Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Stationens mørke...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Stationens mørke... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 05:04

//Skal spise ¨ xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 05:10

//os mig os mig x'D //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 05:19

Fie så på ham, og rystede på hovedet. "FFS"mumlede hun, og sukkede. Hun rejste sig, og puffede blidt Dean op i sofaen, så der var plads på gulvet. Hun lagde sig ned, og gemte igen sit ansigt. "Meget bedre"mumlede hun.

///Jeg er aleneo.O'///
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 05:23

Dean så kærligt på Andy og smilede til ham. Men satte sig hurtigt op i sofaen da han blev puffet op. "Hey" sagde han og lagde sig ned ved siden af hende og kiggede op på Andy med et kærligt blik. "I ved ikek hvor meget det betyder for mig.. at ii ikke skændes" hviskede han og lagde en hånd på fie's mave og klappede den blidt.. "Hvad der glat" spugerte han ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 05:26

Andy så på dem og træk på skulderne "det har du også bare at være" sagde han i en drillende tone og lukkede sine øjne i og lag sit hoved ned på bordet igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 05:29

Fie smilte, og rykkede hænderne væk fra sit ansigt igen. "Ja, DEAN"sagde hun drillende. "Du har bare at være glad"drillede hun, og smilte. "Jeg har en irreterende trang til at kramme jer begge to, og den skal jo holdes tilbage på en eller anden måde"sagde hun, og gemte igen sit ansigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 05:33

Dena bed sig i læebn og smilede men løftede hende så op til sig og krammede hende. "Jeg vil gerne kramme dig.. du er jo min veninde" han smiled eog kiggede på hendes hænder der var foran hendes øjne..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 05:36

Andy så op fra bordet og hævede det ene øjebryn "bare hold den trang væk fra mig" sagde han drillende og så bare videre ned på bordet "den lugter lidt af mad" sagde han til sig selv og gav et grin fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 05:39

Fie smilte over det Dean sagde, og krammede blidt igen, "Det ved jeg" sagde hun stille. Hun følte sig efter hånden lidt ligesom en lille dukke. "Andy jeg prøver jo for fanden da også at lade være"sagde hun, og smilte drillende til ham. Hun lod sig blive helt slap i kroppen, og smilte roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 05:43

Dean nussede hendes mave og støttede ryggen på sofaen og kiggede på Andy.. "Hmm. Er du sulten skat" spugerte han.. "For så der pizza.. ude i køkkenet" han blinkede til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 05:47

Andy grinte lidt "så længe du holder dine arme væk fra mig" drillede han og vende sit blik mod Dean og rystede på hovedet "har ikke lyst til Pizza,, jeg har lyst til Dean" grinte han og lukkede sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 05:49

"Øøhm.. Sener" han pustede Fie i håret men nussede hendes mave vider og smilede. "Så sp.. I to.. i Mp begge kramme.. Dean the man.. right her" han grinede lidt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 05:51

Fie så dybt alvorligt på Andy, "Javel sir!"sagde hun, men grinede så lidt af sig selv. Hun så på Dean, og smilte. "Godt Dean, læg nu roligt din lille dukke Fie ned på gulvet igen så hun kan tænke"sagde hun og smilte drillende til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 05:54

Dean lagde Fie ned så Hun lå med sit hovede på hans lår.. han lagde en hånd i hendes hår og nussede det blidt.. "Hmm.. Dukk Fie" Han smilede stort og rystede på hovedet ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 05:58

Andy gav et grin fra sig "det var ikke sådan ment" sagde han og rystede på hovedet "jeg har lyst til at spise dig" sagde han og pillede lidt med sin ring "men det andet vil jeg da os gerne" tilføjede han og træk sit ene ben op under sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 06:01

Fie så op på Dean, og smilte lidt opgivende, men lukkede så bare øjnene. "Plzz, hold jeres sex lyster til jer selv, tak"sagde hun og smilte til dem. Hun så igen op på Dean, men så på Andy, og smilte drillende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 06:03

"Jeg er ikek spiselig" sagde han og kiggede kort ned på Fie men så så op på Andy og nussede hende vider i håret og og blinkede til ham. "Vi har tid til det hele.. så vi skal nok holde kæft" sagde han og smilede til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 06:07

Andy smilte lidt og så bare ned på dem "jov du er, du ved det bare ikke selv" sagde han og prikkede ham på næsen og begynde at smile drillende "du siger bare til hvis du vil vide nået om vores sexliv" sagde han drillende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 06:11

Fie smilte, og rystede lidt på hovede af dem. "Tsk tsk... I to er tossede"mumlede hun og smilte drillende. "Ej i er nu søde"sagde hun og lukkede så øjnene. Hun smilte roligt og nød at blive nusset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 06:12

Dean så på hans finger og smilede svgat.. "Hvornår finder jeg så ud af det" Spugerte han og smilede. han kiggede ned på Fie og rystede på hovedet. "Det har hendes små ører ikek brug for at hører" han smilede og nikekde "Vi ved det.. vi er meget søde" Han nussede hende vider --
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 06:16

Andy grinte lidt af dem og rystede på hovedet "jeg kan godt spise dig nu, men det er bare synd for Fie" sagde han og grinte lidt og tog hurtigt sit hoved op fra bordet "Fie ved du hvad det bedste er Dean gør ved mig når vi har sex ?" spurgte han drillende om og smilte stort, så man kunne se hans tænder "ja jeg ved godt jeg er sød" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 06:18

Dean kiggede på ham og rystede på hovedet, "Nej stop.. Andy.. det ved hun ikek og hun behøver ikke og vide det" Han så på ham og smilede svagt.. og nussede fie vider..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 06:21

Fie så på Andy og sukkede. "Nu holder du altså kæft du gør ellers så krammer jeg dig Andy, Mærk dig mine ord jeg krammer dig"sagde hun, og så på ham med et alvorligt blik. "Jeg hader at høre om andres sex liv, så stop"sagde hun, og smilte roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 06:24

Andy grinte af dem begge og hævede det ene øjebryn "men nu siger jeg det altså" sagde han bestemt og satte sig til rette på sofa'en "det er når han kysser mig på halsen" sagde han og pegede på sin hals
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 06:28

Dean kløede sig i håret og smilede bare.. og kiggede ned på Fie.. "Jeg kan godt lide dit hår" sagde han for at de ikek skulel skændes..
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Stationens mørke...   Stationens mørke... - Page 4 Icon_minitime

Stationens mørke...
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Mørke tanker, Mørke mennesker, Mørke... //Arabell//
» Den mørke nat
» Den mørke sø..
» Regn og Mørke ?
» krybende mørke ..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum