Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 slapper af med musik i ørene...

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 03:09

Dato: 20 feb
Tid: 15:13
Sted: indendøre i en café
Omgivelser: nogle få mennesker, ikke mange tjenere
Vejr: koldt, sne og is i vejkanten og himlen er en smule mørk...

en engel sad i et hørne af caféen for sig selv og hørte musik gennem høretelefonerne. han bar en sort skjorte, et par grå jeans, nogle få nittebælter og havde det egentlig meget godt mens han sad og tegnede gå gaden udenfor. et stille nummer spillede i hans hoved og man kunne høre en svag nynnen fra jared der ikke lagde mærke til så meget andet end sin tegneblok og musikken. efter et øjeblik tog han koppen fra bordet og drak lidt af den kakao en tjener havde været så venlig at bringe ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 03:17

Andy kom gående igennem gå gaden med en smøg i munden, han havde et par sorte jeans på og en sort t-shirt og sin mørkegrå læderjakke på. han havde en smøg i munden mens han bare gik igennem gaderne, han tog sin smøg ud af munden og kastede den væk. han gik stille ind i caféen og så sig omkring, lugten af engel og Mike sad i luften. han så sig omkring og kunne ikke få øje på Mike så han træk bare på skulderne, han gik stille op og købte sig en kakao inden han gik hen og satte sig ved et tomt bord ikke så langt fra Jared. han drak lidt af den og lukkede sine øjne kort i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 03:24

jared løftede blikket da lyden af døren vækkede ham fra sit dagdrømmeri, og han fik med det samme øje på dæmonen der lige var trådt ind i caféen. et lille sæt gik igennem ham da duften af mike nåede ham og han indså at denne dæmon måtte have noget med ham at gøre. efter et lille øjeblik som han brugte på at tænke sig om, fandt han frem til at dette væsen jo måtte være andy - mikes eks - fordi mike jo havde fortalt at han var dæmon, og det at andy duftede af mike betød jo bare at han havde været sammen med ham. mike havde også fortalt jared at han skulle til LA med sin eks så deraf kom duften af englens kæreste...han fulgte ham med øjnene da han satte sig ned og han bed sig nysgerrigt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 03:33

Andy så over på engel og hævede det ene øjebryn, han vende stille sit blik omkring inden det fald på ham igen
"hvad kigger du på ?" spurgte han venligt om
og tog sin kakao igen og drak lidt mere af den, og viste ikke hvad han skulle gøre. han satte sin kop ned på bordet og var ikke vild med at han duftede af Mike
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 00:20

jared lagde hovedet lidt på skrå og studerede dæmonen med et nysgerrigt blik da han talte til ham "gæt.." svarede han blot og drak lidt mere kakao hvorefter han vendte blikket ned mod sin tegneblok og tegnede videre på skitsen af gå gaden. kort efter slog han blikket over på andy igen, og sendte ham et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 00:47

Andy hævede det ene øjebryn
"mig ?" spurgte han om
og kørte en hånd igennem sit hår, og vende sit blik ned mod sin kop og begynde at røre rundt med skeen. han lukkede kort sine øjne udmattet i, Andy så over på ham igen da han mærkede øjne på sig. han smilte svagt og bed sig derefter i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 00:55

"ja..dig.." sagde han stille og tænkte lidt på om han skulle spørge ind til mike. *mon han virkelig er mikes eks?..* tænkte han stille for sig selv og studerede andy og hans ansigtstræk. "du ser træt ud?" spurgte han med et let hævet øjenbryn men overhovedet ikke i et uhøfligt udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 01:00

Andy grinte lidt af ham og lag sit hoved på skrå
"ja jeg er Mike's eks. hvis du gerne vil vide det" sagde han
og tænkte ikke over at det nok var nået at tænkte, da han nu havde det med at svære på folks tanker
"ja jeg er lidt træt, jeg ikke rigtigt sovet" sagde han
og træk lidt på skulderne og drak lidt mere af sin kakao
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 01:14

jared bed sig i læben og rystede på hovedet for at klarer sine tanker "så regner jeg også med at du ved hvem jeg er?" sagde han stille og undrede sig faktisk ikke over hvorfor andy svarede på hans tanker på den måde, for han vidste jo at mange havde den evne at kunne tankelæse. med et smil der dog havde et lille psycopatisk træk, så han på andy og rev skitsen af gå gaden ud, hvorefter han foldede den sammen og begyndte at tegne dæmonen overfor ham på et nyt stykke papir. "så må du jo sove noget mere?" forslog han uden rigtig at koncentrere sig om hvad han sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 01:20

Andy så lidt tænkende ud og nikkede
"du er den fyr der skal passe på ham, eller du får en meget sur fyr efter dig" svarede han ærligt
og rørte videre med sin ske og hævede det ene øjebryn og tænkte lidt over hvad han mon lavede, han vende kort sit blik ned mod sin kop og træk lidt på skulderne
"det ville jeg også hvis jeg kunne falde i søvn" sagde han
og lo lidt af det og fugtede kort sine læber med sin tunge
"hvad laver du endelig ?" spurgte han om
og bøjede sig hen over bordet for at se, men kunne ikke se det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 01:27

*godt svaret andy..* tænkte han til ham. han vidste jo godt hvad han hed for det havde mike fortalt ham da han kom til ham-helt knust over brudet på ham og dæmonen. "kan du ikke sove?" spurgte han en smule undrende for han havde jo altid troet at dæmoner kunne sove? eller havde han bare misforstået andy? "jeg tegner dig..du har nogle facinerende ansigtstræk" sagde han med et lille smil og vidste egentlig ikke om det var et kompliment eller ej. da han så at andy bøjede sig hen over bordet trak han blokken lidt ind til sig *du må ikke se...før den er færdig* tænkte han stille og så ham i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 01:36

Andy lo lidt af ham og rystede på hovedet, hans smil forsvandt da han hørte hvad han spurgte om
"nej det er lidt svært, når man har så meget at tænke over..." sagde han
og rystede svagt på hovedet af ham, og lod sin ene hånd glide hen over sin kind inden han lag den på bordet igen. han hævede det ene øjebryn og kunne ikke selv se hvad der var fascinerende ved ham
"hrmm... tak eller hvad man nu skal sige" sagde han
og blev bare siddende helt stille og så på ham
"okay okay" sagde han
og lag sine arme over kors, men kunne ikke lade være med at smile over det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 01:42

jared nikkede og grinte lavmælt og slog hurtigt blikket op på ham før han igen vendte koncentrationen ned på sin blok. "har i dæmoner da meget at spekulere over?" spurgte han og slap pennen, men kun for at tage høretelefonerne ud af ørene så han bedre kunne høre hvad andy sagde. englen slukkede musikken og gav sig til at tegne igen "var det sjovt i LA?" han så kort op på andy og drak så lidt af sin kakao.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 01:48

Andy lag sine hænder ned på bordet igen og træk på skulderne
"det ved jeg ikke hvis vi har, men lige nu har jeg.. har lyst til at rejse væk og aldrig komme tilbage, men det får jeg aldrig lov alene" sagde han
og gav et suk fra sig og træk det ene ben op til sig og bed sig lidt i læben, han slap lidt efter sin læbe og gav et lille grin fra sig
"ja det var meget hyggeligt, glad for at jeg ikke tog der afsted alene.. og tror heller ikke jeg ville tage nogen anden med" sagde han
og så nysgerrig efter hans blyant
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 01:55

englen så på ham med et sørgmodigt blik "har du da gjort noget galt? eller er det hele bare blevet for meget?" spurgte han idt forsigtigt og sendte ham et lille opmuntrende smil i et forsøg på at få hans humør lidt op igen. med et hurtigt blik på sin tegning og et sving med pennen, gjorde han skitsen færdig og var egentlig meget tilfreds. "håber mike havde det godt sammen med dig" sagde han og drak resten af sin kakao, før han igen begyndte at tegne på blokken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 02:03

Andy tog en dyb indånding for at fortælle ham det
"det er blevet for meget, jeg er den person der har det svært med at sige nej og har det dårligt med at såre andre,, kan ikke klare mere at folk er vilde med mig og vil ham mig... men jeg må ikke rejse" sagde han
og gav et opgivende suk fra sig og lag sit hoved ned på bordet og så over mod ham og smilte svagt
"det håber jeg også, selv om jeg nok flippede ud et par gange" sagde han
og kunne ikke lade være med at grine, han lukkede sine øjne lidt i og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 02:10

jared bed sig i læben og så lidt på ham da han lagde hovedet på bordet "jeg...er enig med de folk der siger du ikke må rejse" sagde han og lagde blokken fra sig med skitsen nedad "hvis folk siger til dig at du ikke må forlade dem, så er det nok fordi du er en god person?" forslog han lidt forsigtigt da han jo ikke vidste om han havde forstået andy helt. "jeg håber ikke du gjorde noget ved ham?" sagde han stille men med en drillende undertone "ellers er du i farezonen.." han smilte lidt og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 02:16

Andy så surt over på ham og hævede det ene øjebryn
"men jeg kan ikke blive her, når jeg såre dem hele tiden ved ikke at kunne give dem det de vil havde. men alle vil de få bedre hvis jeg ikke var her" sagde han
og lukkede sine øjne i og kunne ikke lade være med at grine af ham, og rystede på hovedet mens han hoved blev på bordet
"jeg vil ikke engang krumme et hår på den dreng, han betyder for meget for mig.. nej jeg flipper ud på alle dem der ikke ville give mig det jeg ville, jeg er lidt mærkelig når jeg skal afholde en koncert og mest når folk ikke gider lade mig være" sagde han,
han åbnede dem langsomt og smilte til ham
"hvorfor er jeg det ?? hvem skulle komme efter mig ?" spurgte han om
og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 02:24

"nu kender jeg jo ikke dem der siger det...men jeg ved at mike ville bryde fuldstændig sammen hvis du rejste" sagde han alvorligt men så dog blidt på ham. han vidste at mike stadig elskede andy på en måde, og han ville være meget svær at få op igen hvis dæmonen forsvandt, så det ville jared prøve at undgå ved at få andy til at blive. desuden virkede andy da også som en rar fyr og englen ville også meget gerne lære ham bedre at kende. "godt.." svarede han smilene og legede lidt med pennen i son blege hånd "du tror måske ikke en engel ville kunne gøre dig noget?" spurgte han med et let hævet øjenbryn og hentydede til ham selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 02:34

Andy gav et suk fra sig og prøvede at lade være med at lytte på hvad han sagde, men han ikke kunne og mærkede en smerte inde i sig og rystede på hovedet
"men jeg vil aldrig kunne klare at blive her, jeg kan ikke klare at folk kommer hen til mig og lige har mødt mig og bang så vil de havde mig" sagde han
og hævede det ene øjebryn og kunne ikke selv forstå hvordan det kan ske, han rystede på hovedet af ham og grinte lidt af ham
"det ved jeg da ikke, hvad ville du da gøre mod mig ?" spurgte han om
og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 02:45

"hmm...men så...kan du ikke bare ignorere dem?" forslog han og vidste ikke rigtig hvad han kunne sige til det. han grinte lavmælt og en anelse ondskabsfuldt da andy spurgte ham "lad os nu ikke sidde og true hinanden" sagde han med et afslappet smil og gad ikke til at give den lange forklaring på det hele. han så væk og satte albuerne i bordet og lod sit hoved hvile i sine håndflader.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 02:56

Andy træk på skulderne og så over mod ham
"det er lidt svært, altså.. når de næsten kommer og tigger" svarede han
og lukkede sine øjne i og bed sig lidt i læben, han tænkte lidt over det og åbnede sine øjne hurtigt da han var tæt på at falde i søvn
"det ville bare være bedst for alle at jeg forsvandt, alle ville blive lykkelig på et tidspunkt, når de føler at jeg bare havde været en ond drøm" sagde han og hviskede det sidste, han tog sit hoved op fra sit bord og nikkede
"tror også det ville være bedst for Mike, hvis vi sådan i det miste kan være i det samme værelse" sagde han
og kørte en hånd igennem sit hår og drak det sidste af sin kakao, han rejste sig stille op og gik op og købte sig en ny og en donuts. han gik stille tilbage og satte sig på sin plads igen, man kunne se på ham at han tænkte meget og bed sig derfor i læben og var lidt inde i sin egen verden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 03:22

jared himlede med øjnene "så sig nej" rådede han ham til og så sig omkring i caféen. hans øjne hvilede dog på andy da han så hvor træt han var men han kommenterede det ikke "nej...hvorfor skulle de dog se dig som en ond drøm? du har da ikke gjort dem noget vel?" spurgte han med en let panderynken. jared nikkede stille og fulgte andy med øjnene da han gik for at købe det han skulle have. så rejste jared sig fra sit bord og tog sin blok med sig over til andys bord, hvorefter han satte sig på stolen overfor ham. *det er da iorden ikke?* spurgte han dæmonen i tankerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 03:30

Andy så bare på ham og bed sig i læben
"du ved ikke hvor mange gange jeg har prøvet,, jov jeg har gjord dem nået jeg har såret dem" sagde han
og hævede det ene øjebryn når han satte sig ned
"du har jo allerede sat dig, så kan jeg jo ikke sige nået til det" hviskede han
og drak lidt af sin kakao og så bare over på ham, og satte sin kop ned på bordet igen og lukkede sine øjne i
"nogle gange ville jeg ønske at jeg var en ond skid, som ingen ville være tæt på" indrømmede han
og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 03:35

jared så bare på ham, og satte sig i skrædder stilling på stolen "dæmoner er som regel onde....men du er jo anderledes?" sagde han med et svagt smil og prøvede at få hans humør lidt op, for jared kunne ikke lide når folk var triste og deprimerede.

//crea gone>.<//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





slapper af med musik i ørene... Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
slapper af med musik i ørene...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: