| I kirken.. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:10 | |
| "Du er selv uden om det" og væltede han og tog hende med bare for hun ville stoppe. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:14 | |
| Rose udbrød et lille hyl da han pludselig faldt og tog hende med ned "Neeeejh!" peb hun da de nu lå på jorden "Det var ikke meningen" hun grinte lavmælt og rystede på hovedet og kunne ikke rigtig se hvad der var op og ned. Hun var ikke den perfekte til at orientere sig efter et fald. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:15 | |
| Kellan synes det var sjovt og han udbrød i et mega grin. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:17 | |
| Hun så på ham og satte sig op på hans mave og begyndte at prikke til ham "Du er duuuum!" peb hun og grinte muntert. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:18 | |
| "Nej jeg er ikke dum, men jeg er sød" smilte sådt til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:20 | |
| "Ingen kommentare!" sagde hun drillende og prikkede ham på næsen og gengældte hans søde smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:22 | |
| Han smilte sødt og kiggede en dybt ind i hendes øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:25 | |
| "Du er nu ikke så slem" mumlede hun ".. For en vampyr" hun smilte drillende ned til ham, men lod det derefter blive sødt igen og lod sit ansigt gå tæt ned til hans. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:26 | |
| "hehe, tak" "Det samme kan jeg oss kun sige om dig af en engel at være." at smilte sødt og kiggede i hendes øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:29 | |
| Hun så ham dybt ind i hans øjne og nikkede "Jah, jeg er ikke så slem" mumlede hun og lod sine læber igen stryge sig over hans. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:31 | |
| Kellan nød at hun læber stryg over hans og at hun sad oppe på hans mave. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:32 | |
| Hun lod langsomt og prøvende sine læber gå helt ned til hans og kyssede ham blidt og kunne mærke at hun rødmede ganske svagt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:34 | |
| Kellan gav hende et hurtig kys og grinede af hun rømede "Ja, nu er det dig som rømede var?" sagde han drillende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:36 | |
| Hun trak sit ansigt væk fra hans og lagde sine hænder mod sine kinder "Jeg rødmer ikke" mumlede hun som om at hun ikke vidste hvad han snakkede om og benægtede at hun rødmede og lod sit blik gå uskyldigt lidt væk fra ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:37 | |
| "Nej, okay så siger vi det" Sagde han lidt undskylde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:38 | |
| Hun så tilbage på ham og kunne høre at han snakkede undskyldende "Nu ikke så undskyldene" sagde hun og prikkede til ham i panden og smilte muntert og sødt til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:40 | |
| "Kan du godt lide at pikker mig" sagde han lidt drillende. Han hans hænder lod ned på græset og han viste ikke om han skulle tag dem op på hende og holde fast i hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:43 | |
| "Det er sjovt når du bliver irriteret over det" sagde hun og smilte sødt til ham og blev ved med at prikke til ham. Hendes anden hånd som ikke prikkede til ham var på hans brystkasse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:45 | |
| "Årrh" Smilte han og tog han hænder lidt længere op med hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:47 | |
| Hun så hurtigt ned på hans hænder og så så tilbage på hans ansigt og smilte "Du er sjov at drille" mumlede hun da hun ikke vidste hvad hun ellers kunne sige. Efter sidste prik havde hun ladet sin finger blive på hans pande. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:49 | |
| "Ja, og i lige måde" Sagde han smilende og tog hans hænder op på hendes ryg. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:52 | |
| Hun smilte da hun kunne mærke hans hænder på hendes ryg og "Tak.. tror jeg nok" sagde hun muntert og lod sin finger som var ved hans pande løbe ned af hans næseryg og ned til hans næse og derefter ned over hans læber og ned til hans hage. Hun blev ved med at smile ned til ham og lod langsomt sit ansigt nærme sig hans igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:54 | |
| Kellan smilte og begyndte at være lidt rød i hovdet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:56 | |
| "Du rødmer" hviskede hun til ham og smilte svagt over hans rødmeri og stoppede sit ansigt da det kun var et par få centimeter væk fra hans. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 08 Mar 2010, 06:57 | |
| "Ups, ja, shit, sorry" sagde han smilende. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: I kirken.. | |
| |
|
| |