han mærkede tydeligt smerten vokse inde i ham.. fordi Dean elskede ham . Dean kunne ikke holde ud og holde ham indtil sig vis han ikek ville være hans mere ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 09:07

Andy fik et chok da han stoppede op, han lyttede på hvad han sagde og mærkede hvordan han rystede i hele kroppen
"du skal ikke blande Angel ind i dette, han har intet med det at gøre" råbte han ind i hans hoved
og tog en dyb indånding derefter, han vende sit blik ned mod taget og kunne ikke stoppe med at ryste. da han ikke kunne lide at være så højt oppe uden at kunne mærke nået under sine fødder
"du lavede en fejl med min eks med min eks" mumlede han
og lukkede sine øjne hårdt i og ville helst bare glemme det igen, han lod sin hånd der bare hang og dinglede. han lod den glide op fra hans arm og op i hans hår, han tog hårdt fat i det
"du ved godt hvad du betyder for mig, så lad være med at stå her og spil som om du slet ikke ved det" sagde han
og trykkede sit hoved mod hans hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 09:15

Dean rystede på hovedet, og kiggede ned på ham, "Jo..fordi det er ham du elsker" sagde han helt seriøst, han lukkede kort øjne da han mærkede hans hånd i sit hår og mærkede hans ansigt imod sit han åbnede øjne og kiggede på ham
"Måske tro du jeg ved det..men du har lige sagt du ikek vil se mig mere..og du hadet mig" sagde han og satet ham med da han mærkede hvor meget han rystede. "Ja jeg KYSSSEDE med din eks" han lagde tryk på kyssede, "Men jeg gik ikek i seng med nogle!" sagtde han og så på ham, "Jeg troede jeg vidste hvor meget du elskede mig..og jeg troede du vidste hvor meget jeg elskede dig..men du tro jo ikke jeg elsker dig,,men du holder så meget af din angel..at det er svært for mig at vide hvor jeg står henne" sagde han trist, hen kiggede på ham og sad foran ham da han havde sat Adam på taget ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 09:37

Andy fjernede sit hoved fra hans hals og så ham ind i øjnene
"hvordan kan du sige sådan nået, du ved jo intet om mit og Angel's forhold åbenbart" sagde han
og begynde at bevæge sig for at komme ned, han så surt og såret op på ham
"det var jo bare nået jeg sagde, brug dog hovedet" råbte han
og prøvede at få hans hænder væk fra sig og snerrede op mod ham, mens han tåre bare røg ud af hans kinder da han hørte hvad han sagde
"nogle gange tvivler jeg på din kærlighed til mig, og det har jeg også grund til.. først elskede du mig også elskede du mig ikke og nu elsker du mig igen, det forvirre mig" sagde han og mumlede det sidste, han rørte stille ved taget og så på ham og vende sit blik ned mod sit skød. han gav et suk fra sig og rystede på hovedet
"Angel er min bedste ven, så selvfølgelig holder jeg af den dreng" hviskede han
og prøvede at rejste sig op, men havde ikke nok kræfter til det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 10:09

Deasn rystede på hovedet af ham. " Hold nu op med og råbe forhelved!" råbte han surt..
"Jeg er ligeglad..jeg er bare sikker på at Eolith stadig har føleser for ham..du akn måske ikke forstå..at jeg er nervøs fordi jeg elsker dig" han sukkede dybt. Dean fjernede sine hænder fra ham, han knyttede hånden og slog den hårdt
ned i taget igen blødte den men han var ligeglad..han var ligeglad med hvor meget skade han lavede på sig selv,
"Ja jeg gik fra dig...men jeg troede du troede på mig nu..men det gør du ikike og det er fint nok..du vil ikek ahve mig mere..så det tid for mig og dø" han rejste sig op, "Hils din bedste ven og sig han har vundet..Farvel" han vendte sig om bloden droppede ned fra hans hånd så der var spor på taget og han gik stille og roligt og helt slapt
han så grædene ud men der kom ingen tåre da han ikke kunne græde ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 10:20

Andy så bange på ham og så på ham
"Angel har stadig følelser for mig, men jeg elsker ikke ham jeg elsker dig" sagde han hurtigt
han rykkede sig tilbage da han så at han slog sin hånd ned i taget, han lyttede på hvad han sagde og rystede på hovedet
"Dean.. stop.. vent.. hold nu op.... du fatter intet, jeg elsker jo kun dig og jeg vil ikke havde andre,, du ved ikke hvor bange jeg er for at du skubber mig væk igen.. men du har fået mig til at tvivle mere, efter du har kysset min eks og du ikke holder hvad du lover, du gjorde skade på dig selv" sagde han og hviskede det sidste
han havde ikke kræfter nok til at rejse sig op, så han blev bare siddende og så efter ham
"jeg elsker kun dig" hviskede han
og satte sine hænder hårdt ned på taget, han vende hurtigt sit blik mod ham
"hvis du gør skade på dig selv så gør jeg det også, så kan det være at der kommer nogen vampyr der gider drikke mit blod" sagde han højt
og fumlede lidt med at finde sine nøgler frem, han træk sit ærme op og satte en nøgle hårdt ned i sin arm og begynde at trække den op af armen. så der kom et langt sår og blodet begynde at løbe ud af såret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 10:36

Dean svare ikke han gik vider men stoppede hurtigt op da han hørte det sidste og fik færten af blod
"Andy STOP!" Råbte han, Dean Vendte sig om han brugte sin evne og gjor hans hånd til is så han ikek kunne bevæge den og ikke kunen skære i sig selv mere."Stop" hviskede han bedene,
"Jeg elsker dig men jeg kan ikke tåle du bløder..jeg er så bange for at jeg kommer til og bide dig" han gjor hans arm til is så han ikke kunne dufte hans blod mere han gik så hen til ham, "Skal vi ikke glemme hinandens fejl og blive gode igen?" spugerte han og kyssede ham ømt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 10:52

Andy så på ham mens tårene trillede ned af hans kinder, han kyssede ham hurtigt tilbage. men træk sit hoved væk fra ham
"jeg gider ikke leve mere, jeg vil ikke være her mere, jeg kan ikke glemme det sådan er det bare, lige nu vil jeg bare helst ligge i min seng og tænkte over alt" hviskede han
og så ned på sine hænder og tog en dyb indånding af ham, han så stille op på ham igen
"jeg viste at jeg havde dummet mig, men at du ville gøre sådan nået havde jeg aldrig troede og slet ikke Fie" hviskede han
og lag stille sine nøgler i hans ene hånd og kravlede stille helt tæt på ham
"vil du ikke nok bare tage mig hjem" hviskede han
og lag stille sine arme om halsen på ham, og åbnede på at han ville lytte på ham
"jeg gør det mod mig som du gør mod dig" hviskede han
og bed sig i læben og frøs om sine arme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 11:00

"Du skal leve jeg giver dig ikke noget valg"hviskede han, "Undskyld tilgiv mig..jeg skal nok lade være med og lave mere skade på mig selv..jeg skal nok lade være med og snakke med Fie i noget tid..det lover jeg" Dean lagde armene
om ham og tryggede ham ind til sig og kyssede ham kort ømt på kinden.."Jo jeg vil..jeg skal nok gå bagefter" sagde han
selvom han ikke havde lyst til og forlade ham , han havde mest lyst til og ligge arm i arm med ham og passe
på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 11:11

Andy så på ham og nikkede langsomt
"du må give mig tid til at komme over det... du må godt se hende hvis du vil, det bestemmer du selv men jeg vil ikke havde i kysser hende selv om det er venskabeligt, ikke før at jeg er kommet over det.. lov mig det" hviskede han
og lag stille sine arme tætter om ham og lukkede sine øjne i og lag sit hoved mod hans hals, han lag langsomt sine ben rundt om livet på ham
"du behøver ikke gå bagefter, du må godt blive efter.. jeg ved alligevel ikke hvis Angel er der hjemme" hviskede han
og prøvede at få sig til at længe sine ben bedre omkring ham, men han havde ikke kræfter til det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 11:16

Dean lagde hænderne på hans røv og holdte ham op han begyndte så og gå.."Det lover jeg!" han mente det
"Lov mig at du ikke forlader mig!" sagde han stille, "Hvad nu vis Eolith er der hjemme..skal jeg så gå?" spugerte han
og nussede ham blidt på røven mens han gik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 11:33

Andy smilte svagt da han godt kunne lide at han lovede det
"jeg har jo ikke lyst til at forlade dig, men hvis det ikke bliver bedre så ved jeg ikke hvad jeg gør" hviskede han
han trykkede sit hoved lidt ind mod hans hals og smilte lidt af det, da han nød at blive nusset på røven. han bevægede sine fingere lidt på hans ryg og rystede let på hovedet
"nej, du må godt blive der lige meget om han er der eller ikke" hviskede han
og fugtede kort sine læber og tænkte lidt over alt der havde sket, han åbnede hurtigt sine øjne og så op på ham
"du ved godt vi glemte poserne ikke ?" mumlede han
ind mod hans hals og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 11:39

"Okay" sagde han da ha ikke ville skændtes med ham mere, Dean stoppede da han snakkede om poserne
"Gud ja" han smilede og satte ham ned på taget han satte så i vampyr løb han hoppede ned og tog posserne og kiggede lidt på den smadert mur, men hoppede så op på taget og løb hen til ham han løftede ham op og havde poserne i begge hænder
og hans hænder lå på hans røv og nussede ham imens han begyndte og gå igen. "Så bliver jeg" sagde han roligt og smilede stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 11:48

Andy fik et chok da Dean pludselig var væk, han hørte hans ord i hovedet et stykke tid. inden han mærkede kulden mod sig igen, han så på Dean og smilte svagt
"du giver mig et chok en gang imellem" hviskede han
og lag sit hoved mod hans hals igen og kyssede ham en enkel gang på brystkassen, og smilte lidt mere da han hørte hvad han sagde
"okay, det lyder skønt" hviskede han
og tog sin ene hånd om på hans brystkasse og gnubede sin hånd lidt på hans brystkasse, han lugtede til ham efter og smilte lidt mere. han lag sin arm om på hans ryg igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 11:55

"Undskyld" han smilede og gik vider de var der snart..
"Ja!" sagde han og smilede roligt han nussede ham på røven med to rolig hænder
Dean und´rede sig lidt over det han gjor og grinede lidt, "Fryser du?" spugerte han og hoppede ned fra taget ned i en gryde han gik ud af gryden og gik lidt men var så foran hans lejelighed "Så er vi her" hviskede han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 12:04

Andy smilte lidt og lyttede bare på hvad han sagde, han rystede langsomt på hovedet og ville bare helst havde ham tætter på sig hvis det kunne lade sig høre
"nej ikke rigtigt" hviskede han
og så over mod døren og nikkede, han vende stille sit blik mod ham igen og trykkede sig tætter på ham. han lod sin ene hånd glide ned til hans og fumle lidt med at tage den ene pose, han vende stille sit blik hen mod døren igen
"skønt, så mangler du bare at få mig op i seng" sagde han i en halv drillende tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 20:10

Dean smilede og åbnede døren. han gik hurtigt op af trappen ind til han stod ved hans dør. Dean
tog hans nøgler han låste døren op og gav døren et lille skub, døren gik op han gik ind, han lukkede døren,
Dean gik ind på Andy's værelse og lagde ham i sengen han tog så poserne og stillede dem på gulvet,
"Kommer om lidt" hviskede han og gik ud af værelset og ud i køkkenet hsan åbnede et vindue og tog sin lighter og smøger frem han tændte sin smøg og længede sig op af vindues karmen og kiggede ned på alle de mennesker der var der ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 00:00

Andy så efter ham og nikkede langsomt, han tog sine briller ud af håret og lag dem på natbordet. han begynde at rode sine lommer igennem og tog sin pung, smøger og lighter op af lommerne og lag det på natbordet ved sine briller. han så hen mod døren og satte sig lidt op og tog sin jakke af og lod den falde ned på gulvet, han tog også sine sko af og lod dem falde ned ved siden af. han lag sig så ned og lag dynen over sig og så hen mod døren, han træk vejret dybt hele tiden for at være sikker på at Dean ikke gik. han tog en pude og krammede den ind til sig, og tænkte lidt over alt der havde sket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 06:14

Dean stod og tænkte lidt, han røg sin smøg færdig og pustede det sidste røg ud, han bed sig så i læben men lukkede så vinduet, Han vente sig om og gik ind til Andy og smilede til ham, men satte sig så på Senge kanten, ahn lagde sig så om bag ved ham og lagde en arm om ham og kyssede ham i nakken ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 06:24

Andy smilte da han fik øje på Dean, han lag stille sin hånd på hans da han mærkede hans arm om sig. han flettede stille sine fingere ind mellem hans, og lukkede sine øjne kort i da han nød kysset
"jeg kan ikke klare en gang til.. at føle mig så svag, det ved du godt ikke ?" hviskede han
og trykkede sig stille tætter på ham og lukkede sine øjne i og nød kulden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh NO - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh NO
Tilbage til toppen 
Side 3 af 20Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: