Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Stationens mørke...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Stationens mørke... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 02:58

Andy lyttede op hvad Fie sagde og mærkede at hans øjne blev våde, han vende stille sit blik op mod Dean "syntes du også det er min skyld det hele ?" spurgte han stille om og rejste sig op og vende sit blik mod Fie "jeg kan ikke tilgive dig fordi du ikke er den Fie jeg kender" sagde han og tog sine hænder op af lommerne "jov jeg går" sagde han åbnede døren "du kan bare ikke forstå det, jeg stoler på dig.. men jeg er bange" sagde han og gik hurtigt ud af døren og op på badebroen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 03:02

Fie så på Andy imens han snakkede. "Jeg ville aldrig stjæle Dean fra dig, Det fucking kys var ikke ment ondt på nogen måde"sagde hun, og så på Andy med store øjne. "Du har jo også Cisse som jo kender dig meget bedre end mig, så hvorfor overhovede tilgive mig"sagde hun, og rejste sig fra sofaen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 03:07

"Vent her" sagde han til fie og løb ud af døren og op til ham. Dean tog fat i ham og hev ham ind til sig. "Skat stop.. Hvordan vil du ahve at jeg kan vide at du stoler på mig.. nårh du sagde det du sagde. . Sellvfølig vil jeg ikek kysse med hende.. det hele var en fejl.. alle laver fejl.. men pleas.. ko nu med ind" han tog fat i ham og hev ham roligt med ned imod båden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 03:10

Andy gav et suk fra sig og lyttede på hvad han sagde "undskyld, det var ikke mening at jeg ville sige det" hviskede han og kæmpede imod mens han blev hevet med "Dean, jeg gider ikke se på hende" sagde han og gav et suk fra sig "jeg hader at du er stærkere end mig" sagde han og blev ved med at kæmpe imod
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 03:13

Fie sad nu på gulvet, og så ned. "Bla bla bla"mumlede hun til sig selv, og rystede på hovedet. Hun bed sig i læben, og lukkede øjnene hårdt i. "Undskyld..."mumlede hun til sig selv, og sukkede. Hun så mod døren, og sukkede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 03:19

"Jeg kan godt lide at jeg er stærker end dig.. vis du kommer med.. lover jeg dig at vi hygger i aften" han smiled eog kiggede på ham. og havde selv lyst til og hygge med ham. "Mne så kom med!" sade han og hev ham hen til døren og åbnede den .
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 03:24

Andy blev ved med at kæmpe imod "men jeg kan ikke lide det" sagde han og tænkte lidt over hvad han sagde og gav et suk fra sig "iiih.. hvorfor bruger du det imod mig" sagde han og stoppede med at kæmpe imod og gik bare med ham "men det er kun denne ene gang jeg gider være tæt på hende.. men det er kun for din skyld" sagde han og bed sig i læben og lukkede sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 03:29

Fie sad stadig på gulvet. Hun pillede lidt ved sit hår, og sukkede. "Hvorfor tilgiver han mig ikke bare"mumlede hun, og lagde sig ned. Hun lod sig flade ud på gulvet. "Suuuuk"sagde hun stille, og lukkede øjnene i. "Jeg magter det bare ikke"mumlede hun, og gemte sit ansigt i sine hænder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 03:33

Dean trak ham med ind og smilede svagt imens. han lukkede døren og kiggede efter Fie men slap så Andy og gik hen og startede musikken og så Fie lå på gulvet og gik hen til hende og fjrenede hendes hænder og trak hende roligt op og sidde i sofaen.. og bed sig i læben. "Er du okay" spugerte han.. og satte sig på knæ foran hende..
//Musik : https://www.youtube.com/watch?v=Ude1PQEa0DA
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 03:35

Andy gik stille hen og satte sig i sofa'en uden at sige nået og bed sig i læben, han så stille på Dean og Fie.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 03:38

Fie lod ham bare trække hende op i sofaen. Hun så PÅ Dean, og nikkede roligt. "Ja, jeg har det fint skulle bare lige tænke noget igennem"sagde hun stille, og så ned. "Jeg er bare træt af at være uvenner med ham"sagde hun, og pegede på Andy som om han slet ikke var der. "Jeg er træt og gider ikke mere"sagde hun, og gemte igen sit ansigt i sine hænder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 03:45

Dean bed sig i læben og sukkede. han satte sig ned og kiggede skifte vis på dem. "I to har været kæreser.. i begge to har forændert sig.. folk ænder sig..og alle har føleser.. Men det her nytter ingen ting.. at være uvenner er spild af tid.. jeg kan ikke lide Eolith .. nej.. men jeg er ike Uvenner med ham.. jeg holder mig bare væk fra ham.. men vis jeg skulel være sammen med ham.. mens jeg var sammen med dig skat. så ville jeg opfører mig pænt.. jeg er så ked af det her er sket.. men det ser ud til at jeg ikke kan få jer til og blive gode venner igen..og ja det såre mig" Han sukked eog tænkte lidt.. "Men for mig skyld.. bare for min skyld... lad nu være med og skændens, slås.. i begge har føleser..og i begga har elsket hinanden.. er det så svært og elske hinanden som venner igen" spugerte han..og så på dem..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 03:51

Andy lag sit hoved ned på bordet og gav et grin fra sig "jeg hader dig virkelig meget skat" mumlede han og gav et suk fra sig "men vi skal lige snakke om Angel når vi er alene, jeg har nemlig hørt at du ikke har været særlig sød ved ham" sagde han og tog sit hoved op fra bordet, men lag det hurtigt ned igen og kunne ikke lade være med at grine "jeg gider ikke være venner med hende, måske gider jeg på en tidspunkt.. men jeg skal nok være sød" sagde han og så bare ned i bordet og prøvede at stoppe med at grine
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 03:56

Fie lyttede, og så på Dean. "Jeg vil godt være hans ven igen"sagde hun stille. Hun så på Andy, og sukkede. "Du har gjort det meget svært for mig, og jeg vil godt være din veninde igen, Undskyld jeg overreagerede hvad angår det med din bil og halskæden... Men jeg var sur på dig fordi du ikke ville tilgive"sagde hun stille. "Jeg hevde det svært da duu sagde at du havde være mig utro, men jeg prøvede at glemme det... Det var en fjel fra dig af, Og ja kysset var en fejl en stor fejl, og det er jeg ked af... Undskyld"sagde hun, og så ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 04:04

Dean så ret overraskket på Andy da ahn grined eog følte sig som en nar der bare havde sagt alt muligt lort.. han lagde sig ned på gulvet og bed sig hårdt i læben. Han hørte hvad Fie sagde og satte sig hurtigt op og kiggede på hende da hun snakkede og kunne ikek alde være med og smile svagt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 04:10

Andy stoppede med at grine og lyttede på hvad Fie sagde, han så stille op på hende "jeg sagde til dig at jeg havde brug for tid til at tilgive" sagde han og træk på skulderne og lukkede sine øjne i "jeg var nød til at slå op med dig, det var det bedste at gøre" sagde han og vende sit blik over mod køkkenbordet "den ligger i en af skufferne" sagde han og hentydet til halskæden, og prøvede alt for at holde sit grin tilbage "ej undskyld, intet med jer at gøre har bare fået et grineflip" sagde han og lag sit ansigt ned mod bordet igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 04:13

//Skal lige noget i ti min xD //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 04:20

Fie sukkede, og så på Andy. "Fint, du har bare næsten taget livet af mig..."sagde hun stille, og sukkede. Hun så ned, og bed sig i læben. "Ja, det ved jeg, men ligenu vil jeg bare være venner igen"sagde hun, og så på ham. Hun sukkede, og så ned igen da han hentyde til halskæden. "Den er ikke min mere"sagde hun stille, og rystede lidt på hovedet. Hun så så på Dean, og smilte lidt til ham, men man kunne stadig se på hende at hun var små trist over det med Andy.

//Okay:D//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 04:29

Andy hævede det ene øjebryn "men hvad skulle jeg gøre når jeg fandt ud af at jeg var til drenge og ikke piger ?" sagde han og rystede på hovedet og havde endelig ikke den store lyst til at snakke om det "du kan bare tage den hvis du vil havde den, jeg gav den til dig og ingen anden" sagde han og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 04:33

Dean så skifte vis på dem og vidste ikke havd han skulle sige men spugerte så Andy. "Skat.. vis hun tager Halsekæden.. er i så venner igen " spugerte hun og kiggede skifte vis på dem igen ,, men hans blik endte på Andy ..

//Tilbage xD //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 04:38

Fie lyttede til Dean, og så så afventende på Andy. Hun ville ikke tage den hvis han kke ville blive hendes ven igen. Hun bed sig i læben, og håbede på at han ville sige ja.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 04:43

Andy løftede stille sit hoved op så over på dem "jeg vil ikke tvinge hende til at tage den" sagde han og tænkte lidt mere over det og rystede på hovedet "venskab bliver ikke bygget op af en halskæde, men af at man kan lide hinanden og stoler på hinanden" sagde han og så sig kort omkring men så over på dem igen "man kan kun vente og så hvad der sker" sagde han og lag sit hoved tilbage på bordet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 04:46

"Fint så tager jeg den ikke, giv den til Cisse"sagde hun, og så på Andy. Hun var faktisk enig med Andy i det han sagde, og hun forstod det godt, men hun ville gerne være venner med ham igen, så håbet havde taget over. Hun sukkede kort, og så ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 04:55

//Skal lige spise xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 04:57

Andy rystede på hovedet "men du ved hvor den er hvis du vil havde den" sagde han og vende sit blik mod Dean og så kærligt på ham
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 3 Icon_minitime

Stationens mørke...
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Mørke tanker, Mørke mennesker, Mørke... //Arabell//
» Den mørke nat
» Den mørke sø..
» Regn og Mørke ?
» krybende mørke ..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum