Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Yearh, just the right thing four me:::::THeo

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 08:53

Theo så på ham og fik lyst til at provokere ham "du har ret det rager mig slet ikke" hviskede han kælent og slikkede ham på kinden med et grin. "Tsk.. det var dog utroligt så grimt du snakker om homoer, de er da også mennesker.. eller noget andet" sagde han bare, og trak på skuldrene og betragtede Nikkis rødmen. Han homlede bare med øjnene af hans nedladene tonefald "tro mig.. jeg har mødt spydigheder der var meget værre end det der pis.." sagde han ligegyldigt. Han stak en arm rundt om Nikkis ryg og side, og fik hans ene arm op over sine skuldre så han støttede ham. "Det var sgu da heldigt jeg ikke bor langt herfra.." fnøs han, og støttede Nikki. Han så ikke på de grønne øjne, han ville bare risikere at skade den blonde fyr og det var han ikke interesseret i lige i øjeblikket. Han fokuserede mere på ikke at få overbalance, men han kunne fornemme at det var en lidt venligere stemning over Nikki.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 09:02

Nikki rødmede kraftigt da Theo slikket ham på kinden. Nikke langet ud efter ham og sagde med en hård tone"Noggit ! off!" han så på ham temmelig alvorligt og fulgte hans bevægelser da de begyndte at gå, og Nikki nærmest stivnnede da Theo sagde at han ikke boede langt der fra?... forstod den knægt ikke at han ville hjem til sig selv, men nææh nej. Nikki fulgte Theo temmelig vaklende og flov over det Theo havde gjordt mod ham tidligere og os det med slikket*what the hell shut he do that! to me....*
han bed sig let i underlæben og sagde"aahh.. jeg har det ikke normalt.." han så lettere tåget, dog kun få sekunder, kroppen var forvirret over han kunne se igen og det hårde stød i maven, det var første gang han havde været udsat for så hårdt et slag, så kroppen havde slet ikke ventet det og var helt ude af sig selv og hans hoved gjorde helveds ondt fra det forbandet slag! til sidst der sendte ham til tælling. Han så lidt på Theo og sagde"sig mig... er vi der snart eller hva?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 09:20

Theo grinede bare, og dukkede sig for slaget. Han overvejede lidt om der var kortere til hospitalet "hvor bor du? Det er enten hos mig, hos dig, eller hospitalet. Hvis det er hospitalet er du nødt til at sidde bagpå min motorcykel og det vil sige at vi skal hjem til mig først.." mumlede han koncetreret, mens han slæbte Nikki med sig. Theo så vagtsomt op på ham "hvis du skal ørle siger du lige til.." sagde han, for han skulle ikke ende op med opkast i øret og håret. Han var ret øm overfor sit hår, det kunne være pirrende at hive folk i håret under sex, men ellers hadede han når folk trak i det, eller hvis der sad noget fast i det. Han havde engang fået sin trøjes lynlås til at sidde fast i håret, og det havde gjort nas. "Slap af.. vi er der snart.." mumlede han små irriteret over at Nikki var så utålmodig. Men han burde ikke sige noget.. hvis der var nogen der var utålmodig måtte det være ham. Han hankede let op i Nikki, og fik ham hen til et lejligheds kompleks, og rettede foden mod døren til opgangen og sparkede til. Døren gav sig med et jamrende skrig, og han trak Nikki indenfor før den kunne nå at smække i igen. Han hev ham op af trapperne, og havde allerede besluttet at det måtte blive hos ham, hvad enten Nikki ville det eller ej. Selvom han ikke brød sig om idéen om at få bræk i sin lejlighed. Han skubbede sin egen hoveddør op og fik Nikki indenfor med et suk af træthed "fuck.. det var hårdt" hviskede han overrasket over den fysiske udfordring. "Sofaen er derinde.. jeg henter en spand og noget vand.." mumlede han og forsvandt ud i køkkenet efter at have taget sine sko af. Han hadede sko, og elskede at rende rundt strømpesokker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 09:27

Nikki betragtede Theo og smilede lettere ondt og sagde"jeg tror det blot er dig der svag fordi det kan umuligt være mig der vejer meget" han gav et kækt grin fra sig og så lidt undrnde på Theo og sagde"nej... jeg føler mig virkelig som en konnge" han lavede et tsk lyd og kiggede rundt.. det var første gang siden 9 klasse ? Nikki havde været hjemme ved nogen for ikke at sige i en mærkelig tilstand. Nikki så ned af sig selv og betragtede det størknede blod og sagde"man... kan jeg låne?.. Hey Theo kan jeg låne bruseren af din du ved.. til et bad? blot for at vaske mig jeg hader når min krop er indhyllet i blod fordi det sker jo blot hver dag for mig" han sagde det så sakastisk han kunne og slikkede sig let om læberne for de ikke skulle tørre ud og satte sig langsom op og tog sin skjorte af og tog sig lidt til ribene og så til maven... det var nogen lunde bedre denne gang. Han bed tænderne blidt sammen og så Theo komme med vand og tog glasset og lukket øjnene og lod vandet blidt berør læberne glide ned af læberne og så til kæben i siderne og os ned i halsen på ham..*mmh*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 09:42

Theo hvæsede advarende af ham "jeg er mekaniker, tager racerkører uddannelse, og går til kickboksning plus jeg er noget lidt andet end menneskelig så det tror jeg ikke" fnøs han. Han skævede til Nikki "ja, der er håndklæder og sådan noget på badeværelset.." sagde han og nikkede kort, og pegede ned af gangen. Inde til højre lå hans stue. Theo sagde ikke noget til hans sarkasme, for ham skete det vitterligt hver dag at han var indhyllet i blod. Det var begyndt at blive hver dag han kom op og slås efterhånden. Theo blev stående til Nikki havde drukket vandet og tog glasset med ud i køkkenet igen og satte det i opvaskeren. Han blev hysterisk hvis der rodede. Han gik ud igen, og ind i stuen og regnede med at Nikki selv kunne finde ud af at tage et bad. Han lod sig dumpe ned i sofaen med et hult suk. Han havde stadig ondt i siden, men ikke så voldsomt som tidligere. Hn løftede let i sin sorte t-shirt og så på det blå mærke og lod trøjen falde ned over hans mave igen. Han skimtede kort sine piercinger før t-shirten igen dækkede hans mave helt. han havde overvejet at få en til i tungen, men vidste ikke rigtigt om det var en god idé.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 09:48

Nikki var en kleen boy fordi han havde nada tattoer eller piercinger og havde aldrig tænkt på at få det?, han virket så naturlig i skønhed og helt uberørt som en lille jomfru desvære. Nikki rejste sig lettere anstrengt op og gik med luntende bevægelser ned til badeværelset og åbnet stille og fik sig slæbt der ud, lukket døren efter sig med et lille smæk, og gik over de glatte fliser, og åbnet for brusevandet, og begyndte så småt to get naked.
Han pustede stille ud og mærket hver en knogle i kroppen gøre ondt. Han stod nu helt nøgen i alt sin skønhed og gik ind under det dulmende vand og lod små"Arhh... mmh" lyde komme fra hans mund i det , det endten var for varmt eller gjorde ondt når dråberne ramte hans hud. Nikki lod blidt øjnene lukke og lagde sit kopus op af muren og sagde "århhh..." i det han strøg håret bagud og tog ud efter et håndklæde i blinde og slukket for vandet med den anden hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 10:04

Theo lukkede sine øjne og krummede sig lidt sammen i sofaen med et opgivende suk. Han var træt, vreden tog hårdt på ham. Måske havde det været derfor det havde været så hårdt at slæbe rundt på Nikki. Han ville helst slippe af med tankerne, og drikke sig fuld, men det kunne han ikke rigtig med Nikki der stod ude i badet. Han gad ikke blande sig i Nikkis problemer, han havde luret ham havde set hvordan han rødmede når han rørte ved ham. Så enten måtte han være jomfru, eller også var han ikke helt afklaret med hvad han var til. Eller også havde han bare noget imod andre fyre, hvilket var en smule underligt. Han havde nok også været lidt for hård ved ham, men det kunne han jo ikke gøre noget ved på det tidspunkt. Han slappede af og faldt nærmest en smule i søvn. Dog skyndte han sig at vække sig selv lidt igen, og gned sig i ansigtet med håndfladerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 10:10

Nikki stod næsten ved siden af Theo da han endelig kom til sig selv igen. Nikki stod og holdte håndklædet i siden og havde det om livet og så lidt på Theo og betragtede så stuen i stedet go sagde"Så... kan jeg få mit tøj vasket her eller hva?" han så lidt undrende på Theo og satte sig ikke men gik blot hen til et af vinduerne og så ud af dem og stod der lidt ude af balance, det så temmelig sjovt ud men dog os syndt. han havde ikke rigtig efter slaget genfundet sig selv og hans krops reaktioner igen?. Han så sig lidt over skuldren og sagde"sig mig du falder vel ikke i søvn nu når du har besøg... sikke en dårlig hvertinde du er" han gav et lallennde grin fra sig og lod det hænge lidt i luften og lod det så blive lettere flabet og strøg det våde hår bagud igen så det blev slik hår og han så meget mere voksen og alvorlig ud nnu. Han så på Theo med et lille skjult smil og sagde"Hva... kan jeg låne noget af dig? til mit tøj er færdig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 10:20

Det gav et lille ryk i Theo da Nikki pludsleig stod inde i stuen "for fanden.." hviskede han forskrækket "man skulle tro du var et spøgelse.." mumlede han, og gned sig i øjnene så trætheden ikke gjorde ham så skiløjet. Han nikkede "ja det kan vi nok godt ordne.." sagde han, og forstod ikke hvorfor han gjorde de ting. Men han var jo ikke ond som sådan, man skulle bare lade være med at gå ham på nerverne. Han så lidt efter Nikki der gik hen til 'rygevinduet' han sænkede blikket igen, og rejste sig "hold din kæft din flabede unge ellers smider jeg dig ud nøgen.." drillede han tilbage, og rejste sig. "Det er bare dig der er fesen og ikke kan tage et par tæv.." sagde han og gik ind op sit soveværelse "slikhår klæder dig, så skal du bare anskaffe dig en habit og så kan du få job på et kontor uden cv" sagde han med et lille grin og hev noget tøj ud af sit skab. Det meste var sort, sort og mørkeblå. Men det var det eneste han kunne få blodet af, uden at der var pletter efter at han havde vasket tøjet. Han gik ud i stuen igen og rakte det til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 02:43

Nikki smilede og sagde"århh... du holder rigtig meget af mig haha" han fik et lettere udfordrende blik og tog i mod tøjet og betragtede det og sagde"Aha.. ikke lige the colorfull boy hva?" han grinte lettere ondt og smed håndklædet når Theo ikke så mod ham og iførte sig tøjet og smilede og rettet her og der på det og sagde"Aha.. dit er få milimeter højre end mit? i stoffet, men det ville du vel aldrig lægge mærke til" han bed sig i underlæben og åbnet vinduet lidt efter at være gået hen til det og tog smøgerne han havde lagt ude på badeværelsets bordet frem og tog en smøg op mellem fingerne og sagde"Har du noget ild boy" han gav et grin fra sig og sagde"Nu skal du ikke blive helt rød i hovedet igen hulk" han sagde det på en flabet måde dog... med undertone af sjov og rystet på hovedet og sagde"You wish i where in habbit"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 03:06

Theo skar en lidene grimasse "ja ekstremt.." sagde han, og lod Nikki betragte tøjet ligeså tosset han ville. "Hvis du vil have regnbuer, må du spørge den gamle dame inde ved siden af" sagde han roligt, og lagde armene over kors, og gik ind i værelset igen. Strip var ikke lige det han var allermest i humør til. "Millimeter? Min ven, du er jo fem cm. mindre end mig" grinede han bare, og lukkede skabet, og samlede sit tøj fra dagen før op og gik ud på sit badeværelse og smed det i sin vasketøjs kurv. Han kylede sit eget og Nikkis tøj i vaskemaskinen. Theo dukkede op i badeværelses døren og himlede med øjnene "har du aldrig tænkt at der skulle lighter til at tænde dine cigaretter?" spurgte han mumlende og kastede sin lighter ind til ham. "Hulk er grøn, og jeg bliver ikke rød i hovedet" sagde han hidsigt, men forsøgte at beherske sig lidt. Han rystede bare på hovedet og lyttede til vaskemaskinens brummen da den gik igang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 03:17

Han greb lighteren og tog den i lommen i det han gik hen til Theo og utrolig tæt op af ham, så Theo ville ende med ryggen mod muren, i det han tog blidt om hans hage, og så ham i øjnene med munden halvt åbent og et ondt smil over de hvide læber, i det mann kunne se de nuttet halv ligende hugtænder på Nikki og hans hår faldt halvt over øjnene på ham"Heh... 5 cm ved jeg nu ikke lige.. det overdrivelse lille Theo" han gav et grin fra sig og slap ham i det han tændte for smøgen og gik hen til vinduet og stod der lidt og sugede på smøgen, sikkert før!?... Theo ville rase ud?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 03:31

Theo så ikke på Nikke før han mærkede ham i samme rum som sig selv, han så lidt på ham, og fornemmede muren mod sin ryg. Havde Nikki pludselig fået selvtillid? Hvor helvede var det kommet fra?! Han så væk da Nikki søgte hans øjne. Det gjorde mere ondt på normale mennesker end det gjorde på væsner, men smerten blev uudholdelig hvis han holdt folks øjne fast længe nok. Theo så lidt gennem sit eget sorte pandehår, og fnøs "stop så med det der" hvæsede han hidsigt, og skubbede let til ham da Nikki vendte om og gik tilbage til vinduet. Han var ikke lille! Han hadede at få det at vide, dumme uinteressante unge. Han bandede længe inde i sit hoved, før han gik tilbage til soveværelset og hev sin t-shirt af, hvor der var kommet blodpletter på. "Hvorfor skal du bløde så meget?" råbte han irriteret, mens han så lidt på pletterne og trak en ny ud af skabet og hev den på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 03:36

Nikki grinte og råbte"Fordi du tvang mig jo ligefrem til at male dig rød" han tog et sug af sin dejlige smøg, for ham var smøger alt, og ingen skulle tag dem fra ham?. Han betragtede folk nede på gaden og grinte mens han stille askede ned mod dem og tænkte*Forbandet folk..* hans blik spejdede let efter Theo i det han stillede sig i døren og sagde"Hva pokker stump.. stipper du nu os for mig" han gik hen til ham og lagde lighteren ved hans side på sengen og vendte ham så ryggen og sagde"Pas nu på du ikke bliver ædt op af mit farlige blod" han grinte håndligt af Theo blot for at være provokerende og var på vej til at sætte sig ud i sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 03:55

Theo kunne mærke at Nikki snart skulle lukke ædespalten ellers ville han lukke den for ham. Han havde været ret irritabel for tiden, og var modtagelig overfor det mindste. "Du kunne jo ikke holde ædespalten lukket.. så måtte jeg jo lære dig det på den hårde måde" sagde han bare, mens han tog et par dybe indåndinger og det hjalp lidt på hans humørsvingninger. Han så lidt op da Nikki stod i døren "dude.. du stillede dig selv i døren, hvis du ikke kan lide det kan du vende ryggen til" sagde han med et skævt smil og trak den rene t-shirt på. Han håbede på at blive lidt trættere så han måske fik sværere ved at blive hidsig, lidt på samme måde som hvis han havde drukket for meget. "Pas på jeg ikke æder dig." sagde han med et skummelt smil. Han havde dog ingen planer om at æde Nikki, så kunne han have gjort det for lang tid siden. Han tog en dyb indånding, og så lidt efter Nikki og fulgte med ind i stuen. Han satte sig på sit sofabord, og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 04:01

Nikki smilede og sagde"æder mig ja ja... det får vi af se" han satte sig til rette i sofaen og udstødte et "aahh" da han mærket hvor blød den var og strøg håret til siden og tog endnu et hiv af smøgen og pustede langsomt ud og lukket øjnene og lod det sidste hiv stille glide imellem læberne og ned i lungerne og lavede så ringe med røgen, hvorefter han rejste sig op og skodet smøget ud over bygning og så mod Theo og sagde"Så.. bor du her helt alene" han betragtede Theo lidt og kiggede rundt, efter som Nikki boede på hotel fordi han ikke rigtig havde råd til at bo nogen steder ellers fordi.. han var tjener og opvaskedreng men fik ikke løn men husly i hotellets værelse i midteretagen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 04:12

Theo smilede bare roligt. Den der lydløse magt, følte han stadig han havde, og han rystede bare lidt på hovedet af mennesket. Han blev siddene på sofabordet, og så lidt ned i gulvet "mm.. nej ikke rigtigt jeg har altid folk der kommer rendene.." sagde han stille. Theo var lidt af et sløvehoved, ligeså meget som han elskede at være aktiv, ligeså meget elskede han søvn. Han så lidt over mod Nikki "bor du her i Sheria?" spurgte han så og vendte sig imod ham så han kunne se ham ordentligt. Han så lidt på sit ur, klokken var efterhånden ved at blive mange. Han så lidt op igen og blev siddene mens han lyttede til lydene udefra og gabte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 04:19

Nikki tog hænderne om på ryggen og tog om det ene håndled i mens, mens han så ud af vinduet og betragtede folkene der gik nede på gaden fuldstændig uviden om det der var sket senere. Nikki tog sig let til halsen og drejede hovedet let til siden og sagde lettere provokerende"aarrrrr... man du skulle lige bide mig hva... badah får helt gyslinger når jeg tænker over din bakterie befængde mund lille Theo" han vendte sig let om så han så over skuldren og smilede til Theo på en venlig og drilsk måde som ikke var set før?. Han betragtede klokken lidt på sin mobil han havde stoppet i lommen og sagde"Hmm" han gik hen til Theo og tog blidt om hans hage igen men lod hånden finde sted ned til halsen på ham og kørte tommeltotten hen af hans strube bånd og hvisket ham temmelig sensuelt i øret med en flydende blød og dog drengede stemme"Hey... pus må jeg egenlig sove her i aften" han havde skam oplevet hvordan Theo troede han var stærkere men det troede Nikki nu ikke på i nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 04:34

"Det burde du også, jeg bider hårdt.." sagde han bare, og fik fat i et blad under bordet der stod noget om biler og motorcykler på forsiden. Han var efterhånden begyndt at få et afslappet forhold til Nikkis drillerier, det mindede ham lidt om Al, og mindet om den anden dæmon gjorde altid Theo rolig. Han læste, og skimmede ned over siderne med sin sædvanlige overskudsagtige kropsholdning. Han fulgte Nikki ud af øjenkrogen og mærkede han sneg sig ind på ham bagfra, han blev overrasket over den pludselige hånd på sin hage og hals, og så lidt ud i luften. Han brød sig ikke om den der bløde sensuelle stemme, den havde for mange virkninger, den gjorde ham blød og medgørlig. Han nikkede stille, og så lidt ned "jo det kan du godt.." sagde han. Han kunne vel også sagtens sove på sofaen, han kunne gaktisk sove de fleste steder. Han vendte blikket mod bladet igen, og læste selvom han stadig kunne mærke Nikkis varme fingre mod sin hals. Han sank stille og læste videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 04:38

Nikke så på Theo og tænkte*han er til fyre jeg ved det.. jeg ikke den eneste vis han mener jeg er det... som jeg selvfølgelig ikke! er* nikke slap hans hals med et lille nap i Theo´s øreflip og grinte lettere drilsk og ondt. Han lagde sig hen i sofaen og sagde"Så..? er det dyrt at bo her Theo" han betragtede Theo med hovedet let på skrå og bed sig let i underlæben og berørte blidt Theo´s tøj med fingerne og gned det blidt mod hinanden og syntes at det var sjovt at rør ved fordi det havde sådan et specielt stykke stof. Han lod let de dyriske øjne betragte Theo i et stykke tid og lukket så øjnene afslappet og lod blidt armene finde vej om til nakken og lå blot der og slappet af.. ? der ville jo ikke ske noget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 04:53

Theo led under de blide, stjålne berøringer. Det kriblede under huden på ham da han nappede ham i øreflippen. Han ville ikke, han kunne aldrig finde på at røre ham aldrig i livet! Og alligevel stak det som nåle og trak i ham hver gang Nikkis fingre strøg enten hen over hans trøje eller var et andet sted. "Hold op.." mumlede han, og forsøgte at læse videre. Han sad stille og trak sit ene ben op til sig og lagde en arm om det. Han kunne mærke Nikkis grønne blik på sig og så kort lidt på ham "nej her er ikke så dyrt.. her bor mest gamle mennesker og de brokker sig ikke over noget for de kan ikke høre noget" sagde han bare, og læste videre. Der var selvfølgelig andet end gamle mennesker, der var også et par junkier. Han tog en dyb indånding og bladrede til den næste side. Han lagde det dog fra sig lidt, og så på Nikki "hvad arbejder du egentlig med?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 04:59

Nikki så lidt rundt og strøg sig over den barberede hage og sagde"Hmm lyder spændende, måske skulle jeg overveje at flytte ind her og..." han så lidt på theo og holdte en lang pause mellem sine ord og lod blidt stilheden hænge i luften i noget tid så atmosfæren blev mere mystisk og spændende indtil han kom med hverdens kedeligste mest irriterende svar efter sådan en lang stilhed"Det vil jeg helst holde for mig selv" han så ldit væk.. som om nogen skulle vide at så smuk en fyr som ham arbejdet uden at få penge blot for ikke at bo på gaden... han arbejdet som tjener i hotellets restuarang og som opvasker bagefter når alle var gået ? hjem. Han sukket let og lod blidt stilheden hænge igen og sagde"hvorfor?.. har du da arbejde lille pus" han grinte og drillet rigtig meget Theo nu egenlig?. De grønne dyriske øjne betragtede ham indgående men Nikki viste ingen tegn på tidligere traumer fra Theos lille leg med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 05:15

Theo så lidt på ham og lyttede til stilheden som han sagtens kunne mærke blev trukket ud for at øge spændingen. Han lyttede dog stadig og lagde hovedet på skrå "suit yourself.." mumlede han bare og så lidt i bladet igen. "Det har jeg jo allerede fortalt dig at jeg har.. jeg er mekaniker, og er igang med at uddanne mig" mumlede han stille, og så lidt væk fra bladet som han lagde væk derefter og kort så på de grønne øjne. Han så dog hurtigt væk igen for ikke at skade ham. "Jeg hedder altså ikke pus.." sagde han småirriteret. Nikki havde overraskende nok nærmest glemt at Theo havde banket ham sønder og sammen tidligere på dagen. Men i ældre tider var slåskampe en ret god måde t få nye venner på, i hvertfald var det noget man tit gjorde som barn. Theo havde ofte været oppe og slås med de andre børn i børnehaven, og dagen efter havde de været bedste venner. Dog betød det at slås noget lidt andet for ham nu. Han rejste sig "jeg reder lige op til dig.." sagde han og gik ind på værelset. Han trak en 'gæstedyne' og hovedpude ud fra skabet og smed den på sengen og tog sin egen dyne og hovedpude og tog det med ind i stuen. Han lagde det for enden af sofaen til at bruge det senre når han gik i seng.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 05:23

Nikki smilede og sagde"Okay Theo" han rejste sig langsomt op i mens Theo var i gang med at redde seng, gik han ud for døren og havde skrevet en lille seddel på Theos blad med biler, om at han lige gik sig en tur for at trække frisk luft igennem et filtre. Han havde ikke taget lighteren med?, om det så var med vilje eller et uheld det kunne man så aldrig vide med Nikki?. Nikki stillede sig for sig selv overfor en butik og så lidt lumsk rundt og fik et smil på læberne, i det en fyr gik forbi ham og tog fat i ham hårdt og sagde"Nøøj se hva jeg har fundet... en lille homofyr!" Nikki så lettere irritabelt på ham og kom med en spydig kommentar"Sig mig, det ikke mig der går og tager i fyre som er hotter end dem selv vel" Fyren ruskede lidt i Nikki
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 05:39

Theo himlede bare, af Nikkis forbrug af hans navn eller kælenavne. Han læste sedlen, og gik tilbage ind i værelset og skiftede lagenet på sengen. Han smed lagenet ud i vaskemaskinen, og de andre ting der nu skulle vaskes. Theo strakte sig lidt, og forstod ikke Nikkis ekstreme trang til at ryge hele tiden. Han gik ud i gangen og syntes egentlig det havde taget en del tid for Nikki at ryge den cigaret. Han trak sine slidte gummisko på, og traksede ned af trapperne og udenfor. Han nød den friske luft, det gjorde ham lidt mindre træt i hovedet. Han så sig lidt om efter Nikki og fik øje på ham, og en eller anden anden fyr der ruskede lidt voldsomt i ham "Hey.." sagde han kort, og hev fat i nakken på ham og fik ham til at slippe Nikki. Theo så lidt på Nikki "har han gjort dig noget?" spurgte han roligt, han kunne være overraskende rolig på de mest underlige tidspunkter.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Yearh, just the right thing four me:::::THeo
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: