|
| Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Man 17 Maj 2010, 05:33 | |
| //hehe.. det skal jeg nok ^^ skal bare lige havde fundet en pind//
Andy smilte og så på ham og nikkede "det ved jeg godt" hviskede han og lod sine fingere stille glide ind i hans hånd, mens han ikke fjernede blikket fra ham. men smilte bare større. han lod sin tungespids glide hen over sine læber mod grinte "det har jeg ikke.. jeg kan blive væk på et badeværelse" hviskede han og begynde at rødme stort af det, da han viste at det var virkelig pinligt. han nikkede og pegede mod den store bygning "det er centeret også skal vi til højere og højere igen, så er det 5 bygning på venstre hånd også skal vi op på 2sal" sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Man 17 Maj 2010, 05:51 | |
| //*rækker dig en stor pind med ekstra skarp spids (det skal jo kunne mærkes* "Værsgo'!"//
Lorcan stirrede et stykke tid på Andy. "Okay, det kan godt være min stedsans er god, men det der du lige rablede op har jeg glemt inden vi når at tage det første skridt." Det skulle selvfølgelig ike nævnes hvor mange gange han havde fundet sine nøgler i køleskabet fordi han skulle hente mælken samtidigt. (Ja, vampyren Lorcan drikker mælk) *Gad vide om han gør det med tungen bare for at drille mig?* tænkte han og fulgte dens bevægelser hen over læberne. *Nej Lorcan! Slem Lorcan! ...Argh pis! Du kan høre det her kan du ikke Andy?* spurgte tavst og hans kinder begyndte at få en farve der matchede Andys. "S-så lad os komme af sted!" skynte han sig at sige og fortsatte langsomt ud af gaden så Andy kunne indhente. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Man 17 Maj 2010, 05:58 | |
| //*taker imod pinden og så lidt på den* tak, men en gren ville være bedre *griner*//
Andy grinte lidt af ham og nikkede "vi kan starte med at gå ned til centeret" forslog han og så smilende på ham, han vende sit blik ned af sig selv da han hørte hans tænke. og det fik farven til at blive større på hans kinder, han havde det altid med at lade sin tungespids glide hen over sine læber. han så stille op på ham igen og nikkede "ja jeg kan godt høre dig.. vil du da gerne havde jeg gør det for at drille dig, kan du da godt lide at se det ? vil du havde jeg slikket dig nogle steder ?" spurgte han drillende om inden han så efter ham og begynde at gå efter ham, han gik hurtigt op ved siden af ham og fjernede ikke sit blik fra ham "ja lad os det.. jo hurtigere vi kommer afsted jo hurtigere kan du tvinge mig til sex" sagde han drillende og gav et grin fra sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Man 17 Maj 2010, 06:10 | |
| //*Gisp!* Hvor mange steder har du tænkt dig at prikke!?//
Lorcan stirrede måbende på Andy.
*For helvede Andy, det sagde du bare ikke!!* (Lorcan har nu gjort det til vane at pinlige ting der skal siges er meget bedre at tænke) Hans kinder blussede op og han fik lyst til at gemme sit hoved i noget sand ligesom en struds... bortset fra at det gør studser ikke, måtte han minde sig selv om. *Og nej, jeg vil ikke tvinge dig til sex! Hvornår har den tanke nogensinde kørt igennem mit hoved var?! ... Okay lige nu... erhm...* Lorcan knurrede frustreret over sine egne løbske tanker. *Ignorer det du lige så! Det var dig der fik mig til at tænke på det, ikke mig!* Lorcan satte farten op så han gik foran Andy. Han gav sig til at gøre det samme han havde gjort da de først mødte. *Tænk på noget andet, hvad som helst! ... Okay okay øm... flagermus, slanger, heste, enhjørninge, havfruer, dukker... Hvorfor kom jeg ind på pigeting igen..?* Lorcan rystede på hovedet af sig selv. Han må være skør, det var den eneste forklaring. "Du må virklig nyde af at høre mit kaotiske sind." mumlede han med armene over kors og med et tvært ansigtsudtryk. Hans kinder brændte stadig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Man 17 Maj 2010, 06:16 | |
| //det ved jeg da ikke x'D hehe//
Andy gav et grin fra sig "du kunne da høre mig sige det,, eller vil du heller havde mig inde i dit hoved igen ?" spurgte han drillende om, og kunne godt lide at drille ham det var altid sjovt. han lag sine hænder ned i lommerne og bed sig i læben, mens han bare lyttede på hvad han sagde "jeg ved at det er det du ønsker dig.. at havde lidt sex med mig" drillende selv om han ikke mente det, han så efter ham og lag sine hænder ned i lommerne og gik bare selv i et roligt tempo "det næste bliver at du prøver at drikke mig stiv" sagde han og viste at det var umuligt da han ikke drak mere, han grinte stort af ham "vil du være min lille kanin ?" spurgte han om og gik op ved siden af ham "der er jo nogle der knepper som kaniner" sagde han drillende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Man 17 Maj 2010, 06:31 | |
| //xD//
Kanin-kommentaren blev for meget for Lorcan. Han brugte sin vampyriske hurtighed og i det næste sekund sad han oppe på taget. Han ville nyde lidt af Andy der ledte efter ham men han gjorde det mest for at samle sig. *Andy, helt ærligt: Stop* tænkte han højt og lagde sine kolde hænder sine varme kinder. *Jeg vil ikke have sex med dig uden din vilje!* *Med mindre han selv ber om det* tilføjede Samvittighed med et lumsk grin. *Hold kæft skitzofrene stemm! Jeg er ikke engang skitzofren så hvorfor kan jeg høre dig?* Samvittighed trak mentalt på skulderne *Vampyr-ting måske?* Lorcan sukkede tungt. *Jeg er skør*
//Haha jeg elsker simpelthen Lorcans indre diskutioner >< kan være jeg logger af snart, har vildt meget hovedpine :/ // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Man 17 Maj 2010, 06:37 | |
| //jeg synes de er vildt sjove og mærkelig... når okay det gør jo heller ikke at du har det//
Andy stoppede op da han var væk, han så sig lidt omkring og kunne bestemt ikke lide at han bare forsvandt "kan du ikke tåle at blive drillet ?" spurgte han om og begynde at gå videre, han gav et grin fra sig og gik til højere når han nået centeret "jeg kan virkelig godt lidt din stemme som gerne vil havde sex med mig selv om jeg ikke vil" sagde han og så sig stadig omkring efter ham, mens han nød at høre på hans tanker da efter hans mening var ret så sjove at høre på "kom til papa" sagde han drillende og tog sin hånd ned i lommen for at finde sine nøgler frem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Man 17 Maj 2010, 06:44 | |
| *mange tak Andy, jeg kan også rigtig godt li' dig* svarede Samvittighed. Lorcan gispede. Nu talte den også til andre end ham selv?! *Hey! her er det mig der bestemmer og vi har ikke sex mod Andys vilje!* lorcan fulgte efter Andy oppe fra taget men stoppede op og stønnede opgivende. *Nu kalder jeg det også for vi?!* Han sprang ned fra taget og løb hen til Andy. "Andy hvis det er dig der har plantet Samvittighed i mit hoved må du gerne tage ham ud nu" sagde han alvorligt. Og hvis ikke kan du så ikke få ham til at tie stille?!" hans stemme gik hen i en desperat beden. *Hey Andy? Hvad med at vi dropper Lorcan og tager hjem til dig med en flaske vin i stedet for?* "Det er officielt" råbte han ud på gaden. "Jeg er hermed gået fra forstanden!"
//haha i know, Lorcan er vildt sjov at skrive medxD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Man 17 Maj 2010, 06:48 | |
| Andy grinte lidt og så op på taget og så efter ham, han smilte stort og nikkede "det ved jeg godt.. fordi Lorcan kan lide mig så har du jo sådan set intet andet valg" sagde han og gjorde alt for ikke at grine selv om det var svært, da det hele lød så sjovt i hans hoved "men hvad nu hvis det tænder mig at havde sex mod min vilje ?" spurgte han om og så på ham når han kom over til ham, han rystede på hovedet og så kort fra side til side "hvordan skulle jeg kunne det ?" spurgte han om og gik ned af den anden vej og hen til 5 bygning, han låste døren op til opgangen og holde den for ham "jeg synes han er meget sød" sagde han og hævede det ene øjebryn "gider da ikke havde sex med en stemme, det ville være mærkelig så er der jo ingen der røre ved en.. en flaske vin kan du godt glemme, jeg drikker ikke" sagde han og rystede på hovedet "nej du er ikke" sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Man 17 Maj 2010, 06:58 | |
| *Fint men du ved ikke hvad du går glip af!* og en dør der lukkedes kunne høres i Lorcans sind. Lorcan ventede på den næste kommentar fra Samvittighed men der var helt stille. Han lyste op i et stort smil. "YES! Han er gået!" råbte han så en dame med sin hund på den anden side af gaden hoppede af forskrækkelse. Lorcan vendte sig om mod Andy igen og smilet blev til en pinlig grimasse. "Seriøst Andy? sex mod din vilje? Hvem fanden har du været sammen med?" sagde han for sjov og lo. Han tog fat i Andys ærme og hev ham let igang så de begyndte at gå. "Og jo, jeg er skør og vov på at benægte det." sagde han med løftet pegefinger." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Man 17 Maj 2010, 07:10 | |
| Andy så på ham og sukkede og ville endelig gerne havde stemmen tilbage *undskyld stemme.. men kan ikke havde sex med dig uden Lorcan er med på det* tænkte han og viste jo godt at Lorcan ville kunne gøre det, han så på damen og grinte og så hurtigt hen på ham igen og viste ikke helt hvad han skulle svare "ingen der har haft med med mig uden at jeg ville" sagde han og rødmede lidt da tankerne om hvem han havde været sammen med kørte rundt i hovedet på ham "eller jo en gang med en engel" sagde han og grinte og lod sig bare blive trukket med ham, han stoppede op på anden sal og låste sin dør op "hvad sker der hvis jeg siger at du ikke er skør når du ikke er det ?" spurgte han om og kunne godt lide at vide det, han smed sine sko inde i lejligheden og træk sin frakke og trøje af. han gik ud på badeværelset og tog sin trøje af sine hænder og lag ned i vasket, han begynde at vaske sine hænder og tørrede dem derefter i et håndklæde "vil du ikke tage forbindingen i skabet" sagde han og pegede over på det mens han selv satte sig på toilettet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Man 17 Maj 2010, 07:27 | |
| "Så prikker jeg til dig med en skarp pind" svarede Lorcan uden at tøve. Han fulgte Andy indenfor og tog sine sko af. Lorcan nikkede tavst til Andys forespørgsel og gik på opdagelse efter forbinding. "Selvfølgelig" mumlede han. *det var jo mig der gjorde det.*
//Ved godt det er megakort men kan jeg få dig til at beskrive lejligheden så Lorcan ved hvad han går rundt i? Hehe jeg måtte bare få pinden ind et sted i historien >:3//
_________________ |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Man 17 Maj 2010, 07:33 | |
| //der er billeder af hans lejlighed inde på hans profil, men kan godt prøve//
Andy blev bare siddende på toilettet og så over på ham, hans badeværelse var stort og der var både en bruser og et badekar og det var Andy virkelig glad for da man aldrig viste hvad man helst ville. han havde en stor vask med et stort spejl hvor man kunne se hele sig selv, der var et stor skab ved siden af hvor alle hans ting stod inde i og hvor der også stod en kurv med forbinding i. da han havde lært at det er godt at havde, da han havde det med at komme til skade. han havde ellers en stor og flot stue med et flot udsigt mod centeret, han også to værelset med dobbelt senge i. det ene værelse bruge han som gæste værelse og det andet til sig selv, inde i sit værelse havde han et stor skab som næsten bullede ud af så meget tøj han havde. hans køkken var også stort og lyst, det lignede næsten at det aldrig blev brugt og det gjorde det jo næsten eller ikke. han så ned på sine hænder og kunne se at blodet var på vej frem igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Man 17 Maj 2010, 07:53 | |
| //Danke schön^^ men jeg smutter nu :O har mega ondt i hovedet - måske er det fra regnberjsturen igår?//
Lorcan kiggede ind i skabet og der stod en kurv med forbinding præcis som Andy havde sagt. "Måske skulle jeg skaffe mig en sådan én" spekulerede han højt imens han fiskede kurven ned fra hylden. Lorcan stak hånden ned i kurven og rodede lidt rundt i den for at finde de rigtige forbindinger. Efter et stykke tid trak han triumferende hånden til sig som holdt om hvidt bandage. to store sikkerhedsnåle og noget desinfektionsmiddel. Lorcan satte sig på knæ foran Andy og tog blidt fat om hans højre håndled. Han havde gennemvædet et stykke papir med flaskens indehold. Han tøvede et øjeblik over Andys hånd og kiggede op på Andy. "Det her kommer til at gøre ondt" advarede han men kunne ikke lade vær at tænke på at det nok var ingenting i forhold til at han havde slikket sårene. "Det behøves enlig ikke" fortsatte han og kiggede ned på såret igen. "Jeg har højst sandsynligt allerede slikket det helt rent, men det er vel mere for at være på den sikre side." Han lod sit alvorlige blik fange Andys. "Det er dit valg" Lorcan sagde det for at minde Andy om at det var Andy der havde kontrollen over situationen, han var stadig bange for at Andy ville se på ham på den måde Andy så på andre af hans art. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Man 17 Maj 2010, 08:03 | |
| //ja måske,, men håber du får det bedre (: //
Andy så på ham og sad bare helt stille på toiletten, han så ned på ham og hadet jo virkelig smerte. han lyttede på hvad han sagde og var ikke sikker på hvad han skulle sige "gør det for en sikkerhedskyld... men hold fast i min hånd" sagde han og viste at han ville kæmpe imod, han vende sit blik væk fra ham og var bare klar til at mærke smerte. og ville ikke se på det imens og bed sig i læben for det, han sukkede for sig selv "jeg stoler på at du har slikket det godt nok, men vil bare være sikker" hviskede han og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Tirs 18 Maj 2010, 03:03 | |
| Lorcan lo bittert - *Selvfølgelig har jeg det. Jeg tog hver eneste dråbe der var.* - og tog et fast greb om Andys håndled. lorcan ventede et kort øjeblik imens han granskede Andys ansigtsudtryk for at se om han virkelig var parat som han sagde. Da han var tilfreds, hældte han hurtigt vætsken ud over Andys hænder og begyndte at forbinde dem lige efter. Ingen grund til at forlænge smerten. Han forbandt Andys sår med øvet hånd og strammede dem en smule på venstre og løsnede den på højre. Derefter satte han de to sikkerhedsnåle i og lænede sig en smule tilbage for at betragte sit arbejde. Han erklærede (?) sig selv færdig. "Undskyld" mumlede han og hentydede til den smerte Andy endnu en gang måtte igennem på grund af ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Tirs 18 Maj 2010, 03:28 | |
| Andy bed sine tænder sammen for ikke at begynde at skrige, da smerte var nået af det som han helst ville undgå. han prøvede at trække sin hånd til sig, selv om han viste det umuligt så prøvede han alligevel. hans øjne blev blanke i det dog ikke nok til at hans tåre ville ud, han så ned på dem da han mærkede at det var slut. han sukkede for sig selv og slap taget i at bide sine tænder sammen "hvorfor skal alt gøre ondt ?" spurgte han om og så over på ham mens han lag sine hænder bedre til rette i sit skød |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Tirs 18 Maj 2010, 03:43 | |
| "Fordi ellers kan vi ikke mærke at vi er i live." svarede Lorcan og overraskede sig selv med de dybe ord. Men han mente dem. Hvor mange gange havde han ikke ønsket at lukke af for smerte? Han aede blidt Andys forbundne hænder og sukkede tungt. "Sådan er livet - lev med det"
//Omg krea er fuldstændig dræbt -.-' (Hængt, druknet og derefter brændt)// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Tirs 18 Maj 2010, 03:51 | |
| Andy så ned på sine hænder når han mærkede nussen på dem "men alligevel" hviskede han og vende sit blik mod hans ansigt igen, der kom et lille smil frem på hans læbe da han så Lorcan "vil du havde nået at drikke ?" spurgte han om og hentydet til en sodavand eller nået
//okay min er ikke død,, den har bare stress på.. o.O alt for mange emner// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Tirs 18 Maj 2010, 04:20 | |
| //Okay ville du have noget imod at jeg skriver når kreaen er tilbage? hader at skrive noget elendigt ><'// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Tirs 18 Maj 2010, 04:32 | |
| //nej det er fint nok x'D // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Tirs 18 Maj 2010, 06:06 | |
| //Krea is back!xD (tror jeg)//
Lorcan gengældte Andys smil og nikkede. "Ja, noget at drikke ville være fint" svarede han og lod en hånd glide igennem sit mørke hår. Han kastede et blik op i spejlet og lagde mærke til hvordan hans kinder havde en hvis glød som de ikke havde haft før. *Blod* hviskede Samvittighed, som åbenbart havde valgt dét øjeblik til at trlde ind i Lorcans hoved igen. *Dig har jeg ikke savnet. Gå!* snerrede Lorcan og hans læber formede sig i en irriteret mine. *Hvorfor? Jeg er jo lige kommet* Lorcan vendte væk fra spejlet og tilbage til Andy, mens han tonede Samvittigheds stemme ud med teksten fra hans yndlingsang. "Du fører bare an" sagde han, hans smil genvundet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Tirs 18 Maj 2010, 06:18 | |
| //min er heller ikke stresset mere,, skal nok ikke være på 3 forumsider næste gang o.O//
Andy så på ham og nikkede og blev bare siddende "han er virkelig mærkelig.. har stadig ikke indset at jeg kan høre ham, og at jeg ved at du ikke ville bide mig" sagde han og fjernede ikke sit blik fra ham og smilte stort og gav et lille grin fra sig "du kom lidt forsent vi har lige haft sex" sagde han for at se hvis stemmen kunne regne den ud, og rystede på hovedet af ham inden han rejste sig op "jepp.. hvad kunne du tænke dig at drikke Lorcan ?" sagde han og lag tryk på hans navn, da han endelig ikke gad høre på stemmen. han åbnede køleskabet og tog en cola til sig selv, mens han ventede på hans svar "hvor længe har du endelig haft stemmen hvad skal vi kalde ham ?? uh uh jeg har det kaj" sagde han og vende sit blik mod ham og smilte drillende, da han elskede at drille alt og alle. dog gjorde han det aldrig for at være ond mod nogle |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Tirs 18 Maj 2010, 06:32 | |
| //oh shit 3 hjemmesider?O.o' så kan jeg da godt forstå at du bliver stresset ><//
Lorcans kinder blussede endnu mere end de gjorde i forvejen. *Andy du kan ikke lyve for mig når jeg deler Lorcans minder. Jeg ved I ikke har haft sex - men nok om det!* Pludselig var det som om Lorcan fik et høreværn over sit sind. Det var tomt, som om nogen havde slettet det der skulle have været. Alligevel var han klar over at der skete noget bag den usynlige væk der var bygget i hans sind. Lorcans højre øje skiftede pludselig til den sultne lysende violet farve. Lorcan smilede lumsk og så overlegent over på Andy. "Wow det er længe siden jeg har været herude." sagde han og kiggede rundt i badeværelset inden han vendte blikket tilbage til Andy. "[b]Du må ikke fortælle ham om mig endnu" sagde han fast og bevægede sig langsomt hen mod Andy. Hans højre øje så sultent på Andy mens det venstre -almindelige øje - stirrede udtryksløst på ham. "Han vil ikke kunne klare sandheden som den er nu, han er måske stærk på ydersiden men på indersiden er han som et fiskenet - masser af smuthuller. Det eneste jeg ikke har kunnet overtage var vores krop. Lorcan lænede sig helt hen til Andys ansigt og hviskede så hans skarpe tænder var uhyggeligt tæt på Andys hals. "husk det nu. Ikke fortæl ham noget"
Og så løftedes den mentale væg og tilbage var Lorcan. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// Tirs 18 Maj 2010, 06:49 | |
| //hehe x'D det blev lidt for meget.. gjorde det også igår og har ikke lært mig det endnu.. men tror jeg har det nu håber ikke jeg gør det igen o.O//
Andy træk lidt på skulderne af stemmen "klart at han ikke gider dele minder om mig med dig, det ville jo være ulækkert" sagde han og fik dårlige billeder inde i sit hoved, han så over på ham med et lidt bange udtryk i ansigtet. ikke bange for at komme til skade, men bange for at slå Lorcan på grund af stemmen. han hævede sit ene øjebryn "du høre heller ikke hjemme hos Lorcan, du skulle grave dig selv ned i en lort" mumlede han surt og blev bare stående når han udmærket kunne mærke ånden på sin hals "du kan ikke holde mig tilbage i at fortælle nogen nået.. dumme kaj" sagde han og knyttede sine hænder og var klar til at slå ham, men da stemmen stoppede så blev han lettet "overtager stemmen din krop tit ?" spurgte han om og tog en til cola ud og rakte den hen til ham, inden han lukkede køleskabet. han åbnede let sin egen cola og drak lidt af den |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// | |
| |
| | | | Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy// | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|