Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Oh NO

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 10:08

Andy gik stille hen og satte sig foran ham og tog stille hans hænder i sine "hvad skal jeg gøre for at du stoler på mig når jeg er sammen med Angel ?" hviskede han og ville gøre alt for at Dean stolede på ham, da han viste at han aldrig ville gøre nået med Eolith igen "skat.. jeg stoler på at du elsker mig og du ikke vil havde nogen anden, måske er jeg ikke tryk med det samme når jeg får at vide at du har været sammen med hende. men jeg stoler på at det var en fejl du gjorde og at du ikke vil gøre det igen" sagde han og nussede blidt hans hænder og så ham bare ind i øjnene, og stolede virkelig meget på Dean "vi har kommet sammen i et stykke tid, og jeg har ikke engang været tæt på at kysse ham eller nået" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 10:15

Det hele gik forstrækt for Dean.. han tog sine hænder til sig og rejste sig op og slog sig selv hurtigt i hovedet.. "Andy arrghh" Han bed sig lidt i læben og gnubbede sin pande.. "Det her er virkelig noget lort" sagde ahn og sætte sig ned op af dør kamren ind til stuen.. "Jeg.. Andy jege r både til piger og drenge.. men det er første gang at jeg er i et seriøst forhold med nogle dreng.. og der er så meget jeg savner og nårh jeg er samemn ,ed Fie glemmer jeg det" hviksede han og kiggede ned på sine knæ.-.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 10:24

Andy så efter ham og rejste sig op "slår du op med mig ?" hviskede han og havde ikke lyst til at høre svaret, han gik stille hen og satte sig foran ham igen "skat.. vi er ikke vokset fra hinanden,, du elsker mig ikke ? jeg elsker dig over alt på jorden.... du må ikke forlade mig igen" tiggede han og trykkede sine læber mod hans "jeg skal nok lade være med at være sur,, du lovede at du aldrig ville give mig den smerte igen..." sagde han og viste ikke hvad han skulle gøre, udover han følte at det var hans skyld alt sammen "skat vil du ikke nok" hviskede han og vende sit blik ned mod jorden "jeg stolede jo på dig, jeg slog op med Mike for dig.. vi skal jo giftes" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 10:32

Dean rystede på hovedet og kiggede ned i gulvet.. Dean så kort på ham da han kom hen til ham.. "Jo jeg elsker dig.. men ." han nåde ike og snakke færdig før han sagde noget andet.. Dean kyssede ham tilbage.. "Anyd" han nåde selt ikek og sige noget før han sagde det sidtse,.. "Skat jeg slår ikke op med dig.. rolig.. det her er bare ret svært for mig.. Jeg giver dig ikke den smeerte igen.. og ja vi skal giftes.. jeghar selv været nede på knæ.. men du blivr nød til og give mig lidt plads.. det er mit første rigtig forhold og den første dreng jeger samemn med" hviskede han og lagde en hånd på hans kind. "Men.... jeg har været såp tæt på at kysse fie så mange gnage og var det ikek fra hende havde jeg nok gjort det" indrømmede han.. Fie vil kun os to det bedtse,, og det skal vi kune værer glad for.. jeg har ingen føleser for fie" sagde han og indrømmede han --
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 10:39

Andy mærkede hvordan hans hjerte, skulle til at gå i stå eller han fik den følelse. han så stille op på ham og nikkede "undskyld skat" hviskede han og vende stille sit blik op mod ham igen og nikkede "så længe du ikke går i seng med nogen" hviskede han og vende sit blik ned mod gulvet igen "hun er jo også en flot pige" sagde han og bed sig i læben og lukkede sine øjne i og nød at mærke hans hånd på sin kind "jeg ved godt at jeg var været en dårlig kæreste på det sidste.. men det har bare været hårdt for mig, jeg har haft så meget lyst til at rejse og det har gjort mig lidt mere sur i det at jeg ikke kunne komme til det. også er jeg jo igang med at stoppe med at drikke,, jeg prøver bare på at være den bedste kæreste" fortalte han og lag stille sin hånd på hans og vende sit blik op mod ham "jeg skal nok prøve at lade være med at være så sur og stoppede med at næsten ikke kunne klare nået.. men du må begynde at stole på mig, jeg ved godt det er svært men prøv skat" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 21:27

Dean rystede på hovedet og bevægede sin tommelfinger på hans kind og og så ham roligt i øjne. Hans øjne var ikke så røde mere. "Ikke undskylde" hviskede han og fik endelig øjenkontakt med ham igen. "Jeg går ikke i seng med nogle.. det er kun din" sagde han og hentydet til den han havde imellem benene... Dean så dog væk fra ham da han sagde noget om at fie var en køn pige. men det var jo rigtigt det var og er hun. "Ja" sagde han bare roligt og kiggede på ham. Dean rystede på hovedet og kiggede alvoligt på ham. "Nej.. Andy.. Jeg har selv været en dårlig kæreste.. men du har også en grund til og værer sur.. når der sker så meget i dit liv" sagde han roligt og nikkede en enkel gang men nikket var bestemt .. Dean sukkede og kiggede ned på gulvet og nikkede. "meget svært... men jeg skal nok prøve" lovede han og mente det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 23:20

Andy så bare på ham og lyttede på hvad han sagde, han lukkede kort sine øjne i da han nød at blive nusset på kinden "det er jeg glad for at høre, har heller ikke lyst til at dele den med nogen" hviskede han og så ham ind i øjnene igen og nussede blidt hans hånd som lå på sin kind "jeg prøver bare på at blive en bedre person.. inden jeg mødte dig så gjorde jeg alt for at ikke tænke på at jeg skulle leve for altid, jeg kunne ikke lide den tanke så jeg gjorde alt for at ikke tænke på det. men jeg skal nok stoppe med at være sur, har bare brug for lidt tid" sagde han og smilte svagt og nikkede "jeg vil gøre alt for at du stoler på mig" sagde han og bed sig blidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 08:40

Dean nussede hans kind vider og lyttede til havd han sagde- og bed sig lidt i læben og nikkede. "Den er din.. og det veddu nu" hviskede han og mente havd han sagde.. Andy var den eneste han ville kneppe med. Dean nød at blive nusset og smilede svagt over det.. men det forsvant hurtigt, da der faktisk ikek rigtig var noget og smile over.. Dean lyttede til ahvd han sagde og lagde begge hænder på hans kinder og rystede på hovedet.. "Nej skat.. hold op.. du er en fantastisk person.. og det er ikek bare noget jeg siger.. jeg mener det fandme... Ind jeg mødte dig var jeg et svin.. og det ved du" hviskede han. og sukkede og lukkede øjne hårdt men kort i og åbnede dem så og kiggede på ham.. "Vi begga har brug for tid" hviskede han og nikkede. "Og det er okay" sagde han og så ham rolgit i øjne."Du vil ikke gører alt Andy.. for du vil ikke droppe Eolith" sagde han og slap hans kinder og kigegde ned på sine sko..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 08:53

Andy slap stille sin læbe i et suk "det er jeg glad for at høre" hviskede han og fugtede kort sine læber mens han trykkede kort sin kind mod hans hånd, han kunne ikke lade være med at smile lidt mere da han elskede at se Dean smil "måske er jeg fantastisk, men jeg ikke perfekt.. og der er intet andet i verden jeg ønsker mig end at være perfekt nok til at havde dig" sagde han og vende sit blik ned mod gulvet og kunne godt lide at tænke over den gang de mødte hinanden "jeg syntes så at du var så sød,, når du prøvede at være den der idiot over for mig.. selv om det ikke virkede så godt" sagde han med et stort smil på læben, han kunne ikke selv til at få det væk og vende sit blik op mod ham igen "vi må bare lære at snakke om tingene istedet for at skændes" sagde han og hans smil forsvandt hurtigt "Dean.. du må ikke engang spørge mig om jeg vil droppe ham,,, skat jeg holder så meget af den skid at det er helt utroligt.. men mine følelser er kun venskab" sagde han og lag sine hænder på hans kinder og løftede hans hoved op, mens han rykkede sig tætter på ham "det er dig jeg elsker.. ikke ham... jeg har ikke lyst til at være sammen med ham, være gang han og jeg har været sammen så har jeg hold mine bukser på.. jeg har ikke engang været tæt på at gøre nået med ham" sagde han og så ham bare ind i øjnene og bed sig kort i læben "det er dig mit hjerte slår på, det er dig der får mig til at havde det fantastisk.. og det er dig og kun dig der kan få mig tændt hvor som helst og når som helst" sagde han og lukkede sine øjne i og trykkede kort sine læber ømt mod hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 08:49

Dean nikkede og var glad for at han var glad for at hører det. men dean mente det seriøst og det håbede at Andy vidste hvor meget han mente det. Dean kiggede bare på ham og bed sig hårdt i læben. "Andy ingen er perfekte.. men alle kan noget godt.. og alle har noget godt inde i sig.." dean lagde en hånd på Andy's hjerte..
Dean rystede bare på hovedet af det med Eolith og bed sig hårdt i læben.. "Jeg ved ikek ahvd jeg skal sige.. Jeg kan.. ikke stole på ham.. jeg ved ikek hvor jeg har ham henne.. og jeg ved han har en evne" Dean bed sig hårdt i læben og slap den lidt efter og kyssede ham tilbage ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 08:55

Andy så bare på ham og lyttede på hvad han sagde og træk på skulderne "det ved jeg godt, man skal bare få det frem i folk.. men ville stadig ønske at jeg var perfekt nok til at havde en grund til at du er min.. altså lige nu er jeg jo bare heldig" sagde han og vende sit blik ned mod hans hånd og træk vejret stille og roligt, eller mere så godt han kunne selv om det var svært da han hjerte bare helst ville ud af ham. han gav et lille suk fra sig og så ned mod jorden "siger heller ikke du skal stole på ham.. men stole på mig.... men du ved hvor du har mig henne ikke ? .. hans evne virker kun en time før midnat" sagde han og kyssede ham på hagen "jeg vil dø for dig" hviskede han og mente det da han ikke ville dø for nogen anden, og det håbede han at Dean viste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 06:47

Dean rystede på hovedet og bed sig hårdt i læben. "Pleas.. Andy.. Stop.. vil ikek hører om du er en nedern person.. og jeg bare er total perfekt for det er jeg ikke.. og vi to er fine nok samemn .. jeg er ikke for god til dig.. jeg gider ikke og hører på det!" sagde han alvroligt men så trist på ham..
"Jeg ved godt hvor jeg har dig henen.. men jeg er bare nervøs for at hans evne en heller anden komme til og virke på dig fordi du ikke væk." Dean nød kysset .. "Jeg vil også dø for dig skat" hviskede han og mente det ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 06:53

Andy så på ham og bed sig kort i læben, han rejste sig op og rakte sin hånd ned til ham "nej du ved ikke hvor du har mig henne.. så ville du stole på mig" sagde han og lukkede sine øjne kort i og gav et lille suk fra sig, han viste ikke om han skulle smile eller hvad han skulle gøre "sige du elsker mig.. sige du elsker mig og kig mig ind i øjnene" sagde han bestemt og ville gerne høre ham sige det, han lukkede sine øjne kort og kunne mærke på sig selv at han ikke havde lyst til at skændes mere nogensinde. selv om han viste at det aldrig ville ske
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 07:04

Dean tog stille hans hånd og rejste sig op og kiggede roligt på ham. "Andy jeg stoler på dig" sagde han og hørte han sagde og algde hænderne på hans kinder og kiggede ham i øjne "Jeg elsker dig og ingen ander" ahn så ham alvroligt i øjne og mete havd han sagde ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 07:08

Andy så på ham og træk let på skulderne, han tog fat i hans trøje på maven "så bevis at du stoler på mig" hviskede han og fugtede kort sine læber, og var næsten ved at falde ned på sine knæ da han mærkede hans hænder på sine kinder. da hans knæ blev helt bløde i det "sige at jeg er et fjols" hviskede han og tog blidt fat i hans overarm med den anden hånd, han blev bare ved med at se ham ind i øjnene "hvis du elsker mig så siger du det" tilføjede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 07:13

Dean så roligt på ham, .. Dean lagde hænderne på hans skulder, "Hvordan?" spugerte han og kiggede lidt underne på ham.. "Skal jeg sige du er et fjols før du tror på at jeg elsker dig" spugerte han og kiggede roligt på ham.. og vidste ikek helt havd han skulle sige heller gører han syntes bare det lød og var ret mærkeligt .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 07:18

Andy træk let på skulderne og så bare på ham "det ved jeg ikke endnu" sagde han og så ned på ham og bed sig kort i læben og rystede på hovedet, han slap sin læbe igen for at sige nået "nej.. du skal gøre det jeg siger før jeg tror på at det virkelig er mig du elsker" sagde han og kyssede ham en enkel gang på panden, han så stille ham ind i øjnene og ventede bare på at høre ham sige det "så at jeg er et fjols" sagde han igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 07:29

"Andy hold nu op.. hvorfor skal jeg dog sige det?" han tænkte lidt over det.. "Okay så.." han bed sig lidt i læben men slap den så. "Du er et fjols .. men du er mit fjols" han nikkede kort og kiggede roligt på ham men kyssede ham så på munden.. og lukkede øjne, *Jeg elsker dig* tænkte han og kyssede ham roligt vider ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 07:32

Andy så på ham og kunne ikke lade være med at smile, da han kalde ham for et fjols "tak" hviskede han inden han mærkede hans læber mod sine, han lukkede sine øjne i og kyssede ham tilbage. han skubbede ham op af døren, og elskede ham virkelig meget. han ville ønske at Dean kunne læse hans tanker, da han ikke havde lyst til at slippe kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 07:46

Dean smilede og kyssede ham vider og da han mærkede døren bag sig kysset vilder.. han lagde armene om hans nakke og smilede svagt i kysset
*Du så dejlig* tænkte han ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 07:51

Andy nød det meget og kunne mærke at han ikke var lige så bange mere for at Dean ville forlade ham, han tog lidt hårdere fat i hans trøje og kunne godt lide hans tanke. han kyssede ham bare videre og kyssede så godt han kunne med i hans vilde kys, han mærkede at hans hjerte bankede hurtigere. han gad ikke give slip på ham og ønskede kun at være sammen med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 08:04

Dean gjor kysset stille og slap roligt hans læber og kiggede på ham.. "Rolig.. jeg er din og kun din" hviskede han og kyssede ham igen. og lagde en hånd på hans bryst og nussede der og nussede ham også lidt i nakken ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 08:12

Andy åbnede stille sine øjne og så ham ind i øjnene "jeg er bange for at du ikke er det en dag" hviskede han og var ikke glad for det, da han ikke kunne lide tanken om ikke at havde Dean mere. han lukkede stille sine øjne i igen og begynde at kysse ham tilbage, han træk vejret stille og roligt og nød at blive nusset i nakken. og nussede blidt hans overarm og slap blidt taget i hans trøje, og tog blidt fat i hans hage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 08:21

Dean kyssede ham vider meget roligt men dog ømt. *Skat den dag du tænker på. kommer aldrig til at ske.. jeg er hos dig.. og vil altid værer det!* tænkte han og kyssede ham bare vider da han han ikke ville stoppe med at kysse ham.. og dean nussede ham vider i nakken ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 08:26

Andy lyttede på hans tænker og mærkede en lille tåre trillede ned af hans kind, da han var virkelig bange for at det ville ske. han trykkede sin krop mod hans og ville ikke give slip på ham, han var virkelig tryg når han var sammen med Dean. da han viste at der ikke ville ske ham nået, han nussede blidt hans hage med sin tommelfinger og nød at blive nusset i nakken. han gav slip på ham med sine hænder og lag dem rundt om livet på ham, og kyssede ham bare ømt tilbage
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh NO - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 19 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh NO
Tilbage til toppen 
Side 19 af 20Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: