Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

undskyld - Adam

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

undskyld - Adam - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 11:36

Andy var ligeglad med om han frøs eller ikke og ville jo bare være tæt på ham, han ville ikke havde nået forandrede sig og slet ikke at han ikke kunne være tæt på ham. det var nået af det som han ikke ville havde skulle forandre sig, han lod sine fingere nusse ham op og ned af ryggen "det lover jeg at ikke sker igen så længe du er min.. eller min overkrop kan jeg ikke lov" sagde han og viste at det ville være umuligt for ham at ikke lade andre se den, da det ville jo være umuligt hvis han skulle bade eller nået. selv om han aldrig badet mens alle mulige kunne se det, da han jo ikke var glade for sine ben og ikke ville havde andre så dem. han lod sin ene hånd glide op på hans kind og begynde at kysse den "det håber jeg også" hviskede han stille inden han lod sine læber finde frem til hans, han begynde kærligt og ømt at kysse dem. og lukkede sine øjne langsomt i imens, og lod sin anden hånd lege lidt med kanten på hans shorts omme på ryggen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 12:20

Adam smilede lidt over det Andy sagde og nikkede forstående. "Det går nok også hvis det er.. Det vil ikke være verdens undergang." Sagde han så og lod sin hånd glide igennem hans hår en enkelt gang. "Bare du ikke lader andre få den, så er jeg glad nok." Tilfølede han så lidt alvorligt i en ærlig tone. Han ville jo virkelig ikke igennem deres skænderi endnu engang og slet ikke nu efter Andy havde friet. Før var det lige til at springe fra, nu ville det være lidt sværere for ham. Selvom han var dybt alvorlig, så smilede han stadig og så på Andy med det som sædvanlige kærlige og forelskede blik. Han kunne jo ikke lade være med at elske ham på en aften, og ville heller ikke lade være. Han smilede roligt over det han sagde og mumlede kort "Mmh" Inden han mærkede Andys læber og gengældte kysset lige så kærligt og ømt, som Andy. Han lagde sin ene hånd om Andys nakke og den anden placerede han på Andys hofte og nød som sædvanlig at være tæt på sin elskede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 12:39

Andy havde bestemt ikke tænkt sig at dumme sig sådan igen, da han havde lært at det var dumt at gøre og mest når han elskede Adam. han blev bare ved med at kysse ham og lod to fingere snige sig inderunder hans shorts, selv om han havde besluttet sig for at ikke havde sex med ham denne dag og ville vente et stykke tid. så var det virkelig svært for ham at holde sig tilbage, og var ikke sikker på om han kunne holde det han havde lovet sig selv. og mest når han var så seksuel tiltrukket af ham som han var, og han var også sikker på at han kunne finde på at gøre det med ham over alt. ligemeget om folk så på eller ikke, han lod sin hånd som lå på hans kind glide op i hans hår og begynde at nusse det med sine fingerespidse. mens han kunne høre at filmen havde nået slutningen, dog var det ikke det første han lag mærke til
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 12:57

Adam var bare glad for at Andy lovede at der ikke ville ske noget igen, selvom han et eller andet sted stadig var i tvivl på og det virkelig kunne holdes. Han valgte dog at prøve og stole på Andy så godt og inderligt han kunne og lod stadig kysset fortsætte. En meget lav lyd af nydelse nåede Adam ikke at holde ind og undslap ham derfor. Hvis Andy gjorde de rigtige ting, så kune han jo få ham tændt overalt, lige når han ville, og det synes Adam et eller andet sted var utroligt da han aldrig havde haft det sådan med nogen før. Adam trak vejret selvom han stadig ikke havde nøde at gøre det, men gjorde det alligevel. Han trak vejret lidt tungt og nød virkelig Andy så utrolig meget. Han mærkede Andys hånd flytte sig fra kinden og op i håret og smilede lidt i kysset. Han lod sin hånd, der lå på Andys hofte, nusse han forsigtigt og hånden om hans nakke lod han glide ned på hans brystkasse og han nød bare utrolig meget at mærke Andys varme hud mod sin egen kolde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 13:08

Andy blev ved med at kysse ham lidt og stoppede hurtigt op, da han hørte hans lyd og smilte lidt af det. han lod sine læber forlade hans og kyssede ham ned af kinden og videre ned mod hans hals, han stoppede hurtigt op og lag sit hoved tilbage og gav et suk fra sig. selv om hans fingere ikke ville stoppe og prøvede at komme længere ned i hans shorts "je.. jeg kan ikke.. jeg mener jeg havde lovet mig selv at vente lidt, bare et par dage med at havde sex med dig. indtil at jeg følte mig ren igen" sagde han stille selv om han kunne mærke hvor meget hans krop havde lyst til ham, og hvor meget den virkelig savnede ham. og derfor havde han også svært med at stoppe sig selv, og så derfor bare op på ham og løftede sit hoved op og kyssede kort hans læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 13:32

Adam nød virkelig Andy fuldt ud, men da han stoppede de små kyst og hørte sukket gjorde det han en smule nervøs, og han håbnede sine øjne og så op på Andy. De første ord han hørte med at han ikke kunne stak i maven på ham, men forklaringen lettede lidt på det alligevel. Alligevel forvirrede det ham lidt da Han også mærkede Andys fingre længere inde under hans shorts, som om at de virkelig bare ville have Adams krop med det samme. "Men... Skat, ingen har sagt at vi skulle have sex i aften.. Det er dine fingre der er begravet dybt inde under mine shorts, skat" sagde han så roligt og så på hans ansigt. Han havde jo ret i at ingen havde sagt at du skulle have sex allerede den aften, og et eller andet sted kunne han også forstå Andy.. Alligvel savnede hans krop også Andys efter at have ventet så længe. Han havde jo selv ikke haft sex siden sidst med Andy, og det var jo alligevel ved at være noget tid siden. Han ville også sagtens kunne vente, det ville ikke være et problem. Han gengældte det korte kys og smilede lidt ned til Andy med et kærligt blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 13:46

Andy så bare på ham og på ham og lod sin hånd forlade hans hår og ned på hans kind, han så bare på hans smukke ansigt og vende kort sit blik ned mod sine fingere som var nede i hans shorts og nikkede "jeg savner din krop, og det samme gør min krop.. og den vil gerne og det er den som siger vi skal, den vil mærke din nøgne kolde krop mod den. og jeg har aldrig prøvet før at jeg ikke kan styre den" sagde han og kunne mærke hvordan hans fingere kæmpede for at komme længere ned i Adam's shorts, han så op på ham imens "jeg er bange for at du vil føle sig beskidt af at være i seng med mig, når jeg selv føler mig beskidt" sagde han stille og havde virkelig lyst til at se hans krop og mærke den mod sig, han savnede den virkelig meget og kunne ikke forstå hvordan han kan overleve en dag uden at se på den "du er så smuk, og det samme er din krop.. og er virkelig tiltrukket af dig" sagde han og nussede blidt hans kind med sin tommelfinger
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 14:04

Adam så på hans øjne og lyttede efter hvad han sagde. Han kunne ikka lade være med at smile lidt over det, og alligevel gjorde det også at han fik en lidt rød farve i kinderne, og han trykkede kort sine læber mod hans. "Skat dog.. Jeg troede ikke det ville kunne være så svært for dig at holde dig tilbage" sagde han roligt og lyttede videre til hvad han sagde. Han måtte tænke lidt over det inden hav svarede. Han havde jo ikke tænkt det på den måde og måtte finde et ordenligt svar. "Andy.. Du fortæller hvor meget du fortryder det og hvor ked af det du er, og selvom vores skænderi var ved at få det hele til at gå galt, så fik du alligevel også taget dig sammen til faktisk at fri til mig, på en af de mest usikre dage du kunne vælge... Selvom det lyder underligt og ikke som særlg længe, så.. Det var jo ikke igår, det var for nogle uger siden og.. Ja... Jeg føler mig ikke dårligere tilpads ved at kysse dig, eller ved at du rør mig" sagde han så og var ikke helt sikker på om dat hang sammen for Andy, men håbede. Han så mod Andys øjne og smilede roligt. Han kunne jo også selv mærke hvor meget han savnede Andys krop, og rystede let på hovedet. "Skat, jeg elsker dig virkelig højt, alt er hundrede procent gengældt, af din kærlighed og sine lyster" sagde han stille og så kort mod hans hånd

//Smutter i seng nu.. Bye putte <33//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 14:12

Andy så stille op på ham og lyttede på hvad han sagde, og kunne jo virkelig godt forstå hvad han sagde. selv om Andy havde det som om at han var beskidt og ikke blev ren af at vaske sig, han havde det som om at han var blevet voldtaget og det var han vel også på en måde. da han jo ikke havde ønsket at havde sex med ham inders inde, dog havde han svaghed for Eolith fået ham til ikke at gøre modsandt "det ændre stadig ikke hvordan jeg føler mig selv.." sagde han og så jo at han rørte ved ham, og tænkte lidt over det og bøjede sig op og kyssede hans læber igen "vi kan prøve og se hvordan jeg har det.. men stop os hvis jeg siger det" sagde han og viste og kunne mærke at han aldrig ville kunne klare at stoppe sig selv, han havde det svært nok til at stoppe sig selv allerede "jeg elsker også dig" hviskede han stille og kyssede hurtigt hans læber

//okay natti nat Grisling <3//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 22:22

Adam så ned på Andy og lyttede til hvad han sagde. Han kunne jo godt forstå hvad Andy sagde, og ville jo ikke have at han havde det dårligt over det, eller noget andet. Han ville jo have at Andy skulle have det godt med ham, uanset på hvilken måde de var sammen "Det er også fint nok.. Du er jo ikke tvunget til noget, her hod mig. Det kunne jeg ikke finde på" Sagde han og smilede kærligt til ham. Han lod to fingre strejfe hans kind og gengældte kysset. Han nikkede stille til det Andy sagde og tænkte lidt over det. "Du behøver ikke prøve hvis du ikke er sikker, men... Dit valg, jev vil hverken modsige sig eller holde med dig, men jeg tøver ikke ved noget af det" Sagde han stille, og ville hverken tøve hvis Andy faktisk kunne, men heller ikke hvis han ikke kunne. Han var et eller andet sted sikker på at han ville have svært ved at skubbe Andy væk hvis det var det der skulle til, så han ville faktisk helst have at Andy havde været sikker, men det var jo fint nok. Han smilede stille over hvad han sagde og gengælde det hurtige kys, hvor han nærmest lukkede sine øjne i et halvt sekund inden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 22:57

Andy slap langsomt kysset modvilligt og så tænkende op på ham mens han tænke over det han sagde, han så kort væk fra ham inden han så hen på ham igen "men min krop vil og jeg vil jo også" sagde han og kunne ikke beskrive hvor meget han havde savnet Adam's krop, og være gang han så den så ville han bare havde mere af den. den var helt fantastisk i hans øjne, og han elskede den jo også virkelig meget. selv om han elskede mere den person som den tilhørte "jeg elsker dig" hviskede han og lod sin hånd forlade hans kind og med lidt besvær fandt den frem til hans bukseåbning, han lod hans hånd åbne hans shorts. og hans hånd som havde haft besvær med at komme ned i hans shorts, røg hurtigt hen på hans røv og nussede den blidt eller mere æltede den. hans anden hånd gled op af hans krop og op til hans kind som han begynde at nusse med sin tommelfinger igen, mens hans læber fandt frem til hans og begynde at kysse dem ømt og lidenskabeligt som om det kunne være sidste gang han kyssede ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 23:31

Adam så på ham og ventede tålmodigt på hans svart. Han smilede en smule over det Andy sagde, og mærkede hvor meget han havde savnet Andys kærlighed endnu mere. "Du er ikke den eneste der gerne vil" Sagde han lige så stille og trykkede sine læber mod Andys i et blidt og forsigtigt kys. Han lod sine hænder placere sig på Andys brystkasse, og lod dem glide ned af hans overkrop og ned ved kanten af hans bukser hvor han let nussede han over buksekanten. "Jeg elsker også dig, skat" Mumlede han stille og smilede. Han mærkede da Andys hånd fjernede sig fra hans kind og da han åbnede hans short, og det var egentlig lettende da de var så stramme som de var. Han rykkede ganske lidt på sig da han mærkede Andys hånd på sin røv og smilede så bare. Han så lidt efter hans på sin kind og fand hans øjne igen, men fik dem hurtigt lukket da han mærkede Andys læber mod sine egne, gengældte det, på samme ømme og lidenskabelige måde og nød det virkelig. Han elskede jo Andy uanset hvordan de var sammen, og nød hans selskab så utroligt. Han lod to af sine fingre køre hen af kanten på Andys bukser hen mod åbningen og fik dem åbnet forholdsvis hurtigt. Hans anden hår forblev samme sted og blev ved med at nusse ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 23:48

Andy blev bare ved med at kysse ham, og kunne godt lide kysset utroligt meget og mest når det var Adam han kyssede. efter lidt tid tog han fat i hans shorts og træk dem langsomt ned, og lod sine hænder kærtegnede hans lår imens. han træk dem så langt ned som han kunne nå, inden han lod sine hænder glide op af hans krop igen og hele vejen op til hans hår. han slap langsomt kysset og kyssede ham ned på kinden og kæben, og videre ned på halsen som han begynde at kysse med små våde kys "du er så dejlig" hviskede han ind imellem kyssene og kunne ikke forstå at han kunne være så heldig at Adam var hans, det var virkelig som en drøm og en af dem som gik i opfyldelse. han lod sin ene hånd følge hans arm ud til hans hånd som nussede ham og begynde at nusse den med sine fingerespidse, hans tunge begynde at lege med i de små kys på hans hals. og hans hånd som lå i hans hår begynde at glide op og ned af hans ryg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 01:48

Adam stoppede ikke kysset endnu, og havde heller ikke lyst til at stoppe det nu. Han mærkede da Andy hev hans shorts ned og trak bare vejret dybt og tungt ind. Han fik den selv af resten af vejen, og lod sin hånd der havde åbnet Andys bukser træk dem en smule ned. Han lod Andy slippe kysset og trak vejret lidt tungt selvom han ikke havde nøde at gøre det. Det var stadig bare noget han gjorde af vane når han enten var tændt eller var ved at være det. Han åbnede kort sine øjne og så ned mod Andy, med et smil om sine læber. Han trykkede sin overkrop mod Andys og træk endnu længere ned i hans bukser med sin ene hånd, mens hans anden stadig nussede ham ved hoften. Han løftede hovedet lidt op, så hans hals blottede sig en smule mere. "Du er dejligst, skat" mumlede han uden rigtig at tænke over det. Det var jo hans sandhed, selvom Andy ikke var enig i det. Han mærkede Andys hånd ned af sin arm og så hans nussen på hånden. Han fik endelig hans bukser bare trukket så langt ned han kunne nå. Han lod tre af sine fingerspidse glide op af Andys inderlår, helt let og forsigtigt og lagde så sine hånd på hans mave, og nød de små kys på sin hals.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 02:02

Andy kunne mærke at sine bukser begynde at forsvinde fra hans krop, han løftede bare lidt op i røven og træk Adam med op i luften så han bedre kunne få bukserne af ham. han kyssede ham videre på den kolde hals og slikkede op af den, inden han kyssede ham på halsen igen. han nussede blidt videre på hans hånd med sine fingerespidse, og lod så sin anden hånd finde frem til hans underbukser og smilte stort af det "ikke så dejlig som dig" hviskede han og sparkede let med sine fødder for at få sine bukser af, han spænde i kroppen når han mærkede hans fingere på sit inderlår. det var ret så koldt dog var det stadig en dejlig fornemmelse, og det tænde ham også ret så meget og han var begynde at blive tændt. og det kunne også ses i hans underbukser, han tog blidt fat i ham og vende sig hurtigt om så Adam kom til at ligge under Andy. han så ned på ham og kyssede kort hans læber "jeg elsker dig" hviskede han og kyssede ham ned af halsen og videre ned af overkroppen, til han nået til hans underbukser og slikkede ham op til navlen igen. han så op på ham igen og smilte imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 02:40

Adams vejrtrækning blev bare tungere og tungere nærmest for hvert sekund der gik. Han var et eller andet sted glad for at Andy gad prøve, og nød ham jo så utrolig meget. Han smilede forsigtigt over det og nussede ham videre på hoften imens hans anden hånd begyndte at søge efter kanten af hans underbukser. Han smilede lidt af det Andy sagde og holdte sine øjne lukkede. Han mærkede godt at Andy spændte i kroppen, med tog sig ikke af det ved at stoppe. Han mærkede jo også hvordan Andy ellers reagerede på det, og det hjalp jo også kun til at Adam selv blev mere tændt. Han mærkede da Andy vedte sig så han lå øverst og mærkede det bløde underlag under sig. Han gjorde ingen modstand til det, da han jo intet havde imod det. Han gengældte det korte kys og åbnede roligt sine øjne og så op på Andy. "Jeg elsker også dig, skat" Mumlede han stille og lukkede sine øjne da han mærkede Andys læber mod sin hals og da han mærkede hans kys længere nede af sin krop. Hans unødvændige vejrtrækning blev utrolig tung og han svejede lidt i ryggen så hans mave løftede sig en smule, af ren nydelse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 02:50

Andy kunne virkelig godt lide i at se at Adam kunne lide hvad han gjorde, han tog let fat i hans underbukser med begge sine hænder og begynde at trække dem ned. mens han igen kyssede fra hans navle og ned mens han bevægede sig for at få dem helt af, han kyssede ham et par gange på hans lem inden han slikkede op af den. han fik lidt efter hans underbukser af og lod dem falde ned på gulvet, inden han med den ene hånd lag på hans inderlår og begynde at nusse det. og med den anden hånd tog han blidt fat i hans lem, han så stille over på ham og smilte imens "det ved jeg at du gør.. min" sagde han stille og tog langsomt spidsen af hans lem ind i sin mund, og lod sin tungespids lege lidt med den. inden han langsomt lod sine øjne lukke i, og træk vejret tungt igennem sin næse og hans overkrop bevægede sig voldsomt for at huske at trække vejret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 03:22

Adam nød altid Andy virkelig meget, og det var jo næsten uanset hvad han gjorde. Han mærkedeatdet sidste stykke stof om sin krop forsvandt, da Andy hev underbukserne af, og havde løftet sig lidt for at Andy kunne få dem ned. Hvis hans vejrtrækning kunne blive meget tungere var den blevet det, for på få sekunder var han fra at begynde at blive tændt til at være virkelig utrolig tændt. Der var jo nogen gange så få ting der skulle til at han virkelig bare var tændt, og det gik altid hurtigere når det var Andy som gjorde de ting. Han mærkede Andys læber og tunge mod sit lem, og kunne ikke andet end at nyde det utroligt meget. Han hørte faktisk svagt sine underbukser falde til gulvet, og trak vejret dybt og tungt ned i maven, da han mærkede Andys hånd omkring sit lem, og hans nussen på inderlåret. Han lod kort sit blik falde på Andy inden han lagde hovedet tilbage medet smil om sine læber over det han sagde. Han lukkede sine øjne i og lagde sine hænder mod sofaens stof. Han lod en en lille lyd af ren inderlig nydelse undslippe sine læber over de ting Andy gjorde, og nød det så utrolig og inderligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 03:36

Andy åbnede langsomt sine øjne og så op på ham, med et kærligt og forelsket blik i sine øjne. og tog den længere ind i sin mund og lukkede langsomt sine øjne i igen, og legede let med hans lem inde i sin mund. han kunne mærke at han havde lyst til at komme op i ham, dog var han alligevel bange for at gøre det da han var bange for at han ville gøre så Adam fik fornemmelsen af at han var beskidt. han havde alligevel ikke lyst til at stoppe og forsatte bare, han tog den ud så dybt ned i sin mund som den kunne komme og bevægede let sin hoved. mens hans tunge blev ved med at lege med den, han åbnede sine øjne igen og så op på ham igen og smilte svagt imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 03:53

Adam så ikke Andys blik, da han havde lagt hovedet tilbage, men han havde med sikkerhed smilet utrolig meget over det. Han smilede jo i forvejen og prøvede at Slappe lidt af, selvom det ikke gik så fantastisk da han var så utrolig tændt over det Andy gjorde. Et eller andet sted i Adam ville hanbarehurtigt igeng, og så alligevel var det nogetder gernebare ville tage det roligt, så der ikke villeske noget som nogen i sidste ende fortrød, selvom han ikke troede at nogen ville ende med at fortryde noget af dette. Et svagtlidt lyst støn undslap hans læber da han ikke kunne holde det inde, og nåede ikke engang at prøve at holde det tilbage. Han blevfaktisk bare mere og mere og mere tændt af det og mærkede nydelsen i hele kroppen. "Det er dejligt, skat" hviskede han lavt, og var ikke sikker på om Andy hørte det, men det kunne han ikke koncentrere sig om ligenu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 05:58

Andy hørte hans støn og åbnede sine øjne og så hurtigt op på ham, og nød meget at høre dem utroligt meget. han hørte hans ord og de blev ved med at sige i hans hoved, han træk den langsomt ud af sin mund og kyssede den langsomt i et ømt kys "ikke så dejlig som du" hviskede han og begynde at kysse ham op af kroppen, startede ved hans lem og hele vejen op til hans læber. han træk sit hoved lidt væk fra ham og slikkede sig selv over læberne "har du fået nok?" spurgte han lidt halv drillende om og nappede ham blidt i læben, og havde helt glemt alt om det med Eolith og deres skænderi. han tænkte kun på lykke og hvor meget han virkelig elskede Adam
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 06:30

Adam holdte sig så roligt han kunne og nød virkelig Andy. Han mærkede da Andy trak hovedet tilbage og åbnede sine øjne en smule så at se ned mod ham. Han smilede lidt over det Andy sagde og sendte ham et kærligt blik. Han Lagde kort hovedet tilbage da han mærkede de små kys op af sin krop. Han rettede dog hovedet op kort inden Andys kys nåede hans læber, og han gengældte kysset da han mærkede Andys læber mod sine egne. Han smilede lidt over det Andy sagde og hørte godt den drillende tone. "Mmh, det ved man aldrig.. Du må prøve dig frem, Skat" sagde han så selv med en smule drillende undertone og lod Andy nappe i hans læbe. Selv kyssede han bare Andys læber efter og fandt hurtigt kanten af hans underbukser. Han hen lidt ned i dem og så op imod ham, som for at se om Andy stadig var okay med det, og ikke havde ombestemt sig igen. Han hev så underbukserne helt ned, eller så langt han nu kunne få dem ned, og lagde både sine ben og arme omkring ham, og smilede kærligt op til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 09:22

Andy så ned på sin elskede og grinte lidt af det han sagde "jamen det er jeg sikker på at du vil.. havde meget mere" sagde han og havde sig svært med at holde sig tilbage, og ville virkelig gerne bare op i ham. han mærkede sine underbukser forsvandt fra deres plads, og hans lem kom til syne. han så ned på det og rødmede over at han var så tæt som han var, han havde jo også savnet Adam meget i det stykke tid hvor de ikke havde haft sex som ikke var til at holde ud. han plejede jo selv at skulle bruge mere end det, dog ville han jo altid gøre alt for at holde sine bukser på. det var jo også en dejlig fornemmelse da det bare fik ham til at savne ham mere, han sparkede sine underbukser af og mærkede Adam's krop mod sin. han mærkede kulden fuldt ud og kunne også mærke hvordan den overtog hans krop, og han rystede svagt i kroppen dog prøvede han at få det til at ligne at det var fordi han savnede ham så meget. han begynde at kysse hans hals og træk ham langsomt op i ham, han gav et lille støn fra sig og slikkede ham hen over halsen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 09:57

Adam udstødte et lille grin over det Andy sagde og lod sin tunge fugte sin underlæbe. "Mmh, du er god til at gætte" sagde han så lidt drillende og trykkede kort sine læber mod hans. Han så op mod Andu og smilede lidt over hans røde farve i kinderne. Han havde altid syntes det var utrolig sødt. Adam var allerede rolig ved at vise sin krop for Andy, og det var jo også en af de eneste han ville sin krop for, og derfor rødmede han ikke rigtig mere over når de fik tøjet af hinanden. Han mærkede bare Andys krop mod sine egen og hvor kort tid der gik før han rystede og selvom han prøvede at skjule det, så regnede Adam jo også hurtigt ud af at han jo nok frøs en smule, men han lod sig ikke præge meget af det, da Andy sikkert ville trække sig væk hvis kulden blev for meget. Adam lod sine hænder glide om på Andys ryg og det kom til at undre ham en smule at hans vinger ikke var sluppet fri, men smilede lidt af det. Det ville jo være første gang de havde sex uden vingerne var fremme på Andy, men han var jo heller ikke menneske længere, og det kunne jo også gøre forskellen. Uanset hvad så nød han det, og et lidt højt støn undslap ham da Andy trak sig op i ham, og det gav virkelig en vidunderlig og savnet følelse. Han lagde hovedet tilbage og lod Andy slikke ham hen over halsen og holdte fast omkring ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 23:59

Andy smilte da han hørte hans støn og træk sit hoved lidt væk fra hans hals, han så hen på hans ansigt og nappede ham en enkel gang i kæben "jamen så kan jeg godt forstå hvorfor jeg blev smidt ud af min lejlighed, hvis de var bange for at høre dig igen og dine høje støn" sagde han lidt drillende i det selv om han selv slet ikke havde nået imod det, og kunne jo virkelig godt lide at høre hans støn da det jo betød at han kunne lide det. han nappede ham i hagen og smilte imens, han elskede jo virkelig meget at se sin forlovede i nydelse "jeg er en vampyr" sagde han og blottede sine tænder som om at han skulle til at bide ham, han bed ham dog også blidt i halsen og lod som om at han sugede hans blod. selv om han bare lavede et sugmærke på hans hals, han stoppede lidt efter med det og begynde at bevæge sig i et roligt tempo. han havde virkelig savnet at være sammen med ham på alle måder, han havde ikke lavet så meget mens han havde været væk udover at havde savnet ham. og derfor var han glad for at han havde sin elskede hos sig igen, og var sikker på at han ikke havde tænkt sig at give slip på ham i et stykke tid
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam - Page 3 Icon_minitime

undskyld - Adam
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Are you like me?- Sordrick
» Are you gonna hurt me? -Grigori.