|
| Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Man 05 Jul 2010, 23:57 | |
| Andy åbnede langsomt sine øjne igen og vende sit blik langsomt mod ham, han lukkede sine øjne i igen og smilte "godmorgen" hviskede han stille og begynde at nusse han's hånd med sine fingerespidse "har du ligget godt?" spurgte han stille om da han viste at han ikke ligefrem kunne spørge om han havde sovet godt, da han jo godt viste at vampyrer ikke sov. han vende sig stille om og kyssede ham blidt på panden, inden han tog sin hånd op og kyssede den. selv havde han sovet fantastisk selv om det havde været koldt, han åbnede sine øjne langsomt igen for at se på ham og kunne ikke andet end at smile |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 00:17 | |
| Adam smilede roligt til ham da han åbnede sine øjne og rykkede lidt tættere på ham. Han nikkede stille til det Andy spurgte om selvom han ikke kunne se det. "Ja det har jeg." Saagde han helt stille og smilede. "Jeg håber du har sovet godt.." Tilføjede han så og smilede roligt. Han Fulgte Andy med blikket da han vendte sig om og smilede af ham. Han lagde sin frie arm ind under sit hoved og betragtede sin elskede. Han smilede bare endnu bredere da Andy åbnede sine øjne og lagde så sin pande mod Andys. "Du er utrolig sød når du sover" Sadge han så, og følte at han bare måtte sige det, da han virkelig syntes det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 00:33 | |
| Andy så stille på ham og nød at mærke kulden mod sin pande, han tænkte lidt om han havde sovet godt og havde jo ligefrem sovet fantastisk "ja.. aldrig sovet bedre" hviskede han og rødmede kort og svagt, han lag sin ene hånd på han's kind og begynde at nusse den blidt med sine fingerespidse "synes du det?" spurgte han stille om og kunne ikke se det som var sødt ved ham, han viste dog at han ville komme til at savne at se Adam sove. han nussede ham blidt op i håret og smilte svagt, mens han's øjne åbnede og lukkede sig i et par gange. og at han ikke helt var vågen og havde bare lyst til at sove videre, selv om han heller end gerne ville være sammen med sin elskede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 00:52 | |
| Adam smilede roligt og lyttede til Andys svar. Han nikkede så stille og tilfreds over det. "Godt, nok.. Jeg vil ikke have at du sover dårligt på grund af mig" Sagde han stille og smilede roligt. Han så lidt mod Andys fingre på sin kind, og smilede stadig helt roligt. Han nikkede så roligt og vedte blikket tilbage mod Andys ansigt. "Ja, selvfølgelig.. Du sover på en speciel måde.. Du er meget opmærksom, og så har du lavet en sjov lille kliklyd sinen du faldt helt dybt i søvn, lige indtil du vågnede." Sagde han så og grinede kort af det, da han virkelig synes at det var sødt. Han lagde sin hånd på Andys kind og lod fingerspidserne køre ned af hans hals og ned på hans brystkasse, og lavedet små lette cirkler med fingerspidserne, og fulgte dem med sit blik. "det er ikke mere end nogle timer du har sovet. Er du slet ikke træt mere?" Spurgte han lidt undrende og så kort op på Andys ansigt med så igen ned mod sine fingre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 01:06 | |
| Andy så bare stille på ham og kunne virkelig ikke lade være med at se på han's ansigt, selv om det havde forandret sig lidt og folk nok ville synes at han var blevet smukkere. så i Andy's øjne så kunne Adam ikke blive smukkere, og derfor synes han bare at han var lige så smuk som han altid havde været. han kunne ikke lade være med at smile lidt over det han sagde, og viste med sig selv at han ikke kunne sove bedre end han allerede gjorde nået Adam var der "sover bedst når du er hos mig" hviskede han ærligt og hævede sit ene øjebryn af det han sagde, da han jo ikke selv viste at han lavede kliklyde. og synes derfor at det lød vildt mærkeligt "har jeg altid været.. vil ikke havde nogen har chancen for at overfalde mig" sagde han stille og tænkte lidt over det andet han sagde, og havde aldrig hørt nået så mærkeligt i sin liv "hvad? ej det gør jeg da ikke" sagde han og viste ikke om det bare var nået Adam havde fundet på, eller om han virkelig skulle tro på det han sagde. han mærkede han's kolde finderespidse på sig og gav et suk af nydelse fra sig, og begravede siden af sit hoved ned i puden "jov lidt.. men har ikke lyst til at sove længere" sagde han stille og så bare på han's ansigt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 01:20 | |
| Adam smilede helt stille og uanset hvad ville han altid dyntes at Andy var smukkest. Det kunne han ikke komme udenom, men det gjorde ikke så meget, når Andy jo var hans, helt for sig selv, og havde ikke nøde at dele ham med nogen på den måde. "Rart at vide, så må vi bare sørge for at du sover sammen med mig altid" Sagde han så, selvom han godt vidste at de nok ikke ville ende med at 'sove' sammen hver aften. Hvis en af dem ikke var hjemme eller sådan, og nu ville det jo nok ende med at Adam var mest aktiv om natten, da det er der han kunne få lov til at rende udenfor uden at beskytte sig for solen. "Men ingen får lov til at røre dig når jeg er her" Sagde han så roligt og grinede lidt over Andys reaktion. "Men det gør du altså, skat. Og de er virkelig søde når de kommer fra dig, og jeg har aldrig set nogen der gjorde sådan.. Jeg har altså set på mange der sov, og mange der laver underlige ting." Sagde han så ig grinede lidt igen over det. Han blev ved med den lette nussen over Andys brystkasse og holdte øje med hver lille bevægelse. Både fra sine fingre og Andys vejrtrækning. Han nikkede så stille til det han sagde. "Når okay, du må ellers gerne sove, hvis det er." Sagde han stille og holdte stadig øje med sine fingre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 01:29 | |
| Andy så bare stille og smilte svagt til ham selv om han var ret træt i det, men han havde ikke lyst til at sove og ville heller bruge sin tid sammen med Adam. han nussede ham videre i håret og betragtede han's ansigt grundigt med sine øjne, og kunne ikke føle sig mere lykkelig når Adam jo var han's. han nikkede stille og rykkede sig tætter på ham og kyssede kort han's læber i et blidt kys "har heller ikke lyst til at sove sammen med andre end med den person jeg elsker mere end selve livet" hviskede han stille og havde ikke nået imod at indrømme hvor meget han elskede Adam, og hvad han ville gøre ved ham. han grinte kort af det og blottede kort sine hvide tænder i et smil "det lyder godt skat" hviskede han og viste at han aldrig ville sove uden at holde øje med hvad der skete omkring ham, sådan var han bare "gør jeg?" sagde han stille og havde aldrig hørt det og så sig lidt omkring med et underligt blik, og begynde at rødme af det og trykkede sit ansigt ned mod puden. og havde aldrig oplevet nået mere pinligt end det, han rystede hurtigt på hovedet "nej" mumlede han og havde jo ikke lyst til at sove |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 01:46 | |
| Adam så endeligt op på Andys ansigt og holdte blikket på ham da han mærkede Andys læber mod sine og nød virkelig at mærke varmen fra ham, da han virkelig savnede sin egen varme. Han gengældte kysset lige så blidt og smilede roligt. "Mmh lyder godt, det er jeg glad for ta du synes, selvom du burde elske livet bare en smule mere end mig." Sagde han så og smilede lidt drillende. Han var jo utrolig glad for det Andy havde sagt og følte sig bare virkelig elsket. Han smilede roligt, og Andys stemme var virkelig fantastisk af hører på. Han var sikker på at han bare kunne sidde og lytte til den uanset hvad Andy sagde. Adam så lidt på Andy og nikkede til det han sagde. "Ja det gør du" sagde han så kort og kunne ikke lade være med at grine over Andys reaktion, da det virkelig var sødt i Adams øjne. Han trak sig lidt væk fra Andy og satte sig overskrævs på hans mave og så ned på ham. "Nu er det jo ikke fordi jeg afsyer det, min skat.. Det er utrolig sødt, og lad vær med at være så pinlig berørt over det" sagde han bestemt og lagde sine hænder foran sig på Andys mave. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 01:57 | |
| Andy blev ved med at gemte sit ansigt til han mærkede kulden og vægten på sin mave, han vende langsomt sit blik mod ham og kunne ikke lade være med at smile "er det?? .. kunne jeg ikke bare snorke eller snakke i søvne som de fleste andre" sagde han og rødmede stort da han ikke havde oplevet nået der var så pinligt, dog kunne han ikke gøre for det og havde ikke tænkt sig at kæmpe for at få sig selv til at stoppe med det. da han mente at man ikke skulle lave om på sig selv, og hvis Adam kunne lide ham som han var så have han bestemt ikke tænkt sig at lave om på sig selv eller lade andre gøre det. selv om han ikke synes at han var perfekt, og kunne være mere perfekt. da efter han's mening så skulle den person som skulle være Adam's være helt perfekt, og når han aldrig havde set en være så perfekt som Adam så havde han ikke tænkt sig at lade andre få ham. han lag sine hænder på han's lår og træk vejret helt stille og roligt, selv om han kunne mærke hvordan kulden fra ham havde overtaget han's krop. og det var virkelig en fantastisk fornemmelse, da han følte at han var Adam's og ingen anden skulle nogensinde få lov til at råbe ham igen. det var en dejlig fornemmelse af tryghed og at blive elsket, og af den følelse man fik når man var der hjemme hvor man hørte hjemme |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 02:13 | |
| Adam så ned på ANdy og grinede lidt af ham, og af at han var så pinlig berørt over det. "Andy hold nu und med det det. Jeg kan bedre lide dette end hvis du snakkede i søvne eller noget andet. Det er jo helt unikt, og det klæder dig" Sagde han så og smilede til ham. Han var så utrolig glad for Andy og den han var, og kunne ikke se hvad der skulle laves om ved ham. I Adams øjne var Andy jo den perfekte og uanset om Andy fortjente bedre så skulle ingen tage ham fra Adam, det ville Han ikke tillade nogen at gøre. Han lod sine hænder glide op påp Andys brystkasse og lænede sig frem over ham og lade forsigtigt sit hoved at sine hænder og så på Andy med et roligt blik. Han trak sin ene hånd lidt væko og gav sig til at pille lidt ved Andys hår. "Ved du hvad jeg kom i tanke om?" Spurgte han så og fortsatte bare uden at få svaret. "Jeg skal starte til poledance.. Jeg kom i tanke om at jeg meldte mig til i løbet af de dage jeg var alene hjemme" Sagde han så og grinede lidt over det,d a det bare lige havde slået ham i hovedet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 02:25 | |
| Andy kunne ikke fjerne sit blik væk fra ham og ville bare blive ved med at se på ham, han synes dog stadig at det var vildt pinligt og rødmede derfor af det "når okay.. jamen så har vi jo et lille problem.. jeg snakker altså i søvne nogle gange" sagde han i en drillende tone selv om det passede, så synes han alligevel at det var vildt sjovt. han smilte stort og blottede sine tænder og kunne mærke sit hjerte hoppede afsted inde i ham, han lag sin ene hånd på han's kind og begynde at nusse den. han stoppede hurtigt med at røre på sig da han hørte hvad han sagde, han lod sin tungespids glide hen over sine læber "det lyder virkelig lækkert" sagde han og lag sin hånd om på han's ryg og vende sig om, så Andy kom til at ligge ovenpå ham. han kyssede ham på kinden og smilte stort "men jeg vil havde det sjove ud af det" sagde han drillende og kyssede han's læber |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 02:47 | |
| Adam bed sig lidt i læben og fik et tænksomt udtryk. "Altså... sagde jeg at det gjorde noget?" Spurgte han så og grinede over det. Uanset hvad det var, så syntes Adam at det var sødt når det var Andy der gjorde det. Han betragtede Andy og smilede glad. Han vidste slet ikke hvordan han kunne have fået sit liv til at gå frem da han ikke havde mødt Andy. Han var så utrolig lykkelig, som aldrig før og var så ufattelig glad. Han pillede lidt videre ved Andy hår og lyttede til det han sagde. Han grinede lidt over det og nikkede. "Jeah, ikke?" Sagde han i en lidt drillende tone og trykkede kort sine læber mod Andys inden han vendte sig om og lå øverst. "Tror du jeg vil lade dig undgå at tage del i alt det sjove? Aldrig, du bliver tvunget ind i det, hvis du ikke vil" Sagde han drillende og gengældte kysset. Han lagde let sine hænder på hans kinder og lukkede sine øjne i, og svang sine ben om Andy, da de allerede var halvt rundt om ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 02:53 | |
| Andy så ned på ham og smilte og kyssede ham videre på læberne, han mærkede han's ben omkring sig og kunne bare mærke kulden bedre og var begynde at synes at det var dejligt "jamen det er jo altid nået.. vil da med glæde så på" sagde han og var sikker på at han ikke ville kunne lade være med at se på hvis det var, at bare se Adam's krop foran sig så havde han svært med at holde sig væk fra ham. han synes ikke selv at han nogensinde havde set sådan en smuk krop før "ja du gjorde.. alt jeg gør har du nået imod" sagde han drillende og kyssede ham ned på halsen, han så lidt på det ar han havde fået og kysset blidt på det. og ville ønske at der aldrig havde sket, men det kunne han ikke lave om på og havde derfor bare tænkt sig at lære at leve med det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 03:07 | |
| Adam nød virkelig kysset og lod sine hænder køre op og ned af siderne på Andy. "Mmh, dejligt. Det skal nok bæive godt, så" sagde og og smilede over det. Han ville overhovedet ikke have noget imod hvis Andy så på imens, selvom han helt sikkert måtte forberede sig på at Andy med sikkerhed ville være som tapet fast til ham, og det ville han alligevel ikke have noget imod. Han elskede jo overalt i verden at være tæt på Andy, uanset hvor og hvornår. "Mmh, nej jeg har ikke. Jeg elsker alt det du gør, når du gør det af kærlighed.. Jeg har da intet imod at du kysser mig, eller går i seng med mig" Sagde han så og åbnede sine øjne for at Sen på Andy der nu kyssede ham ned af halsen. Han ingorerrede at aret var en smule ømt endnu, og nød bare inderligt kyssende på sin hals. Det var jo en af de ting han virkelig bare syntes om, og især når det var Andy der gjorde det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 03:21 | |
| Andy blev ved med at kysse han's hals så kærligt han kunne, han træk sit hoved lidt tilbage når han hørte hvad han sagde og kunne virkelig ikke lade være med at smile "vil jo aldrig gøre nået ved dig som ikke var med kærlighed" sagde han stille og kyssede kort han's læber og gav et lille grin fra sig "du er jo dejlig at kysse med og fantastisk i sengen" sagde han og kyssede ham hurtigt på munden, inden han kyssede ham ned af hagen og ned på halsen igen "jeg elsker dig virkelig meget, og det vil jeg gøre så længe du lader mig det" sagde han kærligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 03:38 | |
| Adam trak vejret dybt, selvom han ikke behøvede det. Det var bare af vane når han virkelig følte sig godt tilpas og lige ved at være tændt. Det var jo utroligt hvad små kys kunne gøre ved ham. "Lyder dejligt. Du er jo fantastisk" sagde han ganske stille og smilede roligt. Han lukkede kort øjnene da han mærkede Andys læber, men åbnede dem igen bagefter og så på Andy. Han grinte lidt over det han sagde og nussede ham videre op af siderne. "Jeg kan ikke andet end at sige i lige måde." sagde han så og grinede. Han gengældte det korte kys og lukkede sine øjne i. Han lyttede til hvad Andy sagde, smilede over det og elskede at høre den kærlige klang i hans stemme. "jeg elsker også dig.. Du er min til evig tid, jeg går aldrig fra dig til fordel for nogen anden" sagde han og elskede virkelig at mærke Andys læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 03:56 | |
| Andy elskede altid at kysse han's hals, selv om den ikke var som den plejede så var det bare skønt at den hals sad på Adam "ikke lige så fantastisk som dig" hviskede han og ville altid synes at Adam var mere fantastisk end ham, han nappede ham blidt i halsen med sine læber. selv om han viste et eller andet sted at Adam kunne klare mere nu, så var han stadig som det menneske som skulle passes på. og sådan ville Andy jo gerne havde at det forblev, selv om han nu var en vampyr så var Andy virkelig ligeglad. han smilte stort af det han sagde og kunne virkelig godt lide det han sagde, da tanken om at han altid ville være han's var virkelig nået han ønskede "men det er jo langtid" hviskede han lidt drillende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 04:09 | |
| Adam smilede roligt og lyttede til det Andy sagde. "Det er vi to om at bestemme skat" sagde han lige så stille, men uden at det helt blev til en hvisken. Adam ville helst have at det forblev som det havde været, da han helst stadig ville have det sådan, og for at han ikke savnede det for meget, så var det rart at vide at Andy ville passe på ham som han stadig var et menneske. Adam elskede fornemmelsen af Andys læber mod sin hals og uanset hvad han gjorde ligenu var det bare fantastisk dejligt. "Mmh, ja det er det, og jeg vil stadig være din til den dag jeg dør" Hviskede han igen, helt særiøst og ville faktisk være Andys resten af sit liv. Han elskede Andy alt for højt til at kunne slippe ham, og ville ikke være sikker på at hvis Andy en dag gik fra ham, om han så ville kunne holde sig fra Andy. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 04:24 | |
| Andy kyssede ham blidt op på læberne og træk sit hoved få centimeter væk fra han's hoved "det tror jeg ikke, jeg er ældst så jeg bestemmer" sagde han drillende og ville med sikkerhed altid lade Adam gøre hvad han ville, så længe at der var sikkert for ham. han kyssede kort hanøs læber og kunne ikke lade være med at smile "du dør aldrig hvis det står op til mig" sagde han stille og lod sine fingere glide op under han's t-shirt på Adam, han så på ham med et stort smil og havde fået det bedre med at kunne mærke han's kolde hud. og nussede ham op af brystkassen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 05:20 | |
| Adam åbnede sine øjne da Andy trak sit hoved væk og så på ham. "Hey! Det gælder ikke, jeg er mindst lige så moden som dig, så bare fordi du er ældst så gælder det altså ikke" protesterede han. Han gengældte dog alligevel kysset selvom han var blevet en smule pigefornærmet over det Andy havde sagt. "Mmh, så skal vi være sammen for altid" sagde han så helt roligt og så på Andy igen og smilede. Han lagde en hånd på Andys kind og smilede glad. Han kunne faktisk mærke på Andy at han havde det bedre med forandringen, og nød utrolig meget at mærke hans varme fingre mod sin hud, de det virkelig beroligede ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 05:31 | |
| Andy gav et lille grin fra sig og rystede hurtigt på hovedet "nej du er som et lille barn" sagde han drillende og kyssede han's pande, mens han nussede ham videre op af brystkassen og viste at han jo bare var nød til at godkende det Adam havde blevet til. ellers viste han at deres forhold aldrig ville kunne holde, han nikkede langsomt og lod sin tungespids glide hen over sin egne læber "så længe du vil havde mig" hviskede han bøjede sig ned og nappede ham blidt i læben, selv om kulden sussede rundt i han's krop mere og mere jo mere Adam rørte ved ham. det fik ham dog ikke til at stoppe med at røre ved ham, og det viste han at det aldrig ville gøre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 05:56 | |
| Adam grinede lidt over Andy og rakte tunge af ham. "Du skal også bare være så meget på tværs, sådan en stor idiot og en kæmpe lyseslukker" Sagde han i en drillende pigefornærmet tone og kunne alligevel ikke holde masken til sidst hvor han var nød til at grine over det. Han lyttede til det Andy sagde og smilede. "Mmh, det vil sige altid" Sagde han roligt og grinede lidt af at Andy nappede ham i læben og kyssede ham ganske kort. "Mmh, du er helt utrolig fantastisk, min skat.. Jeg elsker dig så utrolig højt" Hviskede han stille og lukkede sine øjne roligt i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 06:06 | |
| Andy lod sin kæbe falde lidt ned som om at han virkelig troet på det "når så jeg er en idiot og en lyseslukker" sagde han og tog hurtigt fat i han's håndlede med sine hænder, og trykkede dem ned i sengen ved han's hoved. han så drillende ned på ham, mens han's hår hang ned foran sine øjne "jepp.. når jeg har skaffet mig et par håndjern så kommer du aldrig ud af dette soveværelse igen" sagde han og kunne virkelig godt lide den idé, han bøjede sig ned og kyssede han's læber. selv om han viste at Adam godt kunne komme fri fra han's tag, men han kunne dog alligevel godt lide tanken om at Adam ikke kunne komme fri "det ved jeg du gør" sagde han drillende og så ned på ham med et drillende blik i sine øjne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 06:26 | |
| Adam kunne ikka lade være med at grine af Andy og kæmppede ikke imod, da han jo synes jeg var sjovt. "Ja det er du nemlig, skat" Sagde han og kunne ikke lade være med at grine over det. "Neeej, du må ikke lukke mig inde her for altid!" Protesterede han og grinede højt og inderligt igen. Adam gengældte kysset og løftede endda hovedet med når Andy rykkede hovedet tilbage, da han ikke ville stoppe det. Han prøvede endnu ikke på at komme fri selvom han lod lidt som om. Adam så lidt op på Andy og smilede bredt. "Hvaa, og hvad har du så tænkt dig at gøre nu, var?" Spurgte han lidt drillende og fik et lidt frækt og forførende blik, mest for at drille. "Du kan jo ikke gøre noget" Sagde han så, igen i en drillende tone for at lade som om han ville være provokerende, og han havde samme blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy Tirs 06 Jul 2010, 06:39 | |
| Andy så ned på ham og kunne ikke lade være med at smile "hvorfor ikke?" hviskede han og kunne jo selv godt lide idé'en om at Adam var altid i soveværelset, han bøjede sig ned og kyssede han's læber igen "kan jeg vise dig" sagde han drillende og havde bestemt ikke lyst til at fortælle ham det, han holde godt fast i han's håndlede og træk sig selv lidt ned. han nappede fast i t-shirt'en med sine læber og træk den så godt op som han kunne, han så op på han's ansigt mens og kunne ikke lade være med at smile "du har en flot krop" hviskede han og lukkede sine øjne i og begynde at kysse han's overkrop med blide kys, han's pandehår røg hurtigt ned foran han's øjne. og man kunne bare se han's næse og ned til han's mund |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy | |
| |
| | | | Hjælp! Hvad skal jeg gøre?! - Andy | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|