Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

undskyld - Adam

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

undskyld - Adam - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 09:30

Adam smilede lidt bredere over at Andy faktisk ikke sagde imod, og kyssede ham kort på næsen. "Mmh, jeg synes stadig du er smukkest, min skat" Sagde han roligt og lukkede kort sine øjne da Andy kørte hånden igennem hans hår og kyssede ham. Adam gengældte kysset og lyttede til det Andy sagde og smilede af det. "Jeg elsker også dig, skat... Så ufatteligt højt, og.. Jeg vil give mit liv for dig" sagde han stille. Han fulgte Andy med øjnene og tænkte ikke så meget over det. Han så lidt mod sin hånd da Andy nussede den og fulgte enhver lille bevægelse med øjnene. Han så lidt mod Andys ansigt da han snakkede og så lidt mod sin finger. Han trak kort på skuldrende, og nikkede så, uden rigtigt at tænke over at det sikkert kunne være en hentydning. "Mmh, tja.. Det kan du vel have ret i" sagde han så roligt og blev med med at se på hvad Andy lavede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 09:40

Andy så ned på ham og kunne ikke lade være med at blotte sine tænder i et smil "ja du brude købe dig en" sagde han og klappede så på den inden han rejste sig op, han så ned på ham og smilte inden han gik hen til skabet og fandt en skjorte frem som han tog på "du skal aldrig give dit liv for mit" sagde han og lag sine hænder ned i lommerne og så over på ham og kunne ikke lade være med at smile, han tog dem dog ud af sine lommer lidt efter igen "vil du med ned og havde nået is og se en film ?" spurgte han om og viste jo godt at ingen af dem havde brug for at spise, dog synes han jo stadig at det var vildt hyggeligt at spise ting. han gik dog bare ud af døren og videre ned af trappen og ud i køkkenet, hvor han fandt en is frem og tog to skeer frem. mens han håbede at Adam gerne ville se film med ham, han gik dog bare ind i stuen og lag det fra sig på stuebordet og fandt en film frem og satte på. inden han gik hen og satte sig i sofa'en
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 09:52

Adam så op mod Andys ansigt og rystede på hovedet. "Hvorfor bruge penge på mig selv, når jeg kunne bruge dem på dig.. Og den finger skal jeg holde fri fra ringe indtil videre" sagde han så og satte sig op. Han så hen imod Andy dan han tog skjorten på og gik ud af døren. Adam nåede jo ikke engang at svare for han var gået, og sad lidt på sengen. Han så lidt ned mod sin hånd og smilede lidt over det, Han rejste sig så bare op og gik ud fra værelset og nedenunder. Han ville jo gerne se film sammen med Andy og havde bestemt ikke lyst til at være alene.
Da han kom ned i stuen så han hen mod Andy der allerede sad i sofaen og havde startet filmen. "Hvaa, er der ikke noget det hedder ' at vente til alle er her'?" spurgte han lidt drillende og gik hen til sofaen. Han kravlede hen over ryglænet og satte sig til rette tæt ind imod Andy, og lagde hovedet mod hans skulder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 09:57

Andy vende sig mod ham og træk lidt på skulderne "jeg var jo ikke sikker på om du havde lyst til at være sammen med mig" sagde han og bøjede sig hen og tog is'en og skeerne, han åbnede den og tog nået is på den ene ske og rakte det hen til ham. han kyssede ham på kinden og smilte "men er glad for du kom da jeg så kan hygge mig med dig" sagde han og satte tingene fra sig og så kort på ham, han lod sine fingere glide igennem sit hår og smilte lidt "også er der nået jeg vil spørge dig om" sagde han og lag sin hånd på hans lår og så kort op på hans ansigt inden han vende sit blik mod tv'et igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 10:09

Adam trak kort på skuldrende og trak vejret, unødvendigt, dybt og pustede det roligt ud gennem næsen. Han rettede dog alligevel hovedet op da Andy rakte hen efter isen og fulgte bare hvad han lavedede med blikket, og smilede helt roligt. Han så lidt hen mod tv'et og vidste ikke helt om han kom til at følge med i filmen, eller om det bare ville blive noget ligesom sidst de så film.. Sådan kunne det jo sagtens ende igen. "Mmh tja, men her er jeg, og jeg gider i hvert fald ikke at være alene når jeg faktisk kan have selvskab af dig" Sagde han så og så tilbage og op på Andy. Han lyttede til hvad han sagde og smilede stagid helt roligt. "Okay. Jamen, sig frem" sagde han så i en rolig tone og blev ved med at se på Andy selvom han havde vendt blikket mod tv'et. Han var jo lidt nysgerrig over hvad det var, men viste det faktisk ikke sådan rigtigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 10:23

Andy bøjede sig hen og tog fjernbetjeningen og satte filmen på pause, inden han satte sig på knæ i sofa'en med sin front mod ham. han tog hans hænder i sine og smilte imens "skat jeg ved at vi ikke har kommet sammen særlig længe.." sagde han og så kærligt på ham imens med et blik som var helt forelsket i det "men min kærlighed blive bare større og større, så jeg ved at det dig som jeg vil leve mit liv med.." sagde han og begynde at nusse hans hænder og kunne mærke hvordan varmen køre rundt i hans krop, og ikke engang kulden fra Adam's hænder var nok til at køle ham ned "og jeg vil havde at du skal være den fyr som bliver min familie, min mand" sagde han og kunne ikke lade være med at bevæge sine hænder imens, da han var virkelig nervøs efter hvad Adam dog ville sige til det. han lod en fod af gangen glide ned på gulvet og han gik ned på knæ foran ham "hvis det havde gået efter mine regler havde vi bare droppet med at komme sammen og forsat op af stien" sagde han og gav slip på hans hænder og tog sin ene hånd ned i lommen og fandt en lille æske frem "Adam Merrcy vil du gifte dig med mig?" spurgte han stille om og åbnede æsken hvor der lå en flot sort ring i

(ring: http://images.qxlricardo.com/ImgUsers/12/5/592/59250/5925019/592501934.jpg)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 10:47

Adam så kort hen mod tv'et da Andy satte filmen på pause, og tænkte ikke sælrig meget over det udover at det jo nok var noget der krævede fuld opmærksomhed. Han så derfor på Andy og lod ham tage hans hænder i sine. Han mærkede varmen fra hanns hænder og lyttede opmærksomt på det han sagde og bed sig lidt i læben. Han sad mere eller mindre nervøs, da jo mere Andy sagde, jo mere var han sikker på hvad det var Andy faktisk havde gang i. Dog frygtede han alligevel et men. Hvis han havde varme i kroppen så havde han sikkert kogt af varme, og det blod han havde i kroppen steg han til hovedet og gav ham den lyserøde farve i kinderne, og resten af hovedet. Hans hoved blev en lidt mere rød farve da Andy satte sig ned på knæ foran ham, og han bed sigt lidt i læben. Hans hænder rystede svagt at en glæde og nervøsitet der sad i kroppen på ham, og lukkede kort øjnene i, men åbnede dem hurtigt igen og så mod Andy. Et eller andet sted så viste det jo også bare hvor meget Andy elskede Adam, og Adam synes det var helt utroligt at han faktisk turde efter deres skænderi. Så den anden side, så havde de jo også skændes ret alvorligt den dag de kom sammen. Adam stirrede faktisk mere eller mindre forvirret på Andy da ordene kom ud af hans mund, og vidste pludselig ikke hvad han skulle svare, af bare forvirring over det. Han havde jo ikke set det kommer lige denne dag. Han så så ned på ringen i æsken og kunne ikke andet end at smile nu. ".. Selvfølgelig." Mumlede han næsten uhørligt, og så så mod Andys ansigt. "Andy, Selvfølglig vil jeg det!" sagde han så noget højere og nærmest kastede sig i Andys arme. "Selvfølgelig, selvfølgelig" Hviskede han så, mest for sig selv, men Andy ville sikkert kunne høre det også.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 10:55

Andy så bare på ham og kunne mærke svedet løb ned af hans hud, han havde aldrig været så nervøs i hele sit liv. og havde som om det gik flere timer inden Adam svare, og når han endelig svarede så havde han hjerne ikke kunne nå at tænke. inden han mærkede Adam i sine arme og at han trykkede ham ind til sig, og først der kunne han høre hvad han sagde. han begynde at kyssede ham i håret og søgte efter hans mund "jeg elsker dig" hviskede han imens og strammede grebet omkring æsken i sin hånd, han havde aldrig vært så lykkelig i hele sit liv. ikke engang da Dean friet til ham, han kunne falde om af glæde og gjorde det også og var tæt på at slå sit hoved mod stuebordet. det var så tæt på at hans hår ramte den og bevægede sig lidt "du er min" hviskede han flere gange og smilte stort imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 11:10

Adam trykkede sig ind imod Andy og var faktisk lidt ligeglad med om Andy var ved at knalde hovedet mod bordet. Det skete jo ikke, så ingen bekymring der. Han var sikker på at han kunne have skreget af lykke hvis han ikke havde holdt det tilbage. han lagde så en hånd på hver side af Andys hoved og stirrede ham ind i øjnene.. "Helt utroligt at du turde efter der skænderi, skat.." sagde han så og havde jo slet ikke forestillet sig at Andy kunne have fundet på det. Han trykkede sine læber mod Andys og smilede ekstremt stort. "Jeg vil altid være din, min skat.. Altid!" sagde han så og lod sine hænder køre igennem Andys hår. Han lagde sin Pande mod Andys pande og var bare så utrolig glad at det ikke kunne beskrives. "Jeg elsker dig, skat" Hviskede han så roligt og kyssede ham på kinden. Han rystede stadig en smule over nervøsiteten, men prøvede bare at slappe af så godt han nu kunne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 11:15

Andy så op på ham og lag sin frie hånd på hans kind og nussede blidt "jeg havde lovet mig selv at gøre det når jeg så dig igen skænderi eller ikke.. så måtte du sige ja eller nej" sagde han og ville ikke indrømme at han var mere nervøs over det end man kunne se, han rødmede af det han sagde og smilte stort. da han jo ønskede at Adam skulle være hans altid, at der intet var der skulle skille dem af udover dem selv. han mærkede hans hænder i sit hår og smilte af det, og så stille op på det smukke ansigt og havde sådan en stor lyst til at kysse ham igen "jeg elsker også dig af hele mit hjerte" hviskede han og lukkede sine øjne i da han mærkede hans læber mod sin kind, og vende hurtigt sit ansigt så deres læber mødtes. og han begynde hurtigt at kysse hans
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 11:34

Adam så på Andys ansigt og kunne ikke ade være med at smile. Et eller andet sted kunne han ikke helt forstå at han faktisk lige var blevet forlovet, og med sit livs kærlighed endda. Adam havde jo glædet sig til denne dag siden de sidst havde ligget og snakket om det, og Andy jo havde lovet at de en dag skulle giftes, og.. Den dag var så endelig kommet hvor Andy havde spurgt, og så kunne han vel heller ikke andet end af være glad. Han nussede ham blidt i håret og så Andy i øjnene. Han gengældte nærmest med det samme kysset og holde stadig sine hænder i hans hår, dog nussede han kun med den ene hånd. "Det er så dejligt at vide du elsker mig, skat" Mumlede han stille i kysset, og fortsatte det bare, en smue grådigt sim oppe i gangen for ikke så længe siden. Han trykkede sig lidt tættere ind mod Andy og slappede endelig af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 11:43

Andy blev bare ved med at kysse ham og smilte stort imens, han slap det lidt efter og satte sig langsomt op. han så lykkeligt på ham og fandt hans venstre hånd frem, han tog ringen ud af æsken og gav ham den stille på. mens hans tænder blev blottet i et lykkeligt smil "snart skal der meget til før du kan slippe af med mig" sagde han stille og kyssede ham på næsen, inden han tog fat i hans lår og lidt besværligt kom op og sidde i sofa'en som han lag sig lidt ned og tænde filmen igen og lag sine arme tæt omkring ham. selv om filmen var på så var hans opmærksomhed hos Adam, og han begynde hurtigt at kysse hans læber og lod sine hænder glide ned på hans røv som han blidt begynde at nusse
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 11:58

Adam lod bare kysset stoppe og smilede op til begge ører. Han var så utrolig glad, og så lykkelig som aldrig før. Han holdte øjne med Andys bevægelser da han gav ham ringen på og så ned på ringen der nu sad om fingeren. Han havde nok også troet at dette først ville komme om i hvert fald først om et halvt år, men nu vare det sket, og Adam havde ikke lyst til andet end at blive gift med Andy. Han så hem på Andys ansigt og kunne ikke lade være med at smile. "Nemlig.. Men chancen for at jeg vil af med dig er meget meget lille.. den er der næsten ikke, omkring én til uendelig" sagde han så, og vidste ikke helt om det hang så perfekt sammen, men han vare også ligeglad. Bare det kunne forstås. Han mærkede da Andy fik kæmpet dem op i sofaen igen, for at 'se film'. Adam nåede jo ikke engang at prøve og følge med før han mærkede Andys læber mod sine egne og ville også meget hellere give Andy sin opmærksomhed, end filmen. Han gengældte Andys kys, og mærkede hans hænder på sin røv og nød virkelig de blidt berøringer gennem shortsenes jeansagtige stof. Han lagde sine hænder på Andys brystkasse og nussede ham blidt der.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 12:14

Andy blev ved med at kysse ham og kunne ikke være mere lykkelig, han var virkelig forelsket og havde alt det han kunne bede om. han havde sin egen lille familie selv om der manglede et barn eller to, men det ville han ikke tænke over og havde jo også Adam at forkæle istedet for børn. og var bare glad for det han havde, han nussede ham videre på røven og elskede den virkelig meget som han gjorde med resten af Adam's krop. han mærkede kulden mod sin brystkasse og kunne ikke anden end at nyde det, og lod sin ene hånd glide op under hans trøje og kærtegnede ham op og ned af ryggen "jeg gør alt for dig" hviskede han i kysset og mente det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 22:51

Adam rykkede en smule på den måde han havde ligget, selvom han egentligt lå rimelig godt godt. Han havde nærmest glemt alt om deres skænderi tidligere på aftenen, og det var vist også meget godt. Dagen havde ændret sig fra en glædelig dag, til noget der mindede om helvede og så til en af de lykkeligeste dage i sit liv. Han flyttede sin ene hånd op på siden af Andys hoved og nussede ham blidt i håret, imens han lod sin anden hånd forblive på hans brystkasse og nussede han forsigtigt og let videre der. Han mærkede hvordan Andys hænder bevægede sig fra røven og op af ryggen. Han smilede stille i kysset over det og svarede heller ikke på det han sagde, selvom han smilede lidt bredere over det. Godt nok ville han ikke lade Andy gøre alt for ham som en eller anden tjener. De var jo forlovede nu, og det betød jo ikke at alt skulle hænge på Andy. Adam slap forsigtigt kysset for igen at kysse han ned af halsen hvor han lod tungen røre huden en gang imellem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 23:47

Andy håbede at det Adam virkelig ville forstå at det var en fejl han havde gjort, og at der ikke var nogen anden han ville være sammen med end ham. og selv om han virkelig havde dummet sig og de havde skændes, så var det alligevel en af de bedste dage i hans liv. og tanken om at han skulle virkelig gifte sig med Adam, var som en utrolig drøm som skulle gå i opfyldelse. da han mærkede hans kys på sin hals så strakte han bare halsen, og var ikke så bange længere for at blive bidt. da han regnede med at når at ikke blev bidt når de skændes, så var chancen nok lille i at han blev bidt af ham. han så bare lidt hen mod tv'et inden hans øjne lukkede i, og han nussede ham bare videre og smilte stort imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 00:24

//Hader min computer.. Den opfører sig dumt, og sletter alt hvad jeg havde skrevet -.-'//

Adam kyssede ham videre på halsen og trak vejret dybt en enkelt gang. Han kyssede ham så ned mod skulderen og rykkede sig lidt længere ned af Andy. Han flyttede sine hænder til knapperne på Hans skjorte og åbnede de øverste knapper. Han hev lidt ned i skjorten så Andys skulder og brystkasse blottedes. Han kyssede så Andy med små kys ned på skulderen og så ned på brystkassen. Han lagde så forsigtigt sine hænder på Andys hofter under skjortens stof, og stoppede med de små kys. Han åbnede sine øjne og så op mod Andys ansigt og smilede roligt over det. Han bevægede sin tommelfinger på Andys venstre hofte en smule og nussede ham helt forsigtigt, imens han trykkede sin mund og næse mod Andys brystkasse og lukkede sine øjne roligt i igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 00:57

//nedern min hacker og nettet går hele tiden o.O//

Andy nød alle hans kys og gav lyde af nydelse når han pustede alt luft ud af sin krop, han smilte lidt når han mærkede sin skjorte blive åbnet lidt. og havde det som om at Adam's læber havde været over hele hans krop, og det var en dejlig fornemmelse som fik ham til at smile lidt. han åbnede langsomt sine øjne da han ikke mærkede flere kys og så ned på ham "du er så smuk" hviskede han og fjernede sin hånd fra hans røv og lag den i hans hår og nussede ham blidt i håret, inden han lag den ned på hans røv igen. hans anden hånd bevægede sig bare så højt op på hans ryg han kunne nå, og lavede små cirkler ned af hans ryg "hvordan kan det være at vi aldrig får set filmen?" spurgte han lidt drillende om, selv om han bedre kunne lide det de lavede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 01:33

//det går sgu nok også.. Fuck den gjorde det igen -.-//

Adam smilede bare bredere over den lille lyd der kom fra Andy, da det jo bare sagde til ham at Andy nød det. Han så op mod Andy og smilede roligt. "tak, skat" mumlede han mod hans brystkasse og var bare så utrolig glad igen. Han mærkede Andys hår på sin røv igen, og smilede roligt. Han åbnede øjnene igen da han hørte Andys stemme og så op på hham. Han rykkede sig op af han igen til deres ansigter var overfor hinanden og han lod sine hænder glide længere op at siderne på ham. "Mmh, det ved jeg ikke.. Måske fordi du virkelig bare er mere interessant end filmen, og det ville ikke undre mig... Der er ikke meget der er mere interessant end dig, skat"Sagde han så og mente det jo. Han elskede jo at ligge og nusse med Andy og bare i det hele taget være sammen med ham, uanset på hvilken måde. Han så lidt ned af Andy og så tilbage på hans ansigt. "Det var altså ærgeligt at du tog den skjorte på.." Sagde han ganske stille og trak sine hænder til sig. han lagde den forsigtigt hvor den knap der øverst var knappet og begyndte bare at åbne de sidste knapper indtil skjorten var åben. Han trykkede blidt sine læber mod Andys i et kort kys og vendte så igen blikket ned af dem. "Du er virkelig smuk" hviskede han stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 01:44

Andy fulgte ham bare med sit blik og smilte imens, han havde aldrig set en så smuk person som Adam. dog havde han altid synes at Adam var smuk, ligemeget om han var en vampyr eller ikke. i hans hoved var der ikke nået der var forandret, udover at han ikke længere behøvede spise menneske mad og at han var kold. han havde heller ikke lyst til nået skulle forandre sig ved ham, ikke en eneste lille ting ville han havde skulle lave om på ham. han smilte lidt af det han sagde og gav et lille grin fra sig "ja ellers er det dig som er mere spændende end en film også er det min skyld at du ikke får set nogen af dem" sagde han lidt drillende, selv om han jo godt kunne lide at hygge sig med ham mens der var nået i baggrunden. han så kort ned på sin skjorte og grinte lidt af det han sagde "jeg kunne jo også fri til mig mens jeg var nøgen?" sagde han lidt drillende og kyssede ham tilbage når han mærkede hans læber, og smilte lidt imens "du kunne jo også bare gøre det der" sagde han stille når han åbnede hans skjorte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 01:57

Adam smilede glad og så ned på Andy. "Mmh, det kunne også være en mulighed, men det er nu meget rart at her ikke er helt stille" Sagde han så og smilede bredt. Han så ned på Andy og kunne ikke lade være med at grine over det han sagde. "Ja, det ville have været en oplevelse for livet.. Selvom at bare det at du har friet til mig er en oplevelse for livet... Jeg havde virkelig ikke forventet at du havde gjort det idag, skat, men... Jeg er glad for at du gjorde" Sagde han så og lod sin tunge fugte sine læber kort. Han så skiftevis ned af dem og op på Andys Ansigt. "mmh, det er jo det jeg gør.." sagde han så med et skævt smil om sine læber. Han trak skjorten langsomt væk fra Andys skuldre og mave og smilede roligt. Han havde jo aldrig set noget smukkere end den krop foran sig. Det føltes lidt som en drøm, selvom Adam vidste at det var virkeligt.. Det var han i hvert fald ret sikker på. Han så igen op på Andys ansigt og smilede det søde skæve smil. "du er helt fantastisk smuk, skat" sagde han så og kyssede kort hans læber igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 07:20

Adam så op på ham og smilte stort over det han sagde "okay jeg kan godt være nøgen når vi skal giftes" sagde han lidt drillende selv om han var sikker på at Adam ikke ville havde at andre så hans fyr's krop, han så kort ned på sin overkrop og løftede sig selv lidt op og kyssede ham på læberne "er den i vejen? jeg kan godt tage den af" sagde han og hentydet til skjorten, og var jo ligeglad med om han havde den på eller ikke. han lukkede sine øjne kort i og kyssede ham tilbage, inden han åbnede sine øjne igen og smilte op til ham "ikke så smuk som dig.. jeg er den heldigste fyr i hele verden" hviskede han og kørte nogle fingere igennem hans hår, og lod sine fingerespidse glide ned af hans hals og ned af siden af ham "det er dejligt at få det jeg aldrig har haft.. en familie" sagde han da han jo ikke kunne huske sin familie, og derfor følte at han aldrig havde haft en familie
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 10:47

Adam grinede lidt over det Andy sagde og prøvede lidt at forestille sig reaktionen fra alle andre og rystede kort på hovedet. "Et eller andet siger mig at du burde have tøj på.. Og så er det vel ikke bare alle der får lov til at se dig nøgen, eller hvad?" sagde han så lidt spørgende og smilede ned til ham. Han ville bestemt ikke have at alle bare skulle have lov til at se sin elskede nøgen.. Helst ingen faktisk, men han kunne vel ikke forhindre det helt. Han så ned på Andy med et roligt blik og så så mod skjorten. "Nah, det er ikke så forfærdeligt slemt.. Lidt irriterende måske, men ikke slemt" Sagde han så og smilede. Han havde jo fået fjernet stoffet fra der man nu kunne se ham lige udover armene, så det var jo ikke alt for slemt. Han så på Andy og sukkede kort over hvad han sagde. "Altså... det er vi jo to om af bestemme, og jeg er ikke enig, men.. Lad det ligge, det er ikke det værd at diskutere" Sagde han så ærligt og gad virkelig ikke diskutere det mere denne nat. Han så lidt efter Andys fingre da de nåede halsen og han smilede bare roligt. Han så igen op på Andys ansigt og lagde sin hånd på hans kind. "Jeg vil gøre mit bedste for at du kan få den perfekte familie" Sagde han så roligt og mente det. Han var jo klar på at Andy altid skulle have lov til at få en god familie. Højest sandsynligt kun med mand og tre dyr, når de fik hentet Elliot.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 11:00

Andy så op på ham og løftede sig lidt og kyssede hans læber "den krop er kun for dig.. inden anden ser den igen" sagde han og lod sine tungespids glide hen over sine læber, han så kort ned af sin overkrop og viste ikke helt om han skulle tage den af eller ikke. han satte sig dog op og og tog derfor Adam med sig op, han tog den langsomt af og lag den bare ned på gulvet inden han tog fat i hans tanktop og træk den af "hvis du skal se min overkrop vil jeg også se den" sagde han og lod den ryge ned på gulvet overpå sin skjorte, han lag sine arme om ham og kyssede ham på læberne inden han lag sig ned igen og træk ham bare med sig. han nussede ham let op og ned af ryggen "så længe du er en del af den så er den perfekt" sagde han og slikkede ham let over læberne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 11:20

Adam smilede et lidt tilfreds smil over det Andy sagde og nikkede roligt til det. "Jamen.. Det er jeg så glad for.. Jeg har heller ikke lyst til at dele den smukkeste og mest fantastiske krop med andre.." sagde han så og var næsten sikkert på at Andy sagde ham imod, medmindre han var træk af at modsige ham. Han mærkede da Andy satte sig op for at tage sin skjorte af og blev en smule overrasket da han så hev Adams top af også, men løftede armene så Andy kunne få den af ham og smilede bare. Nu var han i hvert fald den med mindst tøj på med sine korte shorts, men havde hller ikke noget imod det. Han havde jo aldrig haft noget imod at vise sin krop for Andy, så det var jo intet problem for ham. Han lukkede kort øjnene da han mærkede Andys læber mod sine egne og gengældte kysset, og mærkede at Andy igen lagde sig ned. Han åbnede igen øjnene og så lidt ned af dem. Han var næsten sikker på at Andy ville begynde at fryse, og ville jo helst ikke have at nogen frøs på grund af ham. Han så tilbage op på Andys ansigt og smilede roligt. "Mmh, jeg vil altid være en del af den, min skat" sagde han så roligt og smilede ned til ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 2 Icon_minitime

undskyld - Adam
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Are you like me?- Sordrick
» Are you gonna hurt me? -Grigori.