Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

I kirken..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20 ... 26  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I kirken.. - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 06:59

"Det gør ikke noget" hviskede hun "Jeg kan godt lide dit rødmeri" hun smilte sødt ned til ham og lod sit ansigt gå helt ned til hans og lod sine læber gå mod hans i et blidt kys og lukkede øjnene på klem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:00

"Hvorfor kan du godt lide når jeg rødmer?" Han kyssede hende igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:50

"Det er sødt" sagde hun og åbnede øjnene så hun kunne se ham ind i øjnene. Hun smilte til ham og kyssede ham en gang til og trak sit ansigt nogle få centimeter væk fra hans.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:51

Kellan nød alt det Rose gjorder og han smilede bare stort.
Men inderst inde var han selv bange for, at han kunne komme til at skade hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:53

Rose kunne godt lide at se ham smile. Hun lod sin ene finger stryge over hans underlæbe og så at han så lidt urolig eller bange ud. Hun så lidt undrende på ham "Hvad er der galt?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:55

Han kiggede lidt væk og "Det er ikke noget" Sagde han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:56

"Sikker?" spurgte hun og lagde sin ene hånd på hans kind og skubbede hans ansigt så han så tilbage på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:57

"Jeg jeg er helt sikker" Han viste godt han så underlig ud i ansigt men...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:58

Hun nikkede svagt "Okay" mumlede hun og sukkede lavmælt og trak sit ansigt helt væk fra hans og så ned på ham og ville ikke gøre noget som gjorde ham urolig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:00

"Prøv lige og sætte dig ved siden af mig, så kan jeg fortælle dig det" smilede han lidt til hende, for han var bange for at hun ikke vile snakke med ham efter han har sagt det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:01

Hun nikkede svagt og satte sig langsomt hen ved siden af ham og så derefter nysgerrigt og undrende på ham "Fortæl" sagde hun og smilte svagt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:03

Kellan satte sig op og vente sig hen mod hende og så hende i øjne. "Det er, at jeg er bange for jeg måske en dag kommer til at skade dig, og det ville jeg ikke kunne leve med, hvis jeg en dag bliver sulten." Kellan kiggede trist ned da han hvade sagt det til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:06

Hun smilte over at det blot var det. Hun havde hørt sår'n noget før. Hun lod sin ene pegefinger gå under hans hage og fik ham til at se på hende "Jeg er ikke bange for det. Det er på eget ansvar. Jeg tror ikk at du vil skade mig.. Hvis du holder af mig, vil du ikke lade dig selv skade mig" forklarede hun og smilte sødt til ham "Du holder vel af mig, ikk?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:08

"Self gøre jeg da det, det er også derfor jeg er bange for det, men vil helst ikke tænke på det" smilede han sødt. "Holder du af mig?" spurgte hans så.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:09

Hun smilte og var glad for at høre at han holdt af hende. Hun nikkede "Selføli holder jeg af dig" sagde hun og smilte sødt til ham og så ham ind i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:11

Kellan blev over glad for hun holdte af mig. Han lagde sig ned og tog han hænder imod hende så hun kunne sætte sig på ham igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:13

Hun smilte og satte sig op på hans mave og lagde sine hænder ved hans brystkasse og så ned på hans ansigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:14

Kellan så op på hende og smilte og lagde hans hænder på hendes lår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:20

Hun lod sit ansigt igen nærme sig hans og kyssede ham kærligt på munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:20

Kellan kyssede hende igen og førte hans hænder om bag hende på hendes ryg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:22

Hun holdt kysset og smilte mod det og lagde sine hænder ved hans skulder og lagde sig langsomt ned mod ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:23

Kellan kyssede stadig hende, ikke om han skulle tag hans hænder væk fra hende eller hvad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:25

Rose kunne godt lide at mærke hans hænder. Hun lukkede sine øjne på klem og blev ved med at kysse ham kærligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:26

Kellan kyssede oss hende kærligt og tog hende hænder ned på hendes lår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:28

Hun sukkede glad mod kysset og lagde sine hænder på hans brystkasse og nussede ham kærligt der og holdt kysset.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 14 Icon_minitime

I kirken..
Tilbage til toppen 
Side 14 af 26Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20 ... 26  Næste
 Lignende emner
-
» I kirken
» Kirken..