|
| Småfuld og trængende på arbejdet. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Lør 31 Jul 2010, 08:50 | |
| Danni så bare ned på ham og kunne ikke lade være med at smile "jeg må jo bruge hårde metoder når jeg ikke får den opmærksomhed jeg vil havde" hviskede han stille og kyssede ham på næsen, han lag sin hånd bare ned på hans brystkasse. han så bare kærligt ned på ham og viste ikke helt hvad han skulle sige "nej det ville nok være en dårlig idé, jeg vil helst ikke være ødelagt inde i så kan jeg jo ikke få mere af dig i et stykke tid" sagde han og vende sit blik kort mod sit hår som var begynd at bølget i det, som irriterede ham ret så meget selv om det så sødt ud til ham så ville han heller havde det glattet "vil du ikke nok kysse mig?" hviskede han stille og så bare ned på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Lør 31 Jul 2010, 09:10 | |
| "Jeg troede ikke du kunne få den hårdt nok" Lo han svagt, men mente nu hvad han sagde, da han faktisk havde spurgt sig selv om det spørgsmål. Han greb fat i Danni og satte ham op på sig med hver af hans ben på hver sin side. "Jeg skal nok kysse dig så tit du ønsker det" Svarede han ham og trak ham tættere til sig, strøg hans bølgede hår tilbage og kyssede ham først blidt. "Lad være med at glatte dit hår...". Han lagde læberne kærligt mod hans og åbnede Dannis mund med tungen og gled den ind i hans mund. Han smagte en smule af tandpasta, da det ikke var så længe siden han havde børstet tænder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Lør 31 Jul 2010, 09:21 | |
| Danni træk lidt på skulderne og rødmede lidt af det, han lod sig bare blive løftet op til ham og lag sine arme rundt om nakken på ham "heller ingen der behandler mig så hårdt som du gør" indrømmede han og kunne et eller andet sted bare lide det, han satte sig bedre til rette og nussede ham blidt ved nakkehåret. han lod sig bare komme tætter på ham "tak, ellers kysser jeg jo bare dig" hviskede han og så kort efter sit hår inden han kyssede ham tilbage, selv kunne han bedst lide når det var glattet og synes bare selv at det så flottere ud "kun når du er der" hviskede han og ville jo gerne gøre det for ham, selv om det ville være svært at ikke gøre. han smilte bare og nød den dejlige smag af tandpasta, han lod bare sin tunge lege med hans og hans øjne gled langsomt i. han lod sin ene hånd glide op i hans hår og nød meget at være tæt på ham, selv om det overraskede ham at Xander kunne blive forelsket i ham og mest når han var en dreng |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Lør 31 Jul 2010, 09:42 | |
| "Jeg kan mærke på dig at det er det du vil have" Svarede han til det med, at han var den eneste der behandlede ham hårdt. Han syntes dog at det lød som om at han var for hård, når han sagde det sådan. Kærligt kyssede han ham og det var her, han ønskede at han ikke havde taget sit tøj på så hurtigt. Han ville elske, at være nøgen med ham lige nu og bare kysse ham. "Tænk jeg allerede har taget dig på køkkenbordet" Lo han tørt og kyssede ham tæt ved munden. Han famlede stille ved Dannis bryst og nussede hans nipples udenpå stoffet.
//Jeg hader virkelig ordet brytsvorte, så det bliver nipple i stedet x3// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Lør 31 Jul 2010, 10:00 | |
| Danni rødmede bare af det da det jo passede, han kunne jo virkelig godt lide at blive behandlet med en hård hånd. da det tænde ham jo ret så meget og det havde han ikke nået imod at sige, dog havde Xander jo allerede fundet ud af det og det var han bare glad for. han kyssede ham bare tilbage og nussede ham videre i nakken "mmh.. du har fået lov til meget mere end så mange andre" sagde han og så hurtigt ned efter hans hånd, der kom et par lyde ud af hans af nydelse og han rev ham let over nakken med sine negle af nydelse "du kan bare ikke stoppe med at tænde mig" hviskede han og havde ikke nået imod det, så længe han kunne holde til det så var han glad
//helt okay ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Lør 31 Jul 2010, 10:47 | |
| Nemt, trak han Dannis trøje op over hovedet på ham, så hans blege, men smukke krop kom til syne. Han lod sin pegefinger glide ned ad hans bryst og videre ned ad maven til hans navlepiercing. "Frækt.." Lo han med en indvendt latter, hvorefter han lod fingeren kilde ham rundt om navlen. "Jeg forventer også at jeg kan få dig til alt" Smilte han bidskt og hev ned i hans benbeklædning "Jeg kunne godt se dig ridde mig lige nu". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Lør 31 Jul 2010, 11:03 | |
| Danni så bare på ham og lod ham tage sin trøje af, han rødmede lidt af det og fulgte hans hånd ned til sin navlepiercing. han træk sin mave lidt ind og var altid bange for at folk ville rive dem ud af ham, han slappede hurtigt af i det og vende sit blik op mod ham igen "tak" sagde han stille og var glad for at han kunne lide den som han regnede med når han kalde den fræk, han nød den kildende fornemmelse som fik ham til at bide sig selv i læben "nogle ting skal du ikke regne med" sagde han og havde bestemt ikke lyst til SM og ville aldrig prøve det, han rødmede lidt af det han sagde og nikkede så. han gik op på sine knæ så han bedre kunne få dem det stykke af, han tog sine hænder ned og begynde at åbne hans bukser "du burde bestemt ikke få lov til at lege sådan med mig" sagde han drillende og havde ikke nået imod det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Lør 31 Jul 2010, 11:22 | |
| Han lænede sig tilbage og så ned på Dannis slanke fingre der åbnede hans bukser. "Jeg tror vi er enige om at jeg ikke skal pules.." Lo han og ville helst ikke tænke i billeder, hvilket han ellers var ret god til, når han snakkede med folk "Og intet legetøj". Med sine hænder tog han ham på numsen og trak ham tættere på så han lige netop kunne nå hans mave med ansigtet, og han kyssede ham kærligt på den lille mave. "Nej, det burde jeg ikke" Mumlede han mod hans mave, mens hands fingerspidser kildede ham ned ad låret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Lør 31 Jul 2010, 11:40 | |
| Danni så på ham og nikkede hurtigt i det, da han aldrig ville være den som kom op i nogen. da han virkelig ikke tænde på det og det af tænde ham jo ligefrem at bare nogen rørte ved ham der, han følte sig jo meget som en pige og at blive husket på det ved at nogen rørte ved ham der var ikke det han ønskede. Danni tænkte lidt på det og træk på skulderne "altså så længe det ikke er nået med SM eller nået med at jeg kommer til skade" sagde han og håbede at Xander var med på det, da han ikke var typen der havde den store lyst til at komme til skade og det var nok også derfor han ikke havde så meget lyst til at gå i seng med vampyrer. han lag sine hænder i hans hår da han mærkede hans læber, han lag sit hoved lidt tilbage og nød kyssene "mmh" sagde han kærligt og lod sine fingerespidse nusse hans hår blidt i det "men nu kan jeg jo godt lide det" sagde han og rødmede lidt af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Lør 31 Jul 2010, 12:03 | |
| Han nikkede til det han sagde og smilte så. "Du er så perfekt, Danni" Sagde han, mens han trak sig ud af sine bukser under ham, ganske diskret så han kunne overraske ham. "Du får heller ikke lov til at se mig i læder" Fortsatte han roligt mens han aede ham bagi. Forsigtigt spredte han ham og pressede sig mod ham uden at glide ind, da han gerne ville pirre ham lidt inden. "Ja, du elsker det" Svarede han med et smil og glade øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Lør 31 Jul 2010, 12:11 | |
| Danni smilte stort af hans ord og nikkede stille "det er du også.. du er alt for perfekt" sagde han og nussede ham let i håret, han så på ham og kunne ikke forstå sig selv dog var det alligevel en fantastisk fornemmelse at der virkelig fandes en som han ikke blev træt af. dog havde han en kæreste og det var vel også bare meningen at han skulle gå i seng med andre, for at kunne være lykkelig når han var tæt på ham dog var det alligevel svært og mest når han mødte Xander. han gav et lille grin fra sig af det han sagde "det har jeg bestemt heller ikke lyst til, du er ikke lige den som jeg tror ville passe til læder tøj" sagde han og gav et ryst fra sig af tanken, det var ikke lige det han havde lyst til at tænke over. Danni hadet virkelig at blive pirret dog elskede han det også, selv om det altid fik ham til at ryste når det ikke gik i hans tempo som han ville havde det i "mmh.. udover når du gør det der" sagde han og begynde også at ryste over det hele, og havde det meget svært med at vente "kom nu" sagde han med en rystende og liderlig stemme |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Lør 31 Jul 2010, 12:34 | |
| "Ja, vi er begge ret perfekte" Smilte han selv pirret og klemte ham stadig bagi i sit greb "Jeg kan godt lide du er så lille og let at have at gøre med". Han smilte og kørte sin pik pirreligt forbi flere gange. Hvis han bblev ved, kunne det jo være at han kunne få Danni helt op i himlen, når han først trængte sig ind i ham. Dog led han selv over ikke at kunne få ham nu, men det var det hele værd. "Så.." Svarede han lavt og næsten hviskende til ham "Lad mig høre hvor meget du vil have det". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Lør 31 Jul 2010, 12:55 | |
| Danni så bare på ham og rystede over det hele "mmh det er vi" sagde han og så ned af dem og kunne næsten ikke klare mere, han havde sådan en stor lyst til at mærke ham oppe i sig. han nikkede til det han sagde og smilte "jamen så er vi jo to" sagde han og synes selv at det var dejligt at han næsten intet vejede også at han var så lille som han var, han kunne godt lide tanken om at man næsten kunne havde ham nede i en taske som et legetøj og det fik ham også til at rødme. han mærkede at han drillede ham som bare fik ham til at ryste mere, han så bare ned af dem og vende sit blik stille op mod ham. han trykkede sin overkrop mod hans og så halv bedende ind i hans øjne "så meget, jeg kan næsten ikke holde det ud.. giv mig giv mig" sagde han og træk vejret ret så hurtigt og gispede lidt efter vejret og så virkelig bedende på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Lør 31 Jul 2010, 13:07 | |
| Når han hørte ham stønne sådan efter ham, kunne han ikke få ham selv til at holde tilbage. Det var lidt ligesom om han fik medlidenhed med han, og bare måtte opfylde hans højeste ønske. Han havde ellers planer om at holde den lidt endnu, men pludselig uden at overveje det pressede han sig op i ham og hold Danni nede i sit greb. "Aah!" Stønnede han og knugede sine øjne i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Lør 31 Jul 2010, 13:15 | |
| Danni så bare på ham og kunne ikke lade være med at se bedende på ham, han holde sine arme tæt omkring nakken på ham. og prøvede at løfte sig selv lidt op da han mærkede at han kom op i ham, han lag hurtigt sin ene hånd på hans brystkasse og gav et støn fra sig af lettelse og nydelse. hans rystelser stoppede i det da han havde ham oppe i sig, han så på ham og kyssede ham hurtigt på læberne "tak" hviskede han og kunne ikke få andet ud af sin mund, han satte sine knæ til rette i sofa'en og begynde at bevæge sig mens han så på ham. han tog sit hoved hen til hans øre og stønnede blidt i hans øre med et smil på læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Lør 31 Jul 2010, 13:34 | |
| Xander stønnede svagt og luftigt, mens han hjalp ham med at bevæge sig ved at føre ham med hænderne. Han kunne ikke lade være med at blande sig i tempoet. Han nød hans støn mod sit øre, og det tændte ham kun endnu mere at høre hans lyse stemme. Han stønnede selv, men det kunne slet ikke måle sig med Dannis stemme. "Ååh skønt..!" Prisede han og tillod sig at åbne sine øjne og kiggede ned ad dem begge. Han kunne se det hele derfra som han sad nu, hvilket fik ham til at smile en smule. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Lør 31 Jul 2010, 13:42 | |
| Danni nappede ham blidt i læben med sine læber, han havde ikke nået imod at Xander blandede sit i tempoet og synes bare at det var ret så sødt. han nussede ham let med sin ene hånd på hans brystkasse, mens den anden bare blev liggende omkring nakken på ham. han stønnede bare videre og kunne jo godt lide se hvordan han reagerede på det, han slap dog hans øreflip med sine læber og smilte "ja du er jo skøn" hviskede han og fulgte hans blik kort ned af dem, inden han vende sit blik op mod hans ansigt igen og bevægede sig bare lidt hurtigere og lag sit hoved tilbage |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Søn 01 Aug 2010, 00:09 | |
| Xander kyssede hans hals, da Danni lagde hovedet tilbage.Han duftede stadig godt og fik ham til at spekulere på, om det mon var hans naturlige duft. Han stønnede og knugede sine øjne i, mens han stødte hårdt op i ham med erfarende bevægelser. Xander havde efterhånden levet i mange år nu, og han havde efterhånden udviklet sig nogle gode sexuelle skills i løbet af årene, og han vidste hvad hans partner kunne lide, og hvad han selv kunne lide. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Søn 01 Aug 2010, 00:35 | |
| Danni så bare op i loftet dog gled hans øjnene da han mærkede hans læber mod sin hals, han nussede ham let i håret med den ene hånd. han bed sig let i læben selv om han blev nød til at slippe den igen, da han ikke kunne holde sine støn inde og var sikker på at han ville få et hjertestop hvis han prøvede på det. der kom et højt og lyst støn ud af hans læber da han mærkede at han kom hårdere op i sig, han bøjede sig let ned og nappede ham i skulderen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Man 02 Aug 2010, 02:28 | |
| Xander knugede sine øjne i og kunne mærke hvordan det sitrede gennem sin krop, da der blev bidt i hans skulder. For ham var det som om det ikke kunne gøres hårdt nok, og derfor vendte han sig om med Danni under sig. Nemt vendte han Danni om så han lå på maven og løftede ham op på hans fire. Han spredte ham og trængte sig ind i ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Man 02 Aug 2010, 02:48 | |
| Danni blev bare ved med at nappe ham i skulderen til han mærkede sofa'en under sig, han kunne ikke lade være med at smile til ham og lod ham bare vende ham om. han gav et støn lille fnis fra sig da Xander bare gjorde hvad han ville med ham, og det var han jo også virkelig glad for. han lukkede sine øjn i og gav et lille støn fra sig da han mærkede ham oppe i sig igen, hans blik vende sig stille om mod ham og han rødmede lidt af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Man 02 Aug 2010, 02:57 | |
| Han så Danni tilbage i øjnene, men så meget alvorlig ud igen. Han tog fat i hans sider og begyndte at bevæge sig, hvor han kunne komme bedre ind i ham, eftersom de sad i denne stilling. "Ååh!" Stønnede han og lod den ene hånd tage fat i hans skulder, hvorefter han stødte hårdere og hurtigere ind og ud af ham. Han kunne ikke være mere tændt end lige nu, og han fortsatte bare, uden at bekymre sig om sine naboer. Desuden skulle han jo alligevel flytte fra dem snart, så de kunne rende og hoppe for hans skyld. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Man 02 Aug 2010, 03:12 | |
| Danni så bare om på ham med et frækt glimt i sine øjne, og bed sig let i læben selv om han blev hurtigt nød til at slippe den igen. hans støn blev højere i det da han mærkede at han stødte hårdere og hurtigt ind i ham, og han kunne virkelig godt lide den fornemmelse i det. dog var han sikker på at han ville være mere øm end nogensinde, dog håbede han bare at han kunne gå og ikke lignede en som ikke kunne holde til nået. han tog hårdere fat i sofa'en og lag sin pande ned mod den, han gispede lidt efter vejret og lukkede sine øjne i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Man 02 Aug 2010, 03:21 | |
| Xander stønnede, men mere sådan nogle luftige støn uden at bruge stemmen så meget. Han brød sig ikke så meget om at høre sin egen stemme, da den lød som en anden mand, og nemt kunne komme til at overdøve Danni, der nu havde hovedet mod armlænet. Han gjorde det hårdere så han kunne høre Dannis stemme tydeligere, men kunne også fornemme at det fik ham til at skulle komme hurtigere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. Man 02 Aug 2010, 03:37 | |
| Danni prøvede bare at begrave sit hoved ned i armlænet selv om det var svært, han tog hurtigt fat i den hånd som stadig lå på siden af ham. han vende sit blik kort mod ham inden han lukkede sine øjne i igen, da han mærkede at han gjorde det hårdere som fik ham til at stønne til at blive højere i det og gispede også mere efter vejret "mmh... Xander" stønnede han og åbnede stille sine øjne igen og så bare tilbage på ham, der kom et højt lyst støn ud af ham da han kom. og et eller andet sted tænkte han slet ikke over at flok måske kunne høre dem |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet. | |
| |
| | | | Småfuld og trængende på arbejdet. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|