|
| undskyld - Adam | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 07:36 | |
| Kærlighed var svært at finde og den kærlighed Andy havde til sin elskede vampyr, var det sværeste at finde i hele verden. og når man fandt den så kunne man ikke gøre andet end at kæmpe for den, og det var det Andy havde tænkt sig at gøre resten af sit liv. han havde ikke tænkt sig at lade nogen anden få Adam på nogen måde, han var virkelig hans og sådan ville han havde at det forblev. hvis han så skulle blive en `morder`så ville han kæmpe for sin kærlighed, han viste at han aldrig ville kunne være lykkelig uden Adam og ville derfor forblive med at havde ham hos sig. et støn efter et kom ud af hans mund, og han kunne ikke andet end at smile af det "je.. jeg kan ikke holde mig længere" røg der ud af hans mund inden han kom med et højt støn, han bevægede sig et par flere gange inden han udmattet lag sig ned. mens sit hoved på hans brystkasse, og sin kind gravet ned mod den. han træk vejret tungt og så langsomt op på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 08:18 | |
| Adam ville aldrig lade nogen tage Andy fra ham, eller lade nogen tage ham fra Andy. Han elskede Andy for højt til nogensinde at forlade ham, ogg til at nogen måtte stjæle ham fra ham. Det var nok noget af det han var bange for. Han vidste jo hvorfor han selv havde 'stjålet' Andys hjerte fra Dean, og vidste jo ikke om der var nogen der kunne gøre de samme ting ved Andy som han kunne.. Adam var sikker på at han kunne slå ihjel for at beholde Andy, selvom han alligevel ikke ville kunne få sig til det, hvis Andy var lykkeligere med en anden. Han troede dog ikke på det, og ville heller ikke tro på det, og han vidste selv hvor syg en tanke det var. Adam lod sin hånd køre hen på Andys side og nikkede stille da han hørte det Andy sagde. Han mærkede da Andy ikke lå hen over ham, og ikke længere var oppe i ham. Han trak vejret dybt ned i maven og holdte sin hånd i Andys hår. Han åbnede sine øjne helt op i nogle sekunder og stirrede op nog loftet, men lukkede sine øjne i igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 08:33 | |
| Andy så bare stille op på ham og kyssede hans brystkasse en enkel gang, han nussede ham blidt op og ned af siden "jeg må heller tage et bad" hviskede han og satte sig op på sine knæ, og så ned på den smukke krop foran sig. han lod sine fingere glide ned af hans krop "du er så smuk" hviskede han og havde ikke lyst til at gå fra ham, dog viste han at han havde brug for varme. han rejste sig derefter langsomt op og kørte sine fingere igennem sit hår "jeg skynder mig" sagde han og bøjede sig ned og kyssede hans læber en enkel gang, inden han skynde sig op i deres badeværelse for at komme i bad. og hurtigt komme tilbage til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 09:06 | |
| Adam mærkede Andys læber mod sin brystkasse og løftede hovedet lidt og åbnede også øjnene. Han nikkede så stille til det Andy sagde, og vidste at han havde brug for at få varmen igen, selvom han geren ville have haft Andy blev hos ham, lidt. Han fulgte Andy med blikket og smilede lidt af ham. "Du er mindst lige så smuk, søde" sagde han stille. Han fulgte stadig Andy med øjene og rakte kort sin arm hen mod ham da han rejste sig, og lod to fingre strejfe hans hofte, inden han satte sig op. Han vendte hovedet op mod Andy og gengældte kysset og nikkede så til det han sagde. "Fint nok, skat" sagde han roligt og så hen efter ham, med et roligt smil om sine læber. Han lod let sin tunge køre hen over sin underlæbe og så lidt ned på ringen om sin finger. Han kunne jo ikke andet andet end at være glad. Han rejste sig op og hev sine underbukser og tanktop på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 09:19 | |
| Andy skynde sig ind på badeværelset og åbnede døren til bruseren som han gik ind i og tænde, han så ned på sine fingere som rystede lidt i det. og nød meget at mærke det varme vand mod sig, som fik varmen hurtigt til at komme tilbage i hans krop. han begynde at vaske sig og smilte imens, da han nød meget varmen også tanken om at Adam var hjemme igen var skøn. han gik lidt efter ud og tørrede sig i et håndklæde, og børstede sit hår lidt efter han smed håndklædet til vask. han skynde sig bare ind og fandt et par underbukser og et par bukser som han tog hurtigt på, han tog en af dynerne og gik ned i stuen mens han smilte stort |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 09:35 | |
| Adam så lidt omkring sig rundt i stuen. Glad for at være hjemme i sit trygge hjem, sammen med Andy. Han satte sig ned i sofaen og trak sine ben op til sig og lænede sig roligt tilbage. Han hørte vandet fra bruseren og smilte lidt ved tanken. Tanken om Andy, hans elskede, uden tøj, var rent ud sagt, fantastisk. Det kunne han ikke komme udenom. Han lod blikket falde på bøtten med is og kunne ikke holde et grin tilbage over det, og tanken om hvad der var sket. Det havde jo bare startet med at de skulle hygge sig med en film og noget is, hvor det jo ændrede sig drastisk, og de fik aldrig spist isen, sat den på køl eller set filmen, og det va et eller andet sted morsomt i Adams øjne. Han sad og legede lidt med ringen om sin finger, og så hen mod Andy da han kom tilbage, og kunne ikke lade være med at smile. "There is my fianceé!" Sagde han i en glad tome og grinede lidt over sig selv. "Har han fået varmen?" spurgte han så og blev ved med at se på ham og smile. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 09:40 | |
| Andy så over på ham og smilte videre og nikkede langsomt "ja det har jeg" sagde han og bed sig i læben mens han gik over til ham og satte sig i sofa'en, han træk dynen hen over dem begge. han så over på ham og kyssede ham kærligt på kinden "hvad laver du?" spurgte han om og lod sin ene hånd finde hans hånd, og begynde at nusse den med begge sine hænder. han så stille over på ham og smilte imens, han fik en lyserød farve hen på sine kinder og blev bare ved med at se på ham. hans hjerte hoppede afsted inde i ham og han var virkelig lykke, han var så lykkelig at det ikke var til at beskrive |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 10:20 | |
| Adam smilede roligt hen til ham og legede lidt videre med ringen. Han mærkede da Andy satte sig i sofaen og da dynen blev lagt hen over ham selv om Andy også. Han så hen på Andy da han mærkede hans læber mod sin kind. "Jeg sidder... Er lykkelig, og.. Ja, det er vist bare det lige nu." sagde han så og smilede stort. Han mærkede Andys varme hånd mod sin hud og smilede bare roligt over det. Han lukkede sine øjen roligt i og nød hans nussen. Adam så hen på hans ansigt og kunne ikke holde et lille grin tilbage over at Andy rødmede. Han lænede sig ind mod Andy og trak vejret dybt ned i maven et par gange. Han lagde sin frie hånd på Andys kind og så op på ham. "hvor du sød når du rødmer, skat" Sagde han stille og trykkede sine læber mod hans kind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 10:29 | |
| Andy sad bare stille og nussede hans hånd, han nød at mærke kulden mod sig selv om han ikke havde lyst til at fryse igen. han mærkede hans hånd mod sin kind og så bare stille på ham, han begynde bare at rødme mere af han sagde og nød kysset mod sin kind. han lukkede sine øjne kort i, han nussede bare videre på hans hånd og smilte imens "nej jeg er altså ikke skat" sagde han og kunne ikke få sig selv til at fjerne blikket fra ham, selv om han havde en stor lyst til at gøre det. da han synes at det var ret så pinligt at Adam så hans kinder |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 10:58 | |
| Adam smilede roligt op til Andy og rystede kort på hovedet af ham. Han satte en finger for Andys læber og tyssede kort på ham. "Andy, du han ikke komme udenom det.. Du er sød når du rødmer.. Du er lækker, du er dejlig, og du er helt perfekt.. Du kommer ikke udenom det, skat.. Og du er min" sagde han med et lidt drillende smil om sine læber. Han satte to fingre på hans kæbe og drejede hans hoved en smule hen mod sig eget, og kyssede blidt og ømt hans læber. "Du kommer ikke udenom det" hviskede han så en sidste gang, og hev dynen hen over hans hoved. Han rettede sig lidt op og satte sig hen over skrævs på Andy og pakkede ham nærmest ind i dynen og fjernede den så fra hans hoved. Han så på ham med et drillesygt blik og kyssede hans læber igen. "Du må ikke fryse igen, skat" sagde han lidt drillende og lagde sine arme tæt omkring ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 11:10 | |
| Andy rødmede mere af det han sagde og kunne ikke få sig selv til at sige ham imod, og slet ikke når han mærkede hans læber mod sine og blev bare nød til at kysse ham tilbage. som han også gjorde han smilte lidt over at han gentog det "så siger vi det" kom det stille ud af hans læber da han ikke kunne få sig selv til sige sige nået, han sad bare helt stille og lod ham bare gøre som han ville. han så lidt på dynen omkring sig og grinte lidt af det, han vende sit blik mod ham og kyssede ham tilbage "jeg er ligeglad.. hvis jeg så dør af det så vil det ikke stoppe mig" sagde han og træk sine arme ud og kastede sig ligefrem hen over ham, han kyssede ham i hele hovedet og grinte lidt imens |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 11:31 | |
| Adam var altid glad når Andy valgte ikke at sige ham imod, selvom han jo godt vidste at Andys mening var anderledes. Han lænede sig lidt tilbage af Andys 'overfald' og grinede inderligt. "Aarh, den kysser mig! Ad!" sagde han lidt højt og i en lidt panisk og drillende tone. Han lagde armene om Andys nakke så så på ham med et stort smil om sine læber. "mmh, en lækker Andy kysser mig" sagde han så i en ligt roligere tone og smilede til ham. Han trykkede så sine læber mod Andys og kyssede ham inderligt af al sin kærlighed til ham. Han trak så hovedet en smule tilbage og så ham i øjnene og smilede lykkeligt. "Hvis du skulle have glemt det, så gør du mig lykkelig, Andy" sagde han blidt og lod sin tunge let køre henover hans læber og kyssede han så på næsen. "og jeg elsker dig" tilføjede han så og grinede kort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 11:38 | |
| Andy grinte lidt over det Adam sagde han elskede virkelig når Adam drillede ham, da han viste at det var kærligt ment. han stoppede lidt efter og så på ham med et smil på læben, han lukkede langsomt sine øjne i og kyssede ham tilbage i kysset. han åbnede dem lidt efter og smilte kærligt til ham, han nappede let ud efter hans tunge og nød kysset på sin næse "jeg glemmer aldrig dine ord" hviskede han og kyssede hans kind en enkel gang "dog har jeg snart brug for en større hjerne for at kunne huske dem alle" sagde han i en drillende tone, selv om han huskede de fleste af hans ord de sad som fast inde i hans hjerne og bare ikke ville væk "jeg elsker også dig" hviskede han kærligt og kyssede hans kind igen, han puffede ham ned og ligge og lag sig ned ved siden af ham. og med sit hoved på hans brystkasse, han tog hans hånd hvor ringen sad på og pillede lidt ved den med et smil "du ved ikke hvor bange jeg var for at du ville sige nej, bange for at jeg havde valgt det forkerte tidspunkt" sagde han stille og kyssede hans hånd en enkel gang og træk dynen hen over dem, inden han pillede videre med hans ring |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 12:03 | |
| Adam elskede at drille Andy. Han elskede i det hele taget at drille folk, men det var jo forskelligt med hvordan de tog det, og han vidste hvordan Andys reaktion var, og derfor kunne han jo blive ved med at drille hvis det var det. Han mærkede at Andy nappede efter hans tunge og smilede bare af det. "Godt.. Jeg vil nemlig ikke have at du glemmer nogen af dem.. Du skal vide hvor lykkelig jeg er sammen med dig og hvor højt jeg elsker dig" sagde han og smilede muntert. Han nød ganske enkelt kysset på sin kind og grinede lidt over det Andy sagde. "aw, skat dog... Der er jo ikke så meget plads i forvejen.. Er det nu vi skal fortage en operation, og give dig en større hjerne? Det ville du have godt af" Sagde han i sin drillende tone, og det der var mod Adam og at han snakkede for meget om det blev smidt tilbage til Andy. Han lod sig lægge nu og så på Andy da han lagde sig ned ved siden af, men hovedet på hans brystkasse. Han lagde sin højre hånd i Andys hår og nussede ham forsigtigt imens han lyttede på hvad han sagde. Han lod Andy pille ved ringen så meget han ville, bare han ikke tog den fra ham. Han lagde hovedet tilbage og så op i loftet. "Men du gjorde det alligevel.. Håbede du bare, eller kendte du mig nok til at vide at jeg ville svare ja, også selvom du var bange for at jeg svarede nej?" Spurgte han så og så ned på Andy igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 12:11 | |
| Andy gav et suk af nydelse da han mærkede hans hånd i sit hår, han pillede bare videre med ringen og smilte lidt og var glad for han havde gjort som han havde. han var sikker på at han aldrig ville kunne vente længere på at høre om Adam ville havde ham eller ej, han lukkede langsomt sine øjne i og tænkte på hvad han skulle svare "jeg tog chancen og håbede bare på et ja.. selv om jeg havde tvunget dig til at tage mig, hvis jeg så skulle tigge resten af vores liv" sagde han med et smil på læben og mente det fuld ud, han ville havde tvunget ham hvis han ikke havde sagt ja. han ønskede jo at Adam skulle være en del af hans familie, han kyssede hans hånd igen og grinte lidt "nej tak jeg har ikke brug for en større hjerne det ville se mærkeligt ud" sagde han og tænkte over hvordan han ville se ud med en stor hjerne, og kunne ikke lade være med at grine af det. han trykkede sig ind til ham og havde savnet at ligge tæt med sin elskede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 12:29 | |
| Adam blev ved med at se ned på Andy indtil han havde svaret. Han var alt i alt stadig glad for at Andy havde spurgt, og fortrød stadig ikke at han havde sagt ja. Selvfølgelig kunne han have sagt nej og ventet de par dage det lige ville tage at komme sig over chokket, men han kom sig jo allerede samme aften og kunne heller ikke se grund til at sige nej og vente, når han vidste at det var det han ville. "om jeg havde sagt ja eller nej, så ville du få mig uanset hvad... Jeg havde jo meget kort overvejet at sige nej og vente, men.. Det ville ikke føles rigtigt, når det virkelig er det her jeg vil..." sagde han og løftede kort venstre hånd, og strakte sine fingre ud. "Jeg vil giftes med dig Andy." sagde han så som det sidste og smilede ned til ham, og det var jo helt ærligt talt. Han grinede lidt af Andy og trak kort på skuldrene og smilede. "jamen det må du så selv bestemme... Men ja, det vil nok de lidt sjovt ud, og du er køn nok som du er" sagde han så og kørte hånden igennem Andys hår, og derefter lagde han armen tæt rundt om Andy |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 12:37 | |
| Andy følte sig så godt tilpas hos Adam og kunne ikke se hvor han ellers skulle høre hjemme, det var jo ikke ligefrem fordi han ønskede at være sammen med nogen anden end Adam. han var glad for at Adam sagde ja med det samme, da han var sikker på at det ville såre ham hvis han havde ventet. det ville føle som om Adam ikke viste om han virkelig elskede Andy eller ikke, så Andy var glad for at Adam valgte at sige ja med det samme. han så stille op på ham og smilte "jeg er glad for at du sagde ja med det samme" sagde han og vende sit blik ned mod hans hånd da han mærkede at han tog den til sig, han så på ringen og smilte stort "jeg vil også med glæde gifte mig med dig" sagde han og begynde istedet at nusse hans brystkasse, han kunne mærke kulden mod sin krop og var igen ligeglad med den. han lukkede kort sine øjne i og grinte lidt "jamen det er jeg glad for at du synes.. for jeg laver ikke om på mig selv" sagde han og mærkede hans hånd igennem sit hår, og gav en lyd af nydelse fra sig igen. han smilte da han mærkede hans arme omkring sig og så stille op på ham "du er også smuk som du er, selv om du godt kunne bruge at tage på lidt her og der" sagde han og prikkede ham blidt et par gange inde i maven, inden han lukkede sine øjne i igen og kyssede hans brystkasse en enkel gang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 13:01 | |
| Adam trak en enkelt gang vejret roligt ned i maven og slappede af. Han havde ligenu ingen bekymringer, bekymrede sig ikke engang om de stressende foreberedelser det snart ville komme, eller nervøsiteterne når ham og Andy skulle giftes. Alt løste sig bare i hans hoved lige nu, og på alle mulige underlige måder. "mmh, det er jeg også selv glad for at jeg gjorde" sagde han roligt og smilede ned til ham. Han kunne godt lige at så snart Adam trak en hånd til sig eller noget, så fandt Andy bare en anden del at hans krop at nusse på. Han så ned på Andy og smilede bare utrolig glad. Der var intet der skulle laves om på Andy. Han var perfekt som han var og selvom han så lavede om på en lille del af sig, så var han sikker på at han ville kunne lære at det også var perkeft. Han hørte lyden der kom fra Andy og smilte lidt af den da den bare lød sød i sine egne ører. Adam grinede lidt da Andy prikkede lidt ham, og han tog fat om hans hånd med begge hender. "Hey! Jeg ved det godt, jeg ved det godt.. Jeg er, eller var igang med at tage på, men det er altså svært når man pludselig kom i voksealderen igen.. Så skulle man jo tage på så det passede til højden OG lige lidt ekstra. " sagde hans så og slap hans hænder lidt og slappede helt af igen. Han lukkede øjnene i da Andy kyssede ham på brystkassen og åbnede igen øjnene. "du burde få noget søvn, skat.. Klokken er mange og du burde ikke lave alt for meget om på din cyklus på grund at mig" sagde han roligt og lagde hovedet tilbage for at slappe helt af. "jeg går ingen steder imens" hviskede han roligt og smilede lidt for sig selv
//Smutter i seng. Min ryg, min mave og mit hoved piner mig lidt lige nu :O// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 13:16 | |
| Andy tænkte ikke så meget på fremtiden da han havde det med at tage det som det kom, og han var også sikker på at han ville tage det som det kom når de skulle gifte sig. efter hans mening skulle man ikke stresse over sådan nået, han synes at man skulle tage det som alt andet stille og roligt. han smilte lidt af det han sagde "jamen det lyder jo bare godt skat" sagde han og fik et chok da Adam tog fat i hans arme, for det meste ville han begynde at slå fra sig når der var en vampyr der tog fat i ham og gav ham et chok. men da han viste at Adam aldrig ville finde på at røre ham på en ond måde, så slappede hans krop hurtigt af og han grinte bare. han prøvede dog at trække sine hænder drillende til sig "tynde dreng.. i voksealderen, det får mig til at føle mig som om jeg er til børn" sagde han drillende og rakte tunge af ham "du vil gifte dig med en gammel ged" sagde han selv om det jo passede et eller andet sted hvis man tænkte på hans sind alder, så var han jo for gammel til Adam. dog havde han aldrig tænkt sig at lade alderen til at stoppe ham i at få det han ville havde, og han ville altid havde Adam til han selv blev slået ihjel en gang. han træk langsomt sine hænder til sig og lag dem på hans brystkasse, han så bare på ham inden han lag sit hoved til rette på hans brystkasse "du lyder som om du er min mor" sagde han og viste ikke hvorfor han sagde det da han jo ikke viste hvordan det var at havde en mor, han lag sig bare bedre til rette og gabte en enkel gang "jeg ville ønske at jeg ikke behøvede at sove så jeg kunne være sammen med dig hele tiden" sagde han og kyssede hans brystkasse og lukkede langsomt sine øjne i og nød at være tæt på ham "okay.. du må virkelig ikke gå, jeg kan ikke klare at havde dig væk fra mig i længeretid end du allerede har været væk" hviskede han stille og viste at han ikke ville klare at han ikke var der når han vågnede, han lod sin ene hånd glide ind under hans tanktop og nussede blidt hans mave med sine fingerespidse
//ooh lyder ikke så godt Grisling :/ // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Man 26 Jul 2010, 21:55 | |
| Adam grinede lidt over det Andy sagde. Han mærkede godt at ANdy havvde fået et chok, men gjorde ikke noget ved det, da han slappede af igen rimelig hurtigt efter. "Jamen skat, jeg er jo et barn.. Et liiille barn på næsten tyve" sagde han drillende og kyssede kort Andy på næsen. Han grinede igen over det Andy sagde og blottede kun lige sine fortænder i et smil. "Ja, det vil jeg.. Jeg er ligeglad med hvor gammel han er, for uanset hvad så vil jeg gifte mig med ham" Sagde han så og grinede lidt af det, selvom det passede. Han vidste jo godt at Andy var meget ældre end ham selv og at hvis det stod til alderen så burde de slet ikke være sammen, men han elskede jo Andy uanset hvad, og ingen skulle sige at han ikke måtte gifte sig med sit livs kærlighed på grund af en alder. Adam så lidt på Andys hænder da han trak dem til sig og lod ham bare lægge sig som han lå bedst. Han lagde sin ene hånd under sit hoved og så ned på ham med et smil på læben. "Andy, det er forsent. Når vi bliver gift så vil jeg automatisk blive ligesom en mor der skal fortælle dig alt hvor du mangler at gøre, alt hvad du skal og fortælle hvad du har godt af, men du får ingen hjælp af mig heller." sagde han i en lidt drillende tone, og grinede så. Han vidste jo at han sikkert ville komme til at fortælle hvad han selv syntes var bedst for Andy, så han, lige som nu, ikke skulle holde sig vågen mere end højst nødvendigt. Han så ned på Andy med et roligt blik og smilede lidt af det han sagde. "Tja, men det er ikke alle der kan få lov til det. Det er jo gode og dårlige sider ved alt" sagde han så roligt og stirrede op i loftet. Han lagde sin ene arm om Andy og lukkede så sine øjne. "Jeg går ingen steder.. Jeg bliver hos dig, og rykker mig ikke før du vågner" sagde han stille med en blid stemme og havde bestemt ikke tænkt sig at flytte sig, overhovedet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Tirs 27 Jul 2010, 00:23 | |
| Andy lå bare stille ved ham og prøvede at falde i søvn, selv om det var svære end det plejede da han var bange for at Adam ikke ville være der når han vågnede. han åbnede sine øjne og så stille op på ham med et smil på læben "det vil være forklart.. så ville jeg jo ligefrem gå i seng med min mor" sagde han og kunne ikke lide den tanke og gav derfor også et ryst igennem hele sin krop, han lukkede sine øjne i igen og vende sit hoved lidt så han trykkede sit ansigt ned mod ham. han tog dybe indåndinger af ham hele tiden, og nussede ham videre på maven med sine fingerespidse "jeg elsker dig" mumlede han ned mod hans brystkasse, inden han langsomt falde i søvn og trykkede si bare automatisk tætter på ham. og lag sin arm rundt om ham istedet, han slappede mere af i hele kroppen og lidt efter kunne man høre de små kliklyde han lavede med sin tunge |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Tirs 27 Jul 2010, 03:46 | |
| Adam grinede lidt af Andy og rystede kort på hovedet. Han holdte lidt fast om ham med sin ene arm, og bed sig let i læben , for at have noget at tage sig til. "Bare rolig, skat.. Jeg skal nok være sød ved dig" sagde han så roligt og mærkede godt hans korte rysten. Han smilede bare over det og slappede af. "Jeg kan heller ikke være din mor" sagde han så og trak kort på skuldrende over det, da det jo var rigtig nok. Han lod Andy gøre hvad han ville for at ligge godt, og nød bare hans nussen på maven. Han løftede hovedet en smule og så ned på ham. Han smilede over det Andy sagde og lagde så hovedet tilbage igen. "Jeg elsker også dig" hviskede han stille og lukkede sine øjne i og slappede igen helt af. Han mærkede at Andy trykkede sig tættere på ham og lagde armen om ham. Adam lod ham bare gøre det og lagde sin arm tættere omkring Andy. Han smilede lidt over Andys kliklyde, men vidste at han nok ikke skulle snakke for meget om det når Andy vågnede efter hans sidste reaktion på det. Adam syntes stadig det var sødt og det var hans lille nydelse når Andy sov. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Tirs 27 Jul 2010, 09:52 | |
| Andy lå bare stille og indånding Adam han havde et smil på sin læbe, og forsatte med sine små kliklyde med sin tunge. han vende sig bare hurtigt om og træk Adam's arm med sig, han gav et suk fra sig og lag sit hoved tæt ind til ryglænet på sofa'en. han begynde på sine små kliklyde igen og var virkelig træt, han havde ikke rigtigt sovet mens Adam havde været væk. han havde savnet ham for meget også havde han jo også været ret så nervøs over det hele, så derfor sov han ret så tungt i det og var langt inde i drømmeland. og ikke som han plejede at lytte efter hvad der skete omkring ham, han stolede jo på at Adam blev hos ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Tirs 27 Jul 2010, 10:20 | |
| Adam lå forholdsvis stille for at være sikker på at han ikke vækkede Andy eller noget, selv om han sov tungt denne gang. Han ville ikke tage chancen. Han mærkede at Andy vendte sig om og trak hans arm med, og smilede bare lidt over det. Han lagde sin frie hånd i Andys hår og kørte stille hånden hen over det en enkelt gang og så bare ned mod ham. Han smilede stadig lidt over hans små kliklyde og kunne ikke lade være med bare at grine lidt over det, og prøvede at gøre det så stille som muligt, stadig for at være sikker på at han ikke vækkede Andy. Han lagde hovedet tilbage og så op i loftet inden han så lukkede sine øjne i endnu en gang og slappede helt af. Han ville ikke rykke sig fra ham overhovedet før han vågnede og var helt sikker på at han var vågen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: undskyld - Adam Tirs 27 Jul 2010, 10:26 | |
| Andy nød at mærke ham tæt på sig og sov også altid bedre når han var der, han nussede blidt hans hånd i søvne og begynde mumle hans navn mellem sine kliklyde "ja jeg tager dig" mumlede han også et par gange i søvne da han drømte om den dag de skulle giftes, han kunne ikke lade være med at smile og trykkede sig let ind til Adam selv om han lå med ryggen til ham. efter et par timer eller mere 8-9 timer efter stoppede de små kliklyde med at komme ud af Andy's mund, og omkring 10 minutter efter kom der et lille gab fra ham. han åbnede langsomt sine øjne og gnubbede dem lidt med sine hænder "Adam?" mumlede han og lukkede sine øjne i igen |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: undskyld - Adam | |
| |
| | | | undskyld - Adam | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|