Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Regner på vej hjem..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Regner på vej hjem.. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:56

Rose kyssede ham og nød virkelig at mærke hans læber mod hendes og mærke hans krop tæt til hendes. Hun var ligeglad med at han ikke ville sige sine følelser til hende. Hun kunne mærke dem og hun havde på fornemmelsen at han holdt af hende. Hun ville give ham tid til at få det sagt og ville selføli ikke presse ham da hun vidste at det var svært for ham. Hun trak langsomt sine læber væk fra hans, men kun nogle få milimeter og smilte sødt og åbnede øjnene og så ham ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 19:14

Morgan åbnede stille sine øjne og så op på hende, han nussede hende blidt på kindene med sine tommelfingere. han så hende bare tilbage ind i øjnene og smilte svagt, han slikkede hende en enkel gang over læberne "tænk at vi ikke havde set hinanden i langtid" hviskede han og kunne ikke få sig selv til at forstå det, han lod sin ene tommelfingere glide hen over hendes læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 21:55

Hun lod sin tunge gå mod hans tommelfinger da han lod den glide over hendes læber "Ja, det er lidt utroligt" sagde hun med et skævt smil og lændte sit hoved mod hans ene hånd og lagde sin egen hånd op på hans så den blev ved hendes ansigt. Hun var lidt ligeglad om de overhovedet gjorde noget, hun ville sår'n set bare have ham tæt, da det var rart og beroligende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 22:58

Morgan så bare på hende og smilte "ja meget.. det er alt for langtid" hviskede han og lod sine læber glide hen over hendes hage, han kunne godt lide at røre ved hende og kunne ikke lade være med at smile "du er så smuk" hviskede han og havde mest lyst til at proppe hende ned i sin lomme, så han altid havde hende på sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 23:01

"Ja, det er det" hviskede hun og lukkede sine øjne på klem og smilte skævt da han gled sine læber hen over hendes hage. Hun åbnede dem igen og smilte sødt til ham "Tak, Morgan. Det er sødt sagt" sagde hun og lod sine fingre stryge over hans kindben og så ham ind i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:21

Morgan så bare på hende og smilte "smukke Rose" hviskede han og bed sig lidt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:35

Rose åbnede sine øjne og nød at høre ham komplimentere hende "Jeg holder virkelig af dig, Morgan" hviskede hun og så ham ind i øjnene og smilte skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 00:20

Morgan smilte bare svagt til hende "det ved jeg" hviskede han og bed sig lidt hårdere i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 00:54

Rose så på Morgan med et lidt drillende smil og tog blidt fat i hans underlæbe "Jeg har sagt til dig at du ikke burde bide dig selv i læben. Du blider den blot til blods" sagde hun og havde fortalt ham det mindst en million gange.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTors 15 Apr 2010, 00:32

Morgan slap sin læbe når hun sagde det og smilte stort "jeg kan ikke lade være, blod smager så godt" sagde han og bed sig istedet i overlæben, og så drillende op på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTors 15 Apr 2010, 00:49

Hun grinte lavmælt og nikkede "Ja, det har jeg regnet ud" sagde hun og lagde sin ene hånd på hans kind og så ham ind i øjnene og smilte sødt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 22:30

Morgan smilte op til hende og nikkede "det lyder godt, og jeg kan jo ikke bide dig hele tiden" sagde han og fulgte kort hende hånd inden han så op på hende igen, han lag sin hånd oven på hendes og smilte bare til hende "min læbe kan jo også godt tåle det" sagde han i en drillende tone og slap sin overlæbe, han lod sin ene hjørnetand glide hen over sin underlæbe. så der kom en langt sår og blodet begynde stille at løbe ud, han slikkede det af med sin tunge og smilte "mmh" sagde han imens og lukkede sine øjne kort i, og nød virkelig meget smagen af blod der var intet der kunne slå den. han viste ikke hvad han skulle gøre hvis han ikke var en vampyr, da han virkelig elskede det og kunne heller ikke tænke sig at være nået andet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 22:37

Rose så på ham og lyttede til det han sagde "Nej, det kan du jo ikke" sagde hun og fulgte hans skarpe hjørnetand over hans underlæbe og så på at blodet løb ud fra såret. Hun lod sit blik gå lidt væk da hun så blodet og var ikke særlig glad for synet af blod. Hun var glad for at hun ikke var en vampyr. Hun var ikke bygget til sår'n nogle ting. Hun sukkede et næsten lydløst suk og tog blidt fat i hans hånd som var over hendes og trak den hen til sig og kiggede lidt på den og så derefter tilbage på Morgans ansigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 22:46

Morgan smilte og lod sin tunge glide en sidste gang over såret inden det var væk "nej nemlig" hviskede han og kunne godt se at hun ikke var så glad for at se blodet, han sagde dog ikke nået til det da han ikke viste hvad han skulle sige. da blod var en naturlig ting for ham lige som når mennesker spiste mad, og han skammede sig skam ikke over den han var. da han ikke viste nået bedre end at være den han var, og derfor ikke havde brug for at gemme sig væk. han så bare på hende og lod hende tage hans hånd, han lod sit blik kort glide ned på sin hånd og sukkede kort. inden han så op på hende igen og satte sig lidt op og kyssede hende blidt på underlæben inden han lag sig ned igen "glad for at havde dig hos mig igen" hviskede han og ville ikke sige at han virkelig havde lyst til at suge at hendes blod ud, og mest havde lyst til at mishandle hende lidt første og høre hende skrige
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 22:51

Rose så på ham og smilte lidt "Jeg er oss glad for at være hos dig" sagde hun og kyssede ham blidt på munden og smilte til ham og blev ved med at holde fast i hans hånd "Hmm.." mumlede hun og så lidt på den og lod den stryge over sin kind "Mmm.. Den er dejlig kold" hviskede hun og kunne godt lide den kølighed som hans hænder havde. Hendes kind var dejlig varm, så det var rart at mærke noget koldt komme over hendes hud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 22:55

Morgan smilte og gav et lille grin fra sig "så sød" hviskede han og kyssede hende tilbage, han så på sin hånd og nikkede "det vil jeg gætte på" hviskede han og bed sig i læben og betragtede hende meget, han slap hurtigt sin læbe igen og lukkede sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 22:57

Rose sagde ikke noget i nogle få sekunder og så bare ned på Morgan og pressede hans hånd blidt mod sin kind "Du har ændret dig meget, Morgan" sagde hun så og smilte skævt og drillende til ham "Siden første gang vi mødtes" mumlede hun og nikkede af det hun sagde for at understrege ordene og nussede hans håndryg med sin tommeltot og blev ved med at smille drillende til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 23:10

Morgan så på hende og smilte og rystede på hovedet "jeg har ikke ændret mig, jeg er stadig den samme" sagde han og var bare åbnet sig lidt når det galt hende, han bed sig i læben og kunne mærke hendes kind mod sin hånd. han lukkede sine øjne i og lod sig bare mærke hendes kind mod sin hånd "jeg er stadig den samme idiot" sagde han og gav et lille grin fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 23:14

"Hmmm.. Du har nok ret med at du stadig er en idot" sagde hun drillende og grinte lavmælt og så ned på ham "Men du er sødere end dengang" hviskede hun og nikkede igen og betragtede ham og smilte svagt og nød at mærke hans hånd mod sin kind og nød at mærke den kulde som den havde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 23:16

Morgan åbnede sine øjne og så op på hende, han tog en tot af hendes hår med den anden hår og træk lidt på skulderne "det er ikke så mange at jeg er det overfor" sagde han og betragtede hende meget inden han lukkede sine øjne i igen og kunne godt lide at mærke hendes kind mod sin hånd
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 23:19

Hun smilte muntert og lod sit ansigt langsomt nærme sig hans "Jeg kan godt lide når du opføre dig som en idiot. Det virker underligt når du er så sød" hviskede hun med sit skæve smil og ville selføli ikke fornærme ham og nød selføli oss at han var så venlig og sød overfor hende. Hun blev ved med at holde hans hånd på sin kind og lod sine læber stryge over hans og lukkede sine øjne langsomt på klem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 23:27

Morgan kunne ikke lade være med at smile af det hun sagde "skal jeg så opføre mig som en idiot igen ?" spurgte han om og begynde at bevæge sin tommelfinger på hendes kind, han mærkede hendes læber over sine. og kunne ikke lade være med at kysse dem, han lag sin anden hånd op i hendes hår og smilte imens. han havde slet ikke nået imod at blive en idiot igen hvis hun gerne ville havde det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 23:33

Rose tænkte lidt over tilbudet og åbnede sine øjne helt igen "Hmm.. Det må du vel gerne" sagde hun og gav langsomt slip på hans hånd og lod sin hånd stryge gennem hans hår og nappede ham drillende i underlæben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 23:44

Morgan åbnede sine øjne og så på hende "okay" sagde han og tog en dyb indånding, da det ikke var det letteste for ham at skulle være en idiot overfor hende "du kommer virkelig til at fortryde det" sagde han og kunne ikke forstå at hun ville havde det, han træk sin hånd til sig og satte den hurtigt på hendes hals. hans øjne så ikke kærlige ud mere og så bare ondt på hende, hans smil blev forvandlet om til et charmerende smil. han rykkede hende væk fra sig og satte sig op mens han lag hende ned, han fjernede ikke blikket fra hende og satte sig op på hende "ikke ligefrem alle jeg er sød ved" sagde han og holde hende bare nede med taget om hendes hals, dog holde han ikke hårdt om hendes hals bare let. som om hans hånd bare lå på hendes hals "har haft sådan en stor lyst til at mishandle dig inden jeg dræbte dig" hviskede han med en kold stemme
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 23:47

Rose så ned på ham da hun kunne mærke hans hånd mod sin hals og lod ham bare rykke lidt på hende. Hun så op på hans ansigt da hun lå i sengen med ham ovenpå sig "Jeg har stadig samme holdning.. Du tør ikke" sagde hun drillende og så på hans charmerende smil og derefter ind i hans kølige øjne.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 13 Icon_minitime

Regner på vej hjem..
Tilbage til toppen 
Side 13 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Næste
 Lignende emner
-
» Hjem kære hjem
» På vej hjem..
» I fie's hjem
» På vej hjem...
» på vej hjem

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum