Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Rengøring.. What a drag..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 04:07

Han så med store øjne på hende og kastede straks den ene kniv efter hende, men den borede sig dog ind i væggen "Bliv her!" Råbte han og farede efter hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 04:09

Rose kunne høre at han kom farende ud mod hende og hun lod ikke ét eneste sekund gå til spilde. Hun rodede rundt i skuffer og skabe i sin søgen efter en lighter og blev ved med at holde fast i jakken og så ikke engang over på døråbningen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 04:14

Han stoppede op i døren ind til køkkenet og så koldt på hende med den anden kastekniv klar "Frys" Hvislede han og trådte langsomt imod hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 04:16

Rose sank en klump da hun kunne høre at Trako var der og stod helt stille i nogle få sekunder, men lod så en hånd gå langsomt mod den sidste skuffe og åbnede den og fandt lighteren. Hun lod sin hånd gå langsomt ned i skuffen og prøvede at få den tændt inden at han kunne nå at stoppe hende og stod med ryggen til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 04:21

Han smilte tilfreds over hende og lagde sin ene hånd på hendes skulder "Godt... Slap helt af. Så går det meget bedre" Hvislede han og satte sin kniv tilbage i hans bælte "Se på mig Rose"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 04:23

Rose bed sig hårdt i underlæben da hun kunne mærke hans hånd på sin skulder og klemte omkring lighteren, men vidste at hun ikke kunne få tændt den uden at han ville ligge mærke til det. Hun gjorde først intet af det han sagde, men tog derefter en dyb indånding og lod sine isblå øjne gå langsomt op på Trakos ansigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 04:25

Han smilte lettere hånligt "Godt nok... Giv mig min jakke og så skal jeg nok gå igen. Okay?" Han så roligt på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 04:31

Rose så på hans hånlige smil og rystede på hovedet "Det kan du godt glemme.." mumlede hun og ville ikke gøre hvad han sagde når han stillede den attitude op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 04:33

Trako sukkede og tvang et lidt mere varmt smil frem "Hvad har jeg gjordt dig siden du stadig byder mig trods?" han kneb sine øjne sammen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 04:34

"Du er hånlig overfor mig" sagde hun lavmælt og prøvede at gå et skridt væk fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 04:46

Trako sukkede lettere irriteret "Og det er du ikke overimod mig eller hvad?!" Hvislede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 04:47

Rose rystede hurtigt på hovedet "Neeej da" sagde hun sarkastisk og så væk fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 04:51

Trako fnøs og greb irriteret hårdere fat i hende "Giv mig den jakke så jeg kan komme væk herfra"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 04:56

Rose gispede lavmælt da han greb hårder fat i hende "Nej!" snerrede hun og prøvede at komme væk fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 05:10

"Hvorfor ikke?! Hvorfor vil du ikke bare lade mig få min jakke så du kan nyde dit lille elendige liv uden mig?!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 05:13

Rose kneb sine øjne sammen da han begyndte næsten at råbe af hende og holdt jakken hårder ind til sig og prøvede at ignorere det han sagde omkring hendes liv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 05:21

"Rose... Perfekt navn til dig ikke?! Ugudelig smuk, men når man kommer tæt på bliver man ramt af dine torne!" Hans åndedræt steg i hastighed og han så irriteret på hende "Jeg troede at engle tilgav alt og alle. Men du bære mere nag end nogen anden jeg har mødt" Hvislede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 05:22

Rose så op på Trako og ville squ ikke finde sig i det han sagde og lod sin ene hånd gå gennem luften og ramte ham hårdt på kinden med en lussing "Fuck dig!" snerrede hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 05:44

Han kneb sine øjne i og bed tænderne sammen. Dog lidt efter fjernede han langsomt sin hånd fra hende og tog den til sin kind "Du er uenig med mig?" Mumlede han lavmældt og vendte ryggen til hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 05:46

Rose så på Trako og bed sig i underlæben og mærkede tåre begynde at vælde frem ved hendes øjenkroge og svarede ikke og lod sit blik gå ned i gulvet og holdt hans jakke tæt ind til sig og var helt tavs.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 05:49

Han nikkede langsomt "Du ser vel dig selv anderledes. At hvad du gør er skyldt af andre og ikke dig selv... Eller hvad?" Han grinte kort. Ikke hånligt eller glad. Bare en tom latter
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 06:56

Rose så op på ham og rystede langsomt på hovedet ".. Nej.." mumlede hun og huskede nu lighteren som hun havde i sin ene hånd. Hun så op på hans ansigt og begyndte hurtigt på at tænde den igen og så lidt frem og tilbage mellem den og Trakos ansigt. Hun smilte svagt da hun kunne mærke at flammen havde kommet og lod den langsomt nærme sig kanten af hans jakke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 08:32

Trako frøs pludselig fast. Han så halvt op imod loftet mens han snusede til luften "Her lugter af gas" han snusede lidt videre mens hans øjne vandrede rundt i rummet. "Har du en læk i et rø..-" Spurgte han med afbrød sig selv da han så om på hende. Han gjorde store øjne og rystede i hurtige små hak på hovedet "Gør det ik" Han vendte sig helt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 08:38

Rose så på Trako og kunne ikke lade vær med at smile over at han ikke vidste hvad der skete. Flammen var nu kun en lille centimeter væk fra frakkan "Hvorfor skulle jeg?" spurgte hun og grinte hånligt over ham og lod langsomt flammen hurtigt slikke sig over frakkens stof, men dog ikke sår'n at det ville begynde at brænde ordentligt. Bare for at skræmme ham lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 09:01

"hvorfor skulle du dog brænde den" spurgte han og sank en klump. Hans øjne stirrede konstant på den ene af jakkens lommer "Tro mig, du vil fortryde at sætte ild til den jakke! Selv uden min besiddelse har den nogle overraskelser i ærmet!" Han sank en klump. Han ville dog ikke sige hvilke. Så ville hun jo bare ødelægge det. "Giv mig jakken" mumlede han roligt
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 10 Icon_minitime

Rengøring.. What a drag..
Tilbage til toppen 
Side 10 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» vinter rengøring?
» Rengøring.... - Naik
» Rengøring skal jo oss gøres...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: