Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Kedsomhed - Theo

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Kedsomhed - Theo - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 08:57

Fie bed sig i læben, "20"sagde hun og gik så i gang med at lede. Hun sunste lidt han havde vidste ikke sad duft spor denne gang? Hun gik dog en kort rundte i lejligheden, og endte op ude på badeværelset. Hun tændte lyset, og smilte lidt da hun så ham nede i badekarret. Hun grinede lidt over det. "Fundet"sagde hun, og smilte. Hun gik hen til badekarret, og satte sig på kanten imens hun smilte lidt. Hun brød sig ikke om at skulle ødelægge stemningen, men hun kunne ikke stoppe sig selv i at være lidt trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 09:18

Han så lyset blive tændt, og sukkede "det må være en rekord tid du har fundet mig på" mumlede han og satte sig op, og så på hende. "Hvad er der galt?" spurgte han, da han øjeblikkeligt lurede hendes humør. Theo var menneskekender, og væsner var ingen untagelse han havde hørt noget ved Fies stemme der ikke var der før. Han undrede sig lidt over hvad der kunne være galt, og rejste sig op og satte sig på kanten af badeværelset. Han gned sig kort i øjnene, trætheden havde igen fundet ham, og han gabte stille, og lyttede til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 09:24

Fie så på ham, og bed sig i læben. Hvad skulle hun svare ham. Hun følte at hun pressede på hvis hun sagde at hun ikke ville hjem, og hun kunne ikke få sig selv til at lyve overfor ham. Hun bed sig i læben igen, og så ned. "ehm.."hun tarv. "Jeg vil ikke presse mig på... Men jeg vil ikke hjem... Men jeg ved at jeg vil ødelægge dine chancer for at beholde dit arbejde hvis jeg bliver her"sagde hun, og så på ham. Hun så trist og træt ud. Hendes tanker var begyndt at skabe problemer for hende igen. Hun sukkede stille, hun ødelagde altid tingende for sig selv og sine venner.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 10:02

Theo sad roligt og så på hende, han lyttede og så lidt ned i gulvet "jeg ved det godt.." sagde han stille, og tænkte sig lidt om. Han så på hende igen "jeg tænker lidt... du kunne vel bare blive her en dag mere.. jeg tror godt jeg kan holde jobbet lidt på afstand i en dag" sagde han og trak på skuldrene. Han tænkte sig lidt om og så lidt på hende "Og Fie du ved jo at .. du sagtens kan komme på besøg og sådan?" forsøgte han. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre, eller sige, han måtte bare prøve at muntre Fie lidt op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 10:08

Fie bed sig i læben, og så ned. "jeg tror jeg tager hjem når det bliver mørkt nok"sagde hun stille, og bed sig i læben. "Jeg har brug for at få styr på mit liv"sagde hun stille, og bed sig i læben. Hun rejste sig og gik ud til sin jakke, og tog sin mobil, og gik så hen til ham. "Ikke fordi jeg tror jeg kommet til at glemme hvor du bor eller noget, men skriv dit nummer ind"sagde hun stille, i en meget forsigtig tone, enden hun kastede moblien til ham. Hun bed sig i læben, og tænkte lidt over om hun skulle tage et smut forbi Andy, og se hvordan det gik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 10:31

Theo nikkede kort til hendes beslutning "okay.. skal jeg køre dig hjem?" spurgte han forsigtigt, og rejste sig. "Jeg forstår dig godt" sagde han, og fulgte med hende ud i gangen. Han så lidt på mobilen og greb den "det er iorden, jeg skal nok skrive det" sagde han og smilede svagt. Han skrev nummeret ind og gemte det. Han kastede den tilbage til hende "grib" sagde han, og så sig lidt om. Han overvejede lidt hvad han skulle gøre, og stod stlle i døren til badeværelset. Han sukkede let, og kørte en hånd gennem sit hår, og gabte stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 10:38

Fie smilte lidt til ham, og så hen mod et vindue. Hun forsvandt derhen, og kiggede lidt ud af det. solen var ved at gåned, og det var forståeligt nok at Theo var træt. Hun bed sig i læben, og svarede først på hans spørgsmål da hun igen stod foran ham. "Hmm, du behøver ikke at køre mig"sagde hun stille, og kærtegnede hans kind. "Jeg kan jo selv løbe. Hun smilte til ham, og kom så i tanke om at hun stadig havde hans t-shirt på. Hun bed sig i læben, og greb mobil med lethed. "Jeg skifter lige"sagde hun, og så på ham. Hun tog sin kjole, og gik ind på hans soveværelse. Hun lukkede ikke døren da hun var lige glad med om hans kiggede, da hun jo havde bh og trusser på. Det var hans eget valg om han ville se.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 10:50

Theo så på hende, og trak på skuldrene "det er op til dig" sagde han og smilede roligt til hende, og lænede skulderen mod døren til badeværelset hvorr han stadig stod og ikke rykkede sig fra. Han nikkede kort "det er selvfølgelig rigtig nok, du bestemmer selv" sagde han med et skuldertræk, og gabte igen, og holdt sig for munden.
Han nikkede kort "iorden" sagde han, og ville vente på hende og hendes beslutninger til hun kom ud fra værelset igen. Han begravede sine hænder i sine lommer, og huskede sig selv på at det nok var en idé at gå i bad når han enten havde sat Fie af, eller når hun var gået. Han fik et kort glimt af hendes bare ryg, og vendte sit blik ned i gulvet. Han gabte stille igen, og blev lidt irriteret af al den gaben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 10:57

Fie bed sig i læben, og trak kjolen på. Hun sukkede stille, og så ned af sig selv. Hun lagde t-shirten på hans seng, og gik så ind til ham igen. "Jeg tror godt jeg vil køres hvis det ikke gør noget sagde hun forsigtigt. Hun bed sig i læben, og så på ham. "Jeg lagde t-shirten inde på din seng, tak for lån"sagde hun og smilte lidt til ham. Hun så på sin mobil, og bed sig i læben. "Vi kan køre om en 5 minutters tid"sagde hun, og så igen på ham. Hun gik helt tæt på ham, og kyssede ham blidt på munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 11:35

Theo stod stille og så lidt ind i stuen. Han var træt, men han var sikkert også den dæmon der sov allermest, han elskede at sove især når han kunne sove længe om morgenen. "Det er fint nok" sagde han kort, og så lidt ned i gulvet. Han så på hende da hun kom ud fra soveværelset "det er fint nok" sagde han og smilede roligt. "Fem minutter?" spurgte han, og forstod ikke helt hvad de fem minutter skulle bruges på. Han så lidt på hende, og blev overrasket over kysset på munden *nu er det da mig der bliver forlegen* tænkte han og smilede svagt gennem kysset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 11:42

Fie smilte roligt da hun slap kysset igen. Hun så på ham, og strejfede blidt hans læber med sine fingre spidser. "Ja, fem minutter, så er solen væk"sagde hun stille, og bed sig i læben. Hun så lidt ned, og havde en utroligt stor lyst til at se ham i øjnene igen, mest for at gøre ham glad, men også for at se dem igen. Hun vidste at hvis hun bare prøvede uden at sige noget ville han undgå hendes blik. Hun smilte lidt, og kærtegnede hans kind igen. "Du er sød når du er forlegen"sagde hun stille, og smilte til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 11:58

Theo så på hende og slap kysset. Han så lidt på hende, en smule overrasket, men tog det stille og roligt. Han bed sig kort i læben da hun strejfede hans læber med fingerspidserne. "Nååh" sagde han, og så kort mod sine vinduer. Han nød kærtegnet og så på hende. Han lagde armene om hende og trak hende ind til sig i et kram.
Han rødmede let "tak.." sagde han og smilede skævt, og rodede hende i håret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 12:04

Fie smilte lidt over det. Hun lod ham trække hende ind til sig. Hun lagde roligt armene op omkring halen på ham. Hun bed sig i læben, og nød krammet. Hun ville helst ikke have at han slap krammet, da hun var så tryg når han krammede hende. Hun pressede sig ind til ham, og lyttede til ham. Hun bed sig hårdt i læben imens hun tænkte på hvad der mon ventede hende når hun kom hjem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 12:16

Theo så på hende, og tænkte lidt. Han holdt hende ind mod sig og lyttede lidt til bilerne udenfor. Han gav hende et blidt kys i tindingen "skal vi gå?" spurgte han stille, da der var gået fem minutter, og han også lige selv skulle have sko på. Han så lidt ned på hende. Det gik op for ham a han ikke vidste hvor han skulle køre hende hen, til Andy, eller til hende selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 19:59

Fie bed sig i læben, og nikkede. Hun nød kysset, og slap ham så. Hun å op på ham, og bed sig i læben. Hun gik så ud til sine sko og jakke. Hun tog sine sko på, og trak sin jakke på. Hun så på ham, og bed sig i læben. Hun ville ikke hjem, men hun ville godt. Hun ville bare ikke ødelægge hans humør med hendes problemer. hun vidste godt at han bare ville beskytte hende, men hun var begyndt at syntes at hun ligsom fyldte for meget. Hun ville gerne tage han hånd igen, da hun mærkede usikkerheden boble op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 23:47

Theo så på hende og tog sine sko på, og rakte ud efter sin jakke og tog den på. Han rettede sig op "jeg henter lige nøglerne til motorcyklen" sagde han og smuttede ind i stuen og greb sine nøgler. Han gik ud i gangen igen, og hen til døren og lukkede den op. Han rakte ud efter hendes hånd "kom" sagde han og smilede roligt til hende. Han håbede hun havde det bedre, eller fik det lidt bedre senere. Han stod stille med døren åben, og tænkte sig lidt om.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 23:51

Fie bed sig i læben og nikkede. Hun tog hans hånd, og gik ud af døren. Hun fik det lidt dårlig ved tanken om at skulle sidde på Motorcyklen igen. Hendes nye fjende nummer 1! -Eller næsten da? Hun brød sig bare ikke så meget om den. hun bed sig i læben, og så på ham. Hun ventede på at han fik låst, og gik derefter så ned af trapperne med ham. Hun tænkte lidt over hvad hun skulle gøre når hun kom hjem. Hun skulle nok ud og tjene lidt penge, da hun ikke havde været på 'arbejde' længe.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 00:17

Theo så på hende, og trak hende med ud af døren. Han låste døren, og så lidt på den, og derefter på hende "lad os gå" sagde han og smilede let, og gik med ned af trapperne, mens han lyttede til den klapren det gav da de gik ned af trapperne. Han legede lidt med sine nøgler i sin anden hånd, og så lidt ud i mørket da de kom ned til hoveddøren. Han rakte ud og åbnede den, og trak Fie med igennem døren og udenfor. Han gik hen mod motorcyklen og trak hende med sig, og så sig lidt bagud. Han så lidt på Fie, og smilede stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 00:21

Fie så på ham, og bed sig i læben. Hun fulgte med ham ud til Motorcyklen, imens hun blev lidt mere usikker. Hun smilte dog til ham for ikke at virke så nervøs. Hun var ikke sikker på om det virkede. Hun gik hen til det, og prikkede til sædet. Hun måtte lige finde ud af om den havde planer om at æde hende? Hun så så på Theo, og grinede lavt. "Jeg skal bare hjem til min egen lejlighed, Andy må vente"sagde hun og bed sig i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 00:28

Theo så på hende, og lagde hovedet på skrå "du har altså kørt på den før.. den har ikke groet hugtænder siden da" sagde han og smilede lidt af Fies åbenlyse angst for motorkøretøjet. Egentlig var han for ung til at køre motorcykel, man skulle være 21, men det var han ligeglad med politiet kunne ikke anholde ham hvis han kom op over 200 kmt. Så var det nemlig for usikkert at stoppe ham. Han nikkede kort "iorden, hjem til Andy... hvor bor Andy?" spurgte han så og så sig lidt om som om svaret ville stå et sted. Han låste motorcyklen op og rakte hjelmen til hende som han plejede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 00:32

Fie så på ham, og skar ansigt. "Det ved du da ikke dens hugtænder er sikkert skjult"sagde hun, og grinede lidt. Hun bed sig i læben, og så på ham. "Jeg kan godt selv tage hjem til Andy, det behøver du ikke. Lige nu skal jeg bare hjem til min egen lejlighed"sagde hun stille. "Hvorfor vil du vide hvor han bor?"spurgte hun nysgerrigt, og så på Theo med et undrende blik. Hun tog i mod hjelmen, og trak den over hovedet og lukkede den under hagen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 00:58

Theo himlede med øjnene "ja så snart du sætter dig ned, bider den dig i røven" sagde han drillende, og smilede lidt af hende. Han lyttede og fattede at han måtte have glemt at hun skulle hjem og ikke til Andy. Han nikkede og smilede venligt til hende "fint nok" sagde han og satte sig op på motorcyklen og tændte den "Det var mest fordi jeg havde glemt du skulle hjem til dig selv.. jeg troede du skulle ud til Andy så det var derfor jeg spurgte" sagde han roligt og så på hende, med et roligt smil. "Hvis du tør kan du jo sætte dig op?" sagde han og smilede skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 19:54

Fie så på ham, og smilte. "Du ved da ikke om den bider?"sagde hun stille, og smilte lidt. Hun stod lidt og så på motorcyklen imens Theo forklarede. "Det er okay"sagde hun stille, og bed sig i læben. Hun satte sig dog op på den alligevel. "Se jeg sidder da nu"sagde hun stille, men virkede ikke særlig glad for det. Hun lagde armene om livet på ham, og tog lidt fat i hans jakkke. Hun trykkedesig let ind til ham for at være sikker på at der ikke ville ske noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 00:34

Theo vendte blikket mod hende og smilede "det ved jeg da, jeg har haft den halvandet år, det ville undre mig hvis den pludselig begyndte at bide" sagde han og grinede lidt. Han sad stille, og fornemmede at hun satte sig op. Han smilede stille "ja du er dygtig" sagde han drillende, og rakte hånden bagud og gav hendes knæ et lille tryk, for at forsikre hende om at der ikke ville ske noget. Han så lidt ned på hendes hænder som for at forsikre sig om hun holdt fast. Han gassede lidt op så der kom gang i motoren "hvor skal vi hen?" spurgte han da han ikke vidste hvor Fie boede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitimeMan 07 Jun 2010, 05:56

Fie smilte lidt nervøst og svarede ham ikke da hun var fuldt optaget om at holde sig godt ind til ham. Hun bed sig i læben, og tog et lidt fastere tag i hans jakke. Hun hørte dog hans ros og mærkede det beroligende tryk. Hun prøvede at få sine nerver i ro igen, men hun kunne ikke. "Vi skal til Werclare, den store gå gade der bor jeg"sagde hun og mærkede hvordan han gassede op så den begyndte at knurre. Hun bed sig hårdt i læben, og pressede sig ind til ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Kedsomhed - Theo   Kedsomhed - Theo - Page 21 Icon_minitime

Kedsomhed - Theo
Tilbage til toppen 
Side 21 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Næste
 Lignende emner
-
» kedsomhed
» kedsomhed??-Madeleine
» kedsomhed - Zophie
» Kedsomhed* privat Orlando
» Kedsomhed i laaange baner .__. (Ophelia)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: