|
| Stationens mørke... | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Stationens mørke... Tirs 09 Mar 2010, 06:23 | |
| Dag: irl Dato: irl Vejr: Lidt koldt i det, sort himel, skyer og ingen måne. vind stille. Sted: Stationen Tid: 21:40 Omgivelser: Kun meget få mennesker der er stået af toget Påklædning: http://ukdk.dk/Kjoler/IMAG041A.JPG + http://fatima.dk/shop/catalog/popup_image.php?pID=45Fie var lige kommet ud af toget, hun så lidt rundt for at tjekke om der var nogle hun kendte selvom hun ikke regnede med det. Hun smilte og sukkede let, da der ikke var nogen. Hun bed sig i læben, og pillede ved sit hår. "Nå..."mumlede hun, og gik et par skridt, men stoppede så igen. Hun fik øje på en bænk og bestemte sig for at gå hen og slå tiden lidt ihjel. Hun satte sig til rette på bænken, og så på de få mennsker der hastede rundt. Hun så ned, og smilte lidt, hvad skulle hun lave? En gammel dame kom hen og spurgte Fie om vej ind til midt byen. Men Fie smilte bare og lod sine øjne skrive fra grønne til brune. Damen blev forskrækket, og begyndte at lunte væk. Fie grinede lidt og lod så sine øjne skifte tilbage. Hun smilte, og pillede lidt ved sin kjole, og sukkede. Der var intet så kedeligt som at sidde og glo på svage mennesker i stress. //Vendter på Dean xD/// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Tirs 09 Mar 2010, 20:10 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Tirs 09 Mar 2010, 21:10 | |
| Fie smilte, og så lidt på toget i et lille stykke tid. Hun bed sig i læben, og smilte. Der var så mange underlig typer med toget? Hun lagde hovedet på skrå da hun kunne lugte Dean. Hun smilte og rejste sig hurtigt op. Hendes blik gled rundt, for at finde ham. Hun smilte og fik øje på ham. Hun smilte stort og løbe hen til ham. Hun slo armene om ham i et kram og smilte. "Dean!"lød det glad fra hende, imens hun krammede ham. Nogle piger gloede lidt på dem, men trak så på skulderne og gik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Ons 10 Mar 2010, 19:53 | |
| Dean fik et lilel chok men lagde hurtigt armen om ham og løftede hende kort op og drejede rundt men satte hende så ned og havde sttadig armene om hende. "Hej Fie.. hold da op.. sådan en dejlig velkomst får man ikke være dig" hun smilede til hende og kyssede hende på panden.. "Hvordan går det" spugerte han. Dean lavede nogle hurtige ryg så Hun hang på hans ryg.. dean begyndte og gå og havde roligt hænderne på hans lår.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Ons 10 Mar 2010, 23:13 | |
| Fie smilte, og grinede lidt. "Ja ik, synes du lignede en der manglede et kram"sagde hun stille, og smilte. Hun smilte stort over kysset, og så på ham. Hun grinede lidt over at han ville bære hende, men lagde så armene om halsen på ham, og smilte. "Hmm, det går fint nok, jeg har ikke lavet så meget.. Kun været skyld i en ulykke eller to"sagde hun og grinede lidt over det. "Hvad med dig?"spurgte hun og nussede ham blidt på halsen da det var det eneste sted hun kunne nå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Tors 11 Mar 2010, 00:40 | |
| Dean smilede stort. "Det gjor jeg også.. men det er jo derfor jeg har dig.. men det var et dejligt kram" dean grinede lidt og nød hendes nussen. han gik roligt vider med hende på ryggen. han nussede hende roligt på lårene.. "Jeg er skydl i 5 ulykker.. men ellers går det helt fint" Dean smilede og gik vider og nussede hende vider på lårene.. "Nogfle steder du vil hen ?" spugerte han .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Tors 11 Mar 2010, 00:47 | |
| Fie smilte, og nikkede. "Ja, det er jo det jeg er til for... At kramme"grinede hun, og krammede sig ind til ham, og lukkede øjnene. "5 ulykker, lyder hyggeligt"sagd ehun stille, og smilte. Hun blev ved med blidt at nusse ham på halsen, imens han gik. "Et sted hen, ehm... Jeg er faktisk ret så ligeglad"sagde hun stille, og tænkte sig lidt om. Hun var ligeglad med hvad de lavede, bare Dean var der. "Hvordan går det så med dig og kæresten?"spurgte hun åbnede øjnene. Hun var ikke over lykkelig for det spørgsmål, efter det der var sket mellem hende og Andy sidst de havde 'snakket'. Men alligevel ville hun gerne vide hvordan det gik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Tors 11 Mar 2010, 00:59 | |
| Den nussede hendes lår vider og gik vider. "Kramme..ehm Så er du min kramme bamse.. veninde ting" han grinede lidt og lagde hænderne lidt tilbage og nussede hende forsigt på inder lårene. "Hvad tænker folk ikke om så" han smilede stort og mødte mange af folks underne, bange , forundert , forelsket blikke. Men Dean havde bare set den anden vej. "Ja.. 5 ulykker.. det var ret sovt" han smilede roligt og nussede hends lår vider.. "Hvad med vi tager hjem tikl mig..jeg skifter tøj og vi tager i byen..og vis du gerne vil skifte tøj har jeg noget af Hayley's tøj.. hun ikek gad og have mere.. det må du godt låne.. hun ville smide det ud.. men så sagde jeg bare at de måtte hun ikke for jeg kunne jo give det til en kæreste.. eller noget.. men jeg endte med og blive bøsse" han rystede kort på hovedet men smilede så. han stoppede kort med og nusse hendes lår da hun spugerte om hvordan det gik med Andy.. men han begyndte hurtigt og nusse hende igen. "Øhm det går fint.. udover at vi skændes rigtig meget her for tiden" sagde han lavt og kiggede kort rundt og gik vider og nussede hende vider ,,. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Tors 11 Mar 2010, 01:07 | |
| Fie smilte, og nikkede. "Et kram kan man altid bruge"grinede hun. Hun så lidt på folks blikke, og gemte sit ansig ved hans hals. Hun var dog ikke så vant til at folk gloede sådan. Hun plejede at ignorere det, men hun kunne ikke idag? "Jaja, jeg tror bare ikke jeg kan passe hendes tøj"hviskede hun, og tænkte lidt over det. Hun nussede ham roligt og smilte over at han sådan stoppede da hun havde nævnt Andy. "Nu er det vel ikke om det der skete mellem dig og mig?"spurgte hun lidt usikkert. Hun ville ikke have at Andy stadig var sur på dean over det. "Jeg vil ikke have han bliver sur på dig Dean"sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Tors 11 Mar 2010, 01:20 | |
| Dean smilede roligt og nussede hendes lår vider. "Nemlig.. lige mine ord" han kiggede kort rundt på alle menneskerne.. men kiggede så ned på jodern.. "Jo.. tro mig.. du akn godt passe det.. det er jeg helt sikker på.. du er lige så lille og fin som hende" han nussede hende vider på lårene. "Jeg bor altså på Andy's båd" hviskede han.. Dean tænkte lidt over det han sagde men nussede hende bare vider på lårne.. "Nej.. vi skændes.. jo okay måske nogle gange.. men altså vi har skændes om det kys..og meget om Eolith.. Eolith og Andy har bollet og jeg er bare lidt utryg ved det der er sket.. for han bor sammen med Andy" Dean lukkede kort øjne hårdt i.. men gik så hurtigtg vider .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Tors 11 Mar 2010, 01:29 | |
| Fie Lyttede roligt til ham og smilte stort over at han mente at hun godt kunne passe Hayley's tøj. "Jam, så okay da"grinede hun. Hun rykkede sit hoved lidt, så hun kunne se sig omkring. Hun gemte dog igen sit hoved da en mand gloede på hende. Hun lukkede øjnene hårdt i og håbede på at folk ikke gloede ligeså meget. "Andys båd?"mumlede hun stille, og undrede sig lidt. "Troede han havde skildt sig af med den efterjeg havde været oppe og skændes med ham"sagde hun stille. Hun så lidt rundt igen, men så ned. "Jeg tror ikke du skal være bange for at Eolith boller med Andy igen. Han respektere jeres forhold. Han har været meget stille på det sidste og det har været svært at snakke med ham, men tror mig han boller ikke med Andy igen"sagde hun stille, og følte sig meget sikker over det hun havde sagt, da Eolith ikke kunne finde på at gøre det mere. "Men Dean lad vær med at beskytte mig, når i bliver uvenner over det der skete mellem os to..."sagde hun stille, og fik det dårligt bare ved tanken om dem være uvenner. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Tors 11 Mar 2010, 01:39 | |
| Dean smilede stort og gik lidt hurtiger da han mærkede hendes hovede. "Hader når folk kigger sådan" mumlede han mest til sig selv. "Nej den har han skam stadig.. " Dean nikkede kort og bed sig lidt efter i læben. " Fie.. jeg gider ikke og høre på det du siger.. for jeg ahr ligesom tænkt mig og beskytte dig..okay,, du betyder helt vildet meget... og jeg gider ikke og høre på at du ikke vil have det..for det ander ikke hvad jeg siger når mig og Andy skændes.. men det er noget tid siden vi har skændets.og kan i to ikek bare gøre noget så i kan blive venner" han gik og nussede hende vider .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Tors 11 Mar 2010, 02:06 | |
| Fie nikkede. "Virkelig, han snakkede da om at han ville af med den?"sagde hun stille. Hun lyttede til ham, og sukkede kort over det. "Jamen jamen..."hun trav, og sukkede igen. "Undskyld Dean, Jeg skal nok lade vær"sagde hun stille. Hun Krammede sig ind til ham igen, og gemte sit ansigt. "Jeg ville ønske det ville ske, men han ville se mig mere"hviskede hun trist. "Han hader mig, og vil ikke snakke eller se mig mere"hviskede hun, og bed sig i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Tors 11 Mar 2010, 22:05 | |
| Dean nikked ekort men rystede så på hovedet, "Han har vel ombestemt sig" han smilede svagt og kiggede roligt rundt og kom ud på gaden. "Ikke noget Jamen Fie" han smilede kort men sukkede så. "Du skal ikek undskylde.. men ja du skal lade være" han nikkede kort. Han lagde haænderne lidt læner ned epå ehndes lår og nussede hende der. Hmm" Dean tænkte "Lort" mumlede han så. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Tors 11 Mar 2010, 23:10 | |
| Fie nussede ham roligt på halsen, og smilte. "Tja, det er jo også han båd"sagde hun, og ssmilte lidt. "Jeg skal nok lade være med at sige jamen... Undskyld"drillede hun, og smilte hun. Hun nød at blive nusset, hun smilte og krammede sig godt ind til ham. "Hvad er der galt?"spurgte hun, og undrede sig over hvorfor han sagde lort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Fre 12 Mar 2010, 20:22 | |
| Dean nød hans nussen og hviskede kort. "Hmmrm" af ren nydelse. "Tja.. det er det jo.. men nu bor jeg der.... Muhaha" Han smilede stort til ham.. "Nårh... nu sagde du undskyld igen" Dean slog hende blidt i røven men lagde så hænderne på hendes lår igen og var snart nede ved haven. "Du sagde undskyld" Han grinede lidt og lagde sit hovede op af hendes, "Der er ikek noget galt.. synes bare det er noget lort at du ikke akn blive venner med ham iegn..og jeg ikek kan snakke ham til fornuft.. men jeg vil aldrig droppe dig som ven for hans skyld" Hviskede han .... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Lør 13 Mar 2010, 02:22 | |
| Fie smilte, og så ned. "Undskyld jeg sagde undskyld"sagde han stille, og grinede lidt over det. Hun smilte, "Hovhov, ikke slå på en sød lille pige"drillede. Hun smilte og kyssede ham hurtigt på kinden, "Ups"drillede hun. Hun blev ved med at nusse ham på halsen, og smilte. "Det er hans problem ikke mit, jeg er ked af at vi ikke kan blive venner igen, men jeg kan ikke gøre noget... Hvor er du sød Dean"sagde hun, og mærkede at det virkelig rørte hende inden i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Lør 13 Mar 2010, 02:31 | |
| Dean smilede stort og kiggede kort op på hende og grinede lidt "Undskyld jeg slog dig i røven" han grined elidt og gik vider.."Sød ... hmm.. nej men lilel ja.. ej jeg driller du er fanme sød" han smilede over kysset og kiggede kort rundt men drjede så til venster. "Fie det er okay.. jeg kan heller ikek logge jer sammen.. lige som han ikek akn få mig til og lide Eolith" han trak på skuldenr eog gik vider og nussede hende på låne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Lør 13 Mar 2010, 02:58 | |
| Fie smilte, og "Det gør ik noget"grinede hun, og smilte. Hun kunne ikke rigtigt finde ud af hvor langt de var kommet, da hun havde gemt sit ansigt. "Er vi der snart"spurgte hun barnligt, og smilte. Hun blev svagt rød over kinderne og smilte. "Tak, men du er mest sød af os to"sagde hun og nikkede bestemt. Hun smilte over tanken om hende og Eolith som kærester. "Det tror jeg aldrig kommer til at ske, Eolith er jo kun til drenge"sagde hun, og smilte. "Men Andy må altid komme til mig når han har planer om at tilgive"sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Lør 13 Mar 2010, 03:30 | |
| Dean smilede stort, "Godt" han nussede hendes lår vider. "Vi er der nu" han satte ehndes roligt ned og hoppede op på båden og tog nøglerne og låste den op og gik ind og svarede først nu.l "Jeg synes du er mest sød" han smilede stort og tændte noget lys.. "Nej nu mente jeg mere.. jeg vil aldrig blive venner med ham.. han er ikek min type,,og hvis du kom samemn med ham blev jeg nød til og slå dig i nussen" drilelde han og satte sig i sofaen.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Lør 13 Mar 2010, 03:59 | |
| Fie smilte og så på ham, hun hoppede med ham og så lidt rundt på båden. Hun sukkede kort over båden, og smilte til Dean. "Du sød! Og aller' mest sød!"sagde hun, og smilte. Hun stod lidt og betragtede ham i noget tid. "Jeg ville aldrig komme sammen med ham, han er sød som ven... Og ikke slå"sagde hun, og smilte drillende til ham. Hun fuldte med ham ind og satte sig i sofaen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Lør 13 Mar 2010, 04:05 | |
| Dean smilede stort og lagde hænderne på hendes lår og nussede hende roligt på låret.. "Jeg skal nok love ikke og slå" han smilede til hende og lænede sig tilbage og kiggede på hende. "Jeg kan bare ikek holde ham ud.. og jeg vil aldrig blive venner med ham" han trak på skulderne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Søn 14 Mar 2010, 05:16 | |
| Fie så på ham, og smilte imens hun nikkede. "Godt for du må ikke slå på piger"drillede hun, og prikkede ham på næsen. Fie lyttede til ham, og smilte til ham. "Du behøver ikke være ven med ham, hvis du ikke kan... Jeg tror bare du skal stole på at han ikke går i seng med Andy"sagde hun stille, og smilte roligt og forstående til ham. Hun krammede ham roligt, og smilte. "Stol på ham"sagde hun stille imens hun krammede ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Søn 14 Mar 2010, 21:56 | |
| Dean smilede til hende. "Det lyder som om jeg smader piger" han blinkede drillene til hende og bed roligt ud efter hendes finger men fik selvfølig ikke fat i den. Han lyttede til havd hun sagde og lagde armene om hende og holdte hende ind til sig.. "Fie jeg kan ikke love dig at jeg stoler på ham.. men jeg kan godt prøve" hviskede han og nussede hende roligt på ryggen .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stationens mørke... Man 15 Mar 2010, 01:04 | |
| Fie smilte, og nikkede. Godt du prøver"sagde hun stille, og smilte. Hun slap langsomt krammet, og smilte. Hun så lidt rundt, og trak på skulderne. "Jeg har været her alt for mange gange"sagde hun stille, og smilte til Dean. "Men jeg vil altid komme igen"sagde hun og smilte lille-pige-artigt til ham. Hun prikkede ham igen på næsen og smilte drillende til ham. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Stationens mørke... | |
| |
| | | | Stationens mørke... | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|