Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Regner på vej hjem..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Regner på vej hjem.. - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 23:56

Morgan så ned på hende og rakte ud efter kniven, han begynde at lege med den i sin hånd "det er nået du drømmer" sagde han med sin kolde stemme, som ikke viste nået følelser. han så lidt på den og smilte stadig charmerende, han lag den ved siden af sig og rev med lethed hendes kjole op. han tog fat i hendes hals igen, og tog kniven i den anden og satte den mellem hendes bryster og begynde at skære ned af hende. han betragtede synet imens "mmh" sagde han og slukkede sig kort over læberne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010, 00:00

Rose bed sig i underlæben da hun så kniven og bed sig hårdere i sin underlæbe da han rev hendes kjole af. Hun måtte give slip på sin underlæbe da han skar i hende, ellers ville hun bide hul i den og stønnede af smerte da han skar i hende "Morgan.. Det gør ondt" hviskede hun mellem de smertefulde støn og tog fat i hans håndled som havde hånden omkring hendes hals. Hun var ikke som ham, og hun var ret følsom over for sår'n noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010, 00:09

Morgan smilte bare og så ned på kniven "mmh" svarede han og vende sit blik mod hendes ansigt, han bøjede sig ned til hende "men du ville selv havde det" hviskede han ind i hendes øre, og fjernede kniven fra hende. og slikkede hende ned mellem brysterne over det sår der havde kommet, han lukkede sine øjne i imens. inden han rykkede sig tilbage og åbnede sine øjne og så på hende "lille engel" sagde han og gav et ondt grin fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010, 00:26

Rose gispede lavmælt da hun mærkede hans tunge køre over såret og mellem hendes bryster. Hun knyttede sine hænder vredt sammen da han kaldte hende for lille "Jeg er ikke lille, Morgan!" snerrede hun og langede hurtigt ud efter ham. Det var ligesom at blive kaldt for svag, hvilket Rose heller ikke brød sig om at blive kaldt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010, 09:26

Morgan tog sin tunge til sig igen og lukkede sine øjne i da han mærkede at han fik en på hovedet, han åbnede langsomt sine øjne og var blevet lidt overrasket over det. han kunne smage blodet i sin mund, da han havde bidt sig i tungen. han vende sit blik mod hende med sine kolde øjne "din dumme engel" snerrede han og viste på ingen måde følelser, han knyttede kniven i sin hånd og vende sit blik væk fra hende. det var både svært for ham at gøre det mod hende, og på en måde ikke da han virkelig ønskede det "lille lort" snerrede han og slugte blodet i sin mund, han førte kniven ned til hendes lår og satte den på hendes inderlår. han trykkede lidt til så spidsen af den kom ind i hendes lår, han så på hendes ansigt og begynde at trække den ned
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010, 09:29

Hun havde set vredt op på ham og havde været tilfreds over sig selv at have ramt ham og at han faktisk så ud til at være sur over det, men spilede sine øjne op da han skar hende i låret. Hun skreg af smerte og prøvede at få sine ben væk fra kniven og knyttede sine hænder hårdt sammen "Morgan.." hviskede hun med et smertefuldt støn og så op i loftet og kunne mærke tåre falde ned af hendes kinder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010, 09:36

Morgan så på hende og træk kniven ud, han slikkede stille blodet af den og lukkede sine øjne kort i "mmh" sagde han og gav et grin fra sig, han vende sit blik ned mod hende "skal jeg forsætte eller vil du gerne havde den søde Morgan tilbage ?" spurgte han om og viste at dette ville blive hendes sidste chance for at bestemme hvilken Morgan hun ville havde, da han ikke ville stoppe med at være ond eller sød hvis hun ville havde den anden Morgan. han var dog stadig sur over at hun havde slået ham og var glad for at give tilbage
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010, 09:38

"Jeg er ligeglad!" snerrede hun vredt og var skide vred på det tidspunkt og var klar til at slå ham igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010, 09:40

Morgan så ned på hende og rystede på hovedet "du må bestemme dig" sagde han og tog fat i hendes ben og slikkede over såret på inderlåret, for at der ikke skulle komme blod over det hele. han blev ved med at slikke over det til det stoppede med at bløde, han rejste sig derfor op og tog sit tøj på "du ved ikke hvordan det er at skulle holde sig så meget tilbage når man er sammen med dig" sagde han surt og så ikke en eneste gang på hende, han gik stille ud og tog sine sko og jakke på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 05:00

Rose så lidt op i loftet og sukkede derefter irriteret og rejste sig hurtigt op og løb over tog en stor t-shirt på som lå på gulvet så hun ikke gik halvnøgen rundt. Hun gik hurtigt ud og gik hen foran hoveddøren så han ikke kunne komme ud. Hendes sår gjorde ondt, men hun prøvede at ignorere det og så irriteret på Morgan "Nu stopper du" sagde hun og så på hans ansigt og ville ikke have at han skulle gå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 05:05

Morgan tog sine sko helt på og så på hende, han sukkede lidt af hende og gik hen og så bare ned på hende. han satte sine fingerespidse mod døren og blottede kort sine tænder "hvad er det du vil med mig ?" sagde han og fjernede ikke sit blik fra hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 05:07

Rose så først op på hans blottede tænder og derefter ind i hans øjne og havde nu et ret trist blik "D-det ved jeg ikke" stammede hun lavmælt og rystede på hovedet "Jeg vil bare ikke have dig til at gå. Jeg laver altid et eller andet som gør dig sur.." hviskede hun og så ned i jorden og knyttede sine hænder hårdt sammen og kunne mærke sine negle bore sig ind i sine håndflader, men gjorde intet ved det "Undskyld, Morgan" hviskede hun og rystede på hovedet af sig selv og blev ved med at se ned i gulvet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 05:10

Han så stille på hende med et koldt blik og lyttede på hvad hun sagde, han lukkede sine øjne da han kunne lugte blod "stod med det der" hviskede han og træk vejret stille og roligt og kunne godt mærke at hans tænder løb i vand, han havde virkelig lyst til at bide hende og bare gøre det slut med hende. han åbnede langsomt sine øjne og træk lidt på skulderne "det er nok det som jeg kan lide ved dig" hviskede han og bed sig kort i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 05:12

Rose løsnede kun ganske svagt sine hænder op og så halvvejst tilbage på Morgan "Er det mit blod du kan lide, eller hvad er det du siger?" spurgte hun og bed i sin underlæbe og undlod at få øjenkontakt med Morgan.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 05:15

Morgan tog en dyb indånding så bare ned på hende, han rystede på hovedet af hende. selv om han virkelig godt kunne lide hendes blod, så var det slet ikke det han mente "nej at du kan gøre mig så sur" hviskede han og lag sin pande mod døren og blev bare ved med at se ned på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 05:17

"Hvorfor kan du lide at jeg gør dig sur? Det er da ikke en god ting at gøre" sagde hun og mødte langsomt hans blik og så stadig trist ud. Hun sukkede lavmælt og lænede sig op af døren og strøg en hånd gennem sit hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 05:20

Morgan tænkte lidt over hvorda han skulle forklare det "fordi du kan gøre mig sur på ingentid, men du får mig også til at slappe af igen på ingentid" hviskede han stille og så på hendes tristeblik og kunne bestemt ikke lide det, han rykkede sig væk fra hende og ryste kort på hovedet "jeg må heller ikke" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 05:23

Hun så på ham og gik langsomt et skridt mod ham og havde hørt det første han havde sagt og smilte svagt og så derefter lidt forvirret ud "Hvad må du ikke?" spurgte hun lavmælt og lagde hovedet let på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 05:25

Morgan tog en dyb indånding "jeg må heller gå" hviskede han og viste at hun ikke vill havde det, men han viste ikke hvad han ellers skulle gøre. han så på hende med sine mørkerøde kolde øjne, han lag sit hoved lidt på skrå og blottede sine tænder uden at tænke over det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 05:28

"Jeg be'r dig, Morgan. Ikke gå" hviskede hun og så op på hans blottede tænder. Hun trak hurtigt sit blik op på hans øjne, men det gjorde det ikke meget bedre da han blik var koldt. Men sår'n var de jo altid. Hun gik med et hurtigt skridt mod ham og lagde hurtigt sine arme omkring ham i håb om at han ikke kunne komme fri fra hende, selvom at hun vidste at han godt kunne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 22:26

Morgan vende sit blik op mod loftet og sukkede "Rose hvad vil du med mig ?" spurgte han om og så ned på hende igen, og viste ikke hvad han skulle gøre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeTirs 11 Maj 2010, 18:56

Rose mumlede et eller andet uforståeligt, og vidste ikke rigtig hvad hun ville "Det ved jeg ikke.." mumlede hun og så op på ham og gav langsomt slip på ham "Men jeg er bare bange for at når du går ud af den dør, så vil jeg ikke komme til at se dig igen.." sagde hun og bed sig blidt i underlæben og lod sit blik gå ned i gulvet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 01:28

Morgan sukkede og så sig lidt omkring af det hun sagde, han vende stille sit blik ned mod hende igen "du stopper ikke med at se mig, ligemeget hvad der sker.. på den ene eller anden måde, hvis det så er fordi jeg kommer bare for at bide dig" sagde han og stod bare helt stille og viste ikke om han skulle gå eller ikke
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 04:06

Rose så op på ham og bed sig tænkende i underlæben "Jamen.. Jeg ved ikke hvor lang tid at der vil gå før jeg ser dig igen.." mumlede hun og sukkede lavmælt. Hun tænkte lidt på hvor lang tid siden der gik sidste gang at de så hinanden. Hun var lidt bange for at der ville gå længere tid før hun så ham, og han måske mistede interresen for hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 04:57

Morgan træk på skulderne "jeg bliver nød til at gå på et eller andet tidspunkt" sagde han og viste jo ikke engang hvornår de ville se hinanden, så han blev bare stående helt stille og så på hende
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 14 Icon_minitime

Regner på vej hjem..
Tilbage til toppen 
Side 14 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Næste
 Lignende emner
-
» Hjem kære hjem
» På vej hjem..
» I fie's hjem
» På vej hjem...
» på vej hjem

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum