Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Yearh, just the right thing four me:::::THeo

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 06:32

Nikki så på fyren som tog fat om hans lem og klemte uden på bukserne.Nikki lukket øjnene i og lod små småkvalte lyde komme ud af munden som om han led"Urgh!!" han bed tænderne sammen og mærket manden forsvinde og så røg Nikki ellers hurtigt til jorden igen. Nikki rødmede flovt over kindbene og så mod Theo og kiggede blot flovt væk og var så pinlig berørt over at en fyr havde rørt der og så gjorde det sååå onndt. Han så lidt på Theo og rystet på hovedet i sin lille løgn" Nej jeg er okay.. han.. han gjorde intet" manden slog ud efter Theo eller prøvede på den bedste måde han nu kunne fra den måde han stod på. Nikki rejste sig temmelig vredt op og pandehåret hang foran hans øjne, i det han gav manden en ovenlig knytæve i maven så han gik helt ned i knæ af smerte. Nikki så ikke på Theo men gik direkte forbi ham og tog en smøg op og gik videre med den anden hånd i lommen og knurrede en smule...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 06:42

Theo så på Nikki, og nikkede bare. Han greb lynhurtigt mandens hånd med sin egen frie, uden så meget som at se på ham. Theo havde gode reflekser, dog havde det lykkedes Nikki at overraske ham temmelig mange gange den dag, og det irriterede ham faktisk lidt. Theo så lidt efter Nikki, han var vist ikke den eneste med et heftigt temperament. Han så lidt på manden hvis nakke han stadig havde fat i, og løftede ham langsomt op, dog gjorde han det ved håret denne gang "rører du ham igen... er du død" hviskede han kælent i øret på ham, tog så hårdere fat i håret på ham og hamrede hans hoved ind i muren ved siden af sig. Synet af manden der faldt sammen gjorde ham rolig. Han så efter Nikki, og overvejede lidt om han skulle lade ham være, han virkede ikke ligefrem særlig glad. Han besluttede dog at løbe efter ham. Han løb op på siden af ham "er du sikker på du er okay?" spurgte han, og så på ham. Han lod sin hånd glide ind foran ham og ramte let hans brystkasse, og fik ham til at stoppe. Han gik ind foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 06:47

Nikki hørte Theo komme løbende hen til ham og selv om han elskede selvskab fik det ham til at brumme lidt som en sovende bjørn ville... Han mærket Theo berør hans brystkasse og stoppet op med det samme og rømmede sig let, i det han så ned i jorden stadig og vendte så hovedet på en kølig måde væk fra Theo og så til siden og sagde med en neutral stemme"Just forget it!" han lød vred og opset. Hans ene grønne øje var lidt synligt og man kunne se vrede boblende vrede der ulmede nede i Nikki, der skulle meget til at få Nikki til at gå amok men det manden gjorde havde alligevel været for meget, fordi manden var klam og klemte utrolig hårdt. Nikki strøg blidt fingerne igennem pandehåret og betragtede Theo med et temmelig truende blik og sagde"Hvorfor kom du her ud.. jeg skrev til dig jeg ville ha frisk luft"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 06:56

Theo så på ham, men blev stående. Han var ligeglad med den kolde skulder, han havde fået det der var langt værre, selv om det irriterede ham at Nikki var på den måde. "Men.." invendte han, men fik et vredt blik fra Nikki under det platin blonde hår. Det fik ham til at tie stille. Theo skulle til at svare, men snerpede istedet læberne sammen stil blege streger og rystede på hovedet "Nej.. ved du hvad? Just forget it!" sagde han hidsigt, og gik forbi ham. Han var nem at smitte når det gjaldt vrede, og dette var tydeligvis noget Nikki var nødt til at bearbejde selv. Han overvejede at ringe til Fie, bare for at snakke lidt, men han vidste at Fie kendte ham for godt, og ville komme med det samme hvis hun fornemmede at der var noget galt. Desuden var det en smule fesent, han var en stor dreng praktisk talt en mand og kunne sagtens klare sine egne problemer. Han gik op af trapperne til sin lejlighed, og skubbede døren op. Indenfor stod han i gangen og betragtede gulvet så lukkede han døren på klem med et suk så Nikki kunne komme ind. Han gik ind i stuen og smed sig på sofaen, og tændte for tv'et.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 07:03

Nikki gik stille efter Theo og det gjorde så ondt mellem bene, havde ham manden klemt hårde ... puuhhaaa det der ville ha sket så?. Han bed sig let i underlæben og åbnet døren og begyndte at smide tøjet og kastet det hen i et hjørne og sagde vredt med en lettere irritable og utilfreds tone i stemmen"Jeg går i seng.. og forstyr mig ik!" han gik ind i soveværelset og lukket døren og lagde sig i sengen hvor der var redt op til ham, i det han blidt lod hånden berør hans lem og små"arrr" kom fra ham og han bed tænderne hårdt sammen... *Man.. det var som om han ville klemme ... klemme den ihjel* Nikki turde ikke se ned om der var sket noget, det eneste han vidste var at den var VIRKELIG ØM!. han havde det dog os skidt lidt.. --måske fordi han følte han var for hård ved Theo efter som Theo havde vist sig fra sin gode side, reddet hans dick og ikke nok med det men os vist bekymring for ham... Måske skulle han sige undskyld.. men det dunkede blot så meget forneden.. Han lukket øjnene i smerte over at berør den og svejede let i ryggen og trak vejret dybt og langtrukkent
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 07:12

Theo himlede med øjnene, og havde ikke tænkt sig at forstyrre overhovedet. Han rejste sig, og gik ud på badeværelset. Han fandt sin tandbørste og tandpastaen og begyndte at børste tænder. For foruden enorme hunde og blive kildet, var han største frygt tandlæger! Han fik børstet sine tænder, og skyllede tandbørsten og sin mund. Han gik ind i stuen og hev sin t-shirt af. Han brød sig ikke om at sove med tøj på, han var mere til at sove i sine boksershorts. Heldigvis var Nikki da en fyr, så hvis han skulle tisse i løbet af natten så så han ikke noget han ikke havde set før. Han lagde sig ned og trak dynen op over sig. Han stirrede ind i sofaens ryglæn, lyttede til mørket. En snigende fornemmelse af klaustrofobi kriblede op af hans ryg. Han tog en dyb indånding og så op på loftet. *her er masser af plads, der er ingen der har lukket dig inde..* tænkte han og trak vejret roligt, og lukkede sine øjne. Han kløede sig let på ryggen og strejfede nogle af de utallige fugle fra fjerden der var præget ind i huden på hans skulderblad. Han huskede da han fik den, det havde taget så lang tid, og så meget smerte og vist også en enkelt tåre. Han knyttede sin hånd til knoerne blev hvide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 07:18

Nikki satte sig op og betragtede sengen og kløede sig lidt i håret undrende og rejste sig så op og gik ind til Theo, han gik galant og chamerende der ind, dog havde han stadig ondt. Men han var iført sine bokser og han havde en smøg i hånden der ikke var tændt, han vidste han røg for meget men...
hvorfor leve i lanng tid og så ende med at blive klam rynket og gammel!?. Nikki stillede sig op af væggen og betragtede sin smøg mellem langefinger og tommeltot der stille fik smøgen til at dreje i runde bevægelser. Han så mod Theo og sagde med en letter undskyldende tone"Theo.. øhm?, undskyld fra før tror jeg" han så lidt væk og sagde"Jeg.. jeg var blot vred på manden, han gjorde mig noget ja, men.. men jeg kan ikke fortælle dig hvad"
han stod med ryggen til Theo nu og betragtede smøgen men lod den blot rulle i hans hånd slukket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 07:27

Theo var som sædvanligt allerede faldet hen, og lagt sig på maven som var hans foretrukne liggestilling. Han skulede lidt ud fra puden gennem sit sorte hår og fik øje på Nikki der stod i sine boksers og så rolig og afslappet ud op af Theos hvide væg. Han gav et stille suk fra sig "går nok.." mumlede han søvndrukkent. Han var ikke vant til at folk var ligeså humørsyge som ham selv, så Nikki forvirrede ham temmelig meget. Han så lidt på den blege ryg lidt fra ham og endte med at slå dynen til side og sætte sig op. Han så lidt på ham "jeg skulle nok heller ikke have blandet mig" indrømmede han så og strøg noget hår væk fra sine øjne.
Theo vågnede lidt op ved at Nikki indrømmede at der skete ham noget men ikke ville fortælle ham hvad. Han lænede sig tilbage "lagde han an på dig?" spurgte han stille. Han ville have Nikki til at tale om det, om det så skulle tage ham hele natten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 07:34

Nikki betragtede Theo med et smil*okay.. så jeg må vel gi mig lidt, Theo ser temmelig nuttet ud når han er træt men jeg ikke til fyre det er jeg ikke!?* Nikki hævede det ene bryn og så temmelig forundret på Theo og rystet på hovedet med et lille grin og sagde
"Jo.. det var vel det bedste og lige i det rette tidspunkt men, men jeg tror dog.. jeg kunne ha klaret det, men ikke uden at komme til skade så.." han lænnte hovedet bagud og så op mod loftet i æresskam og sagde med en sofistikeret tone"Tak for din hjælp og omsorg Theo" han stivnede lidt efter da Theo gik ind på emnet igen, og spurgte ham om fyren lagde an på ham.
Nikki knyttet hånden og sagde"jeg ved ikke om man kan kalde det.. at lægge an på mig" han så temmelig vredt væk og mærket smerten forneden igen i små jag og sagde"han" han slog en gang lidt hårdt ind i væggen med knoerne først så de var helt hvide fra væggen dog var væggen end ikke skadet, men Nikkis knoer blev lettere røde efter få sekunder. Han så mod Theo og sagde med en svag stemme nærmest mumlende og en knurren kom mellem de sammen bidte tænder til sidst"Han.. han tog på mig" han så mod vinduet så det ryk han gav mod vinklen af vinduet, gjorde så det platin blonde hår lagde sig til siden og blottet begge de dyriske grønne lettere lysegrønne kiwi farvede øjne. Han så ud mod vinduet og lod læberne hurtigt blive slikket af den røde tynde tunge og så, i smug og skam mod Theo med hovedet sinket som en skadet hundehvalp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 07:45

Theo havde ikke tal på hvor mange gange folk havde kaldt ham nuttet, eller sagt det i smug. For han syntedes bestemt ikke selv han var særlig kær han var jo temmelig hidsig og det var ikke ligefrem charmerende når man åd mennesker. Han overvejede lidt hvordan Nikki ville reagere hvis han fortalte ham at han spiste hans race. Han sad stille og lænede nakken mod sofalænet. "Omsorg.." gentog han tænksomt, det var vildt han kunne udvise den slags overfor andre levende væsner. Men Theo var jo ikke helt igennem led, han kunne faktisk blive temmelig blød, det gjaldt bare om at ramme de rette punkter.
Han trak vejret stille ind "så lidt.." sagde han så bare, og lukkede øjnene i nogle sekunder. Før han åbnede dem igen og søgte mod Nikkis grønne. Dog så han ham ikke øjnene som han plejede, han støttede sin hage mod sin hånd "jeg ved godt... det er krænkende" sagde han så, og kløede sig i nakken. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige, han var ikke ligefrem den bedste til peptalks. Han plejede at drikke det væk, eller smadre en eller anden hvis der var noget der gik ham på.
Han smilede svagt da han slog til væggen "hvis du mangler noget at slå på kan du slå på badeværelsesdøren.. den har allerede mærker" sagde han. Badeværelsesdøren havde knytnævemærker flere steder. Theos egen boksebold.. eller dør om man ville. "Du kan ikke lade dig gå dig på af det Nikki.. det sker, heldigvis nåede han ikke at gøre noget der var værre" sagde han og trak på skuldrene. Han videte ikke hvad han ellers skulle sige, håbede bare at det hjalp lidt på hans skam.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 07:52

Nikki bed sig i unnderlæben og sagde"Ja.. men han, han lemte blot så hårdt og nu gør det blot så ondt og jeg har aldrig været ude for at en.. en anden rørte mig der" Nikki var flov over at indrømme at han var jomfru fordi hallo!? han var altså 18 år. Nikki sukket og betragtede Theo lidt og sagde"men måske burde jeg tag en kniv og gå ud og finde det svin og skære hans DICK af" han gik ud til køkkenet og man kunne høre ham rode med alle tingene indtil"Arh" nikki tog hånden til sig(højre) og betragtede den, hen af håndfladen var der en lang ris fin og ikke for dyb men blodet strømmede blidt ned af hans hånd. Nikki så rundt og ba dnet småt og brummede lidt som en bjørn i alt hans vrede i jagten på et stykke pokkers papir!?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 08:00

Theos øjenbryn røg nærmest helt op i hårkanten "heller ikke... du ved.. med piger? kvinder mener jeg.. eller.." han vrøvlede lidt og besluttede at ryste på hovedet. "Jeg forstår godt du er vred.." sagde han, stadig en smule overrasket over at Nikki var jomfru. Theo stirrede lidt på ham "hvad? Nej mennesker kan ikke.. i kan ikke slippe udenom straf og sådan" sagde han hurtigt og rejste sig for at følge med ud i køkkenet. Theo standsede i døren og betragtede den unge før "kom her.." mumlede han blidt for at berolige ham. Han greb om hans højre håndled og slikkede kort hen over flængen. Den holdt øjeblikkeligt op med at bløde, og han slap hans hånd. Han så ud til at smage lidt på blodet "Ikke dårligt.. hvad er din blodtype? AB? O?" spurgte han, og så kort ned af ham før han igen så på hans ansigt. Idéen om at Nikki skulle ud og skære de ædlere dele af en eller anden fyr var nok lidt slemt, han havde nok fået hvad han fortjente sådan som hans ansigt havde skrællet ned af murstenene, og den skæve næse som Nikki havde givet ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 08:05

Nikki så på THeo og sagde"nej.. jeg har aldrig tændt på kvinder selv om de gerne ville men.. men heller ikke på fyre" han så ldit væk og sagde"Jeg har ikke brug for nogen, jeg har det fint med ikke at være blevet berørt sådan og hey" Nikki så på Theo overraskende da han endelig var ved ham og Theo slikket ham hen over flængen, hvorfor skulle Theo være så forbandet Naughty. Han så lidt på Theo og nikket til det med blodtype"AB..." den mest sjældne blodtype der var blandt mennesker?.
Han betragtede Theo temmelig flovt og lagde blidt kniven fra sig og stillede sig op af en væg ved Theos side og så lidt hen mod ham og strøg fingerne igennem det blonde padnehår så det slikket sig bagud og lukket øjnene og sagde"Det gør bare så.. så ondt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 08:22

Theo pustede ud "så må du jo være aseksuel" sagde han og trak på skuldrende. "Der er altså intet galt med at tænde på fyre, selv er jeg biseksuel" sagde han og grinede lidt. Dog havde han vidst gjort det størstedelen af de gange han havde haft sex med fyre. "Nej det er heller ikke fedt at blive rørt ved hvis det ikke er en man har lyst til" mumlede han. Han strøg ned over de utallige bidemærker han havde på sin hals, og smilede lidt. Han nikkede "tænkte jeg nok" sagde han roligt, og lænede lænden mod køkkenbordet. Han var rolig, og ville helst ikke gøre Nikki mere flov end han allerede var, det var lidt synd for ham. "Gør det ondt?" spurgte han undrende "vil du havde noget is?" spurgte han og lagde hovedet på skrå og gik hen til fryseren og åbnede den. Det svage lys lyste hans ellers mørkerøde øjne op. Blod havde det med at gøre hans øjne mørkere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 08:26

Nikki så over mod Theo og lagde mærke til hans ansigt ovenligt og så lidt med hovedet på skrå og sagde"Mmmhhmm meget ondt enda..." han bed tænnderne sammen og sagde"Jeg er... er ikke aseksuelt jeg.. har blot ikke været heldig angående folk" han ville ikke sige hvad køn men han havde nu haft chancen mange gange men alle havde lagt op til ham og så blot været onde og behandlet ham grimt, så han ville end ikke nær folk. Han sukket let og så lidt på Theo og sagde"hvilket væsen er du egenlig Theo" hann tog i mod iset og så lettere flovt væk og vendte ryggen til Theo og lod isen berør og sagde"århh... man Grrr det gør nas" han bed tændernne sammen og bankede hånden nogen gange ind i væggen dog ikke hårdt blot for at glemme smerten forneden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 08:41

Theo så på Nikki og lod kort blikket strejfe hans skridt. "Jeg finder noget is.." mumlede han og ledte gennem fryseren, det var ikke meget man kunne finde i hans køleskab eller fryser, han var jo bloddæmon og foretrak frisk kød. Han kunne ikke finde noget, men han havde til gengæld heller ikke afrimet sin fryser et godt stykke tid så han stak armen ind så langt ind til fryserens bagvæg og brækkede et ordentligt stykke is af. Han så lidt på Nikki "du skal bare finde en du er tryg ved.." sagde han, der var ingen grund til at blæse sin jomfrudom af på ingenting, og slet ikke på en nobody. Han så lidt på ham og fandt et viskestykke som han foldede om isen. "Vil du virkelig vide det?" spurgte han langsomt, og så på ham med sine mørkerøde øjne. Han lod ham tage isen, og lod ham rase ud på væggen "jeg ved det godt.." sagde han og prøvede at berolige ham. Han lagde en hånd på hans skulder og gav den et blidt klem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 08:51

Nikki rødmede let over de markerede kinder og skævede lidt til siden for at betragte Theo der berørte hans skuldre og sagde noget til ham. Han mærket iset fjerne smerten og sagde"Fuck det godt... jeg mener dejligt" han lukket øjnene og sagde"tak for isen.. det var lige det der manglede, den smerte havde nær styrtede mig til hovedet" Nikki så lidt bagud igen mod Theo og følte sig på en måde tiltrukket af ham men turde ikke at sige noget, hva faan? det var jo ham altså godt nok lignede han en model, men Theo virkede påligelig og ikke som en der blot sprang på en fyr eller var temmelig Naughty blot på grund af en temmelig hed atmosfære. Nikki sagde"ja det vil jeg virkelig gerne.. eller lad mig gætte Vampyr? måske" han anede ikke dæmoner fandtes?, og efter som han gik efter det med blodsmagen så troede han at Theo var vampyr og os fordi Theo havde truet ham med at bide sig fast i halsen på ham, blot tanken om det fik ham lidt tændt. Han rystede på hovedet og strøg håret bagud ink, pandehåret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 09:04

Theo bemærkede ikke Nikkis rødmen, smilede bare let over at det hjalp "godt nok.." sagde han, og slap blidt hans skulder. Han gik hen og lukkede fryseren, og lyttede til det Nikki sagde. "Noget nær en fætter til vampyren måske.." sagde han eftertænksomt "jeg er dæmon.. bloddæmon for at være helt præcis" sagde han og blottede sine dræber hjørnetænder i et smil. Theo tændte selv på blod, der skulle dog en del til. Han rømmede sig stille, og lænede ryggen mod fryseren og lagde nakken tilbage og trak vejret dybt ned i lungerne "forskellen mellem dæmoner og vampyrer er at vampyrerne er levende døde, mens dæmonerne rent faktisk lever... men de kan leve evigt begge to dog er det nemmere at dræbe en vampyr end en dæmon" sagde han og pustede ud. Han så over på ham igen, og vædede kort sine læber med sin tungespids.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 09:14

Nikki stod stadig mod væggen og ikke mod Theo for at han skulle kunne se ham holde iset mod hans Dick, dog uden på bokserne ellers ville det jo blive klamt. Nikki tog isen væk og så lidt end og sagde"arh shit..." han betragtede den stive Dick og bed tænderne sammen og lagde isen på køkken bordet og sagde"Øhm.. jeg" han sukket og sagde"Den.. den er stiv nu og smerten er begyndt at komme igen..." han så lidt rundt og prøvede at tænke på noget andet og sagde"Så du bloddæmon... var det derfor du ville..." han rømmede sig let og tog sig til halsen og lod sensuelt sin finger stryge ned af halsen ved pulsåren og sagde"Derfor du ville bide mig.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 09:22

Theo så på Nikki der stadig stod vendt mod væggen. Han kunne ikke lde være med at smile svagt, at han kunne være så pinlig over sit skridt fattede han ikke. Men han skulle jo også huske på at Nikki var jomfru så han opførte sig ikke så afslappet omkring det. "Hmm.. nederen jeg ved ikke helt hvad vi kan gøre" sagde han og kløede sig i nakken, mens han tænkte over hvordan smerten kunne aftage. "Jeg bed dig jo ikke... så hårdt i hvertfald" grinede han. "Jeg æder dig ikke" sagde han så for at Nikki skulle være helt sikker på at Theo ikke ville gøre ham noget ondt. Dog ville han intet love omkring Nikkis flabethed. Lige nu havde han dog ikke lyst til at slå ham. Han tog isen op igen og rakte ham det "prøv at hold det lidt på igen" sagde han og så på Nikkis lyse pandehår der skjulte de grønne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 09:35

Nikki smilede og sagde"nej lille knægt det gør du vel ikke vis jeg driller dig med at kalde dig lille og provokere dig lidt her og der" han strøg pandehåret til side og lavede endnu et ryk med hovedet for at få padnehåret til siden igen og smilede lettere chamerende til Theo så han kunne se de grønne øjne der så temmelig dyrisk dog udstrålede intens varme og venlighed. Han bed sig let i underlæben og fjernede isen igen og sagde"det... det hjælper ikke argggg!!" han smadrede sin hånd ind i væggen hårdt og sagde"jeg dropper isenn jeg må bare få ondt og gå... gå ud på toilettet i få minutter... " han sukket og sagde"jeg hader det her.." han så lidt mod Theo og vendte sig flovt om og holdte sig for hans stive Dick og så lidt skævt til Theo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 09:45

Theo knurrede advarende dog med et smil på læben, han åbnede munden let og blottede sine tænder og klappede dem let sammen med et likke klik "pas på jeg bider.." sagde han roligt, og lagde armene over kors foran syt bryst. I forhold til vampyrerne var han varm, kogende nærmest. "Hmm.. gør du det" sagde han så, og gik hen mod køkkendøren, og strøg kort sin finger hen over Nikkis mave langs med hans underbuksekant "bare lad være med at gøre noget dumt" grinede han skælmsk, og gik ind i stuen. Nikki var ikke den eneste der kunne drille. Han satte sig i sofaen igen, var dog ikke synderligt træt, så han lænede bare nakken tilbage så hans hals blev fuldstændig blottet, og tog en dyb indånding så hans brystkasse hævede og sænkede sig tydeligt. Han lod sine hænder glide ned på sine sider dog lod han den ene hånd ligge på sin mave og legede lidt med sin ene piercing på sin hofte med pegefingeren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 09:57

Nikki sp på Theo og grinte i det han sagde"ja ja du bider skam bare" han roede sig lidt i nakken indtil.. hånden, strøget over den bare mave for ikke at sige.. boksernes kant. Han stivnede og mistede nærmest vejret.. hva gjorde Theo! lige.. Han mærket smerten i sit lem og det blev blot være fordi det havde lagt sig lidt... men NÆ NEJ. Den blev så småt stiv igen og Nikki så bebrejdende på Theo og sagde"hey!" han kiggede den anden vej og tænkte*argh jeg havde nær afsløret det..* han så lidt mod Theo og i stedet for at gå ud på badeværelset skulle han ha sin hævn først!. Nikki gik hen af mod Theo med en lang kniv og smilede i det han bed tænderne sammen og skar sig langs skulderen blot 5 cm og blodet løb blidt ned, Theo kunne jo heale det hurtigt... Hans brystkasse blev så småt blodig og hans tunge, årh den tynde tunge til dette slange skær af øjne og det platin blode hår.. Han slikket blodet af sit eget blidt på tungen og slap kniven i det han gik hen til Theo og strøg ham over kæben og ned til halsen og hvisket i hans øre"Dont tease the desire it self"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 10:11

Theo grinede "always.." sagde han bare inde fra stuen. Han slappede af, og lyttede til Nikkis øglen rundt ude i køkkenet, hvorfor var han stadig derude. Han havde lukkede øjne så han så ham ikke før han var helt henne ved ham. Dog lugtede han blodet på lang afstand "hvad laver d..." han gik i stå da han mærkede det blide strøg over kæben og ned over halsen "du burde ikke gå rundt og skære dig selv, så bliver jeg bare nødt til at gå ud og spise... de der appetitvækkere dur jo ikke.." mumlede han, og grinede lidt af det Nikki sagde "du har høje tanker om dig selv hva.." hviskede han kælent, og rejste sig, og lod tungen glide fra hans brystkasse og og over skulderen og såret. Der var noget specielt i hans spyt som fik blodet til at størkne hurtigere, men det havde de fleste bloddæmoner, så var det nemmere at spise uden at blive helt snasket til. Han betragtede såret der holdt op med at bløde, og tog kniven "fy.." mumlede han, og gik ud i køkkenet og skyllede kniven før han tørrede den af og lagde den i skuffen igen. Han burde jo sætte hængelås på, Nikki var jo besat af tanken om knive! Tanken fik ham bare til at smile. Han kunne stadig smage den varme sødlige/jernagtige smag i sin mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 10:16

Nikkie mærket tungen men rødmede ikke denne gang, han holdte det tilbage med oppustet brystkasse og mærket tungen sno sig hvor den nu ville over blodet og hvisket i hans øre lettere chamerende og flabet"Hva... er tests da ikke nok til at stille dit behov hva Theo" han fjernede fingerne fra ham da Theo rejste sig op for at gå ud med kniven og hørte vandet skylle over kniven og gav et smil fra sig og tænkte*aha..* han kiggede lidt rundt og satte sig op i sofaen og lænnte sig bagud og tænkte slet ikke over at han stadig var halv stiv mellem bene. Han lå blot der med lidt bøjede ryg og øjnene lukket og pandehåret til den ene side over det ene af de grønlige øjne. Han trak vejret langsomt og man så hvordan hans mave og mavemuskler blidt bevægede sig, dog var der ikke over sixpack eller noget?, han havde blot en lækker stram mave. Han slappede af og nød virkelig dette
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yearh, just the right thing four me:::::THeo   Yearh, just the right thing four me:::::THeo - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Yearh, just the right thing four me:::::THeo
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: