Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Regner på vej hjem..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Regner på vej hjem.. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 09:25

Morgan gav et suk fra sig og blev bare stående "giv mig dem nu bare" sagde han og rakte sin ene hånd ud til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 09:26

"Hvorfor skulle jeg?" spurgte hun og hævede det ene øjenbryn og blev ved med at holde hans sko tæt til sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 01:16

Morgan gav et suk fra sig "så behold dem" sagde han og gik hen mod døren og åbnede den og gik ud af den
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 04:26

Rose så efter Morgan og løb hurtigt efter ham "Hold nu op, Morgan" sagde hun bedende og så op på ham med et trist blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 04:28

Morgan vende sig om og så på hende "du ville jo gerne havde jeg skulle gå" sagde han og hævede det ene øjebryn og lag sine arme over kors "kan du bestemme dig ?" spurgte han om
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 04:30

"Jeg lavede squ da kun sjov med dig" sagde hun og så op på ham og lagde armene over kors og sukkede derefter "Jeg vil gerne have at du bli'r, Morgan" mumlede hun undskyldende og så ned i gulvet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 04:39

Morgan lag sit hoved på skrå "jamen så bestem dig dog" sagde han og gik ind og lukkede døren efter sig, han lag en hånd i hendes hår og nussede det blidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 04:43

"Det kan jeg ikke.. Det ved du godt" sagde hun drillende og grinte lavmælt og så op på ham og var glad for at han var blevet. Hun kunne måske være lidt dårlig til at bestemme sig for noget, men sådan var hun bare. Det var en af de små detaljer som man ikke kunne ændre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 05:01

Morgan så ned på hende og nikkede og lag sine arme over kors "hvad skal vi så lave ?" spurgte han om
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 05:02

Rose så op på ham og trak på skuldrene "Det ved jeg ikke helt" mumlede hun og strøg nogle fingre gennem sit hår og lod sit blik gå rundt, søgende efter noget at lave.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 05:23

Morgan gav et lille grin fra sig og gik tæt ind til hende "når okay" sagde han stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 05:25

Rose så tilbage på Morgan og så at han gik tættere ind til hende og hun kunne ikke lade vær med at smile over ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 05:29

Morgan lag stille sine arme om hende og smilte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 05:34

Hun lagde sine arme omkring hans liv og holdt sig blidt ind til ham og blev ved med at smile.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 06:56

Morgan smilte svagt og lag bare sine arme tætter omkring hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 11:12

Hun så op på ham med sødt smil og stillede sig op på tæer og kyssede ham blidt på munden "Du er nu ikke så slem" hviskede hun drillende mod hans læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 00:32

Morgan kyssede hende tilbage og træk på skulderne "jov jeg er" drillede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 04:41

Hun grinte lavmælt og så op på ham "Kan vi to ikke være enig.. Bare én gang?" spurgte hun og smilte muntert.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 06:54

Morgan tænkte lidt over det og pressede hende op af en væg "jov jeg kan få dig til at give mig ret" sagde han så ned på hende og gav et lille grin fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:09

Rose så op på ham og kunne mærke væggen op mod sin ryg "Hmm.. Du kan kun få mig til det, når du er barnlig" sagde hun drillende og smilte skævt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:12

Morgan hævede det nee øjebryn "jeg kan også bare tage dig op af væggen" hviskede han og bøjede sig ned og slikkede hende over læberne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:14

Hun så på ham og var lidt overrasket og kunne mærke sine kinder blive rødllige, men rystede hurtigt på hovedet "Det virker ikke.." sagde hun stædigt og vendte kinden til og tvang sig selv til ikke at smile.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:16

Morgan tænkte lidt over det "jeg kan første tage dig op af væggen også dræbe dig efter" hviskede han og så koldt ned på hende mens der kom et stort charmerende smil på sin læbe
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:19

"Det tør du ikke" sagde hun lidt udfordrende og smilte et svagt og skævt smil og så ham ind i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:22

Morgan hævede det ene øjebryn og lag sin ene hånd mellem hendes ben "du kan tro hvad du vil" hviskede han og kysssede hende på skulderen
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 8 Icon_minitime

Regner på vej hjem..
Tilbage til toppen 
Side 8 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» Hjem kære hjem
» På vej hjem..
» I fie's hjem
» På vej hjem...
» på vej hjem

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum