|
| Kedsomhed - Theo | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 01 Jun 2010, 04:56 | |
| Theo så på hende, og smilede så lidt, og rodede hende forsigtigt i håret "Fie, jeg kan altså sagtens have det sjovt uden at skulle tage i byen.. desuden hvis vi skulle drikke eller feste kunne vi bare gøre det her?" sagde han og smilede skævt. Det morede ham lidt ved tanken om at de skulle drikke sig fulde sammen, han kunne ikke forestille sig Fie fuld. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 01 Jun 2010, 05:00 | |
| Fie smilte glad over det, da det lettede hendes skamfuldhed. hun bed sig i læben, og nikkede. Han havde jo ret. "Ja, men der skal meget til før jeg bliver fuld"sagde hun, og grinede lidt over det. Hun smilte glad over det og kunne ikke holde et lille grin tilbage da tanken om at drikke sig fuld sammen med ham kun ville kunne gå galt. Hun smilte lidt over det, og så så lidt ned, da hun tvang sin hjerne til at finde på en god idé til hvad de kunne lave. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 01 Jun 2010, 05:29 | |
| Han skar en grimasse "det ved jeg, og så bliver jeg alligevel fuld først" sagde han og grinede lidt, med et forlegent smil. Han sad stille og tænkte sig lidt om, og så ned i sofaen, det var måske heller ikke nogen god idé at drikke sig fulde, men det kunne vel ikke gå helt galt? Han strakte sig lidt og så på hende med et skævt smil. "Vi kunne også lege gemmeleg?" sagde han og smilede skævt, og kunne ikke lade være med at grine. De ville garanteret være mega dårlige til at lege gemmeleg, eller måske overdrevent gode da de jo begge havde forrygende lugtesans. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 01 Jun 2010, 06:09 | |
| Fie smilte lidt, og nikkede. Hun ville heller ikke helt prøve at drikke sig underbordet sammen med ham, hun ville bare komme til at sige noget dumt til ham. Hun grinede lidt over hans pludselige idé. Hun grinede glad, og nikkede. Det var ikke nogen helt dårlig idé han kom med, faktisk ville det kunne blive meget sjovt. "Ja, gemmeleg"sagde hun barnligt, og hoppede lidt i hans skød. Hun smilte så til ham, og rejste sig op. "Helle for ikke at skulle tælle!"sagde hun og prikkede ham på næsen med et fjollet grin. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 01 Jun 2010, 06:26 | |
| Theo grinede lidt af hendes åbenlyse glæde og barnlighed "ahav pas på" sagde han og placerede sine hænder på hendes lår så hun ikke hoppede op og ned, og grinede lidt "jeg forstår din glæde men ikke hoppe på mit skød!" sagde han drllende og fjernede sine hænder fra hendes ben igen. Han sukkede dramatisk "jeg skal nok tælle så.." sagde han og grinede lidt "hvad skal jeg tælle til?" spurgte han, og lagde hovedet på skrå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 01 Jun 2010, 06:30 | |
| Fie bed sig i læben, og så undskyldende på ham, hun havde ikke lige tænkt over det der kunne ske ved en dreng når men hoppede i hans skød. "undskyld jeg glemte at tænke"sagde hun stille, og kyssede ham på kinden. Hun tænkte sig kort om og smilte. "Tæl til 10"sagde hun, og smilte glad. Hun var jo vampyr, så når hun ville kunne hun være utrolig hurtig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 01 Jun 2010, 06:50 | |
| Han grinede lidt, og så på hende "det lyder ikke ligefrem betryggende" sagde han drillende, og nød kysset "ja mere tid skal du vel ikke bruge" mumlede han med en kort himlen med øjnene, nogen gange misundte han vampyrerne, de var bare udstyret med alle mulige evner, plus en unik en som alle andre væsner også havde, det var snyd! Han lukkede sine øjne "1....2....3" begyndte han, og smilede skævt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Tirs 01 Jun 2010, 21:45 | |
| Fie grinede lidt, og så på ham. "Nej mere tid har jeg ikke brug for"sagde hun, og smilte stort. Da han havde lukket øjnene og var gået i gang med at tælle var hun sat i lydløst løb rundt i lejligheder. Hun kørte sin hånd op af et køkkenskab så det ville lugte som om hun havde været gået der ud. Hun smilte glad imens hun løbe rund i de forskellige rum, og af satte duftspor. Da hun kunne høre at hans tællen snart ville ende skyndte hun sig at krybe ind under hans seng. Hun lod sin krop stoppe med at fungere så man ikke ville kunne høre hende. Han havde alt imod sig, hun var jo vampyr.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 02 Jun 2010, 03:04 | |
| Theo sad stille og talte, mens han forsøgte ikke at høre hvor hun løb hen. "9...10" sagde han "Nu kommer jeg!" sagde han og grinede lidt, og tog hænderne væk fra sine øjne. Han missede kort med øjnene imod lyset, og rejste sig så. Han snuste stille ind, og begyndte så at lede "kuk kuk hvor er du mon henne?" sagde han drillende, og gik ud i køkkenet. Han kunne dufte hende overalt i lejligheden og smilede lidt af det "Så lidt snu er man.." sagde han og grinede lidt, og søgte lidt videre. Han snuste sig lidt frem, og kom tilbage ind i stuen igen. Det eneste sted han ikke havde kigget var i hans soveværelse. Han smilede lidt og gik på listefødder derind. Han lagde sig ned på maven og kiggede ind under sengen "der var du!" sagde han med en lille latter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 02 Jun 2010, 03:16 | |
| Fie lå helt stille med lukkede øjne, og lyttede til hans skridt rundt i lejligheden. Hun vidste at det kunne komme til at tage tid før han ville kunne finde ham. Da hun hørte at han var inde i soveværelset. Hun holdt sine øjne lukkede, så det lignede at hun var død. Hun lyttede til hans stemme, og sukkede så stille. "Var jeg svær at finde?"spurgte hun, og kravlede ud. Hun så på ham, og smilte glad. Hun kravlede hen over ham, og rejste sig så op. Hun rakte hånden ned til ham for at hjælpe ham op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 02 Jun 2010, 03:29 | |
| Han så lidt på hende og grinede lidt "tja... det var da udfordrende nok hvis du havde været menneske havde jeg fundet dig med det samme" sagde han med et lille grin. Han trak sig ud fra under sengen, og satte sig ordentligt op. Han så på hendes hånd, og tog den og kom op og stå. Han strakte sig kort, og så på hende med et skævt smil. "Din tur til at tælle... men du skal tælle til tyve" sagde han og grinede lidt, for han var ikke ligeså hurtig som hun var, men han var heller ikke langsom. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 02 Jun 2010, 03:55 | |
| Fie smilte, og grinede glad. "Jeg har aldrig været god til gemmeleg som menneske"sagde hun, og smilte til ham. Hun hjalp ham op. Hun nikkede så, og lukkede øjenen. "1...2...3...4..."sagde hun stille, og smilte. Hun glædede sig til at prøve at finde ham mest af alt for at finde ud af hvor snu han var. Hun lyttede efter hvor han gik hen. Det var fristende at snyde, men hun gjorde det ikke. Hun rykkede hænderne op foran sine øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 02 Jun 2010, 04:26 | |
| Theo så på hende, og grinede lidt "så er det da en fordel for dig at være vampyr.." sagde han drillende, og strøg afsted da hun begyndte at tælle. Han brugte hendes eget trick fra før med lige at røre ved skabe, og sofa. Han bed sig kort i læben, og overvejede hvor han skulle gemme sig. Han endte med at skynde sig ind i køkkenskabet ude i køkkenet, og stod helt stille. Han prøvede at dæmpe sit åndedræt så meget at hun forhåbentlig ikke kunne høre ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 02 Jun 2010, 04:31 | |
| Fies tællen var ved at nå vejs ende. "18... 19.. 20... Nu kommer jeg"sagde hun, og smilte. Hun stod lidt stille, og lugtede til den ros der var af ham i soveværelset. Hun gik ud der fra, og begyndte så at lede. Hun fulgte hans duft spor, men stoppede ude foran køkkenet. Hun smilte lidt. Hun kunne ane hans åndedræt, men det var svært at høre på grund af køleskabets egen snurrende lyd, som bare fortalte at det virkede og at det kølede. Hun åbede nogle få skabe, men så så på køleskabet. "Theo?... Hvor er du?"sagde hun stille, men åbnede så køleskabet med at stort smil. "Fundet"sagde hun og grinede lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 02 Jun 2010, 05:03 | |
| Theo lyttede til hendes tællen, og stod stille med et spændt smil. Han hørte hende gå rundt i lejligheden, og søge. Han måtte bide sig i læben for ikke at grine da hun spurgte hvor han var henne. Han så skabet blive åbnet, og så på hende med en lille latter "ja det knne jeg godt gætte mig til" sagde han og grinede lidt, og trådte ud af skabet. Han så på hende lidt, og smilede stille. "Skal vi lege videre?" sagde han og lagde hovedet på skrå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 02 Jun 2010, 05:18 | |
| Fie grinede lidt af ham, og smilte. "Hmm, hvis du ikke gider mere så kan vi godt stoppe"sagde hun stille, og smilte til ham. Hun gik et skridt tilbage og så lidt rundt i køkkenet. "Vi kan jo altid lægge os ind og dovne igen"sagde hun og grinede lidt. Hun bed sig i læben, og så lidt ned. Hun rykkede et tot hår væk fra sine øjne, imens hun så op på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 02 Jun 2010, 05:57 | |
| Theo så på hende, og smilede skævt "det er da sjovt" sagde han og grinede lidt. Han rakte hånden frem og rodede hende lidt i håret, den eneste der ikke var højere end han måtte være Fie. "Det kunne vi vel.. men vi kan også lege videre, det er jo din tur til at gemme" sagde han smilende, det kunne nok godt lokke hende til at lege lidt mere. Han så sig kort om i køkkenet, og skulle lige til at spørge om hun ville have et eller andet, men hun spiste jo ikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 02 Jun 2010, 06:01 | |
| Fie grinede og nikkede. "Ja det er sjovt"sagde hun og smilte til ham. Hun skar ansigt da han roede hende i håret. "Ej hallo"grinede hun og roede ham så i håret. Det var helt normalt for hende at alle var højre end hende. Hun smilte og nikkede. "Okay så tæl til 10"sagde hun, og rakte tunge af ham. Hun tænkte lidt over hvor hun kunne gemme sig imens hun smilte glad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 02 Jun 2010, 06:46 | |
| Theo smilede skævt og nikkede let "det er det nemlig" sagde han og grinede lidt af hendes ansigtsudtryk da han rodede hende i håret, og tog sin hånd til sig igen "undskyld, det var bare så indbydene" sagde han drilsk. Han smilede slævt og lagde sine hænder foran sine øjne "så gem dig.." sagde han og takte kort tunge af hende, og begyndte så at tælle "1...2...3...4" talte han og lukkede sine ører så han ikke kunne høre hvor hun rendte hen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 02 Jun 2010, 07:01 | |
| Fie grinede lidt, og førsvandt lydløst rundt i lejligheden imens hun igen satte lugt spor. Hun forsvandet ind på soveværelset igen. Hun så lidt på hans store skab. Hun åbnede det, og satte sig indt i det, og gemte sig bag noget af hans tøj. Hun grinede lavt, men lod så igen sin krop blive slap og lydløs. Hun så lidt på skabsdøren imens hun lyttede til hans stemme. Hun syntes det var meget hyggeligt at være sammen med Theo, og hun ville sikkert komme til at savne det ligeså snart hun ville komme til at sidde alene i sin lejlighed. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 02 Jun 2010, 07:30 | |
| Theo smilede skævt og talte videre "8...9...10" sagde han, og smilede skævt "nu kommer jeg!" sagde han med et lille grin og tog hænderne bort fra sine øjne og så rundt efter Fie. Han begyndte at gå, og så sig lidt om i lejligheden mens han søgte. Han snuste stille og tænkte at hun nok havde sat duftspor igen. Han så sig lidt om, hun kunne jo ikke have gemt sig de andre steder. Han gennemsøgte køkkenet og stuen men fandt ingen Fie der. Han gik ind i værelset og så sig lidt omkring. "Fieee..." sagde han drillende og kiggede under sengen. Han så lidt på skabet og stoppede foran det, og åbnede det. Først kunne han ikke se hende, men han lagde mærke til en bleg hvid hånd mellem hans trøjer og jakker "der var du!" sagde han og smilede skævt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 02 Jun 2010, 07:35 | |
| Fie sad helt stille og lukkede øjnene imens hun ventede. Hun lyttede for at kunne finmde ud af hvor han var. Hun grinede så da han fandt hende. Hun sprang ud af skabet og hen til ham med armene om halsen på ham. "Arrrg der var så mørkt"grinede hun drillende, og havde lukkede øjnene imens hun krammede ham. Hun grinede og syntes slev at det havde været ret hyggeligt der inde. Der lugtede rent og af ham, men næste gang han ville tage noget der inde fra ville det lugte af hende. Det fik hende til at grine lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 02 Jun 2010, 08:17 | |
| Theo væltede nærmest bagud da hun sprang ud af skabet, men genvandt hurtigt sin balance, og holdt om Fie. Han grinede lidt, og så på hende "ja jeg er sikker på at du var MEGET bange" sagde han og smilede skævt. Der var ret mørkt, dog kastede lyset fra stuen en kegle ind i soveværelset. Han bed sig kort i læben, og trykkede hende kort helt tæt ind til sig og slap hende så igen. "Din tur til at tælle "sagde han smilende og lagde hovedet forventningsfuldt på skrå. Gemmeleg havde været hans foretrukne leg da han var mindre, sammen med dåseskjul. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 02 Jun 2010, 08:25 | |
| Fie smilte, og så på ham. Hun slap også krammet, og grinede lidt. Hun nikkede og begyndte så. "1..2...3...4..."talte hun imens hun have lukkede øjne. Hun var ved at blive træt af gemmeleg, men hvis han gerne ville så gjorde hun det. Hendes stemme lød helt rolig imens hun talte. Hun tænkte lidt over hvad der ville ske nå hun vendte tilbage til sin lejlighed og sin kedelige daglig dag. Hun bed sig i læben, og gøs ved tanken. "13... 14.. 15.." hendes stemme var begyndt at lyde træt, ikke fordi hun var træt men mere fordi hun var kommet i lidt dårlig stemning over hendes tanker om hjem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo Ons 02 Jun 2010, 08:51 | |
| Theo skyndte sig gennem lejligheden, og kunne ikke helt finde ud af hvor han skulle gemme sig. Han for ind på badeværelset og slukkede lyset, og hoppede op i badekarret, og lagde sig helt ned. Han håbede ikke hun kunne finde ham, men det kunne hun jo nok godt. Han smilede stille, og lå stille i badekarret. Han kunne høre hende tælle, og syntedes hun lød en smule...træt? Eller måske var hun ked af det? |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kedsomhed - Theo | |
| |
| | | | Kedsomhed - Theo | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|