Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 slapper af med musik i ørene...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 02:04

"tak andy" sagde han og tog imod smøgen. han betragtede den tøvende i nogle sec, men tog så forsigtigt et sug af den, hvorefter han hostede "o-okay, jeg skal...aldrig ryge" konstaterede han med nogle få host i sætningen. det smagte dårligt og i sit stille sind bestemte han sig for aldrig at give efter for rygning. så rakte han den til andy igen og kom til at grine lidt af situationen "men tak for du ville lade mig prøve" sagde han og mente det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 10:00

Andy begynde at grine af Jared og tog sin smøg til sig og derefter ind i sin mund
"kan jeg godt forstå, jeg ville også gerne stoppe hvis jeg kunne, men kan ikke klare at skære ned på både sprut og smøger" sagde han
og kørte en hånd igennem sit hår og fattede ikke selv hvorfor han snakkede om det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 04:40

jared lod sine hænder glide ned i lommerne og han brød sig ikke synderligt om den smag der nu befandt sig i hans mund. "mhm...gør røg og sprut overhovedet skade på dæmoner?" spurgte han med et spørgene blik og tænkte faktisk meget over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 04:55

Andy så på ham og grinte lidt af det og rystede på hovedet
"så havde der taget meget skade på mig, der var et tidspunkt hvor jeg kun tænkte på sprut, smøger og sex" sagde han
og gik bare videre mens han godt kunne lide at der var en der ville spørge om hans race
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 05:20

"hmm...jeg har aldrig været afhænig af andet end blod" sagde han og så tænkene på himlen. der havde jo været et tidspunkt for ca et år siden, hvor han havde haft lyst til blod hele tiden, og nogen gange havde han endda bidt sig selv for at få det røde livgivene væske. det var dengang hans evne havde flippet ud hele tiden og specielt vampyren havde hærget ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 05:33

Andy så på ham og forstod ikke helt hvad han mente
"hvad mener du ?" spurgte han om
og hævede det ene øjebryn og kunne ikke se hvordan en engel kunne spise blod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 09:03

jared bed sig i læben og tænkte sig om "det er min evne der spassede for et års tid siden" begyndte han "min evne er sådan, at jeg kan imitere en hvilken som helst race...hvis jeg f.eks. vil imitere en vampyr, kommer jeg til at ligne, lugte og få nogle af de samme instinkter som en vampyr på min alder ville have haft. for ca et år siden gik vampyr delen af mig amok, og jeg fik lyst til blod hele tiden" forklarede han og så fremad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 09:09

Andy lyttede på hvad han sagde og nikkede
"fedt eller ?" spurgte han om
og hentydet mere til at havde den evne, han syntes selv at havde sin evne var nedern nogle gange. og mest når folk brokkede sig over den, da han jo ikke kunne gøre for det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 09:17

"den er kommet mig til gode mange gange...der har været mange situationer hvor den har reddet mig fra vampyre" sagde han stille og mindedes dengang en ukendt vampyr der havde tørstet efter blod, men som ikke havde bidt ham, fordi han havde imiteret en vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 09:39

Andy nikkede og smilte til ham
"du er godt nok heldig så" sagde han
og grinte lidt af ham og kastede sin smøg væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:53

jared nikkede stille "fortæl om dig selv" sagde han nysgerrigt og et blik faldt på smøgen andy kastede væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 05:04

Andy så på ham og træk på skulderne
"helst ikke" sagde han
og bed sig i læben da han ikke havde den store lyst til at fortælle om sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 05:20

englen trak på skuldrene og så på hans trøje "ja okay....nogle hemmeligheder skal man jo holde for sig selv.." sagde han blot og lod sit blik løbe rundt omkring, som det havde lyst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




slapper af med musik i ørene... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 05:29

Andy så på ham og nikkede
"ja det er rigtigt nok" sagde han
og smilte stort til ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





slapper af med musik i ørene... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: slapper af med musik i ørene...   slapper af med musik i ørene... - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
slapper af med musik i ørene...
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Give me, my musik.
» Slapper af i sandet
» tager en slapper (Adam)
» Musik.. :D
» musik i skoven

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: