|
| Kedsomhed - Theo | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 02 Maj 2010, 05:43 | |
| Theo bed sig hårdt i læben, og så mod døren til hospitalet, Han håbede inderligt at hun ikke blev stoppet af en læge eller af en sygeplejrske, og hun kunne få blodet uden vrøvl. Han stod stille og så lidt ned på styret på motorcyklen igen, og sukkede langsomt. Han hørte pludselig et lille bum, og så bagud og smilede stort da han fik øje på Fie "gik det fint?" spurgte han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 02 Maj 2010, 07:41 | |
| Fie smilte, og gik hen til ham og nikkede. "Ja, jeg blev ikke opdaget"sagde hun, og smilte. Man kunne se på hendes hud, og hendes øjne at hun havde fået blod. Hun bed sig i læben, og smilte til ham. "Hvad så nu, jeg vil helst hjem inden nogen ser mig"sagde hun stille, og så på ham. Hun så tilbage på hospitalet, og bagyndte at blive usikker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 02 Maj 2010, 08:08 | |
| Han så beroliget på hende "det var godt" sagde han, og smilede til hende. Han kunne sagtens se at hun så meget friskere ud end før, han rakte hende hjelmen "som sagt er du velkommen til at komme hjem til mig, det er der jeg skal hen nu du kan bare sige til om du vil med?" sagde han drillende for han vidste jo godt at hun gerne ville med. han så kort på hospitalet, men så ingen komme ud eller ind i det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 02 Maj 2010, 08:15 | |
| Fie smilte, og tog imod hjelmen. Hun bed sig i æben, imens hun lyttede til hans stemme. "Jeg skal hjem til duíg ligemeget hvad"sagde hun, og smilte glad til ham selvom hun stadig var usikker. Hun tog hjemlen på og lukkede den under hagen. Hun bed sig i læben, og satte sig op bag ham og lage igen armene om ham. Hun pressede sig blidt ind til ham, og lukkede øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Søn 02 Maj 2010, 08:47 | |
| Theo så om på hende og smilede blidt "okay" sagde han roligt. Han mærkede at hun satte sig om bag ham, og han lade kort sine ene hånd om på hendes ryg og kærtegnede den. Han tog stille sin hånd tilbage og lagde den på styret. han tændte motorcyklen, sørgede for at Fie holdt fast, og begyndte så at køre. Han tænkte lidt over det med Fie, det virkede som om hendes liv virkelig gik hende på for øjeblikket, og han ville ønske at han kunne gøre et eller andet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 04 Maj 2010, 02:42 | |
| Fie smilte lidt, og pressede sig igen blidt ind til ham. Hun ville ikke hjem til Andy, hun havde brug for lidt tid uden at høre navnet Dean. Hun Kunn ikke holde det ud, bare tanken om hende bedste ven Dean der var død kunne få hende til at rive sig selv i tusind stykker. Hun sukkede stille, og havde mest brug for en der kunne holde om hende, og få hendes tanker væk fra hende liv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 04 Maj 2010, 02:48 | |
| Theo så hen af vejen og kørte så roligt han nu kunne. Han mærkede godt at Fie pressede sig ind mod hans ryg, og smilede stille. Drejer ned af en lille vej, og kan høre musik længere nede af den. Hæver sit ene øjenbryn *bare de ikke står midt på vejen så er jeg glad..* tænkte han, og lyttede. Han så nogen mennesker hoppe rundt nede for enden af vejen i et kryds, og sukkede irriteret *hvorfor altid lige midt på vejen?? hvad er der galt med fortovet?* tænkte han, og så kort om på Fie. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 04 Maj 2010, 02:57 | |
| Fie havde stadig lukkede øjne, men hun hørte godt musikken. Hun bed sig i læben, og prøvede at finde ud af hvad de hørte. Hun sukkede stille, og så op over hans skulder. *Hvad laver de ude på vejen?*tønkte hun, og bed sig nervøst i læben. Hun så på ham, men så bare ned. Hun lukkede dog hurtigt øjnene igen, da hun ikke havde lyst til at se hvad der skete. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 04 Maj 2010, 03:09 | |
| Theo så lidt på dem og stoppede da de var nået helt ned til dem, han lagde hovedet lidt på skrå "var det ikke en idé at skruppe ind på fortovet? Selv om man er fuld så forsvinder ens hjerne jo ikke af den grund" sagde han roligt og så på dem. De vendte sig lidt om og grinede mens de indbyrdes bare snakkede videre. Han sukkede, og så lidt om på Fie, og så lidt på de unge mennesker igen. han lagde sin hånd på gashåndtaget "undskyld Fie jeg larmer lige to sekunder" hviskede han stille, og holdt bremsen nede og rykkede stille gashåndtaget i bund så baghjulet på motorcyklen hvæsede og peb. Det fik hurtigt menneskerne til at flytte sig. Han slap stille bremsen og kørte væk- Sådan noget irriterede ham grænselæst, og han havde kæmpet for ikke at stige af og fået et flip. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 05 Maj 2010, 01:52 | |
| Fie bed sig i læben, og lyttede til hans stemme. Hun åbnede øjnene lidt, og så på dem da Theo snakkede til dem. "Okay"sagde hun stille, og lukkede øjnene igen. Hun presssede sig ind til ham imens han gassede op. Hun bed sig hårdt i læben, da det skræmte hende lidt at den larmede så meget. hun løsnede sit faste tag om ham lidt da hun mærkede at de var sat i bevægelse igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 05 Maj 2010, 02:39 | |
| Theo fornemmede godt at hun strammede grebet om ham "undskyld Fie" sagde han stille, da han igen mærkede at grebet om ham slappedes. Han så bygningen hvor hans lejlighed lå i, og kørte roligt derhen. Han stoppede ude foran bygningen og stod af "så er vi her igen" sagde han og smilede roligt om til hende. Han stod stille af og satte motorcyklen på støttebenet og låste den og så lidt op på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 06 Maj 2010, 00:03 | |
| Fie bed sig i læben, "Det okay"sagde hun stille,og holdt sine øjne lukkede. Hun så dog op på bygningen da de holdt foran den. Hun bed sig i læben, og tog hjlmen af, og steg af motorcyklen. "Dejligt"sagde hun stille, og smilte til ham. Hun kørte en hånd igennem sit pande hår da det var blivet lidt små uglet at hjelmen. Hun var glad for at hun kunne tage med ham hjem igen, da hun frygtede at komme hjem til tomheden der ville nå at tage livet af hende. Hendes øjne gled kort ned på hendes sko, da tanken om tomhed strejfede hende. Hun sukkede sig stille, og så lidt på hjelmen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 06 Maj 2010, 00:26 | |
| Han så på hende, og blev lidt glad af hendes smil "ja" sagde han stille. Han rejste sig og så på hende "er du okay?" spurgte han forsigtigt, og lagde en hånd på hendes skulder. Han så kort på hjelmen "skal jeg tage den?" spurgte han og så lidt på hende og smilede forsigtigt. Det gik pludselig op for ham at han havde glemt at tage sin skjorte af der blev brugt nede ved mekanikeren, men han var egentlig ligeglad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 06 Maj 2010, 00:33 | |
| Fie så på ham, og rakte ham hjelmen. Hun bed sig i læben, og nikkede. "Eh, jeg vidste ikke om det var menningen at du skulle have skjorten med hjem så jeg sagde ikke noget, undskyld"mumlede hun usikkert, og så ned. Hun bed sig i læben og så p ham. Hun havde mest lyst til at løbe op i han lejlighed og gemme sig da hun ikke var siker på om han bev sur på hende over det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 06 Maj 2010, 00:56 | |
| Theo så på hende og grinede stille "nej nej det er helt iorden det skal du ikke undskylde for, jeg glemte den bare og jeg sagde jo ikke noget til dig om at den skulle ligge nede på vækstedet, men nu hvor jeg har den hjemme kan jeg jo også få den vasket" sagde han beroligende og smilede opmuntrende til hende. Han tog blidt hjelmen og lagde den ned i rummet under sadlen i på motorcyklen. Han vendte sig om mod hende igen og smilede blidt "skal vi gå op?" spurgte han og pegede op mod lejligheden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 06 Maj 2010, 01:50 | |
| Fie bed sig i læben, og lyttede til ham. Hun nikkede og så på ham med et lille smil. "Det ville den nom ikke tage skade af"sagde hun, og så på ham. Hun tog fat i hans hånd da han havde lagt hjelmen væk. Hun så på ham og smilte. "Ja"sagde hun, og gav han hånd et blidt klem. Hun bed sig usikkert i læben, da hun så på motorcyklen. Hun strøg igen en hånd igennem håret, og smilte til Theo. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 06 Maj 2010, 02:00 | |
| Theo så på hende "nej det ville den ikke" sagde han og smilede stille og så lidt ned af den, og lod kort sin ene hånd stryge hen over en indtørret olieplet. Han mærkede at hun tog hans hånd, og smilede til hende og klemte blidt igen. Han gik hen mod døren ind til opgangen og trak hende med sig. Han smilede kort tilbage til hende, og åbnede døren ind til opgangen og holdt den så hun kunne komme indenfor. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 06 Maj 2010, 02:06 | |
| Fie smilte, og gik med ham. Hun så på ham, og gik ind af døren og ventede kort på at han selv kom med ind. Hun smilte til ham, og gik med ham op at trapperne. "Jeg tror den ville have godt af at blive vasket"sagde hun stille, og så på den. Hun smilte til ham, og rakte tunge af ham. "Og jeg har altid ret"sagde hun glad, hendes humørvar blevet bedre efter at hun havde fået noget blod. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 06 Maj 2010, 02:13 | |
| Theo så på hende og mærkede tydeligt hendes ændring i humøret, og var lettet over det. Han gik med hende ind og med op af trapperne til lejligheden. Han stoppede og fik fat i sine nøgler, og låste op "ja den er en smule snasket" sagde han og rynkede på næsen, men smilede skævt, og åbnede døren "det tror jeg ikke på" sagde han med et lille grin, og lyttede til hendes glade tonefald. Han trak hende stille med ind i lejligheden og lukkede døren "så er vi her igen" sagde han stille, og så sig kort omkring. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 06 Maj 2010, 04:07 | |
| Fie smilte og så på ham. "Det er altså rigtigt, jeg har altid ret"sagde hun drillende og grined elidt. Hun så på døren og smilte glad. "Dejligt"sagde hun, og så på ham. Hun gik med ham ind og slap hans hånd for at tage sine sko og jakke af. Hun bed sig i læben, og så på ham. Hun gik indog satte sig i sofan for at vente på ham. Hun bed sig i læben, og så lidt rundt i stuen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 06 Maj 2010, 04:12 | |
| Han så på hende "nej jeg tror ikke på det" sagde han og grinede lidt. Han slap stille hendes hånd og tog den snavsede trøje af, for han havde jo sin egen trøje på indenunder. Han smed den i en vasketøjskurv og trådte sine sko af, og gik ind i stuen. Han smilede blidt til hende og satte sig ved siden af hende med et lille suk. "Det er rart at være hjemme igen" mumlede han stille, og så kort rundt, men vendte så blikket mod Fie. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 06 Maj 2010, 04:25 | |
| Fie smilte til ham, og så på ham da han satte sig ned ved siden af hende. "Ja, det er dejligt at være hjemme hos dig igen"sagde hun stille, og så på lidt rundt med så på ham. hun smilte, og krammede ham. "Deeeejligt"grinede hun, og lyttede til hans vejrtrækning. Hun smilte glad over at være hjemme hos ham. "Tak for jeg måtte komme med dig hjem igen"sagde hun glad, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 06 Maj 2010, 04:32 | |
| Theo så på hende og smilte "det er også dejligt at have dig her" sagde han. Han blev ikke så overrasket af hendes kram mere, så han lagde bare armene om hende, og smilede muntert. "Det var så lidt, du er altid velkommen" sagde han roligt og lagde armene om hende i et kram. Han var glad for at hun virkede så glad igen, så virkede det som om hendes nervøsitet ikke var så dominerende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 06 Maj 2010, 04:46 | |
| Fie smilte glad, og krammede sig blidt ind til ham. "Det er jeg glad for, for du kan nok ikke ungå at jeg kommer igen"sagde hun stille, og grinede lidt. Hun var glad for at skæbenen havde ført hende til ham, det havde gjordt det lidt lettere for hende. Hun smilte og så på ham. "Jeg er glad for at du pressede mig til at få noget blod, jeg har det bedre nu"sagde hun stille, og smilte til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tors 06 Maj 2010, 05:13 | |
| Theo smilede varmt, og trykkede hende tættere ind til sig "det ville jeg helst heller ikke undgå, jeg syntes det er hyggeligt at du er her du gør det lidt hyggeligere" sagde han, og nussede hende lidt på ryggen. Han så lidt på hende og grinede lidt "så havde jeg faktisk ret, så nogen gange har ud ikke altid ret" sagde han drillende og pustede hende i håret. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo | |
| |
| | | | Kedsomhed - Theo | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|