Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

undskyld - Adam

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

undskyld - Adam - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 6 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 10:50

Adam lå så stille han kunne lige indtil Andy vågnede. Han havde ligget og bare slappet helt af og lyttet til Andys små kliklyde, og de ting han havde sagt. Det havde været underholdende, da han virkelig syntes det var morsomt og sødt. Det var nok det bedste ved at han ikke skulle sove, det var at han fik lov at at høre på sin elskede og hans mumlen fra sine drømme og små kliklyde. Han lå med hovedet tilbage i sofaen og med lukkede øjne da han næsmest med det samme lagde mærke til at Andys små kliklyde var stoppet. Han løftede hovedet og så ned på ham, men opdagede så også at han ikke var helt vågen endnu, og derfor lagde han hovedet tilbage indtil han hørte Andy mumlede hans navn og bevægede sig lidt, hvor han så løftede hovedet og så ned på ham igen. "mmh? ja?" hviskede han stille og lagde sin hånd blidt i hans hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 6 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 10:57

Andy smilte og vende sig langsomt om og lag sin arm om arm, han så stille på ham og smilte lykkeligt. mens han kæmpede lidt med at holde sine øjne åbne "du blev" hviskede han selv om han jo godt viste at Adam holde hvad han lovede, han trykkede sine læber mod hans hals og havde savnet ham bare at sove fik ham til at savne ham vildt meget. han begynde at nusse hans mave med sine fingerespidse og så op på hans ansigt "elsker dig" hviskede han og trykkede sit ansigt mod hans skulder og gabte en enkel gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 6 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 11:14

Adam mærkede da Andy vendte sig og lagde armen om ham. Han smilede bare roligt over at han var vågnet selvom han kunne se at Andy stadig var lidt træt, eller i hvert fald havde problemer med at holde sine øjne åbne.. "selvfølgelig blev jeg.. Det lovede jeg dig jo, skat" Sagde han roligt og smilede roligt. Han lukkede kort øjnene da han mærkede Andys læber mod sin hals og nød det jo. SElvom Andy havde været der i de otte-ni timer han havde sovet, så var det jo ikke den samme nærhed som når han var vågen, og mærkede så hans nussen på sin mave. Han slappede helt af og så ned på Andy og smilede roligt. "Det tror jeg at jeg fandt ud af igen da du sov.." sagde han og smilede glad og lagde sin ene hånd på hans kind. "Jeg elsker også dig, og du er utrolig sød når du sover" sagde han så og lagde hovedet tilbage igen da han ikke helt orkede at holde det oppe.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 6 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 11:22

Andy så op på ham og smilte selv om han ikke kunne holde sine øjne åbne hele tiden "det er jeg glad for at du gjorde" hviskede han og var virkelig glad for at Adam havde holdt hvad han lovede, han nussede ham bare videre på maven og sukkede lidt istedet for at gabe. han's øjne blev hurtigt åbne da han hørte hvad han sagde, han rykkede sig bedre op ved hans ansigt og kyssede hans kind en enkel gang "hvad har du hørt" spurgte han om og så mistænksom på ham, han smilte lidt af det han sagde inden han begynde at rødme "nej jeg er altså ikke" mumlede han og hadet når Adam sagde det, da det altid fik ham til at rødme som en sindesyg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 6 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 11:38

Adam Så ned på han og smilede roligt til ham. "Jeg kunne ikke finde på at sige noget til dig som ikke passede, skat." sagde han så selvom han ikke ville kunne love det hvis han en dag skulle lave en overraskelse for Andy eller noget. Han løftede igen hovedet da Andy spurgte hvad han havde hørt og det fik ham til at grine lidt over det og tænkte det kort igennem. "Du mumlede mit navn.. Flere gange, sammen med dine små kliklyde og et par gange nævnte du også 'ja jeg tager dig'.." sagde han så og smilede roligt over det. "Meget underholdende, meget dramatisk..." sagde han så en smule drillende og grinede lidt af det. Han lagde sin hånd på hans kind og smilede til ham. "Jo du er, skat, og det kommer du ikke udenom.. Du har ikke set når du selv sover, men det har jeg, jeg jeg synes du er sød når du sover" sagde han så og kyssede kort hans læber. "Dog mere fantastisk så du er vågen" tilføjede han så og smilede roligt. Han så Andy i øjnene og kyssede så hans næse kort. "Hvad drømte du helt præcist?" spurgte han så om, da det jo kunne være meget han havde drømt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 6 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 11:47

Andy stille på ham og rødmede videre, han kyssede ham tilbage i kysset og synes bare det blev mere og mere pinligt i at være vågen "nej jeg er ikke" hviskede han og havde ikke lyst til at være sød, og han viste jo godt at han var sød når Adam sagde han det. han lag sin hånd på hans mave igen og nussede hans hånd "jeg drømte om den dag vi skulle giftes" hviskede han og vende sig hurtigt om og lag sine hænder foran sit ansigt, da han synes at det var ret så pinligt. hans kinder var helt røde i det og det fik ham til at se mere røde i det da hans hud jo var gråtonet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 6 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 11:58

Adam blev ved med at holde på sin mening om hvordan han så Andy. Når han sov var han noget at det sødeste mest specielle han nogensinde havde set, og når han var vågen var han så utrolig fantaskisk, og dejlig som ingen anden. Han nød stadig Andys nussen og smilede roligt. Hans smil blev dog bredere da hans 'mistanke' om hvad det havde været, var rigtig, og det var jo rart at vide at han ville have ham i sine drømme, og han skulle i hvert fald have lov til også at få ham i det virkelige liv. Adam smilede lidt over Andy og grinede så lidt af ham. Han fjernede så Andys hænder fra hans Ansigt og kyssede blidt hans læber. Han lukkede sine øjne i, både af vane og af at Andy jo ikke ville have at han skulle se på ham når han rødmede.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 6 Icon_minitime

undskyld - Adam
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» Are you like me?- Sordrick
» Are you gonna hurt me? -Grigori.