Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Oh NO

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 06:13

Dean nød ahns nussen og kiggede roligt ned på ham da ahn gled ned og satte sig på hug lidt efter og tog fat ia hm og løftede ham op og gik roligt vider og var sur, trist, og på en måde glad. Dean rystede på hovedet. "Du er god nok.. pleas.. hold kæft.. ellers få du min Tissemand i munden.. og så ved at du holder kæft.. så endten holder du kæft.. ellers sutter du min Tissemand foran alle dem her* tænkte han og gik bare vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 06:19

Andy lod ham bare løfte sig op og træk på skulderne, han så sig omkring og rystede på hovedet "det ved du godt at jeg intet har imod, måske bare ikke foran alle samme" sagde han og lag sit ansigt mod hans hals igen, og kunne ikke lade være med at smile "du må vente til vi er alene et sted, ellers kommer der intet ind i mund frivilligt" hviskede han og bed sig hårdt i læben og kunne ikke lade være med at tænke på fyrenes tanke, han trykkede sig tætter på Dean og prøvede at tænke positivt på alt "du syntes ikke jeg er ulækker ?" spurgte han om og begynde at nusse ham i nakken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 06:25

Dean smilede lidt og lagde hænderne på hans lår og nussede dem svagt imens han gik. "Hmm" sagde ahn og grinede lidt.. "Du må selv vente så" hviskede han og gik lidt hurtiger vider da han mærkede Andy lagde sig tætter ind til ham. Dean nussede roligt hans lår og lidt af hans inderlår.. "Nej.. nje jeg synes ved gud grød ikek at du er klam"!" sagde han alvorligt og bestemt.-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 06:32

Andy lyttede på hvad han sagde og smilte "jeg kan godt vente" hviskede han og nød meget at blive nusset på lårene, han tog blidt fat i hans arm med den ene hånd og klemte den kort. og trykkede sig tætter på ham "når okay" hviskede han og nussede ham på armen og i nakken, han begynde at kysse ham blidt på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 09:22

Dean smilede stort og gik vider med ham men sætte ham så ned og tog sine hænder i lommen og smilede til ham,.. " Hørte du var til Bal med Eolith.. tak for at du kom hen og sagde hej.." sagde ahn og havde fåret det afvide da dean ikke vidste at han var der..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 09:43

Andy stoppede med at kysse ham og så på hans ansigt, han træk sig stille væk fra ham og satte sine fødder ned på jorden. han vende sig om og begynde at gå "det havde jeg altså også lyst til, men han ville havde mig for sig selv.." sagde han og lag sine hænder ned i sine lommer og gik bare videre, og bed sig i læben og vende sit blik ned mod jorden og gav et suk fra sig "tak fordi du spurgte om jeg havde lyst til at følges med dig" sagde han og bed sig hårdt i læben og lukkede sine øjne kort i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 09:52

Dean gik bare roligt med ham og kiggede ned i jodern.. "Ja ja.. Overrasker mig ikke" sagde han bare og rystede på hovedet. Dean hørte havd han sagde og grinede kort af ham. "Vis nogle havde sagt til mig at der var et maske bal havde jeg nok spurgt dig,, emn sjovt nok var der ingen der sagde det.. og sjovt nok fat jeg først ud af det den samme dag.. og du tog ikek din mobil.. men det er fint nok.. så fik i vel snakket om hvor dum jeg er" Dean vente sig om og gik den anden vej ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 10:03

Andy rystede på hovedet af ham "jeg kan godt forstå ham.." mumlede han og gik bare videre og lyttede på hvad han sagde, han bed sig i læben og gik bare videre. han vende sig dog om og slap sin læbe "jeg viste det da heller ikke før Angel spurgte mig.. jeg troet at du ikke gad havde mig med, men du hygget dig jo også meget med Fie.. mens jeg bare helst ville være den du dansede med.... du er vist også dum hvis du tror sådan nået om mig" råbte han efter ham og vende sig bare om og gik så hurtigt han kunne for at komme hjem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 10:06

"Jeg ved godt du synes jeg er dum.. tillykke.. du har vundet din angel." Dean åbnede døren til The reggie club og gik op i baren og købte 25 bejer og de strækeste.. så et menneske ville blive fuld af to.. men dean skulel ahve mange før han blev fuld,, "Hmm " sagde han da ahn fik bærken med øllerne han gik hen til et bord o sætte sig der..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 10:15

Andy vende sig om da han hørte hvad han sagde, han så mod ham med åben mund og havde mest lyst til at gå efter ham. men kunne ikke få sig selv til det, han mærkede bare en stor sorg inde i sig "Dean" hviskede han og pillede lidt ved sin ring med tommelfingeren, han gav et lille suk fra sig og var træt af at skændes med ham. han blev lidt stående og tænkte lidt over det hele, han gik stille ind i club'en og så efter ham. han bed sig i læben og gik stille hen til ham og så på øllene "du kan komme hjem til mig når du har tænkt dig at snakke om tingene, og når du ikke er fuld" sagde han og prøvede at holde tårene tilbage, han vende sig om og havde ikke lyst til at være i club'en. da han ikke mente at man skulle drikke hjernen væk, han bed sine tænder hårdt sammen da han havde fået den fornemmelse inde i sig som han havde når Dean havde slået op med ham. han tørrede nogle tåre væk fra sin kind og var bange for at han var ved at miste ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 10:25

Dean lyttede ikke til havd han sagde og sad bare og gloede på alle sine øl der stod foran sig.. Andy og Dean ahvde skændtes så meget og Dean kunne ikek holde det ud mere. hun havde han bare brug for at værer fuld.. han åbnede dem hurtigt og stillede dem på en rakke og lænede sig tilbage og kiggede på ølene imens hans øjne blev mørke røde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 10:33

Andy så stille hen mod club'en inden han forsatte med at gå, han tog hurtigt sine nøgler op af lommen. og gik ind i en gyde og hoppede op på taget, han løb så hurtigt fra tag til tag for at komme hjem. han hoppede ned i en gyde ikke så langt fra sin lejlighed, og tørrede nogle flere tåre væk *hvad nu hvis det er forbi ?'* tænkte han og lag sine arme omkring sig for at holde sammen på sig selv, han gik hurtigt hen til døren til hans opgang og låste den op. han bed sig hårdt i læben og skynde sig op af trapperne, han låste døren op og åbnede døren og smed sine nøgle ind. han gik ind og lukkede døren efter sig og tog sin ene sko i sine hænder og kastede den ind i en af væggene, han tog sin jakke af og sin anden sko. han så sig lidt omkring mens han gik ind mod sit soveværelse, men lag sig ned på gulvet mellem gangen og stuen og kunne ikke få sig selv til at rejse sig op. han lag sine arme omkring sig og lukkede sine øjne imens tankerne om at det var slut fløj rundt i hans hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 10:41

Dean havde selv en tænke om det var slut.. det fik ham til og bælle alle samemn meget hurtigt.. det hele svæede for ham.. han tog fat i bæken og h fik rejst sig op og gik så godt han kunne ud af clubben.. Dean ville ikke have det var slut.. han ville gå igennem ild og vand selv i denne her tilstand. Dean faldt ned på knæ og hans bukser gik i stykker ved knæene og på noget af siden. han kom op og stå og fik sig kæmpet frem til Andy's opgang..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 10:51

Andy lå stille på gulvet og prøvede at falde i søvn, men han havde alt for ondt inde i til at falde i søvn. han lag sine arme tætter omkring sig og kunne ikke lide den smerte, han huskede den alt for godt og havde jo slet ikke lyst til at prøve at få den igen "Dean" hviskede han et par gange mens gulvet begynde at blive vådt, af alle hans tåre der næsten stod ud af hans øjne *han vil ikke havde dig, du er ulækker og klam.. indse det Andy der er ingen der gider en bøsserøv som dig* tænkte han og så kort hen mod sit soveværelse, og havde mest lyst til at ligge inde i sin seng med Dean's trøje trykket ind mod sin krop. men han kunne ikke få sig selv til at rejse sig op, og bed sig hårdere i læben så der kom nogle sår på hans læbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 11:00

Dean kom op af trapperne.. og stod lidt ved ahns dør.. Dean prøvede og tag fat i hans hånd tga. men kunne ikek finde det.. Da ahn så dobbelt han fik styr over sit syn og tog fat i hans dørn håndtag og så Andy lå på gulvet og faldt ned på knæ og kravlede hen til ham. "Undskyld SKat" hviskede han og så ned på ham..og lagde en hånd på hans kind og prøvede og fjerne tårerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 11:08

Andy lukkede sine øjne i da han hørte døren gik op, han slap sin læbe og tørrede blodet væk fra den "du har drukket" hviskede han og kunne ikke få sig selv til at sige mere, han rykkede på sit hoved og trykkede sit ansigt ned mod gulvet "er du kommet for at sige at jeg intet andet er end en bøsserøv ? og at du ikke har lyst til at være sammen med mig mere ?" hviskede han og vende stille sit blik op mod ham og så ulykkeligt på ham, han lag sine arme tætter omkring sig. han træk vejret dybt og tørrede sin læbe af da der kom mere blod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 11:16

Dean blev kort sur og rysstede på hovedet, "Vis jeg ikek ville have dig mere var jeg ikek gåret op af de træppe" han lagde igen en hånd på hans kind og lod den kører ned på hans læbe og fjernede noget af blodet men lukkede så sine øjne hårdt i.. hans blod duftede så godt.. Dean bakkede lidt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 11:22

Andy så bare på ham og lyttede på hvad han sagde "men jeg troet at det var slut, at du havde blevet træt af mig" hviskede han og nød at mærke hans fingere på sig, Andy så at han bakkede lidt væk fra ham "er det mit blod,, eller vil du bare ikke være tæt på mig ?" hviskede han og havde mest lyst til at sætte sig op, men han kunne ikke få sig selv til det og så bare over på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 09:14

Dean rystede på hovedet og krop over i et højerne og holdte sig for munden imens han sagde, "Du betyder meget for mig.. og jeg kan ikek klare og skændes mere.. men vis vi skænedes tre gang mere går jeg... fra dig" hviskede han og gemte sit ansigt. "Blod" sagde han og sank en klumb..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 09:18

Andy så op på ham og rystede på hovedet "Dean.. det må du ikke sige, du må ikke forlade mig pågrund af at vi skændes" sagde han stille og satte sig langsomt op og tørrede blodet væk fra sin læbe, han kravlede stille hen til ham og så på ham "jeg er ligeglad med om du bider mig" hviskede han og lukkede sine øjne i og trykkede sine læber mod hans, og tog fat i hans trøje med sin ene hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 09:28

Dean så på ham og prøved at bakke men han sad helt op af væggen.. DEan rystede på hovedet da han kom hen til ham. "Andy.. Stop!" Dean nåde ikek og gøre noget før han kyssede ham... Det hele stivnede i Deans krop.. Deans øjne blev røde og de stirrede op på Andys hår..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 09:37

Andy slap stille kysset og så på ham, han fik øje på hans røde øjne og lag en hånd på hans kind "skat.. jeg elsker dig og ingen anden" hviskede han og slikkede blodet væk fra sin læbe, han havde mest lyst til at trykke sig ind til ham. men gjorde det dog ikke da han viste at Dean ikke ville havde ham tæt på sig lige nu "Dean jeg er ked af at vi har skændes så meget,, men jeg skal nok stoppe med at blive så sur hele tiden" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 09:46

Dean lukkede sine øjne hårdt i.. "DET her er ikke godt" Dean tog hans hånd og rykkede den væk fra sit ansigt og kiggede op på Andy med sine røde øjne.. "Men nu ved du havd der sker vis vi ikek stopper med at skændes sagde han og kiggede roligt væk fra ham og lukkede øjne hådrt i igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 09:53

Andy lag stille sit hånd ned i sit skøn "Dean.. ja det ved jeg godt, men så må du begynde at stole på mig.. jeg føler ikke at du stoler på mig når du skal blande Eolith ind i det,, jeg vil jo dø for dig og ikke for ham og ingen anden" hviskede han og rejste sig op og gik ind på badeværelset og begynde at vaske sin læbe til det holde op med at bløde, han gik derefter ud til ham igen "skat.. jeg syntes at vi skal få snakket tingene igennem" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 10:02

Dean nikkede bare og bed sig kort i læben og åbnede endelig øjne.. "Ja.. jeg stoler ikke på dig når du er sammen med Eolith.. nej jeg kan ikek lide ham.. og hvorfor Tør du.. jeg føler at du ikek stoler på mig nårh det glæder Fie.. og det gør du nok ikke.. men den pige elsker dig.. du er hendes ven" ahn sukkede og kiggede væk.. "Jeg ved ikke hvad jeg skal sige,, har det bare som om vi vokser fra hinanden" Dean gemte sine ansigt i sine knæ.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh NO - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 18 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh NO
Tilbage til toppen 
Side 18 af 20Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: