Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Stationens mørke...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Stationens mørke... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 01:17

Dean trak på skulderne og smilede, "Det er det vel" han sukkede dybt. Deab gacde roligt en arm om hende da hun slap krammet han kyssede hende på kinden. " Nu skal vi bare søger for at han ikke kommer imens vi er her sammen.. for jeg tro ikek han stoler på mig.. altså Andy" han trak på skulderne og så på hend e..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 01:34

Fie smilte, og så på ham. "Andy kommer ikke siger jeg dig... Og hvis han gør så gemmer jeg mig lyn hurtigt"sagde hun, og grinede lidt. Hun smilte stort over kysset, og så lidt ned. Hun lænte sig ind til ham, og smilte. Hun elskede at være sammen med Dean, det var så hyggeligt. Hendes pande hår gled ned foran hendes ene øje, hun sukkede kort, og prøvede at puste det væk igen, men det mislykkedes for hende. Hun så på ham igennem sit pande hår, og smilte glad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 00:44

Dean smilede stort. "Så gemmer du dig som en puma..arghh!" drillede han hend eog smilede stort til hende. Dean smilede roligt da hun lænede sig ind til ham. han lagde en hånd på hendes mave og nussede den blidt. Dean elskede og være sammen med Fie.. det var hyggeligt, sjovt og dejligt. Han løftede sin hånd og fjernede roligt hendes pande hår og lagde også den hånd på hendes mave og nussede den forsat blidt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 00:55

Fie smilte, og nikkede lidt. "Ja, jeg er en pumaaa, Puhaaa"grinede hun, og prikkede ham på næsen. Hun smilte lidt, og nød at han nussede hende på maven. "Grrrrrh"spandt hun drillende, og lukkede øjnene. Hun så igen på ham, da han fjernede hendes pande hår fra hendes øjne. Hun lukkede dog alligevel øjnene, og smilte. Det var så dejligt at blive nusset på maven.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 01:02

Dean smilede stort og grinede lidt af hende.. han bed igen og for sjov ud efter hendes finger da hun prikkede ham på næsen men fik ikek fat i den. ahn smilede til hende og puttede hendes godt ind til sig og kyssede hende på panden men nussede hendes mave vider med den ene hånd da han tog fjernbetaningen og tændte for musikken og sangen der spillede hedder (Nickelback. Never gonna be alone) Han lukkede øjne og nussede ham vider ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 01:11

Fie smilte, og nød at han nussede hende på maven. "Deeeejligt"lød det stille fra hende. Hun smilte stort, og lyttede lidt til musiken. Hun åbnede øjnene, og så lidt på ham imens han havde lukkede øjne. Hun bed sig i læben, og lukkede øjnene igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 01:27

Dean smilede stort og lød øjne være lukket og nussede hendes mave vider og lyttede til musikken og kyssede hende svagt på håret og åbnede kort øjne og kiggede ned på hende men lukkede dem så igen.. "Godt du kan lide det Fie mussen" han smilede .
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 01:33

Fie smilte glad over at blive nusset. Hun nikkede en gang over det han sagde. "Dean mussen"sagde hun stille, og smilte. Hun åbnede øjene, og så på Dean. "Jeg trorede jeg var en åuma, og ikke en mus?"sagde hun drillende, og smilte skævt. Hun rakte tunge af ham, og smilte til ham, selv om han ikke så det?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 01:33

Puma*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 01:45

"Dean mussen " han grinede lidt og åbnede øjne og kiggede på hende. "Så Fie Pumaen" han rystede på hovedet, "Du er så farlig som en puma.. men så lille og sød som en mus" han blinkede drillene til hende med et stort smil ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 01:52

"Jaaah"grinede hun, og rakte igen tunge af ham. "Jeg er ikke lille"sagde hun, og smilte til ham. "Jeg er en stor farlig puma, der spiser drenge som dig hver dag"sagde hun, og starkte hals lidt så hun kunne slikke ham på kinden. "Nam nam"grinede hun drillende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 01:56

Andy kom gående ned som havnen, han havde sine hænder nede i lommerne og havde lyst til at besøge Dean. han tog sin ene hånd op af lommen og kastede sin smøg væk, inden han gik ned i båden. han smilte stort og bankede stille på døren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 01:57

"Argh!" ikke spise mig drillede han og drinede lidt. han prikkede hende på næssen.. "Man må ikek slikke på mig" Drillede han og nussede hendes mave vider og lyttede til den dejlige musik .. "Bare blev siddene" sagde han og rejste sig og gik hen og åbnede døren og sank en klumb..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 02:04

Andy smilte mere da han så at Dean åbnede døren "hej skat" sagde han og lag sit hoved på skrå "nået galt ?" spurgte han om og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 02:05

Fie grinede lidt. "Undskyld"grinede hun. Hun så mod døren da der blev banket på. "Okay Dean"sagde hun stille, og så mod døren. Hun havde en dårlig fornemmelse, og ville allerhelst bare få lov til at gemme sig som havde sagt tideligere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 02:15

Dean kiggede roligt på ham. "Hej sakt" han gjor plads til han kunne komme ind. "Øhm.." han sukked eog vidste ikke hvad han skulle sige. men råbte så til fie. "Fie.. kom lige" han tog fat i Andy.. *Hun må godt være her* tænkte han .
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 02:19

Andy så stift på ham og rystede på hovedet "jeg kan bare gå igen" sagde han og vende sit blik mod Dean's hånd og gav et suk fra sig, da han viste at han ikke ville kunne komme fri "så længe du husker at gøre rent" mumlede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 02:22

Fie gik roligt hen til dean, og stilte sig halvt bag Dean. "Hvorfor?"spurgte hun stille Dean. Hun så på Andy, og bed sig i læben. "Er din bli blevet ren igen?"spurgte hun stille, og så stift på Andy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 02:26

Dean sukked eog lukkede døren efter ham. "Hold nu op.. begge to" han sukkede og slap roligt andy. *Nej.. bliv!* tænkte han bestemt. "I begge to må godt være her.. men tag det nu bare roligt" han gik roligt hen og satte sig i sofaen ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 02:31

Andy så bare på Fie og gav et grin fra sig "nej, men du har fået ham til at ville bruge penge på mig" sagde han og pegede på Dean, inden han lag sin hånd ned i lommen igen "men her stinker jo af tøs" mumlede han og satte sig bare ned på gulvet og så bare koldt på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 02:34

"Jamen, så lugter her jo godt"sagd ehun, og gik hen til Dean, og satte sig i sofaen. "Jeg kan godt lide at du ikke engang tør sætte dig i sofaen"sagde hun stille. "Dean undskyld, men han er ond imod mig"sagde hun stille. Hun så på Dean, men ned igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 02:35

Dean slog sig selv i panden da han sagde det han sagde og tænkete. *Fuck.. hvordan skal jeg kunne klare det her* han så på fie og sukkede dybt men så så hen på Andy.. "Gider i godt stoppe.. ahn rejste sig og gik hen og slukkede musikken.. "Det var et fucking kys" han så skifte vis på dem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 02:41

Andy vende sit blik ned mod gulvet "nej jeg gider bare ikke sidde tæt på mig, det nok i at du ødelægger lugten i min båd" sagde han og vende sit blik op mod Dean og hævede det ene øjebryn "jeg kan bare gå... så har i jo også muligheden for at gøre det igen" mumlede han og vende sit blik ned mod gulvet igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 02:45

Fie sukkede, og så håbløst på Andy. "Ej Tag dig dog sammen, Det er din skyld at Dean lider.. Du vil ikke tilgive ham, eller mig"sagde hun, og så på Andy med et tris blik. "Du er skyld i alt det her"sagde hun, og sukkede over Andy. "Jeg gpr ikke her fra med mindre at Dean beder mig om at gå"sagde hun stille, og lagde armene og kors.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 02:50

"Hold så kæft.. ingen af jer to går.. Kan i det midste ikek bare tag jer sammen.. det er fandme ikek kun mig der laver fejl i denne her vedern.. og du stoler ikke på mig.. hvorfor skulle jeg kysse med fie igen.. da jeg er forelske t og forlovede i dig!" sagde han og så på Andy.. Dean sukked eog gik lidt rundt om sig selv..
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 2 Icon_minitime

Stationens mørke...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Mørke tanker, Mørke mennesker, Mørke... //Arabell//
» Den mørke nat
» Den mørke sø..
» Regn og Mørke ?
» krybende mørke ..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum