Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

I kirken..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 26  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I kirken.. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 07:43

Kellan blev nervøs da hun brugte tungen, men han fulgte bare med i kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 07:46

Rose kunne mærke Kellans nervøsitet og trak sit ansigt hurtigt væk fra hans.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 07:47

Kellan kunne mærke hans ansigt og øjne var ved at skifte sig men han kiggede hurtigt ind i Roses øjne og rejset og kiggede væk fra Rose og skamte sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 07:53

Rose så ind i Kellans øjne og rystede på hovedet "Undskyld" sagde hun og ville ikke have at han skulle blive nervøs eller noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 07:55

"Rose det er ikke dig" sagde han og stod med ryggen til, han ville ikke have hun skulle se hans ansigt når han var sluten.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 07:57

Hun rejste sig hurtigt op "Jo det var" sagde hun og gik over til ham og lagde armene omkring ham "Undskyld" mumlede hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 07:58

"Nej, det er ikke," smilte han og tog hans hænder ovenpå hendes. "Jeg har ikke spist i 2 dage" svarede.
Og havdet det dårlig med at skulle gå hurtigt få at finde noget mad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 08:01

Hun bed sig blidt i underlæben og gik hurtigt foran ham og så op på hans ansigt "Jeg vil ikke have at du dræber nogen" mumlede hun og ville ikke have ham til at gå fra hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 08:02

Kellan lukkede hans øjne da hun stod foran ham. Kellan blev ked af det.
"Jamen jeg skal have noget af spise" svarde en med en trist stemme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 08:04

Hun nikkede "Det ved jeg" hviskede hun og lagde armene omkring ham og begravede sit ansigt ind mod hans brystkasse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 08:05

"Jeg dræber ikke nogle mennersker" sagde han med hovdet bøjet ned og lukket øjne og trist stemme."Det er kun dyr"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 08:08

Rose så op på ham og lagde sin finger under hans hage så han ikke havde bøjet hovedet længere og så på hende "Lover du det?" spurgte hun og smilte til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 08:10

"Ja, jeg skal ud og have et dyr idag" sagde han men han havdet stadig sine øjne lukket.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 08:11

Hun nikkede "Okay" sagde hun og sukkede lavmælt og gik et lille skridt væk fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 08:12

"Kan du vente i 5 min" spurgte han med lukket øjne. hans øjne var sorte rød. og han kunne ikke lide andre skulle se det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 08:17

Hun nikkede "Ja, det kan jeg godt" sagde hun og så op på hans lukkede øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 08:21

"Tak."
2 sec efter var Kellan væk og ved et anden sø og så et dyr som han tog boldet fra og gik ned til vandet få at fjernde bold fra hans mund.
Kellan gik og tænkte over hvis ham og Rose kom sammen hvordan det så ville være når han blev sluten, når han ikke kunne lide når flok så hans øjne skifte fra mørke brun til sort-rød.
Kellan skundte sig tilbage til Rose og smilet stort og sagde "Heeysa Rose. så er jeg tilbage." Han kiggede i hendes øjne. og hans øjne var blevet hans normal øjnefarve igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 08:22

Rose så på Kellan som kom frem igen "Det var hurtigt" sagde hun og var egentlig ret glad for at det ikke havde taget særlig lang tid. Hun smilte op til ham og gik over og lagde sine arme omkring ham og gav ham et varmt kram.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 08:25

"Nej det gjorder det ikke smite han. "Jeg ville hurtigt tilbage til dig." han kramede hende igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 08:25

"Tak" sagde hun og så op på hans ansigt og smilte til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 08:28

"Gal du er dejlig" røg det ud af munden på Kellan og han smilte bare bagefter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 13:51

Hun rødmede svagt og hun smilte op til ham "Virkelig? Du er oss dejlig, Kellan" hviskede hun og så ham ind i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 05:04

Kellan smileder da du sagde det til ham. "Ja, det synes jeg da, ellers vil jeg ikke sige det." så han ned på hende og smilte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 10:30

Hun smilte og trak på skuldrene "Nej, det ville du vel ikke" sagde hun muntert og så ham ind i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 03:17

Kellan grinte lidt og så kiggede han sødt ned i hendes øjne og smilede.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 21 Icon_minitime

I kirken..
Tilbage til toppen 
Side 21 af 26Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 26  Næste
 Lignende emner
-
» I kirken
» Kirken..