Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Stationens mørke...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Stationens mørke... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 06:30

Fie smilte til Dean, "Det ved jeg godt søde Dean"sagde hun, og satte sig så op. "Du bad selv om det"sagde hun og næsten sprang hen til ham og slog armene om ham i et kram, så han røg tilbage i sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 06:32

Andy fik et chok og kunne ikke lade være med at grine "i troedet sikkert begge at det var nået helt andet" grinte han og lod sig bare falde om i sofa'en, han begynde at prikke hende på kinden "prikke prikke" grinte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 06:36

Dean kiggede på dem og smilede stort.. "Endelig" hviskede han så lavt til sig selv.. Dean grinede lidt og lagde hovedet på skrå og kiggede på dem ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 06:39

Fie grinede lidt og blev bare ved med at kramme ham. "Oh shit, jeg har sgu savnet at kramme dig, din kæmpe idiot"sagde hun og smilte stort. Hun smilte og slap så krammet, og satte sig op og grinede lidt over at hun faktisk sad på ham. "Ikk prikke ffs"sagde hun, og smilte drillende til Andy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 06:43

Andy pegede først på Fie og derefter på Dean "nej ikke endelig" sagde han bestemt og lag sine arme over kors og rystede på hovedet "det var hende der krammede mig, så det tæller ikke" sagde han og rakte tunge op mod hende "din lille skid" sagde han og prøvede at holde et grin tilbage "jeg hader vampyrer" sagde han og begynde at prikke hende i maven
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 06:45

"Jamen jeg hader også dig" han smilede og så på dem og lagde sig roligt ned på gulvet..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 06:48

Fie så ned på Andy og rakte tunge af ham. "Ej så lille er jeg da heller ikke"sagde hun stille, og så ned af sig selv. Hun så på Dean og smilte, men så på Andy igen. "Du hader os ikke efter som du elsker ham"sagde hun og pegede på Dean. "Din kæmpe idiot"sagde hun og grinede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 06:54

Andy grinte lidt og rystede på hovedet "jeg hader jer begge" sagde han bestemt og så op på hende "jeg er ikke kæmpe, det er bare dig der er lille" sagde han og rakte tunge af hende "lille lort" drillede han og prikkede hende på næsen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 07:00

Den trak på skulderne og lå bare og lyttede til musikken og kiggede op i lofted ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 07:03

Fie rakte tunge af ham, og rejste sig. "Se jeg er stor"sagde hun, og smilte drillende. Hun satte sig ne til Dean, og smilte. "Okay du er ikke kæmpe"sagde hun drillende til Andy. "Hvad får du øje på?"spurgte hun, og så ned på Dean, og smilte til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 07:10

Dean kiggede roligt på fie og smilede. "Ingen ting.. bare et flot hvidt lødt" smilede han og kiggede kort over på Andy men så så op i lofted og smilede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 07:13

Andy satte sig op og lag sig ned igen på maven, med hovedet mod dem "men snart ser han kun lykke, når jeg bruger mit hemmelig våben.." sagde han og så bare på Dean med et smil på læben "snart kysser han mig" drillede han og blev bare ved med at se på ham og gav et lille grin fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 07:18

Fie smilte og prikkede Andy på næsen. "Tje det bliver efter jeg er gået"sagde hun, og grinede lidt af Andy. Hun så op og smilte. Det er også veldig smukt"sagde hun, og rystede på hovedet. Hun lagde sig ned med hovede på Deans mave.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 07:26

Dean smiled eog lagde hænderne i hendes hår og nussede hende de rog kiggede stadig op i lofted og smilede stort..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 07:27

Andy så skiftevist på dem "men jeg vil havde et kys" sagde han og vende sit blik ned mod Dean og så på ham med hundeøjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 07:30

Fie smilte glad over at blive nusset i håret. "Jamen jamen jamen... "sagde hun og så på Andy. Hun begyndte så at grine lidt over det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 07:37

Dean blev helt drille syg og nussede hende vider i håret med den ene hånd men lagde så en hånd foran sin mund.. "Min læber går i stykker" hviskede han - grinene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 07:41

Andy begynde at så surt på dem "sikkert" mumlede han og lag sine arme over kors foran sig, og lag sin hage på sine arme "i er onde" mumlede han så og begynde at se trist ud
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 07:43

Fie grinede, og så på Andy. "Jeg vi er ej, vi elkser bare at drille dig"sagde hun og smilte drillende til Andy. Hun lukkede øjene i og smilte skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 07:47

Dean havde roligt lukket øjne han nussede ehdne vider i håret og smilede svagt ´men lagde så begge hænder i hendes hår..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 07:50

Andy træk på skulderne og vende sit blik ned mod Dean "skat.. jeg vil havde et kys" mumlede han og så bedende på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 07:54

Fie sukkede kort, og tog fat i begge Deans hænder og fik ham til at stoppe med at nusse hende i håret selv om det var imod hendes egen vilje. Hun satte sig op, og så på Dean. "Okay okay, så giv ham det dog så han ikke falder død ned fra sofaen, det bliver bare noget svineri"sagde hun og smilte til Dean.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 07:57

Dean smilede "Jeg ligger så godt.. det dig der vil have et kys så må du komme her ned" han smilede stort og kiggede ehn på ham . og kiggede kort på fie.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 07:59

Andy smilte stort og satte sine hænder ned på gulvet, og kravlede stille over til ham mens hans ben stadig lå i sofa'en. han fugtede kort sine læber og lukkede sine øjne i, han bøjede sig stille ned og kyssede ham ømt i munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 08:02

Dean smilede han lukkede øjne og kyssede ham ømt tilbage. og lagde en hånd på hans kind og nussede den blidt imens.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 5 Icon_minitime

Stationens mørke...
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Mørke tanker, Mørke mennesker, Mørke... //Arabell//
» Den mørke nat
» Den mørke sø..
» Regn og Mørke ?
» krybende mørke ..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum