Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 07:09

Adam så op på Andy og grinede lidt af ham og hele situationen. Han smilede dog stort op til Andy og var utrolig glad. "Fordi, jeg kan ikke leve her for altid... Er det så også her vi skal giftes en dag, eller hvad" Sagde han så lidt drillende og gengælte kysset. Han så op på Andy og smilede lidt kækt, og forførende. "Vis mig det Andy, vis mig det" Sagde han i en lidt drillende tone der både var ivrig og forførende. Han lagde hovedet lidt tilbage og kunne ikke holde et lille grin tilbage, og mærkede at Andy hev t-shirten op og stadig havde fat i hans håndled. Adam løftede hovedet en smule og og så ned mod Andy imens han hev op i t-shirten. Adam løftede sin overkrop en smule for at det blev nemmere for Andy, og lyttede til hvad han sagde. "Tak, skat" hviskede han tilbage og lagde igen hovedet tilbage da han mærkede Andys læber mod sin bare hud på overkroppen. Han trak vejret, unødvendig, en smule tungt og dybt, og nød det virkelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 07:28

Andy svarede ikke på det han sagde, og kunne heller ikke finde på nået at sige. han blev bare ved med at kysse han's overkrop, og åbnede sine øjne stille og så over på ham igennem sit hår. han kunne godt lide at han træk vejret og kunne virkelig godt lide at han træk vejret tungere, da det jo bare gjorde at han viste at han nød det lige så meget som han nød at kysse på ham. han lukkede langsomt sine øjne i og lod sin tunge slikke ham op fra navlen og hele vejen op til han's læbe, han sprang dog det stykke over hvor trøjen var. han åbnede sine øjne igen og så ned på ham "kan du lide det?" hviskede han og kyssede han's læber en enkel gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 07:50

Adam holdte sine øjne lukkede og nød virkelig Andys små kys hen over sin krop. Han blev ved med den tunge vejrtrækning, og det var endda uden at tænke over det. Som det stadig var en vane for sin emnneskelighed. Han åbnede sine øjne ganske kort og så ned på Andy, men lukkede øjnene igen og nød det helt utrolig meget. Han gav et ganske svagt gisp af nydelse da han mærkede Andys tunge op af sin mave og slappede helt af udover han spændte ganske lidt en gang imellem. Han åbnede sine øjne og så op på Andy og kunne ikke lade være med at smile. Han nikkede så stille og lukkede øjnene igen. "Mmh, det er helt fantastisk" Sagde han helt stille og gengældte kysset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 08:09

Andy så ned på ham og smilte videre og bøjede sig ned og kyssede han's læber, han trykkede han's håndlede lidt ned og smilte kærligt til ham "det er jeg jo glad for" hviskede han og nappede ham i kæben, han så på ham imens og begynde bare automatisk at trække vejret lidt tungere. han satte sine knæ'er bedre ned i sengen, og kyssede ham hen til øret og lod sin tunge fange han's øreflip og tog den ind i sin mund. han lukkede sine øjne i igen og smilte imens, han havde det meget svært med at holde sine fingere fra ham og elskede jo bare at røre ved ham. han smilte stort og elskede ham virkelig meget, og var sikker på at ingen eller nået skulle få lov til at tage Adam væk fra ham. og han kunne mærke på sig selv at han prøvede at være så perfekt som muligt, han var et eller andet sted bange for at en lille fejl ville få Adam til at forlade ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 08:28

Adam så op på Andy og gengældte kysset. Han nød bare alt hvad Andy gjorde ved ham uanset hvad det var, og virkelig inderligt. Han alskede jo Andy overalt på jorden og kunne ikke se sig selv med andre end Andy. Han undslap et lille grin over at Andy nappede ham i kæben og rykkede sit hoved lidt og trykkede sine læber mod hans kind. Hans vejrtrækning var staidig tung og han nød virkelig at være tæt på Andy som de plejede. Han smilede virkelig stort og hans lyse blå øjne strålede af glæde. Han lagde igen hovedet tilbage da Andy gav sig til at nappe i hans øreflip og smilede over det. Hvis han kunne - eller gad - så havde hans hænder allerede været fe fleste steder på Andys krop, da han virkelig bare elskede ham så dybt, og ikke havde lyst til at holde sig tilbage overfor ham. Han ville give alt for at blive sammen med Andy resten af livet, som nu var meget meget langt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 08:56

Andy smilte lidt med Adam øre i sin mund, han slap det lidt efter og træk sit hoved lidt tilbage. han så bare ned på sin elskede og kunne ikke lade være med at smile "jeg vil leve mit liv sammen med dig.. jeg vil være din mand" hviskede han og lod sine fingerespidse glide ned af hans arme, han fulgte dem med sit blik og lod sine fingere glide hen over han's brystkasse. han gjorde det med blide berøringer, som fik det til at ligne at han var bange for at Adam ville falde fra hinanden. han lod sine fingere glide under trøjen og vende stille sit blik glide op på han's ansigt igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 09:20

Adam så lidt mod Andys ansigt da han slap hans øreflip og smilede roligt. "Du får heller ikke lov til at slippe for mig, min elskede. Det er dig jeg vil dele resten af mit liv med" Sagde han helt roligt og trykkede sine læber mod Andys i et blidt kys. Han så op på sin elskede Andy og smilede roligt. med det samme, da Andys fingerspidser nåede hans brystkasse, lagde Adam armene om Andys nakke og trykkede endnu engang sine læber mod Andys i et lændere blidt og ømt kys, og han nød virkelig at mærke Andys fingrespidser og så op op ham med et forelsket blik og et stort smil om sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 09:35

Andy så stille ned på ham og kunne virkelig ikke lade være med at smile "det er jeg glad for" sagde han stille og og kunne mærke at varmen overtog han's krop igen, det var ikke en normal varme. men varmen fra kærlighed den kærlighed som Adam gav ham, han var så forelsket at det ikke var til at forstå at man kunne være så forelsket. han mærkede han's læber mod sine og kyssede ham tilbage, han mærkede de kolde arme omkring sin nakke dog fik det ikke han's krop til at blive varm igen. han mærkede han's læber igen og lukkede langsomt sine øjne i, han kyssede ham lige så ømt tilbage og lod sine fingerespidse glide ned af hans krop. han's fingere kærtegnede han's krop og træk han's ben bedre omkring sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 10:00

Adam så op på Andy med blikket fuld af lykke. Han smilede glad og følte sig sikker på at det ikke ville forsvinde foreløbig. "det burde du også være... jeg elsker dig min skat" sagde han stille og smilede op til ham. Hvid Adam havde haft varme i sin krop havde han sikkert været brændende varm. Han var jo så dybt forelsket, og anede ikke hvad han skulle gøre uden sin Andy. Han lukkede sine øjne i og åbnede sin mund ganske let for hvert lille kys han plantede på Andys læber. Han lod Andy trække ham tættere på og nød bare at være tæt på Andy. Han var tryg som aldrig før og havde det helt fantastisk. "Jeg elsker dig" Mumlede han millem de små kys.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 10:17

Andy kyssede ham bare tilbage i det små kys, og kunne virkelig ikke lade være med at smile. han lag sig vægt lidt ned på ham for at være tætter på ham, og viste at Adam lille krop ville kunne klare han's vægt. han begynde at nusse han's lår med sine fingerespide, og kunne virkelig ikke lade være med at røre ved ham. det var trist at han nu aldrig kunne gå ud med ham når der var sol, uden at Adam skulle være dækket til. han smilte stort over det han sagde "jeg elsker også dig.. og det vil jeg altid være" sagde han stille og trykkede sine læber bare ømt mod han's, og havde slet ikke lyst til at give slip på ham igen på nogenmåde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 10:32

Adam nappede Andy ganske let i nuderlæben med sine læber og kyssede han et par gange hen på kinden. Lige nu var han helt ligeglad med om han ikke kunne være udenfor. Det lå alt for langt væk og han nød dette for meget. Han mærkede Andys vægt mod sin krop og lagde bare sine arme og ben tættere omkring Andy. Han lod sine hænder glide let ned af hans ryg og trak, statig unødvendigt, vejret tungt. Han smilede over det Andy sagde og lukkede sine øjne da han mærkede Andys læber mod sine egne og gengældte kysset. Han trak sine arme lidt til sig og lod let sine hænder køre ned over Andys brystkasse og mave.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 10:43

Andy blev bare ved med at kysse de bløde kolde læber som han elskede, og nussede ham blidt videre på de bløde lår. han træk hurtigt sit hoved og sin mave ind når han mærkede de kolde fingere, han så hurtigt ned og kunne ikke lade være med at smile "wow de er kolde" sagde han på en kærlig måde da han bestemt ikke havde lyst til at han skulle stoppe, han bøjede sig ned og kyssede han's læber igen. og han's læbe gled lige så hurtigt i igen "jeg vil havde dig.. jeg vil altid havde dig" hviskede han kærligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 10:58

Adam nød virkelig at mærke Andys fingre mod sin hud og trak stadig vejret tungt. Han havde ingen tidsfornemmelse og anede ikke hvor længe de havde ligget i sengen, men han var helt ligeglad også. Han nød virkelig Andy fuldt ud og ville ikke stoppe det endnu. Han smilede lidt over Andys kommentar og nikkede stille. "Ja det er de, og du må vænne dig til det, for jeg slipper dig ikke ligenu..." Ssagde han og så op på ham. Han fulgte Andy med blikket og gengældte kysset. Han lyttede til hvad Andy sagde og smilede. "Du har mig allerede, skat. Alt det du vil have af mig, er dit" Sagde han roligt og lod sine hænder nå kanten af hans underbuker og lod dem glide om på Andys lænd.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 11:05

Andy havde jo heller ikke ligefrem nået imod dem, men han viste at han nok altid ville havde det sådan. da et eller andet sted så var det mærkeligt at den kulde kom fra en som altid var varm, så han viste med sig selv at kulden ville han aldrig vænne sig til når den kom fra ham. han nikkede dog bare svagt og smilte "skal nok prøve.. men det er skønt" hviskede han og rødmede svagt, da han jo tænde på vampyrer og deres kulde. men det var svært at fortælle den person man elskede at man virkelig tænde på sådan nogle væsner, han lod sin tungespids glide hen over læberne "det er svært at indse.." sagde han og efterfulgt af et gisp, han så hurtigt ned da han mærkede han's hænder ved sine underbukser. han fulgte han's ene hånd inden han så op på ham igen, han begynde at kysse han's læber igen og smilte svagt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 11:21

Adam vidste godt at det ville blive svært for ANdy at vænne sig til. Selv Adam synes jo at det var svært at vænne sig til, men har havde jo også været et menneske i over nitten og et halvt år. "Mmh, godt at vide, skat. Du elsker jo mig, så du skal nok lære at vænne dig til det" Sagde han så roligt i en lidt drillende tone og smilede op til ham. Han lukkede roligt sine øjne og mærkede Andys krop grundigt under sine hænder. Han havde aldrig nogensinde følt en dejligere krop end Andys, og det fik ham bare til at smile. Han åbnede igen sine øjen for at se op på Andy. "Mmh, med jeg er dig... Jeg er ikke en andens, jeg er ikke en drøm... Jeg er kun din og ingen andens" sahde han roligt og gengældte kysset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 11:29

Andy åbnede langsomt sine øjne og så ned på ham, han var helt fortabt i ham og viste ikke hvad han skulle gøre. han havde lyst til bare at sætte sig og tude, og bare rive sit hjerte ud og give det til Adam. dog kunne han ikke det og ville helst ikke dø, selv om der ikke var særlig meget som kunne slå Andy ihjel. han nikkede langsomt til det han sagde, og viste at det stadig kunne være svært at vænne sig til "skal prøve" hviskede han og tænkte lidt over om han skulle fortælle det, han bestemt sig dog for at ikke gøre det eller ikke det øjeblik. han forblev helt stille og lyttede på hvad han sagde "okay skat" hviskede han og lukkede sine øjne i da han mærkede han's læber mod sine igen, han lod sin ene hånd glide ned på han's lår og gled langsomt ind under hans underbukser ved han's lår. han nussede ham bare lidt der og smilte lidt imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 11:48

Adam rørte næsten ikke på sig og smilede derimod det utrolig stort. Han holdte så utrolig meget af Andy, og selvom han prøvede al lade være med at tænke på det, så havde han vist stadig ikke helt fået det ind i dit hoved at Andy virkelig var hans. Det var stadig en utrolig følelse, og han havde stadig svært ved at holde sig fra ham. Adam holdte let fast omkring ham og blev ved med at kysse hans læber. Han elskede bare Andy mere og mere for hvert sekund der gik og han ville bryde fuldkommen sammen den dag han ikke længere kunne være sammen med Andy længere. Han kyssede Andy lidt hen på kinden og så ned af halsen, og nød Andys nussen. Han lagde sine ben tættere omkring Andy, igen og nussede ham let over lænden og lidt ned over røven.

//Smutter nu :/ <3 har virkelig bare ondt og så er jeg blevet træt oO.. Kommer måske lidt på imorgen, men ellers er jeg på mobilen til 19.30-20.00 ca//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 12:01

Andy lukkede sine øjne hårdt i og strakte sin hals når han mærkede Adam's læber kom ned mod han's hals, selv om han stolede på ham så var han lidt usikker på om han skulle stole på den side som nu var vampyr delen af ham. han ville dog ikke på nogenmåde hade Adam hvis han på et tidspunkt ikke kunne holde længere, han ville nok ikke vide hvad han skulle gøre af sig selv. men ville aldrig hade Adam på nogen måde af det, det elskede ham alt for meget til. han satte hurtigt sin anden hånd ned i sengen når han mærkede han's hænder på sin røv og gav et gisp fra sig, det var mest af nydelse og han knyttede dynen i sin hånd som var nede i sengen. han nussede ham bare videre med den anden hånd, og bed sig i sin underlæbe
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 21:11

Adam åbnede øjnene halvt og så lidt op mod Andys ansigt. Han så at han lukkede øjnene hårdt i, og blev alligevel ved med at kysse ham på halsen. "Der sker ikke noget, skat" Mumlede han stille og de ham videre. Han ville vise at Andy ikke behøvede være usikker ved Adam, for det havde han ingen grund til. Adam kunne aldrig finde på at bide Andy. Han smilede ldit over Andys gisp og blev også ved med at nusse ham let med fingerspidserne hen over røven. Han lukkede roligt sine øjne i igen og lod de små kys fortsætte lidt ned mod hans skulder, og han nød utrolig meget at være tæt på Andy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 21:26

Andy åbnede sine øjne kort inden han lukkede dem hårdt i igen, han slap langsomt sin læbe og nikkede langsomt "jeg stoler på dig" hviskede han og ville ikke havde at Adam ikke stolede på ham, da han selv viste at han ville havde det dårligt hvis Adam ikke stolede på ham. han vende sit hoved lidt når han mærkede han's læber ned af sin skulder, og kyssede ham blidt ved øret "elsker dig" hviskede han kærligt og knyttede sin hånd bedre omkring dynen, da han begynde virkelig at nyde at mærke han's fingere. selv om de var kolde så var de stadig fantastiske, og han elskede dem som han elskede resten af Adam
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 22:55

Adam smilede roligt over Andy og det han sagde. Han var bare glad for at Andy stolede på ham, da han virkelig ikke havde tænkt sig nogensinde at gøre Andy noget ondt. Han ville heller aldrig kunne tilgive sig selv for det, hvis det så skete alligevel, men han havde jo allerede brændt ham af en gang, og Adam havde jo formået at bygge tilliden op der, så hvorfor ikke kunne gøre det igen? Adam ville ikke tage chancen så det var helt udelukket bare at tænke på det. Han mærkede Andys læber ved sit øre og smilede sagte. "Jeg elsker også dig" Mumlede han mod Andy skulder og kyssede den lidt videre. Han nød virkelig Andy på det højeste og let sine fingre blive ved med at nusse ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 23:09

Andy nød virkelig meget alle han's kys og lag virkelig ikke skjul på det, han træk sin hånd til sig og smilte stort "jeg vil være din og det vil jeg altid være" hviskede han stille og så stille efter han's ansigt, og kyssede ham en enkel gang i håret. han viste ikke hvad han skulle stille op med sig selv og begynde at slappe mere af, selv om han stadig var bange for han's tænder og ikke viste helt hvad han skulle gøre for at ikke være bange for han's tænder længere. dog viste han at han måtte lære at ikke være bange for dem, da han jo ikke havde den store lyst til at fortælle Adam at han var bange for dem. han lod sine fingere glide op af han's arm og nussede ham kort i håret, inden han lod den glide ned af han's krop og ned til han's underbukser hvor han begynde at pille ved kanten
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 23:39

Adam holdte sine øjne lukkede og smilede roligt. Han lyttede opmærksomt tal hvad Andy sagde og smilede lidt bredere. "Du er allerede min, Andy" sagde han lige så stille og kyssede ham lidt videre, men trak hovedet lidt tilbage til sidst. Han åbnede let sine øjne og så op på Andys ansigt og hans øjne strålede af glæde. Han lagde sine ben tættere omkring Andy endnu engang og kyssede blidt hans læber. "jeg elsker dig, Andy.. Du har intet at være bange for, det lover det" hviskede han tæt mod Andys øre og smilede roligt til ham. Han lagde så hovedet lidt tilbage og lukkede sine øjne i igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 00:51

Han lyttede på hvad han sagde og kunne virkelig ikke lade være med at smile, da de ord var ubeskrivelige for ham og det fik altid han's krop til at blive varm når han tænkte over det. han havde det svært med at få nogle ord frem, og viste heller ikke hvad han skulle sige til ham. han var virkelig forelsket og mere end det endda "det ved jeg.. jeg giver aldrig slip på dig" hviskede han stille og mærkede han's læber og kyssede ham tilbage, han mærkede at grebet med han's ben begynde at blive stramt dog havde han ikke nået imod det. og havde heller ikke tænkt sig at bede ham om at fjerne dem, han's fingere legede videre med kanten. inden han lod sine fingere glide ind under han's underbukser, og kunne mærke kulden mod sine fingerespidse
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy   Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy - Page 5 Icon_minitime

Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» hvad skal jeg gøre Morgan
» Hvad skal der til?? - Josh
» hvad skal der så ske Jessica
» Hvad skal der ske med mit liv nu (Sordick)
» Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: