Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Småfuld og trængende på arbejdet.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 12:51

Han lagde hånden til hovedet og gnubbede sit ansigt tænksomt, og spekulerede hvordan han dog kunne overse den slags. Havde han vidst det, havde han aldrig gået med til det fra starten af. Hvor ærgeligt!
Han fjernede hånden og så på ham. "Hvad er meningen?" Spurgte han tørt og undgik virkelig at blive vred, da Danni vel egentlig ikke havde løjet, men bare fortiet sandheden. Men det var vel også på en måde at lyve?
Han vidste ikke helt om han skulle være vred og gå, eller lade sig overtale. Det gik imod hans egne principper, at skulle gå i seng med en fyr, men et eller andet sted lignede han jo en pige, og uden at være draqqet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 12:57

Danni så stille på ham og rødmede lidt af det "du har aldrig spurgt om jeg var en pige" sagde han stille og følte ikke han løg da han jo ikke kunne lyve når Xander aldrig havde spurgt ham om han var en pige, han så bare stille på ham og viste ikke om han skulle gå og ikke se sig tilbage. dog havde han alt for meget lyst til at ham til at kunne gå sin vej "vil du ikke nok være sød og forsætte? jeg har så meget lyst til dig" sagde han og satte sig op på knæ og begynde at kysse ham på kinden, han lag sine arme rundt nakken på ham og så bedende på ham imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 13:05

"Mnhh" mumlede han overvejende, men blev på en eller anden måde overtalt da han kunne mærke hans læber mod sin kind, og de tynde, feminine arme klinge sig om ham. "Det her er ikke noget jeg plejer..." mumlede han og lagde selv armene om ham. Han var stadig i chok over det og kunne dårligt fortsætte videre.
Han tog Danni på røven og trak ham op at sidde på sit skød. Han spredte ham og skubbede sig selv op i ham, og helt ind i dybden.
Han knugede øjnene i og slap et kort, lettet suk ud af sin mund.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 13:23

Danni var glad for at han overvejede det og viste at der så var håb, lykken kom så frem i ham over at han gerne ville prøve "tak" hviskede han og kyssede ham videre på kinden, han mærkede at han blev løftet op og kunne ikke andet end at smile. han gav et flot halv højt pige støn fra sig, da han mærkede at han kom op i ham og begynde at smile. og kunne mærke lettelsen i ham allerede, han lag sine hænder på hans kinder og begynde at kysse hans læber "du skal nok nyde det" hviskede han og begynde at bevæge sig selv i et roligt tempo, mens han blev ved med at kysse hans læber og stønnede svagt imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 13:30

Danni var lidt strammere end hvad han var vant til, men nu var det ikke ligefrem fordi han dyrkede særlig meget analsex. Dog var det alligevel en smule mere dejligt end han havde forventet, da Danni begyndte at bevæge sig.
"Du er godt nok en tøs..." Sagde han lavt, da han hørte hans lyse støn. Et eller andet sted lød det godt i hans øre, og det fik ham lidt til at glemme, at han sad og gjorde det med en af samme køn.
Han satte sig selv på knæ uden at trække ham ud, holdt godt fast omkring ham og bevægede sig op i ham, mens han forsøgte at holde sin stemme ude af sine lavmældte støn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 13:43

Danni nød jo virkelig meget at blive kald en tøs, det var jo der han havde det bedst. han nikkede stille og smilte "ja jeg er" hviskede han og lag sine arme tæt omkring nakken på ham, han var glad for at Xander gik imod det at det skulle være en fra det andet køn og var jo glad for at han gad tilfredsstille ham. han forblev bare hængende på ham og så på ham da han satte sig på knæ, han lag sine ben tæt omkring livet på ham og lag sit hoved tilbage. og havde helt opgivet at holde sine støn inde "mmh din dejlige store bartjener" sagde han og var lykkelig over at han havde taget til club'en og mødt Xander
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 13:50

"Okay.." Smilte han og gav ham et blidt kys på den udstrakte hals "Jeg må indrømme at du er meget sød". Han lagde ham ned i sengen og rullede ham let om på maven og ligge. Han var meget lettere at håndtere end noget andet menneske eller elver, da han var let som en engel.
Han løftede op i ham så han kunne trænge ind i ham. Da han var mere løs og let at trænge ind i, begyndte han at bevæge sig hurtigere og dybere ind i ham så meget, at han måtte holde fat i hans hofter, for at han ikke skulle skubbes væk under ham.
Selv lukkede han øjnene i og bed tænderne sammen for ikke at stønne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 14:01

Danni nød kysset på sin hals og smilte lidt af hans ord "det er du også.. meget endda" sagde han og mærkede den bløde dyne under sig, han tog bare fandt i dynen da han blev vendt om og elskede virkelig at blive brugt som et lille legetøj som han kunne gøre alt med. han lod sin kind forblive trykket ned mod dynen mens han så tilbage på ham, og var virkelig lykkelig over at Xander ville give det en chance. han gav et støn fra sig da han mærkede ham inde i sig igen, og følte sig altid bedre tilpas når han havde nogen oppe i sig det fik ham til at føle sig mere levende i det. han lag sin ene hånd på hans hånd og kunne godt se at han holde stønnene tilbage, som et eller andet sted irriterede ham "kom så søde.. ud med dem, ikke hold dem tilbage" sagde han og have svært med at holde sine støn tilbage imens, han lukkede sine øjne kort i. han kunne godt lide at han blev behandlet på den hårde måde, selv om det fik hans til at få lyst til at komme hurtigere
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 14:09

Først da Danni bad ham komme ud med stønnene, bemærkede han selv, at han holdt dem tilbage. Han slap et tungt støn, der var en del mere mandig end de støn som kom fra hans sengepartner. Han ville også høre Dannis stemme og bevægede sig fortsat hårdt så stemmen ville komme ud. Han skulle kneppes så hårdt at han slet ikke ville være i stand til at snakke! Hans egne tanker chokkerede ham selv...
Den gamle seng knirkede efter hans bevægelser, men det var ikke noget der generede ham, og om andre folk kunne høre det kunne også være ligemeget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 14:18

Danni blev helt lettet da han hørte hans støn og kunne virkelig godt lide dem, og kunne også mærke hvordan de fik ham til at få mere lyst til ham. han gav slip på hans hånd og tog hurtigt fat i dynen med den også, stønnene røg bare ud af hans mund og han kunne virkelig godt lide det. han begynde at tro at Xander var født som den forkerte race, og var sikker på om han blev født igen så ville han være vampyr. han begynde at kæmpe for at holde sig tilbage, og kunne ikke forstå hvorfor Xander kunne få ham til at få lyst til at komme så hurtigt. dog var der heller ikke nået han havde lyst til at tænke over, og ville bare nyde det så længe han kunne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 14:28

Xander blev træt af stillingen og trak sig ud, vendte ham om på ryggen igen og skubbede sig ind igen. Han lagde sig ind over ham med sin stærke mave mod Dannis lille tynde mave. Han trak Dannis ben og på sine skulder så han kunne komme helt ind i ham. Han stønnede selvom det stadig var underligt for ham at gøre. Normalt holdt han det tilbage indtil det var overstået, men han måtte virkelig kæmpe for ikke at komme med det samme, selvom han allerede havde løsnet Danny så det ikke længere føltes som analsex.
Han ville snart komme, men han ville ikke komme som den første, når det var let at få en anden mand til at komme først. Han greb fat omkring Dannis lem med den ene hånd og forsøgte at klemme det ud af ham.
Han smilte drilsk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 14:38

Danni mærkede med det samme savnet da han træk sig ud af ham, dog blev han lykkelig da han bare blev vendt om også mærkede ham oppe i sig igen. han lod ham bare gøre hvad han ville og bed sig let i læben, og lag sin ene hånd i hans hår og begynde at nusse det blidt. han lag sit hoved tilbage og elskede virkelig når nogen gjorde at han ikke kunne holde sine støn tilbage, det var altid en dejlig fornemmelse også følte han at han bare kunne give sig 100%. hans øjne sprang op og han træk hurtigt fat i hans håndled og træk hans hånd væk fra sit lem "nej" hviskede han og så bare op på ham og prøvede at tænke på Xander for at det hele ikke skulle blive ødelagt, han begravede sit hoved tilbage i dynen og var lykkelig over at det ikke nået at ødelægge nået. han træk sin mave stille ind da han mærkede den varme fornemmelse på den da han kom
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 14:46

Xander så ned på Dannis mave som nu skinnede af hans eget hvide kom, og selv stødte han ind i ham en to, tre gange før han selv pressede sig helt dybt ind i ham og kom. Han fyldte ham helt op med sit sæd og lukkede øjnene hårdt i. "Haaah..." Stønnede han lettet og holdt stadig hårdt fast om hans hofter indtil han var kommet færdigt.
Han bevægede sig let indeni ham, men trak sig ud igen. Forpustet som han var lod han sig dumpe ned at ligge i sengen ved siden af Danni, og forsøgte at få vejret tilbage igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 14:55

Danni så bare op på ham og bed sig let i læben og nød virkelig den fornemmelse da han kom, han lukkede sine øjne kort i og kunne ikke andet end at smile lykkeligt. han mærkede det hårde tag i sine hofter og var sikker på at han ville blive øm et par steder på kroppen, dog var der ikke nået han ville fortryde og var glad for sit valg. han så på ham når han dumpede ned ved siden af sig og samlede let sine ben, han lag sig stille om på siden og lag sin hånd på hans brystkasse og kyssede ham let på kinden "du er god i sengen" hviskede han og nappede ham let i kinden med et smil på sin læbe
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 15:00

Xander smilte og rykkede sit blik mod ham. Han havde endelig fået pusten tilbage, men nu var han bare træt og orkede ikke at tage bukserne på igen, eller i det mindste trække dynen over sig. At han var god i sengen fik han tit at vide, men han var også godt udstyret og havde efterhånden opbygget sig en stærk krop, hvilket stortset alle kvinder kunne lide.
"Tak" Svarede han "Det er du også". Han lagde hånden på hans hovede og nussede ham i det blondte hår. "Du er faktisk en smuk dreng...".

//Sov godt ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 15:12

Danni så stille på ham og smilte kærligt, han plejede altid at bare tage sit tøj på også gå sin vej som intet var sket. og glemme fyrenes navne med det samme som om han aldrig havde set dem, dog sad hans navn fast oppe i hjernen på ham og han var sikker på at han altid ville huske ham. han rødmede lidt af det han sagde og nikkede stille "tak" sagde han stille og lag sin kind ned mod dynen og så bare over på ham, han nød nussen i sit hår og det fik ham også til at lukke sine øjne i. hans kinder blev mere røde i det og han havde bare lyst til at gemme sig væk "synes du det? eller jeg mener tak.. tror jeg" sagde han og åbnede sine øjne igen "og undskyld at jeg ikke fortalte at jeg var det jeg er, men jeg ville ikke havde du droppede mig pågrund af det" sagde han stille og håbede bare han ville forstå det, han rykkede sig let helt tæt på ham og kunne godt mærke at han var blevet ret så øm. han tog bare dynen og træk dem hen over dem

//skal jeg nok og ilm d: //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 22:07

"Du er tilgivet" Svarede han lavt og fortsatte bare sin kælen ved hans hår "Men du gav mig nok mit livs største chok...". Hans øjne lukkede sig halvt i, men han holdt stadig blikket ned på ham, hvor han studerede hans ansigt og lidt af hans krop. Tænk at en dreng kunne være så smuk som pige? Utroligt at han som 17 årig ikke havde fået bredere skulder eller mørkere stemme.
"Ved dine forældre godt hvad du går rundt og laver?" Spurgte han med en svag latter, hvorefter han tog sin hånd til sig igen og lukkede øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 00:50

Danni kunne virkelig ikke lade være med at smile af det og rødmede også lidt, han så stille på ham imens og havde en stor lyst til at kysse ham. dog viste han ikke om han ville havde nået imod det "det er jeg ked af.. dog håber jeg ikke at du fortrød at du gik i seng med mig" sagde han stille og fjernede sit pandehår fra sine øjne, og så lidt underligt på ham over hans spørgsmål og træk lidt på skulderne "hentyder du til at gå i seng med andre? for det ved jeg ikke.. og hvis du hentyder til at jeg opføre mig som en pige, så er svaret ja.. har gjort det siden jeg var 5år" sagde han og lag stille sin hånd i hans hår og nussede det, han bøjede sig hen og kyssede blidt hans læber i et ømt kys
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 01:48

"Bare rolig, jeg fortryder ikke noget" Forsikrede han ham roligt, mens han lå afslappet ned og hvilede "Dét var bedre end hvad jeg nogensinde havde forestillet mig det ville være, at have sex med en anden af samme køn". Forsigtigt åbnede han øjnene igen og sukkede.
Det var netop det han mente med sit spørsmål, men Danni fik det til at lyde lidt værre end når han tænkte på det oppe i sit hoved. "Altså... Jeg er en fremmed, tilfældig mand. Jeg er nok ikke den eneste så" Svarede han "ikke fordi jeg har noget imod det".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 01:59

Danni var glad for det han sagde og smilte "godt" hviskede han og kyssede ham let på kæben, han træk sit hoved lidt tilbage og smilte stort af hans ord "det er jeg glad for at høre, så er jeg jo sikker på at du nød det" sagde han og var bare glad for at han fik ham overtalt til det, og mest da han virkelig selv havde nydt det utroligt meget. han lod sine fingerespidse glide hen over hans kind og smilte lidt af ham "tror ikke det er det mine forældre helst vil vide.." sagde han og trykkede sit ansigt mod hans hals "nop det er du ikke... dog plejede jeg at smutte lige efter det er overstået og ikke se mig tilbage" hviskede han stille og kyssede let hans hals
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 02:03

Xander kiggede på ham, mens Danni lænede sig ind til ham og selv trykkede han ham tættere på sig med den ene arm. "Så.." Smilte han mens han kiggede ned på ham "Hvad fik dig til at blive? Har jeg kørt dig så træt at du ikke kan gå længere?". Han lo lidt af sin egen kommentar, da han sagtens kunne forestille sig at det var derfor. Han ville nok ikke selv kunne gå hvis det var ham, der var blevet revet sådan rundt i sengen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 02:14

Danni lod sig bare blive trukket ind til ham og lag sin arm om ham, han lukkede sine øjne i og slappede bare helt af hos ham. han vende sit blik stille op på ham og rystede på hovedet "nej.. eller det ved jeg faktisk ikke.. men du er så sød at jeg ikke kunne få mig selv til at gå, og ville gerne blive hos dig" sagde han stille og trykkede sig let ind til ham og lukkede sine øjne stille i, han lod sine fingere stille kærtegne hans muskler på overkroppen og smilte imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 02:19

Hans blik hvilede ned på ham og han nikkede så godkendende. Han blev lidt stille igen, men trak så Danni op til sit Ansigt og kyssede ham dybt. Det gjorde ham ikke længere at han var en dreng, og bare fordi at han havde været i seng med denne ene dreng, betød det ikke at han ville være bøsse for altid. Kvinder ville stadig være det foretrukkende, hvor at Danni var den eneste der overhoved havde en chance hos ham. Ja faktisk ville han ikke have noget imod at bruge ham igen. Det var sjældent man fandt nogen som Danni, som faktisk ikke havde noget imod hård sex.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 02:32

Danni lod sig bare blive trukket op til ham, han lag sine hænder til rette på hans brystkasse og kyssede ham tilbage. hans øjne gled langsomt i og et lille smil lå på hans læber, og han kunne endelig godt lide at kysse ham og synes at det var ret så utroligt og stadig skønt at han gerne ville kysse ham. han nussede blidt hans brystkasse og trykkede sig let ind mod ham, han viste ikke nogle tegn på at han havde ondt selv om han var lidt øm. han plejede selv at bare gå i seng med en fyr en gang, da han altid synes at det blev kedeligt med den samme fyr som ikke gjorde andet end det samme. dog ville han endelig ikke havde nået imod at gå i seng med Xander igen, da han synes at det var ret så spændende også kunne han jo også godt lide at blive brugt som et legetøj
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 02:38

Han nappede hans læbe blidt og småkyssede ham ned ad hans smalle hals, indtil han bemærkede hvor godt han egentlig duftede. "Du dufter godt..." Mumlede han og snuste lidt mere til ham. Han åbnede øjnene og satte sig op med ham "Har du lyst til at vi gør det igen en dag? Du ved jo hvor jeg arbejder af og til". Han smilte selvsikkert og kunne mærke at han var blevet lidt mere vågen igen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 3 Icon_minitime

Småfuld og trængende på arbejdet.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Trængende
» En dag på arbejdet - Marcus
» Endnu en nat på Arbejdet.
» Arbejdet kalder
» på stranden efter en dag på arbejdet - Jameelah

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum