|
| En mørk nat, men alligevel behagelig | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Ons 30 Sep 2009, 01:50 | |
| Marcus smilte og nikkede. " ja det har jeg skam lagt mærke til" sagde han og så rundt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Ons 30 Sep 2009, 01:52 | |
| Hun nikkede og betragtede ham lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tors 01 Okt 2009, 02:59 | |
| Marcus smilte svagt for sig selv og tænkte lidt. Han så tænkende rundt og bed sig lidt i læben, " prøv at lyt efter hvor stille her endelig er" sagde han så og så op på Kala igen og smilte svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tors 01 Okt 2009, 03:01 | |
| Kala smilede og så sig omkring. Hun var total fascineret af stilheden. "Wow!" Hviskede hun næsten uhørligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tors 01 Okt 2009, 03:04 | |
| Marcus grinte meget svagt, så det ikke forstyrrede stilheden. Han lyttede lidt et øjeblik og smilte svagt igen, " det er dejligt med stilheden en gang imellem, nogen gange kan man dog også godt blive skør af den" sagde han og smilte svagt igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tors 01 Okt 2009, 03:06 | |
| Hun nikkede. Der hvor hun kom fra var der kun stille om natten eller de steder turisterne ikke kendte til. "Sjælen har nogen gange bare brug for noget ro, men ikke for meget" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tors 01 Okt 2009, 03:23 | |
| Marcus nikkede og smilte svagt for sig selv. "Ja det har den" sagde han stille og tænkende og så rundt i skoven igen og bed sig lidt i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tors 01 Okt 2009, 03:24 | |
| Hun lukkede øjnene og nød stilheden. Den var dejlig afslappende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Lør 03 Okt 2009, 02:01 | |
| Marcus tænkte lidt, men han så ikke på Kala. "Faktisk.. så er jeg lidt ked over at jeg blev født til at tjene mørket" sagde han stille og så kort op på Kala inden han vendte blikket ud i skoven igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Lør 03 Okt 2009, 03:24 | |
| "Hvorfor er du ked af det?" Spurgte hun nysgerrigt. Det var ikke tit man hørte en dæmon sige det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Lør 03 Okt 2009, 03:28 | |
| Marcus smilte svagt og trak tænkende på den ene skulder. "Nogen gange savner jeg bare lyset, det er som om at lyset ikke rigtig vil skinne på mig og det gør mig ked af det" sagde han stille og så op på Kala med et trist blik og bed sig lidt i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Lør 03 Okt 2009, 03:30 | |
| "Kan dæmoner ikke tåle sollys?" Spurgte hun lettere forvirret. Hun kunne godt forstå at det måtte være en smule trist. Det med at spise sjæle fra andre mennesker var heller ikke den fedest måde at spise på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Lør 03 Okt 2009, 03:32 | |
| Marcus smilte trist og så stadig op på hende og nikkede. "Jo det kan de godt, men det er ikke det jeg mener, jeg mener at jeg mangle lys herinde" sagde han og holdte sig ved hjertet og håbede at hun forstod det nu og tog lidt efter hånden væk igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Lør 03 Okt 2009, 03:33 | |
| Hun nikkede forstående. Yderst trist. Men hvordan kunne man tilføje lys i et hjerte? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Lør 03 Okt 2009, 03:37 | |
| Marcus smilte svagt og så tænkende ned i jorden. "Jeg ved bare ikke hvordan man for lys til sit hjerte, det må vel bare komme på et tidspunkt" han lød skuffet og sukkede lidt over det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Lør 03 Okt 2009, 03:40 | |
| "Men hvornår? Det er det store spørgsmål" Sagde hun tænkende.. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig | |
| |
| | | | En mørk nat, men alligevel behagelig | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|