|
| walking on the street(Andy) :3 | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 10 Maj 2010, 04:24 | |
| Adam smilede stille og så op på Andy. "ja, lad os nu se hvordan det kommer til at gå" sagde han med en lidt drillende tone. han huskede jo hvad Andy havde sagt om sine evner til at lave mad, at de nok ikke var så fantastiske, men Adam vidste jo også at Andy ikke lavede mad. Det var jo 'tilberedt' når han fandt det. Adam kunne rigtig godt lide når Andy kyssede ham, men han var selv ikke meget for at tage dem. Han blev jo lovet at han måtte tage ét, og selvom han ikke troede på at Andy ville blive sur, så holdt han alligevel lidt igen. Adam så kort og en lille smule undrende efter Andy da han gik tilbage til køkkenet, men smilede bare da han kom tilbage igen, og gik ud da Andy åbnede døren. "så.. så er det vel nu jeg skal stikke af?" sagde Adam så det var tydeligt at høre at han drillede, da han godt vidste at Andy var bange for at han ville stikke af. Adam stod og så på Andy med et lidt drillende blik, og ventede på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 10 Maj 2010, 04:33 | |
| Andy så ud på ham med et hævedet øjebryn "du når ikke særligt langt" sagde han og viste at han var hurtigere end Adam, og derfor ikke var bange for at han ville løbe. han gik bare stille ud af døren og låste den efter sig, han tog stille hans hånd i sin og lag sine nøgler ned i lommen. inden han begynde at gå ned af trapperne "måske ser jeg ikke hurtigt ud, men du skulle bare videre" sagde han drillende og fjernede ikke sit blik fra ham, da han endelig ikke havde lyst og smilte bare til ham. han så på ham med et betragtende blik "pigerne vil blive vide med dig når de ser dit hår" sagde han og var virkelig stolt af det, og gjorde ikke nået for at holde det tilbage |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 10 Maj 2010, 04:51 | |
| Adam grinede lidt og så på Andy. "nej du har nok ret. Det er faktisk heller ikke det jeg har mest lyst til" sagde han og smilede glad. Adam så kort ned på deres hænder og holdte så bare fast i hans hånd, og fulgte med ned af trapperne. Han så på Andy og smilede muntert. "uha, ja. jeg skulle bare vide." sagde han i en lidt fjollet tone og grinede lidt. "jeg tror skam på at du er hurtigere end mig, for jeg er i hvert faldt ikke specielt hurtigt" Adam gik ikke rigtig op i sådan noget, så det var i hvert fald en af grundene til at han ikke var særlig hurtig. Han så kort lidt rundt og lyttede til hvad Andy sagde. Adam måtte grine lidt af det og rystede kort på hovedet. "altså.. det kan godt være, men så må de se langt efter mig idag, for jeg har kun øje for dig lige nu. " sagde han lidt drillende og rakte tunge af ham. Adam havde bestemt ikke tænkt sig at give sin opmærksomhed til andre end Andy i aften, og det ville han også overholde overfor sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 10 Maj 2010, 05:20 | |
| Andy så bare på ham og smilte imens, han gik bare videre ned af trapperne og smilte imens "når så det har du ikke, jamen så kommer du aldrig væk fra mig" sagde han i en drillende tone, og mente det ikke da han viste at han måtte væk på et tidspunkt. han åbnede døren til opgangen og holde den for Adam, han gik ud efter ham og begynde at gå mod centret "er du nu sikker på det, at du kan holde dine blikke fra alle andre ?" spurgte han om og hævede kort sit ene øjebryn, inden han bare gik videre og smilte ned til ham imens. dog kunne han hørte på folks tanker at de synes at Adam så meget godt ud |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 10 Maj 2010, 06:34 | |
| Adam så på Andy og grinede lidt. "nej det gør jeg ikke. Så er det jo godt at jeg ikke har lyst" sagde han og smilede glad. Han skulle jo hjem på et tidspunkt, men... Han havde ikke lyst til at tage hjem allerede, men det blev han jo heller ikke nød til endnu. Han så på Andy og smilede stort, dog så kan kort ud mod gaden da Andy åbnede for ham. Han gik ud og fulgte stadig bare efter Andy, da det virkede som om at han lige præcis vidste hvor de skulle hen, så Adam fulge, som sagt, bare med. Han så igen på Andy og tænkte lidt over hvad han skulle svare. "jamen altså. min opmærksomhed er din i aften, så... den får ingen andre, men jeg kan jo ikke love at det ikke er noget der fanger mit blik, men det er kun du der får min fulde opmærksomhed, det vil jeg love" sagde han og smilede kækt til Andy. Han var egentlig ligeglad med alle andre ligenu, så det gik jo fint for ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 10 Maj 2010, 06:53 | |
| Andy gik bare videre og hævede sit ene øjebryn, og gav et stort grin fra sig "ja det er det vel.. selv om du er vildt mærkelig for at være et menneske" sagde han og gik ind af centeret når de havde nået der hen, og forsatte igennem mellem alle mennesker som var der inde. og han træk bare Adam med sig for at være sikker på at han ikke pludselig var væk fra ham, han så kort tilbage på ham og gik ind i en madbutik "når okay" sagde han med et grin på læben, og slap hans hånd for at tage en kurv "så du vil give hele din opmærksomhed til mig" sagde han og gav et grin fra sig af ham, han begynde at gå rundt og så sig omkring imens "hvad skal vi så havde ?" spurgte han om og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 11 Maj 2010, 01:52 | |
| Adam grinte kort af hvad Andy sagde og så sig lidt omkring. Han holdte godt fast i Andys hånd, for ikke at blive væk fra ham. Adam så så igen på Andy og smilede stort. "ja jeg vil give dig al min opmærksomhed, og ingen andre." sagde Adam og grinede lidt af det. Adam så sig igen omkring da de trådte ind i den lille madbutik, og han blik blev en smule søgende. Han tænkte lidt over hvad de skulle have og så så på Andy. "mh, vi skal vel have en pose pasta?" sagde Adam, og gik op foran Andy. Han smilede glad, og gik rimelig målrettet hen mod en lille gang, med hylder på hver side. Adam stoppede og vendte sig mod hylderne, og stirrede lidt søgende på de ting der stod. "mmh, ah, her!" sagde Adam og rakte op mod nogle poser med pasta. Han smilede glad og så lidt hen mod Andy, og opfattede ikke at han fik skubbet til poserne, så halvdelen af de første 2 rækker faldt ned i hovedet på ham, og endda uden at han havde fået fat i en af dem. "Arh!" udbrød han og slog lidt ud omkring sig af forskrækkelse, så han også væltede et par poser med mel ned, som stod på en af de lavere hylder. Adam blev en smule rød i kinderne da han så lidt rundt, og folk stirrede hen mod ham med underlige blikke, men så så han dog igen hen mod Andy, og smilede lidt imens han trak på skuldrende. "ups" sagde han stille, og var stadig lidt rød i kinderne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 11 Maj 2010, 02:54 | |
| Andy så på ham og nikkede "ja det ville nok være en god idé" sagde han og stoppede op et stykke væk fra ham, han hævede det ene øjebryn og gav et grin fra sig. han gik hen til ham og satte kurven på gulvet og begynde at samle poserne op "du minder meget om min eks. kæreste.. han smadre dog bare et fladskærm tv" sagde han og så op på ham og smilte stort, han lag de poser som ikke havde gået op ind på hylderne igen. inden han rejste sig op da der kom en sur mand gående hen mod dem, man kunne se at han var bossen og at han ikke var særlig glad. Andy gik hen foran Adam og så ned på den sure man som var ca. 20centimeter mindre end ham, Andy klødet sig lidt i håret "jeg er virkelig ked af det, men jeg skulle bare havde en af de bedste poser også fald de bare ned.. jeg skal nok betale for det" sagde han mens manden bare skælde ham ud og havde ikke set Adam, hans ansigt var helt rødt i det og man kunne se på ham at han var ligeglad med at folk stod og gloet "suk" hviskede Andy og nikkede bare til manden, Andy tog hurtigt sin pung op af lommen "hvor meget ?" spurgte han om og havde mest lyst til at slå ham, da han ikke gad høre på ham mere. han lyttede ikke på hvad manden sagde og tog nogle penge op, flere penge end der havde blevet ødelagt "her" sagde han bare og lag sin pung ned i lommen igen, og ventede på at manden havde set hvor mange penge der var så gik han igen. Andy stod bare og så efter ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 11 Maj 2010, 03:30 | |
| Adam stod lidt og så til, men hjalp dog med at samle nogle af poserne op. Han så lidt op på Andy med et lidt undskyldende blik, og var bare tavs, da han ikke ville sige noget forkert. Han stod lidt på stedet og trådte sig selv lidt over fødderne, med et lidt forlegent udtryk. "undskyld Andy. Det var ikke med vijle, jeg blev lidt distraheret og forskrækket.." sagde han så stille og så lidt ned på sine fødder. Han så kort hen mod chefen og ventede til han gik for at snakke videre til Andy. ".. men man plejer da ikka at betale hvis man ødelægger noget, ved et uheld?" sagde han lidt lavt og var starig lidt forlegen over hvad der var sket, og så lidt hen imod Andy. Han vidste jo godt at det kunne have været værre, men ligenu synet Adam at det var slemt nok i forvejen "men stadig undskyld.." sagde han igen. Han havde glemt hvad Andy havde sagt tidligere med hensyn til Adams forhold til ordet undskyld, og at han sagde det for medet, men nu synes Adam i hvert fald at han havde god grund til det. Andy måtte jo af med penge for det han selv havde lavet, når det burde være Adam det betalte, selvom han ikke havde så mange penge på sig, da han havde brugt de fleste af dem på den trøje han købte tidligere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 11 Maj 2010, 03:41 | |
| Andy vende sig om da han ikke kunne se ham mere, han hævede det ene øjebryn "nu stopper du med at sige undskyld.. jeg hader virkelig det ord, du kan sige undskyld når du kalder mig en bøsserøv og forlader mig" sagde han og tog kurven op i sin hånd og træk på skulderne, han kyssede ham en enkel gang i håret inden han bare gik og rakte sin hånd ud så nogle flere poser fald ned "nej.. men har prøvet flere gange at fortælle folk når jeg ikke gør det med vilje, og de tror slet ikke på mig da jeg jo ikke ligefrem ligner et engel barn.. også er det letter at betale så man slipper for dem" sagde han og gik hen og tog nået kødsauce på dåse, han gik derefter hen og tog nået ost. inden han så efter Adam med et smil på læben "nået skal man jo også bruge sine penge på" sagde han og klødet sig lidt i håret
//skal spise// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 11 Maj 2010, 04:00 | |
| Adam så igen lidt ned på sine fødder og nikkede så bare. Han vidste jo at han ikke skulle undskylde, så han tav bare og lod Andy få sin vilje. Adam så så igen op på Andy da han kyssede ham og smilede så lidt. Det var som om at Andys kys muntrede Adam lidt op, hvert gang, og det var jo bare godt. Han smilede endu og grinede lidt af Andy, og nikkede så bare. "tja, ja okay, du er jo heller ikke ligefrem en engel, selvom det kunne jeg godt synes" sagde Adam stille og smilede hen til Andy. Adam holdte sit blik på Andy, og uden at tænke over det fulgte han ham lige i hælene. "tjaa, hvis du normalt ikke bruger penge på mad, så skal de jo bruges på et eller andet andet" sagde han og smilede. Adams forlegenhed var nærmest allerede forsvundet og han så sig lidt omkring som en lille dreng der endelig var ude og handle med sin mor, og se noget andet end han plejede. Han så igen på Andy med et glad udtryk og holdte sig egentlig lidt tæt på ham, så han ikke blev væk fra ham.
//det bar' helt iorden^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 11 Maj 2010, 04:13 | |
| Andy stoppede op da han havde lagt osten i kurven, han lag en hånd i hans hår og nussede det bildt. han smilte stort og så ned på ham "dygtig dreng" sagde han drillende og tog sin hånd lidt efter til sig, han så ned i kurven for at se hvad de havde taget "hvad vil du havde at drikke ?" spurgte han om og bed sig kort i læben, han slap den lidt efter og så op på ham "helst ikke nået med sprut i" sagde han og rødmede lidt af det da han ikke selv drak, eller han gjorde det ikke mere. han begynde stille at gå videre omkring i butikken og så på Adam imens, han smilte stort og havde det virkelig hyggeligt sammen med Adam |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 11 Maj 2010, 04:46 | |
| Adam så op på Andy og smilede glad. "jaa jeg er en meget dygtig dreng" sagde han og rakte kort tunge af Andy. Adam så sig lidt omkring og tænkte lidt over hvad Andy spurgte om. han smilte lidt lusket for sig selv og og igen op på Andy. "Kaffe?" sagde han meget drillende og grinede. Adam rystede kort på hovedet og grinte stadig lidt. "ej, undskyld.. noget cola måske? det vil være fint med mig, eller er der jo vand, eller hvad? noget specielt du vil have?" spurgte Adam, og så lidt spørgende på Andy. Han synes selv at han korte drilleri med kaffen var ret sjov, da han vidste at Andy ikke kunne fordrage Kaffe. Adam fulgte med Andy rundt, smilende og glad. Han var glad for at have noget at lave i aften og ikke skulle ende hjemme i sin lille lejlighed, med katten og kattemaden(fisken), og lave ingenting, som han for det meste plejede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 11 Maj 2010, 04:56 | |
| Andy så på ham og smilte og gav et grin fra sig "ja det er du nemlig.. en skøn dygtig dreng" sagde han og gik bare videre og så sig lidt omkring imens, han så dog hurtigt på ham igen og hævede det ene øjebryn "aad!!" udbrød han og lag en hånd på sin hals og lignede en der blev kvalt, inden han gik videre igen og folk bare så underligt på ham. men han lignede en der ikke lag mærke til det, og sådan havde han det også bedst "ja okay så nået cola" sagde han og gik hen og lag nogle flasker med cola ned i kurven, og lignede en der ikke tænkte over penge og det gjorde han heller ikke. han tog hans hånd i sin og gik hen for at betale, han så kort tilbage på ham og smilte stort "så skal vi hjem og brænde mit køkken ned" sagde han i en drillende tone selv om kvinden bag kassen så underligt på ham, som om at hun slet ikke var med på at det kun var for sjov. han slap hans hånd igen og lag tingene op og tog en pose, og lag oven på dem og tog sin pung op af lommen. han stod lidt og ventede inden han betalte, han lag derefter tingene ned i posen og rakte sin hånd hen til Adam "kom så dreng" sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 11 Maj 2010, 06:29 | |
| Adam så på Andy og grinede. "jeg fik dig" sagde han kort og smilede drillende til Andy. Adam var virkelig kommet i et uventet drillehumør, og selve hans humør var bare faktastisk lige nu. Han grinede lidt af Andys raktion og den måde han udtrykte det. "ja, cola er godt. der er sukker i cola, og mig der har fået sukker kan kun blive sjovt" sagde Adam og smilede Han så på Andu med et glad udtryk og så så på de flasker han kom i kurven, "tja, du har da penge nok, siden du bare fylder i, eller hvad? skal jeg slet ikke betale noget?" spurgte Adam lidt undrende, og så på Andy. Han fulgte efter Andy og smilede glad. Han hoppede et par gange på stedet og grinede kort. "Jaa! brænde køkken ned! det er jo det bedste jeg ved!" Sagde han grinende med en drillende tone, og så på Andy. Adam var kommet i et lidt lallet humør og Han var selv også ligeglad med om folk stirrede underligt på dem, og hvad de tænkte om dem, men Adam havde det fantastisk lige nu. Han tog fat om Andy hånd og Smilede stort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 11 Maj 2010, 06:36 | |
| Andy stirrede bare på ham og hævede det ene øjebryn "jeg tror vi skal købe nået mælk istedet" sagde han og gav et grin fra, men begynde bare at gå ud af centret mens han så ned på ham med et smil på læben. han svingede med deres arme og grinte lidt, mens han bare giv videre også selv om han slog nogle her og der og de råbte af dem. han tog en dyb indånding da han kom ud og så sig omkring, han begynde bare at gå hjem og nynnede lidt for sig selv "jeg kunne godt bruge en smøg" sagde han og sukkede da han havde glemt dem der hjemme, selv om der jo ikke var særlig langt hjem til sig så var han stadig sur over det. man kunne godt se på ham at hans humør blev lidt væk, når han ikke havde fået en smøg når han havde brug for det. han så sig kort omkring og vende til sidst sit blik ned mod ham "når man har levet så længe som mig og er sanger og intet har at bruge penge på, så før man utrolig meget af dem.. men jeg er ligeglad med dem, jeg har ikke brug for dem" sagde han og mente ikke man skulle gå så meget op i det, der fandes vigtigere ting i livet som kærlighed
//jeg logger.. Grisling <3^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 12 Maj 2010, 05:04 | |
| Adam grinede af Andys kommentar og smilede. Han holdte fast i Andys hånd, og faldt hurtigt lidt til ro igen da de var på vej hejm igen. Adam så lidt rund og efter de folk som råbte efter dem. Han smilede bare af det og så op på Andy igen. Han lyttede lidt til hvad Andy sagde og smilede stadig. "jamen, så må du vente til du kommer hjem, for du har dem da ikke med, eller hvad?" sagde Adam og smilede. Han så sig omkring, og lyttede endnu til hvad Andy havde at sige. "tjaa.. det har du vel ret i, men.. " sagde Adam og tænkte lidt hvad han ellers skulle tilføje. " ja der er nok ikke meget at bruge penge på, når man er dig." sagde han så og så igen på Andy. Han smilede lidt kækt, og tænkte sig lidt om. "når, men hvis du er så smøgtrængende, så skulle vi måske skynde os lidt hjem, for hvis du bliver ved med at være i det humør, så er det altså ikke sjovt." sagde Adam og satte tempoet lidt op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 12 Maj 2010, 06:53 | |
| Andy nikkede og så lidt ned af ham "ja de ligger desværre der hjemme" sagde han og gav et drillende ulykkelig suk fra sig, og lag deres hænder ind i sin lomme "jeg kan godt stoppe med at drikke, men har røget siden jeg kan huske det" sagde han og ville ikke sige at han havde drukket lige så længe, han gik bare videre og kunne godt mærke at Adam satte farten op. og gik selv bare i samme tempo "så langt er det heller ikke hjem.. jeg kan godt vente" sagde han og ville ikke indrømme at han helst skulle havde en smøg med det samme, han nussede blidt hans hånd og træk på skulderne "penge skal bruges" sagde han og smilte svagt til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tors 13 Maj 2010, 00:16 | |
| Adam så om på Andy, og sænkede så sit tempo igen. Han kendte mange rygere, og de fleste var ret desperate, og ikke særlig sjove at være sammen med, når det var trængende så Adam ville helst undgå en meget trængende ryger. Adan røg ikke selv til dagligt, men han var dog lidt festryger, når han blev tilbudt. Adam havde ikke råd til at være ryger, men somme tider kunne han godt trænge. Adam så endnu på Andy og holdte også stadig fast i hans hånd. Han havde jo ikke lyst til at løbe fra Andy så han blev ved hans side, og smilede så bare. Hans blik gled lidt rundt på de forskellige folk de gik forbi, og de fleste stirrede jo selvfølgelig, men Adam smilede bare lidt af det. Han havde det bare hyggeligt sammen med Andy, og det gjorde ham ikke det mindste at alle kunne se at han, Adam, var sammen med Andy. Adam så tilbage på Andy og nikkede så. "ja, okay, det er jo rigtig nok, men nu skal sådan nogen som mig jo bruge den en smule fornuftigt, da det ikke er det jeg har mest af her for tiden" sagde han så og smilede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Fre 14 Maj 2010, 01:45 | |
| Andy drejede ned af den gade som han boet på og lyttede bare på Adam, han kunne ikke lade være med at smile og elskede virkelig meget at være sammen med ham. han svarede ham ikke og nikkede ham, han slap hans hånd og tog sine nøgler op og gik hen til døren. han låste døren op til opgangen og åbnede døren, han holde den lidt for ham inden han gik ind efter ham. og gik de trapper op inden de stod udenforan hans dør, han låste også denne dør op og åbnede den. og vende på at Adam var gået ind inden han selv gik ind, han lukkede døren efter sig og smed sine sko og tog sin jakke af. han gik derefter ud i køkkenet og satte posen på køkkenbordet og satte sig op ved den, han lag sin pung og nøgler på en hylde. og tog selv en smøg og sin lighter og tænde der den, han åbnede derefter vinduet og lod sine øjne lukke i af længsel efter en smøg "mmh" sagde han og grinte lidt af sig selv, og lod røgen blive pustet ud af sin næse "det er næsten lige så godt som sex" sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Fre 14 Maj 2010, 03:06 | |
| Adam så på Andy og smilede stille. Han fulgte med op og holdt sig ved siden af Andy. Adam fik vredet sine sko af sine fødder og smilede. Han så sig lidt omkring og smilede. Det føltes næsten ligesom tidligere da det var første gang han trådte ind, udover at han nu kendte stedet, men ellers var det den samme følelse. Han så lidt rundt i stuen og hen mod sofaen. Der hvos de havde både siddet helt tæt sammen, og så diskuteret. Adam smilede bare lidt af det, for der var jo intet galt mere. Adam så lidt efter Andy der gik ud i køkkenet, og han fulgte efter, et par sekunder efter. Han stoppede dog i døråbningen og lænede sig lidt op af dørkarmen, imens han så hen på Andy der tændte sin smøg. Adam grinede kort at Andys kommentar, og trak kort på skuldrende. "tja, det har jeg ikke lyst til at udtale mig om, for det ved du jo sikkert bedst." sagde ham og smilede stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Fre 14 Maj 2010, 03:24 | |
| Andy åbnede langsomt sine øjne og så over på ham med et smil på læben, han nikkede stille og lod sig bare glide ned i vindueskarmen. så han lå lidt ned dog uden at ligge helt ned, han så kort ned på gaderne ingen han så over på ham "når okay.. ja jeg ved det jo godt" sagde han og grinte kort og tog sin smøg mellem to fingere, inden han tog posen hen til sig og begynde at tage tingene ud af den "hvordan laver man så mad ?" spurgte han om og ville ikke spørgere for meget ind til det, selv om han havde prøvet at lave pasta mange gange så havde det være gang. ikke smagt også har det lugtet dårligt, han viste dog ikke var det var som fik det til at smage dårligt. da han ikke viste at mad kunne blive brændt på |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 18 Maj 2010, 00:03 | |
| Adam så hen mod Andy og smilede roligt. Han grinede lidt af Andys måde at side på og rystede kort på hovedet. "du ser altså lidt halv doven ud når du sidder - eller ligger - sådan! sagde han og smilede. Adam fulgte Andy med øjnene, og gik så hen til ham, da han stod ved posen. "tjaa. vi skal bruge en gryde til pastaen, vand, salt, eventuelt en smule olie?" sagde han og så lidt ned i posen, og begyndte så at tage tingene op af posen. Han lagde dem ud på køkkenbordet og så på Andy. "ved du selv hvor dine gryder er?" spurgte han med en lidt drillende tone, da han huskede at Andy ikke kendte særlig meget til et køkken. Han så lidt ned på tingene og tog posen med pasta og. Han så lidt på den for at se hvor længe de ca. skulle have, da det nogen gange plejede at stå på posen, og det ville være nemmere end at holde øje med det konstant. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 18 Maj 2010, 00:58 | |
| Andy blev bare liggende og så på ham og smilte og træk lidt på skulderne "men jeg er som jeg er og jeg kan lide at gøre det jeg vil" sagde han og nikkede selv om han slog sit hoved mod væggen, han hævede det ene øjebryn og prøvede at huske hvad gryde var nået. og det tog lidt tid for ham "ja i skabet under mig" sagde han og var sikker på at der stod gryder der, selv om det var lidt pinligt at han ikke helt viste hvad det var. han kastede sin smøg ud af vinduet og lukkede det efter sig, han kravlede lidt ned af køkkenbordet hen til et skab. han åbnede det og kiggede lidt ind, for at læse hvad tingene hed. han tog salt og olie ud "skal du bruge mere ?" spurgte han om og så hen til ham, han smilte kærligt til ham og lod sine fingere køre igennem sit hår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 18 Maj 2010, 01:49 | |
| Adam grinede lidt og nikkede. "jeg vil også helst have at du er dig, og ikke prøver at være en anden." sagde han og smilede bredt. "du er dejlig nok som du er." Adam grinede lidt og vendte tilbage til maden. Han åbnede skabet, og fandt en gryde frem. Han tændte for vandhanen og fyldte gryden halv op med vand. Han stilte gryden hen på komfuret og så hen på Andy, med et smil på læben. "mmh, nej det tror jeg ikke. ikke ligenu.. eller jo, vi skal have åbnet den dåse med kødsovs, kan du klare det? eller er det for farlig en opgave? sådan en dåseåbner er jo lidt skarp." sagde han med et smil på læben og Kom lidt salt i vandet sammen med en smule af olien. Han åbnede en skuffe, hvor han håbede på at finde en dåseåbner. "ved du hvor du har sådan en, eller skal vi igang med at lede?" spurgte han lidt undrende, og var allerede igen med at lede skuffer igennem. Adam smilede og hev den lille stål ting frem. "her! jeg fandt den selv" sagde han og grinede lidt. Adam gik hen mod komfuret og tændte for vandet så det kunne komme i kog, før de puttede pastaen i gryden. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 | |
| |
| | | | walking on the street(Andy) :3 | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|