Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Yearh, just the right thing four me:::::THeo

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 06:03

Theo trak på skuldrene "forskelligt.." svarede han, og lyttede til Nikkis åndedræt der var det mest tydelige i rummet. Måske havde han også slået brystkassen? Theo mærkede Nikki maste sig ned ved siden af ham, og rykkede lidt og så lidt undrende på ham, men smilede så lidt og rystede på hovedet af ham. "Fjollehoved.." sagde han blidt, og lyttede da han begyndte at snakke. Han lyttede til alt det han sagde uden at afbryde ham "det er ikke altsammen din skyld.. jeg er bare ikke så god til at kontrollere mit temperament så jeg tænder ret hurtigt af.. du ville mig jo intet ondt" sagde han, og så lidt på hans hånd der lå på dynen, og gav den kort et blidt klem. "Opmærksomheds krævende det er du.." drillede han, og smilede skævt af hans åndede kommentar, og grinede lidt før han puffede blidt til ham. Han kunne jo ikke tillade sig at slå hårdt, så ville han bare forstuve Nikkis arm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 06:11

Nikki grinte og bed sig let i underlæben og sagde"ja det er jeg haha" han smilede lumsk og gik tæt på Theo og bed ham let i øreflippen og sagde stønnende"Men du elsker det blot" Nikki kunne ikke lade vær emd at drille Theo det var så dejligt og så havde de denne her specielle kemi mellem hinanden. Nikki slikkede blidt Theo på af halsen og sagde"du smager faktisk temmelig godt mUhahah!" han bed ham let i halsen blidt og sagde"Rawrrr Grr HAHA" Nikki så uskyldigt på Theo med et fjollet smil over læberne og rødmede let over kinderne og sagde"Hmm??... men efter jeg faldt... kom du så ud eller ... eller hørte du mig ikke falde eller hva skete der lige?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 06:26

Theo grinede, og rystede på hovedet af ham igen. Han kunne ikke andet, han var for fjollet. Theo fnøs advarende "pas nu på det ikke bliver for behageligt.." sagde han og prikkede ham i siden. Nikki kunne heldigvis kun ramme det punkt i Theo, at tænde ham, og de nåede som regel ikke længere end til det. Theo havde flere svage punkter men var glad for at Nikki kun kendte til det som han mere eller mindre kunne kontrollere selv. Han vendte hovedet og trykkede sin næse mod hans, og knurrede drillende "hvis du bider mig, bider jeg igen" advarede han med et drillende glimt i øjet. "Det har jeg hørt før.." grinede han, og trak sit ansigt til sig igen. "Jeg hørte et brag, det må have været dig, og så hørte jeg et skrig, hvilket højst sandsynligt var min underbo" sagde han tænksom, og lænede ryggen bagud mod stoleryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 06:35

Nikki bed sig let fast i Theos hals igen blidt uden at lave hul og gjorde noget meget drastisk, men han lod sin finger blidt stryge over Theos buksekant og betragtede Theos hals i mens og slikkede ham blidt hen af halsens bidemærke og sagde"Mmh Theo" han smilede lettere drilsk og berørte Theos læber blidt med den ene finger og så ham i øjnene dog mærket han smerten og sagde"Theo.. dine øjne hva er der egenlig med dem..." han bed sig let i underlæben endnu en gang fra tidligere og slikket dsig let om læberne og slikkede Theo over kæben og berørte blidt hans buksekant lidt og sagde"Raw...."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 06:43

Theo sukkede og grinede lidt af Nikkis bideri i hans hals. Der var en del bidemærker på hans hals, så det gjorde nok ikke den store forskel hvis der kom flere "hvis du bliver ved med det der overfalder og voldtager jeg dig" mumlede han truende med en drilsk undertone "og så vil du aldrig snakke med mig igen.." sagde han, og lød som om han havde fået en lys idé "ikke høre på mere af din snak..? Ååh Nikkiiii" sagde han kælent, og grinede lidt før han slikkede ham på kinden. Han mærkede hans finger mod sine læber, og så lidt på hans øjne, inden han vendte blikket væk. "Min evne.." sagde han, som om det forklarede alt. Theo brummede et eller andet til slikket på sin kæbe, men hans hånd så tæt på hans skridt, var for meget.. Han greb hans hånd "nej" sagde han bare, og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 06:53

Nikki så lidt på Theo og rødmede let af flovhed og sagde"undskyld Theo det var skam ikke med vilje... jeg skal nok være ovenlig nu ikke også? og så vil du ikke voldtage mig" Nikki gav et grin fra sig og fjernede hånden og bed sig let i underlæben og gik fra Theo og lagde sig tilbage i sengen så småt som solen var ved at nærme sig. Nikki kunne ikke lade vær med at betragtede Theo nogen gange og sagde efter noget tid"dine øjne er dejlig at se i, de er så rolige... " Han gav et grin fra sig og sagde"Hmm Theo.. jeg tænkte på om du kender et sted jeg kan komme i arbejde.. og jeg behøves ikke at bo ved dig efter hospitalet tager jeg hjem.. men er det iorden at jeg besøger dig Theo?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:07

Theo så på ham og nikkede stille "lige indtil du gør det igen" sagde han drillende og prikkede ham i den lyse pande. Han blev siddene og så efter ham da han satte sig i sengen. Han så hen på vinduet var det allerede ved at være lyst? Imponerende.. Han så lidt op på Nikki, med et overrasket udtryk i ansigtet "mine øjne?.. okay øhm.. tak tror jeg" grinede han, det var ikke ligefrem hans øjne der fik flest komplimenter, han så næsten aldrig folk i øjnene. Han så tænksomt på sengen og prøvede at gætte sig til hvordan mekanikken i madrassen var lavet, da Nikki spurgte om hvor han kunne komme i arbejde henne. Han hævede sit blik og så på hans ansigt "det går da virkelig an på hvad du gerne vil lave" grinede han. Han kunne ikke forestille sig Nikki i arbejde hos Björn mekanikeren som han selv arbejdede hos. "Selvfølgelig.." sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:13

Nikki sagde meget eventyr lystent"Jeg vil prøve alt og lære alt ... kan jeg ikke komme med dig til mekanikeren og prøve lidt af hvert? Theo jeg ber dig kom nuuu jeg vil sp gerne prøve" nikki satte sig op og sendte Theo et for første gang nuttet og bedende blik i det han grinte kært og så nuttet ud og strøg blidt håret til siden og sagde"SÅ vil jeg gøre alt du beder mig om eller dog ikke helt alt men... men vil da gør noget for dig" han grinte sødt og ventet spændt på svar, Nikki kunne forstille sig at arbejde med Theo og arbejde som mekanikere og se rigtig hot ud og svedende, indspurgt i sort olie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:36

Theo så på ham, og stirrede først på ham som om han ikke forstod noget som helst af det som Nikki sagde. Så grinede han, og forsøgte at kvæle latteren, men den blev ved. Han knækkede forover og kunne ikke rigtig sige noget. Efter lidt tid satte han sig op med et fnis, og rømmede sig selvom det var svært at holde masken. "Tror du at du kan klare det?" spurgte han så, det var ingen hån, men han kunne ikke forestille sig Nikki med jernspåner i håret og olie på kinden. Han sukkede stille "det er ret hårdt arbejde det ved du godt ikke? Medmindre du står i kassen.." sagde han så, og lod sit hoved glide på skrå.
Han betragtede det nuttede udtryk, og forstod at Nikki sikkert fik alt hvad han pegede på ved at se sådan ud, selv Theo havde svært ved at stå imod. "Aj du skal ikke.." mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:42

Nikki rejste sig op og sagde"Kom nu Theo ellers springer jeg ud af vinduet i protest eller begyder at rage på m´dig MUHAHAH" nikki gik hen mod ham og nusset Theo på siderne blot for at drille med det der med at rage på ham og så bedende på Theo og sagde"Jeg ber dig Theo lad mig nu prøve jeg kan sagtens holde til det, jeg er mere hård end jeg ser ud til at være så jeg ber dig lad mig nu bare Theo!!!??" Nikki gik ned i knæ og så rigtig nuttet ud og lignede en bedende lille tiggende hundehvalp der havde store grønne blanke øjne og så utrolig uskyldig ud og såret vis den ikke fik sin vilje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 08:03

Theo sukkede højlydt "var du den af de søskende jeg aldrig fik som var irriterende?!" mumlede han, og så på Nikki "din umulige unge.." sagde han træt, men smilede alligevel lidt, og nød at han nussede ham på siderne selvom det irriterede ham at Nikki havde den magt over ham. "Men ikke noget med nogen selvmordsforsøg, og heller ikke mere gramseri.." sagde han, og kunne ikke lade være med at grine lidt af det. Han lænede sig frem og trykkede ham på næsen da han lagde sig på knæ "lad være med at tigge på den måde, hvis du er så tough som du påstår så ser det der altså ikke godt ud på cv'et" drillede han. "Jeg skal nok spørge Björn.." sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 08:14

Nikki smilede gld og sagde"YEARH!! Tak Theo og jeg ber dig gør alt for at få mig ind jeg skal nok være sød og høre efter og virkelig gøre mit bedste" han smilede og gik tilbage til sengen og lagde sig i det en læge kom ind og sagde"du kan godt gå nu efter som det vi har set og overvåget så er alt okay på Monitorene" hun smilede og udskrev Nikii. Nikki havde et hospital armbånd i hvid om armen hvor der stod hans navn og efternavn, plus alder. Nikki smilede lidt og sagde"Så ses vi vel Theo og husk og ring til mig " Nikki skrev hans nummer ned og gik ind og tog tøj på og kom ud helt frisk og klar i sorte bukser og hvid trøje. Han smilede og sagde"vil du med ud?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 08:40

Theo grinede lidt af hans udbrud "det har du også bare at gøre, for det er ligefør Björn slår hårdere end jeg gør" drillede han, og betragtede hans smilende ansigt. Han rejste sig og strakte sig lidt. Han skimtede godt det hvide armbånd, inden han hørte sygeplejrsken. Han smilede venligt til hende inden hun forlod stedet. Han nikkede "det bliver vi nok nødt til siden du måske skal være min kollega.. det skal jeg nok" sagde han, og tog lappen med nummeret op. Han stak det i lommen og huskede sig selv på at huske at han havde det. Han rystede på hovedet "jeg skal hjem i seng, du stjal jo min nat" sagde han med et let grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 08:52

Nikki nikkede og gik stille ud der fra og sagde farvel til Theo og ventet til næste dga.

NÆSTE DAG ^^
Nikki ventede på svar fra Theo mens han ventede trænet han lidt her og der og gik forskellige steder.. endelig den dag Theo ringet var han ved af være så nervøs at han næsten ikke nået at tage den. Nikki tog den og snakket med Theo og tog ned til hans arbejde og så lidt efter Theo og mødte hans chef og sagde"Tak" han gik hen til Theo som skulle hjælpe ham efter som han kun var på prøve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 09:38

Björn som var en to meter høj rocker, bred som et murstens hus, men bundrolig. Den eneste der nogenlunde kunne holde styr på Theo. Han hilste Nikki velkommen, og pegede ind i et rum ved siden af "du kan bede Theo hjælpe dig med at finde noget du kan arbejde i" sagde han til ham med sin dybe stemme, og skrev lidt videre på noget regnskab. Theo lå imidlertid under en bil, og knurrede højlydt. Han parkede til det nærmeste hvilket var en spand "gamle skrotkasse! Virk så!!" hvæsede han iltert, og kastede en skruenøgle af et eller andet sted hen hvordan gav et højlydt knald mod et eller andet. Han havde ikke hørt Nikki, kun hørt Björn snakke med en eller anden, sikkert en kunde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 09:57

Nikki smilede og gik ned i knæ og trak Theo ud fra bilens underside og slikkede ham let over halsen da Theo kom ud og hvisket sensuelt i hans øre"hejsa pus, har du savnet mig" Nikki tog bidt fat i Theos hage og så temmelig frækt på ham og sagde med selvtillid"du skal hjælpe mig med at finde noget lille mig kan get dirty in smukke" han strøg Theo over kinden blidt og rejste sig op og sagde"Så??? det er her du arbejder... temmeligt rodet og sådan" Nikki lignede en model opførte sig bøsset og var temmelig sexet.. Men nikki var anderledes end de andre dage siden den dag på hospitalet.. og Nikki havde et vampyr bid på halsen ikke tvunget i kune man se fordi det var så smukt bidt i og de var så runde mærkerne. Nikki så lidt rundt og sagde"Såå hvor er tøjet man skal ha på?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 23:16

Theo skulle til at hive sig ind under bilen igen da der var nogen der hev i det bræt med hjul han lå på, indtil han mærkede en tunge mod sin hals og en sensuel hvisken i hans øre "nej ikke specielt.." mumlede han drillende, men skulle lige ryste den hidsighed der stadig sad i ham af sig. Han mærkede Nikkis slanke bløde fingre om sin hage og så på ham "ja det kan jeg forestille mig.." mumlede han og skubbede sig helt ud fra under bilen. Han rejste sig op, og betragtede Nikkis inspektion af stedet. "Det er et værksted, så det skulle det gerne være.." sagde han med et let smil. Det var det eneste sted hvor han ikke blev fanatisk omkring rodet. Han gik ud i et baglokale, hvor der var et bad og et skab. Han fandt en mørkeblå kedeldragt frem og kastede den hen til Nikki "her den skal du have på" sagde han roligt, og gik tilbage ind til bilen, men stoppede. Han skulle jo også sætte Nikki igang. Han sukkede og strøg kort noget hår væk fra sine øjne "du kan starte med... at lappe en cykel det kan du vel?" sagde han og så på Nikki der ikke ligefrem hørte til i de omgivelser der var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeMan 06 Sep 2010, 04:34

Nikki smilede temmelig lumsk og sagde"Ikke specielt er heller ikke et nej så du har savnet mig" han gav et lille slemt grin fra sig og betragtede Theo. Nikki greb den og trak så småt i den og sagde"Ha ha meget sjovt Theo men ja det kan jeg faktisk" Nikki gik hen til cyklen og begyndte at finde lappe udstyr ved siden af og lappet den. Han betragtede Theo lidt og sagde"Sådan færdig little boy... hva skal jeg så til?" man kunne rigtig høre på Nikki at han var blevet sig selv og mere til. Nikki tog sig lidt til halsen ved bidemærket og kradset igen og så rundt undrende efter nyt arbejde eller hva han nu ellers kunne finde ud af?."Sæt mig i gang... jeg keder mig allerede dette her job er da for let?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeMan 06 Sep 2010, 05:09

Theo kylede en brugt karklud i nakken på Nikki, og himlede med øjnene "slap dog af.." mumlede han, og gled ned og ind under bilen igen. Han greb en ny svensknøgle og gik igang med at rette på nogle ting "du kan jo passende gå igang med at udskifte gearet i bilen hvis du mener du har det for let" sagde han, men der var ingen undertone i det han sagde da han koncentrerede sig "ellers står der en motorcykel i lokalet ved siden af der ikke vil starte, det er sikkert kickstarteren der er noget i vejen med.." sagde han. Han havde på fornemmelsen at det nok blev en temmelig lang dag at skulle trækkes med det unge menneske. Han havde ikke lagt mærke til bidemærket på Nikkis hals, havde kun set at han gentagne gange havde pillet ved et eller andet, men havde bare overvejet om det ikke var noget eksem eller noget han var ved at få.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeMan 06 Sep 2010, 08:52

Nikki smilede og tog kluden og sendte kys mund til Theo og sagde"Yeah babe" han gik hen til Motorcyklen og begyndte at tjekke den og tog noget frem og begyndte så at lave den. Han så lidt i en manual men til sidst satte han sig på den og startede den!?. Nikki smilede lidt og følte sig som et lille barn som den gang han hjalp hans far. Nikki sagde"Theo.. kom lige ud og hjælp lidt og se om det ok?" Nikki kiggede lidt på den, fordi den var startet men han vidste ikke om alt var okay?. Nikki rejste sig op og tog en blank genstand og betragtede sin hals og rødmede fordi det var Morgan der havde gjordt det, og det mindet ham om mødet og det seksuelle der var sket... mellem dem hjemme ved Nikki. Nikki tog metallet væk og rømmede sig lidt og sagde"Theo?" han så stadig mod metallet lidt og så på de to røde prikker.....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeMan 06 Sep 2010, 09:05

Theo fik endelig fikset det han var igang med, og hørte at den startede. Et lille smil bredte sneg sig op på hans ansigt, Nikki kunne åbenbart bruges til et og andet. Han skubbede sig ud og tørrede hænderne i en anden ren klud, og rejste sig, og gik hen til ham. "Hvad var der galt?" spurgte han, mens han kickstartede motorcyklen. Jo, den startede som den skulle. Han legede let med gassen før han slukkede igen "fint.." sagde han, og så på ham. "Ja hvad er der?" sagde han og betragtede Nikki der stod og kiggede sig selv i.. spejlet?! Theo rystede på hovedet af ham, og smilede lidt. Forfængelig det var han altså. Han gned sine hænder lidt i kluden så de ikke var så sorte af olien og snavset. Men at behandle en bils stel, var ingen renlig opgave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeMan 06 Sep 2010, 09:15

Nikki vendte sig om og lagde metallet fra sig og sagde"Oh.. du er her haha jeg ville blot ha din opmærksomhed" Nikki smilede lettere fjoget med rødmen over kinderne og man kunne se en vis ting mellem hans ben var blevet større... men det var dog af tankerne fra Morgan og Nikkis nat. Nikki rystede på hovedet og så lettere fortvivlet ud og prøvede at tænke på noget andet men der var så svært?. Nikki betragtede Theo lidt og gik hen til ham og krammede ham blidt og sagde"Årh jeg udmattet hvornår er der spise pause? haha" han grinte let og nippede blidt Theo i øreflippen og sagde"mere jeg kan lave så længe det ikke er biler.. det har jeg aldrig lært"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeMan 06 Sep 2010, 10:14

Theo så på ham og hævede det et øjenbryn "det fik du så også, du er temmelig svær at ignorere med den der gennemtrængende stemme" drillede han, og tjekkede også lige kort om elstarten også virkede. Theo lagde godt mærke til at Nikkis ansgtsudtryk ændrede sig lidt, som om han blev fortvivlet over noget. "Hmm.. jeg ved ikke om der er flere tohjulede ting.. måske er der en knallert der skal rutine tjekkes?" grinede han, og kørte en hånd gennem sit nattesorte hår. Han mærkede Nikkis arme omkring sig, og så lidt på ham "Spise pause? Nåå.." sagde han som om han ikke først forstod det "du kan da bare gå ud og få frokost.. jeg spiser ikke, men Björn gør.." sagde han. Björn ville nok ikke blive henrykt hvis Theo slæbte en eller anden stakkel med ind i baglokalet. Han mærkede det lille nap i øreflippen og knurrede let af Nikki. Dog var der ikke noget alvorligt ment i det, så længe det forblev i let drilleri.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeMan 06 Sep 2010, 10:17

Nikki grinte og slikkede blidt Theo op af halsen og sagde"raw... såå? hvor står den egenlig henne" nikki så efter den lidt og fandt den enndelig til sidst med et lille smil og sagde"aha er det denne her" Nikki fandt en manual og tjekket om alt var som det skulle være, og tændte og slukkede den og sørgede for hver en skrue var okay. Nikki satte sig til sidst helt smadret og sagde"ååårh jeg så smadret" nikki roede sig let i det hvide pandehår og betragtede Theo der lå under bilen stadig og sagde"Er det spændende at blive indsmurt i olie?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitimeMan 06 Sep 2010, 10:29

Theo knurrede, og snappede ud efter Nikkis tunge "hold op.." mumlede han stille og nikkede til det da Nikki fandt den. Han gik tilbage til bilen, og lagde sig ned og rullede ind under den. Han havde haft mange fridage, og havde derfor lovet at blive længere den dag "tag bare hjem.." mumlede han da Nikki mumlede noget om at være smadret. Han begyndte at tjekke det forskellige som udstødning, rør og vigtigst, motoren. "Helt ekstremt" sagde han sarkastisk og grinede lidt. "aj det er faktisk lidt spændene" sagde han og fik en klat olie ned i øjet. Han knurrede let, men bilen reagerede jo ikke hvis han slog den, heldigvis havde han da nået at lukke øjet. Han tørrede det af, og fik en lang sort bred streg hen over øjnene så han lignede en eller anden butiksrøver.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Yearh, just the right thing four me:::::THeo
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: