Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvorfor lige den her vej?! (morgan)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 08:05

Morgan begynde at blive irriteret på ham og havde sådan en stor lyst til bare at slå ham ihjel så let som muligt, selv om han jo ikke ville havde at nogen's blod gik til spilde og derfor slog han heller ikke bare nogen ihjel. Morgan kunne godt mærke at han prøvede at komme fri, han træk sine tænder ud af hans håndled og blodet løb bare ned af hagen på ham. han vende hurtigt sit blik mod ham og snerrede så meget at blodet i hans hals boblede "så klap dog i" sagde han og rykkede sig mere ned på hans lår, han tog sin arm rundt om nakken på ham og træk ham op og sidde. hans mund fandt frem til hans hals og uden at tænke over det bed han ham det samme sted som den første nat de mødte hinanden, han tog fat i hans jakke for at holde ham oppe og drak let videre af hans blod som om at Austin virkelig var nået mad et slags `tag selv bord´
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 08:33

Austin følte sig lidt som en dukke, fordi Morgan bare rettede på ham som han ville. Han bed tænderne hård sammen da han bed ham. Han løftede sin hånd op og så på blodet der gled ned ad hans arm. Han lukkede sine øjne og trak vejret usikkert, men tungt "Jeg hader dig" sagde han så, med lidt døsset stemme. Han tog fat i hans arme med hænderne, så han ikke dumpede ned i jorden når han en gang slap ham. Hvis det altså ikke var forsent til den tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 08:45

Morgan kunne se billeder fra de tider han havde haft sammen med Austin, da han kom igen til at huske folk når han drak deres blod dog kun hvis han havde smagt deres blod. han lod sine tænder forblive i halsen på ham mens han sagde "din kæreste reddet dig ikke, jeg holder altid hvad jeg siger" hviskede han mod hans hals uden at tænke over hvad han sagde, da han jo ikke mente at han havde mødt nogen af dem som siger de havde mødt ham. han træk bare hans overkrop mere mod sin, mens hans tænder bare gravede sig længere ned i halsen på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 08:59

Austin kneb øjnene i og satte hænderne mod hans bryst "St ..op" sagde han hjælpeløst og blev bange for at Morgan havde tænkt sig at dræbe ham. Han vred sig lidt i kroppen "Jeg .. vil ikke dø" sagde han så og prøvede at skubbe til ham, men hans krop adlød ikke, han havde ikke kræfter til at skubbe "Du .. må huske mig" hviskede han så. Han håbede inderligt at Morgan bare havde lidt hjerne og huskede ham, han håbede han ville lege med ham så han havde en chance for at flygte på en eller anden måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 09:08

Morgan træk bare sine tænder ud af ham og så underligt på hans ansigt, han slugte det blod han havde i munden selv om hans hage var helt blodigt "du hedder Austin, og jeg advarede dig om at hvis din kæreste.. hmm hvad er det nu han efter, nået med E.." sagde han og var endelig ligeglad med hvad han hed, han slog det derfor hurtigt ud af hovedet og så hurtigt hen på hans ansigt igen "hvis han ikke forvandlede dig om til en vampyr, så ville jeg enten dræbe dig eller gøre det selv" sagde han og trykkede sin tommelfinger mod det sår som han havde fået efter bidt i halsen, han ville se smerten i hans øjne og kunne ikke lade være med at smile imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 09:21

Austin lukkede kort øjnene da han fortalte ham det "Ja det er r .." mere nådede han ikke at sige før han pressede tommelfingern mod såret "Ah av" sagde han og vred sig svagt, selvom hans krop stadig var tung og ikke særligt energisk efter blodtabet. Han kneb øjnene i og hadet vampyrer, de var altid så syge i hovedet og elskede at se andres smerte. Ethan og Hayley var de eneste vampyrer han havde mødt, som rent faktisk havde respekt for ham, selvom han kun var et menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 09:29

Morgan så bare på ham og viste endelig godt at han ikke var en af de sødeste vampyrer, han havde heller ikke brug for det og hvad skulle det hjælpe at være sød overfor andre? at selv blive mad? og blive jagtet ned af sin klan, det ville han helst undgå og det ville jo også været dumt at ofre sin plads som leder i sin klan. han trykkede kort mod såret igen "skrig for mig skrig" sagde han og havde mest lyst til at bide ham igen, dog kunne han jo lige så godt hygge sig med ham så længe han kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 09:40

Austin rystede svagt på sit hoved med øjnene knebet sammen, han havde bestemt ikke tænkt sig at skrige og i hvert fald ikke for hans skyld. Han åbnede øjnene og så ind i hans øjne "Jeg er ikke lille og uviden længere" sagde han så og skjulte sin frygt. Han vred sig lidt og havde en dårlig fornemmelse i maven. Han vidste bare at Morgan ville få ham til at skrige på en eller anden måde. Men han havde besluttet sig for at han ikke ville give sig sådan lige med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 09:49

Morgan smil blev mere surt i det og han havde sådan en lyst til at slå ham, dog havde han ikke lyst til bare at slå på ham. han tog hurtigt hans hånd i sin og tog fat i en af hans fingere "du vil virkelig gerne dø i smerte?" spurgte han om og bøjede stille om på hans finger dog uden at gøre så den ville brække "skrig for mig eller jeg tvinger dig til det" sagde han og så surt på ham og havde ikke tænkt sig at lade ham gøre som han ville, han havde virkelig tænkt sig at irritere ham så meget som han kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 09:54

Austin så ned og bed tænderne hård sammen. Han prøvede at trække sin hånd til sig "ngh" sagde han, men skreg ikke "Jeg er ikke som alle dine andre små ofre!" sagde han og så på ham, selvom det gjore ondt og det sagtens kunne ses i hans øjne "Hellere dø i smerte, end at lade dig få din vilje" hvislede han så ud mellem sine sambidte tænder.

//sorry det ikke blev så lang D://
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 10:01

Morgan bøjede hans finger om til han hørte det lille knæk fra hans finger, han gav dog bare helt slip på hans hånd igen og satte sig bedre til rette på ham. inden han så hen på hans ansigt igen og kunne ikke lade være med at smile charmerende, det var jo bare altid nået han gjorde når andre var tæt på så opmærksomheden ikke røg så meget over på sine mørkerøde kolde øjne "nej det kan jeg godt mærke at du er, så havde du også været død nu" sagde han selv om han jo elskede at lege med sine ofre og bare se tårene løbe ned af deres kinder, og mest da han aldrig selv havde prøvet at græde og viste ikke hvordan det var. han klappede ham lidt hårdt på kinden og grinte imens "jamen jeg får min vilje ligemeget hvad, du dør ligemeget hvad" sagde han selv om det ikke lige det hans hjerne tænkte på

//det går bare ikke, så bliver Austin mishandlet lidt mere ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 10:32

Austin fik tåre i øjnene da hans finger brækkede og bed sig hårdere i læben. Han så på ham og derefter på hans smil "Jeg hader dig .." var det eneste han kunne få ud af munden, for han hadet ham virkeligt. Han gav ham en knytnæve i fjæset med den raske hånd, men tog derefter også hånden til sig, da hans kæbe var hård som is. Han mumlede et par bande ord og hadet virkeligt Morgan helt ind til hjertet. Han hadet hans styrke, hans fart og at han nærmest var uovervindelig for et menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 10:51

Morgan kunne godt se tårene i hans øjne som bare fik ham til at smile "så så lille baby du skal ikke græde" sagde han og sagde ikke nået til at Austin hadet ham, han kunne vel også godt forstå det og elskede det jo også vildt meget når folk gjorde det. hans vende sit ansigt lidt da han mærkede hans knytnæve mod sit ansigt, hans øjne lukkede bare i og det tog også et stykke tid før han åbnede dem igen "du skulle lære at vide hvem du slår på" sagde han og bed ham hurtigt i halsen igen

//jeg skal lige genstarte min com//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:09

Austin gispede da han mærkede hans tænder i sin hals igen! Han tænkte hurtigt og begyndte at slå ham i ryggen "Fjern dig!" sagde han små panisk da han ikke ville dø, han havde sin skadet hånd tæt indtil sig for at den ikke skulle blive skadet endnu mere. Han stoppede med at slå ham da han ikke havde flere kræfter til det. Han lukkede øjnene og støttede sig op af morgans krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:18

Morgan kunne knap nok mærke at han slog ham i ryggen, han lag sine arme omkring ham for at han ikke skulle falde til jorden. han blev bare ved med at suge hans blod mens han holde øje med hvordan hans hjerte havde det, han havde jo ikke tænkt sig at lade ham dø på den måde. han var jo sikker på at Austin kunne blive mere fantastisk i det, også elskede Morgan jo vampyr blod så bedre kunne det ikke blive. han kunne dog heller ikke lade være med at smile og holde et grin inde i sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:23

Austin åbnede svagt øjnene, men det hele var sløret så han lukkede hurtigt øjnene igen. Han trak vejret dybt "Nngh .. " var det eneste han lige kunne få frem. Han havde mistet meget blod da hn først havde bidt ham og det gjore at der ikke gik lang tid før at han begyndte at miste bevidstheden "Morg .. ahn" mumlede han og lænte sig stadig ind imod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:40

Morgan så bare ud i luften mens han godt kunne mærke på Austin at han ikke kunne holde til særlig meget længere, han overvejede sin beslutning en sidste gang for at være sikker på at han virkelig ville det han havde besluttet sig for. men hans mening ændrede sig overhovedet ikke, han træk sine tænder ud af ham og slikkede sig let omkring munden inden han let og stille lag ham ned på jorden. han viste at han ikke havde så meget tid før han ville dø helt, så han tog ikke nogen chance og bed sig hurtigt i håndledet. han var tæt på at forsvinde ind i den lille verden af smagen af vampyrblod, han skynde sig hurtigt ud af den igen og åbnede Austin's mund med to fingere på den anden hånd. inden han lod sit blod dryppe ned i munden på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:47

Austin lå stille, men rynkede svagt brynene da han fik smagen af .. Blod! i sin mund. Han åbnede sine øjne og spærrede dem hurtigt op da han så hvad det var der blev heldt i hans mund. Han fik med bevsvær vendt hovedet væk og prøvede at spytte blodet ud af sin mund. Men det var for sent, Morgans blod var allerede begyndt at brede sig i hans krop. Han tog sig hurtigt til hjertet i et skrig "Hva .. hvad er det du gør!!" sagde han smertende og krummede sig sammen, hans krop var ved at dø.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:07

Morgan blev bare siddende på ham og holde ham nede for at være sikker på at han ikke slog sig selv ihjel, han gav et lille grin fra sig af det han sagde "jeg tror jeg kom til at drikke for meget af dit blod, også synes jeg det kunne være sjovere at gøre dig til vampyr" sagde han og prøvede at få det til at lyde som om han skulle skære det ud i pap for at få Austin til at forstå, han lag bare sit håndled mod hans mund og lag sit hoved lidt på skrå "drik bare, jeg har alligevel for meget" sagde han og gav et koldt grin fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:15

Austin spændte i hele kroppen og havde tåre i øjnene. Han rystede i hele kroppen og troede han skulle dø. Han vred sig både i smerte og for at komme væk fra ham. Men pludseligt lå han stille. Hans hud blev blegere og hans ansigtstræk blev smukkere. Hans øjne blev klarer og blev derefter røde som blod. Han lukkede kort øjnene og så rundt. Han tog stramt fat i Morgans håndled og begyndte at suge hans blod til sig. Han stirrede på Morgan imens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:21

Morgan så ned på ham og smilte stort mens han så hvordan han forvandlede sig i det, hans charmerende smil blev mere koldt i det da der var nået som fik ham til at være helt sig selv når folk først var vampyrer. han knyttede sin hånd mens han bare lod Austin suge sit blod, han holde dog øje med hvor meget blod han selv mistede da han jo ikke havde den store lyst til at miste for meget blod og være svagere end Austin. selv om han havde blevet en vampyr så stolede han stadig ikke på ham, han træk sin hånd lidt efter så godt til sig som han kunne mens han rejste sig op og lag sit hoved lidt på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:42

Austin blev kort liggende på jorden og lod blodet rende ned langs hans mundvig. Han så op på ham med et stirrende blik. Da han pludseligt fare op og overfalder ham så han falder til jorden "Dit egoistiske svin! Du skal få betalt!" snerrede han og trak morgan indtil sig og bed sig fast i hans hals. Han brorede tænderne ned i hans strube og sugede til sig. Han tænkte ikke så meget på at han var vampyr lige nu, lige nu tænkte han på hævn! Hævn og atter hævn!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:47

Morgan så bare på ham og gav et suk fra sig da han mærkede jorden under sig "sådan skal det være" sagde han og lukkede sine øjne i af glæde når han mærkede Austin's tænder i sin hals, han gav et højt grin fra sig da han mærkede blodet forsvinde fra sin krop "flyt dig fra mig" snerrede han surt og håbede ikke han havde lukket af for hørelsen, så hans stemme kunne komme igennem og hans evne kunne virke på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:55

Austin lystrede først ikke på grund af smagen af blod, men da han langsomt opfattede hvad han sagde røg tanken om hævn ud af hans hoved. Han trak sig modvilligt ud af hans hals, men holdte stadig hovedt ved hans hals i et kort sekund, FØR han langsomt Fjernede sig fra ham *Nej kke lystre?!* tænkte han og ville bare have "blod .." mumlede han og stirede nærmest sindsygt på ham med de knald røde øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:59

Morgan gav et grin fra sig da han mærkede at Austin flyttede sig, han skubbede ham bare væk fra sig mens såret langsomt forsvandt. han lod sine fingere glide hen over halsen på sig selv og slikkede derefter blodet væk fra sine fingere "syge unge du skal ikke æde mig" sagde han og tog fat i hans arm og træk ham op og stå, han tjekkede kort hans finger som lignede nået som slet ikke havde været brækket. han gav så slip på ham og lag sine hænder ned i lommerne og begynde at gå "kom lad os finde nået ordenligt mad til dig" sagde han og gav en mumlen fra sig som var mest til ham sig "som ikke er mig" han så kort tilbage på ham for at være sikker på at han gik med
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor lige den her vej?! (morgan)   Hvorfor lige den her vej?! (morgan) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvorfor lige den her vej?! (morgan)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» hvorfor her?~Ricko Man~
» til Morgan
» - Morgan
» ta' det med ro (morgan)
» Hvorfor ikke? - Al

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: