|
| En mørk nat, men alligevel behagelig | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Lør 19 Sep 2009, 08:49 | |
| Marcus så smilende på Kala og grinte lidt. " Men husk altid at finde på noget at lave, ellers kan det godt blive kedeligt" advarede han drillende og kunne ikke lade være med at grine lidt over det og smilte igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Lør 19 Sep 2009, 22:39 | |
| "Man kan jo bare tage et hav af uddannelser" Sagde hun smilende. Det lød faktisk ikke så slemt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Lør 19 Sep 2009, 22:42 | |
| Marcus trak smilende på den ene skulder og så smilende på Kala. "Ja det kunne du jo godt, så er det bare det hvad du vil tage for nogen uddannelser" sagde han smilende og tænkte lidt over det, han havde kun taget 2 uddannelser i de 109 år han havde levet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Søn 20 Sep 2009, 02:51 | |
| "Læge, genforsker, designer og model måske?" Sagde hun smilende. Der var mange andre uddannelser hun godt kunne tænkte sig, men nok mest inde for mode da hun jo allerede var uddannet stylist og fotograf. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Man 21 Sep 2009, 10:23 | |
| Markus så på Kala og smilte venligt til hende og begav sig til at tænke lidt. "Det er nogen seje uddannelser, du har sat dig for i dit hoved at du vil tage, jeg kan især godt lide det med at du gerne vil være model, jeg tror det vil passe godt til dig" sagde han og smilte svagt til hende igen og så sig om i skoven og bed sig tænkende i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 01:38 | |
| Kala grinede. "Tak, men jeg tror aldrig det bliver en realitet" Sagde hun og bed sig i underlæben. "Jeg er ikke køn nok" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 02:48 | |
| Marcus smilede, men smiltet forsvandt da Kala sagde det sidste, han sukkede kort. "Kala du er smuk, tro på det, jeg vil ikke høre på at du ikke synes du er køn nok, og jeg hved godt at jeg ikke må sige det, men du er altså den smukkeste engel jeg har set" sagde han og bed sig tænkende i læben, han viste at han nok på et eller andet tidspunkt ville få ballade for det han havde sagt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 02:49 | |
| Kala smilede blidt. "Tak" Sagde hun stille. "Og du er den smukkeste dæmon jeg nogensinde har set" Hviskede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 02:57 | |
| Marcus smilte varmt til Kala og tænke derefter lidt. "Det var så lidt" sagde han stille og tænke, "Og selv tak fordi du synes det" sagde han stille igen og smilte for sig selv |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 02:59 | |
| Hun smilede og rødmede lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 03:01 | |
| Marcus grinte stille og smilte derefter til Kala. "Hvorfor rødmer du?? var det så slemt at jeg sagde du var smuk" drillede han og grinte lidt igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 03:03 | |
| Hun rystede på hovedet. "Nej!" Sagde hun og smilede. "Slet ikke" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 03:09 | |
| Marcus grinte lidt igen og satte sig ned på jorden og begyndte igen at trække græs op fra jorden. Vinden tog lidt fat i hans bronze farvede hår og svang det lidt rundt om hans ansigt, han ignorede det bare og smilte svagt for si selv, han tænkte på diverse ting |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 03:10 | |
| Hun betragtede ham med et smil. Han var virkelig smuk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 03:29 | |
| Marcus så op og smilte til Kala. "Vil du ikke komme herhen og sætte dig?" spurgte han stille og klappede blidt på pladsen ved siden af ham selv og så ned i græsset igen og tænkte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 03:32 | |
| Hun nikkede og rykkede sig hen ved siden af ham. hun betragtede ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 03:35 | |
| Marcus smilte varmt til Kala og betragtede hende lidt selv. Han løftede tøvende hånden og tog den hen til hendes kind, men stoppede 1 cm væk fra hendes ansigt og tog hånden til sig igen, *hvad har jeg gang i!* tænkte han skeptisk og så væk fra Kala |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 03:36 | |
| Hun så væk fra ham og ned i jorden. De måtte ikke være venner, det var forbudt, vidste hun. Hun sukkede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 03:39 | |
| Marcus sukkede og tog sit ansigt ned i hænderne. "Undskyld Kala, det var ikke meningen at jeg ville have rørt dig" mumlede han ned i sine hænder og sukkede tungt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 03:41 | |
| "Det gør ikke noget" Mumlede hun stille. Hvorfor skulle de dog også være fjender? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 03:44 | |
| Marcus sukkede igen og løftede hovedet op af sine hænder og så på Kala. "Jeg er alligevel ked af det, jeg ville gerne prøve en forskel ved at røre ved din kind men.. jeg tænkte at det var forkert og at du sikkert ville have flyttet dig" sagde han stille |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 03:46 | |
| "Hvordan kan du vide det uden at prøve det?" Spurgte hun nysgerrigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 03:52 | |
| Marcus smilte skævt og tænkte lidt over det. "Må jeg prøve igen, bare til en forskel?" spurgte han stille, nysgerrigt og forsigtigt og så på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 03:55 | |
| Hun så på ham og nikkede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig Tirs 22 Sep 2009, 03:59 | |
| Marcus tøvede men tog så hånden op igen som før og tog den roligt hen mod Kalas ansigt. Han stoppede dog igen 1 cm fra hendes ansigt, men tog sig sammen og lagde blidt sin hånd på hendes kind og sukkede lettet, *det følels faktisk ret rart* tænkte han roligt og smilte svagt |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig | |
| |
| | | | En mørk nat, men alligevel behagelig | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|