Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 slapper af med musik i ørene...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 03:42

Andy træk på skulderne og bed sig lidt i læben
"min dæmon del er også meget ond, men en del af mig vil altid være menneskelig" sagde han
og smilte svagt til ham inden han strakte sin krop og satte sig til rette
"du har glemt at vise mig tegning" sagde han
og smilte lidt mere, han pillede lidt ved sine ringe
*hvorfor fanden kan ingen holde med mig om at jeg skal rejse* tænkte han
og så lidt surt over på Jared uden at tænke over det, selv om der stadig var et smil på hans læbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 03:50

jared nikkede langsomt og rakte ham tøvende blokken med den hurtige skitse på. han havde lagt skygger og tegnet ham så det rent faktisk lignede andy rimligt "er det okay?" spurgte han lidt nervøst og tænkte på hvad han mon ville synes om skitsen. der var dog stadig noget han undrede sig over "men...hvornår kommer dæmonen frem i dig?" spurgte han og regnede med at det ar når han blev vred.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 03:57

Andy så på den og nikkede, han tog stille blokket og hævede det ene øjebryn
"det er godt klaret" sagde han
og nikkede et enkel gang og gav ham den stille tilbage, han tænkte lidt over det og viste ikke helt hvad han skulle sige
"den kommer for det meste frem når jeg vil havde det, er sur eller jager" sagde han
og tænkte lidt over den gang han fortalte Mike at han var en dæmon
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 04:02

"tak.." sagde han blot, tog imod den og lagde den ved siden af sig på bordet. han overvejede det andy sagde og smilede lidt selvom han ike vidste hvorfor "hvordan er det nu i jager?" spurgte englen nysgerrigt og så på ham "og i såfald, hvad spiser i?" jared havde hørt det før men kunne ikke huske det så nu var han lidt spændt på hvad det kunne være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 04:10

Andy gav et grin fra sig og rystede på hovedet af ham
"nu ved jeg ikke hvordan andre dæmoner jager, det næste ved er hvordan jeg jager" sagde han
og så sig omkring efter folk der måske lyttede efter, han bøjede sig hen over bordet. hans øjne blev lidt gule i det
"først finder man et sødt lille menneske eller engel, eller hvad man nu kan lide" sagde han
og hævede det ene øjebryn og smilte stort ved tanken
"så kan jeg godt lide at få dem til at skrige lidt og mærke smerte en masse smerte..." sagde han
mens han øjne blev lidt mere gule i det, han bøjede sig længere hen mod ham
"så når de næsten ikke kan klare mere smerte, så kysset jeg dem ømt på munden og suger deres sjæl ud" hviskede han
og satte sig tilbage på sin plads og lukkede sine øjne i og tog en dyb indånding for at slappe af, han åbnede sine øjne lidt efter og hans gule øjne var forsvundet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 04:17

jared lagde hovedet på skrå og betragtede andys ihærdigeg indsats for at skræmme ham. nu var problemet jo så, at jared ikke blev skræmt af den slags og ikke frygtede dæmoner og andre racers jagtmetoder, så han smilte blot til ham der han var færdig med sin forklaring "toturerer du dem?" spurgte han med en helt uforandret stemme og var faktisk meget nysgerrig på hvordan andy gjorde og hvad han gjorde for at få byttet til at lide mest muligt. englen havde godt set de gule øjne, og syntes egentlig de var ret flotte...sådan lidt katte agtige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 04:26

Andy tænkte lidt over det og nikkede
"ja jeg gør.. men du skal ikke fortælle Mike det,, han skal ikke blive bange for mig" hviskede han
og lag sit hoved lidt på skrå og drak lidt af sin kakao
"jeg er lidt mærkelig,, det er første gang jeg fortæller en jeg ikke kender, mit sande jeg" sagde han
og tænkte lidt over det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 04:32

jared nikkede bekræftende og et skævt smil kom til syne "det havde jeg heller ikke tænkt mig.." forsikrede han andy og mente det. han ville jo ikke skæmme mike eller ødelægger ham og andys forhold til hinanden, det ville være for ondt. *hmm...han ved ikke hvad jeg hedder..* tænkte han stille for sig selv me ville dog vente til han spurgte om navnet. "det er nok fordi...jeg er mikes...kæreste, og så stoler du måske på mig fordi mike stoler på mig?" forslog han og tøvede lidt ved ordet kæreste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 04:46

Andy nikkede og smilte til ham, han hævede det ene øjebryn og rystede lidt på hovedet
"du hedder Jared" sagde han
og hævede det ene øjebryn og tænkte lidt over det, og rystede så hurtigt på hovedet
"det er ikke derfor, jeg stoler ikke så meget på mine venners kærester" indrømmede han
og lag sine arme over kors
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 04:55

denne gang blev jared lidt overrasket over andys pludselige svar på hans tanker, og han tog sig til hovedet "hey behøver du læse mine tanker?" spurgte han med et bedene tonefald og så på ham med store øjne "og hvorfra ved du jeg hedder jared? er det mike der har fortalt dig det?" han lagde hånden på bordet igen men følte stadig det var en slags indbrud i hans sjæl og tanker. "så kan det jo være du bare har brug for at komme ud med det? eller også virker jeg bare påldelig.." svarede han lidt mut og så væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 05:05

Andy tog en dyb indånding
"det kan jeg ikke, når jeg læser tanker så høre jeg dem lige som når du snakker til mig" sagde han
og tænkte lidt over det og grinte lidt af ham og træk på sine skulder
"jeg ved det faktisk ikke" sagde han
tog drak lidt mere af sin kakao
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 05:12

jared sukkede, blev ved med at se væk fra dæmonen overfor ham og bemærkede at andy ikke havde besvaret hans spørgsmål om hvorfra han kendte til hans navn, men det var jared egentlig også ret ligeglad med. han befandt sig dog på kanten af at tænke noget grimt om andy, men tog det i sig istedet, da han jo erfarede at han læste tanker "hvordan tror du det er at få sjælen suget ud?" spurgte han i et ligegyldigt toneleje og vendte endelig blikket over på andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 05:26

Andy så på ham og smilte svagt og lod sin ene finger glide hen over kanten på koppen
"jeg tror det er som at miste det der betyder mest for en, at mærke at man falder fra hinanden, alt glæde er væk og kun det onde at sejre" sagde han
og så stille efter sit finger, inden han vende sit blik mod ham igen og smilte
"nået man aldrig har lyst til at prøve" sagde han
og lukkede sine øjne kort i og kunne ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 05:34

jared lyttede med et tænksomt blik og så på andys finger der kørte på kanten af koppen. han nikkede lidt og så hans smil "hvad hvis man er meget nysgerrig?" spurgte han stille og mødte hans blik. faktisk legede jared - dumdristig som han var - med tanken om at prøve at få suget sjælen ud, for det kunne være spændende at prøve og også at se hvordan det føltes. han gjorde dog ikke noget alvor ud af denne tanke, men sad bare og så ned i bordet med et tænksomt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 05:40

Andy hævede hurtigt sit øjebryn og så over på ham
"det kan du godt glemme" sagde han
og rejste sig hurtigt op og lag sine hænder ned i sine lommer og rystede på hovedet af ham
"du skal ikke engang tænke over det" sagde han
og gik hen til ham og bøjede sig ned til ham
"hvis du vil prøve det og du dør, så tager jeg ned også får jeg dig til at dø en gang til" hviskede han ind i hans øre
inden han rejste sig ordenligt op igen og begynde at gå hen mod døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 06:05

jared fulgte ham med øjnene da andy rejste sig, han da han hørte hvad han sagde blev han lidt forundret. hvorfor ville han dog dræbe ham en gang til? kunne han ikke bare lade jared dø, de kendte jo knap nok hinanden? *hvorfor?* tænkte han til andy og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 06:11

Andy vende sig om og så efter ham og smilte svagt
"for hvis du dør så såre du Mike og hvis du såre Mike så ved du jo godt hvad der sker" sagde han
og smilte til ham og lavede et lille ryk med sit hoved
"vil du med eller ?" spurgte han om
og tog en smøg op af lommen og tog den i munden, uden at tænde den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 06:21

"men hvis du dræber mig anden gang, sårer du mike" svarede han igen og smilte. *gotcha* tænkte han med et lille grin og rejste sig op fra stolen, tog sin blok med i hånden og gik hen til andy. han bemærkede godt en skeptisk udséende servitrice der stod og stirrede på andys smøg og jared vendte blikket mod ham for at advare, hvorefter han gik hen til døren og holdt den for andy efter han var gået ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 06:33

Andy så på ham og træk lidt på skulderne
"nej det fortæller jeg jo ikke" sagde han
og rystede på hovedet af ham og så over på servitricen og tog sin lighter frem og tænde sig smøg, han hævede det ene øjebryn
"du skal ikke glo sådan på mig" sagde han
og gik derefter ud af døren og så på Jared med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 06:48

"aha, så din plan er simpelthen at snigmyrde mig?" spurgte han med et hævet øjenbryn og lukkede døren efter andy. servitricen stirrede efter dem der de gik ud, men hun var dog blevet en smule flov og havde rødmet efter det andy havde sagt til hende. jared begyndte at gå lidt og så på dæmonen ved sin side "hvad er din plan?" spurgte han og hentød til hvor de skulle hen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 07:00

Andy tænkte lidt og nikkede med et smil på læben, han begynde at gå efter ham og træk på skulderne. han tog sin smøg mellem to fingere og så sig omkring
"det ved jeg ikke, jeg plejer bare gå og lader mine fødder bestemme" indrømmede han
og tog sin smøg i munden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 07:52

jared sukkede opgivende men med et smil på læben og så på røgen fra andys smøg der steg op i luften. han brød sig ikke specielt om rygning men bar dog på en nysgerrighed for hvordan det mon ville være at gøre det, selvom han godt vidste det var skadeligt, men han var jo engel? tog engle overhovedet skade af at ryge? han lyttede til andy og nikkede "lyder som en god plan" sagde han og så sig lidt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 08:00

Andy nikkede og smilte til ham
"ja jeg ved det" grinte han
og gik bare videre og så sig omkring imens og lukkede sine øjne kort i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 08:03

jared grinte kort og holdt et stort smil inde før han spurgte "øhm...må jeg ikke prøve?" spurgte han og hetød til om han måtte få en smøg og prøve at ryge. han grinte igen og kunne ikke holde et skævt smil tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 08:13

Andy så ned på sin smøg inden han så hen på ham
"hvis du gerne vil" sagde han
og syntes selv det var en dårlig idé, han rakte stille sin smøg over til ham og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





slapper af med musik i ørene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
slapper af med musik i ørene...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Give me, my musik.
» Slapper af i sandet
» tager en slapper (Adam)
» Musik.. :D
» musik i skoven

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: