| I kirken.. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Tors 04 Mar 2010, 08:56 | |
| Hun så op på ham og smilte stadig sødt "Det er nu utroligt at du har kunnet være sammen med en engel som mig uden at blive sulten og sår'n. Det er jeg faktisk ret glad for" sagde hun muntert og taknemmeligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Tors 04 Mar 2010, 08:57 | |
| "Når jeg har det sjovt tænker jeg ikke rigtig på mad." smilte han. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Tors 04 Mar 2010, 08:59 | |
| Hun nikkede "Det var godt" sagde hun og lagde armene omkring ham i et muntert kram. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Tors 04 Mar 2010, 09:00 | |
| "Det er jeg glad for at høre." Smilte han og karmede hende igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Tors 04 Mar 2010, 09:01 | |
| Det var rart at kramme ham. Selvom hans hud var kold. Hun gav ham et lille klem og trak så sine arme langsomt væk fra ham, men blev ved med at stå tæt på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Tors 04 Mar 2010, 09:02 | |
| Kellan kunne godt mærke sin hud var ekster kold fordi de havde været i vandet. Kellan kiggede ned i hendes øjne og smilet til Rose. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Tors 04 Mar 2010, 09:05 | |
| Hun så ham dybt ind i øjnene og smilte sødt til ham og lod sin hånd gå langsomt op og stryge ham over hans ene kind. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Fre 05 Mar 2010, 01:03 | |
| Kellan smilte sødt til hende og hunne godt lide hun rørte hans kind. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Fre 05 Mar 2010, 06:13 | |
| Hun blev ved med at smile sit søde smil og lagde sin anden hånd op til hans anden kind så hun holdt hans ansigt i sine hænder. Hun blev ved med at se ham dybt ind i øjnene og stillede sig helt tæt til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Fre 05 Mar 2010, 06:51 | |
| Kellan stod som om han var larmet i kroppe og så bare ned på Rose og smilede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Lør 06 Mar 2010, 11:04 | |
| Hun kunne se hvor lammet han så ud og ville ikke gøre noget som han ikke kunne lide. Hun blev stående tæt på ham og smilte sødt op til ham "Du skal bare sige til hvis du ikke vil ha' det" sagde hun lavmælt og stillede sig op på tæer så hun kom helt op med sit eget ansigt til hans og lod forsigtigt og prøvende sine læber stryge sig blidt over hans. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Lør 06 Mar 2010, 20:30 | |
| "Okay, men jeg vil godt ha' du står så tæt på mig." Han smilede sødt og viste ikke helt hvad han skulle gøre da hun stryg hendes læber over hans. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Søn 07 Mar 2010, 00:13 | |
| Hun smilte op til ham og lagde sit hoved ind mod hans brystkasse "Jeg vil oss gerne stå tæt på dig" mumlede hun lavmælt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Søn 07 Mar 2010, 02:07 | |
| "Hvorfor vil du gerne det" røg den ud af munden på ham han og han blev rød i hovdet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Søn 07 Mar 2010, 11:27 | |
| "Det ved jeg ikke" mumlede hun og så op på ham og smilte sødt og rakte op og strøg nogle få fingre over hans ene kind "Du rødmer igen" sagde hun drillende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Søn 07 Mar 2010, 21:22 | |
| "Ja, det gøre jeg, ved ikke lige hvorforbjeg spurgte om det andet der." Så ned på hende og toh hans hænder og lage dem på hendes ryg oh holdte om hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Søn 07 Mar 2010, 23:00 | |
| Hun smilte sødt op til ham da hun kunne mærke hans hænder om hendes ryg. Hun blev ved med at have sin hånd på hans kind "Det er nu rart at blive spurgt om noget" sagde hun bare for at svare på det han sagde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 02:16 | |
| Kellan grinte lidt da hun svarede. Han holdte stadig om hende og så ned og smilte sødt til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 05:55 | |
| Hun smilte op til ham og lagde sit hoved mod hans skulder og pustede ham lidt drillende ind på halsen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 05:57 | |
| "Stop det killer" Smilte han og holdte om hende til tætter. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 05:59 | |
| "Neeejh jeg vil ikke" sagde hun stædigt og grinte lavmælt og blev ved med at puste ham ind på halsen og lagde sine hænder mod hans brystkasse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:01 | |
| "Hvor er du ond" Grinte han og prøve at holde om hende selvom han havdet lyst til at tag en hånd for hendes mund. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:04 | |
| "I knoooow!" sagde hun grinende og så op på ham og kunne ikke få sig selv til at stoppe da det var skægt at drille ham. Hun blev derfor ved med at puste ham ind på halsen og kunne godt lide at han holdt hende tæt ind til sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:06 | |
| Kellan kunne se hun synes det var skægt så han sagde "Du er selv om det nu" og så begyndte at atå gyngende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:08 | |
| "Hvad laver du" sagde hun og så op på hans ansigt da han begyndte at stå ret gyngende. Hun prøvede at få ham til at stå stille med sine hænder på hans brystkasse og smilte svagt over ham. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: I kirken.. | |
| |
|
| |
| I kirken.. | |
|