|
| Love elevator musik:::::::MOrgan | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 02:35 | |
| Morgan havde aldrig troet på kærligheden, det var bare nået menneskerne havde fundet på for at kunne være tæt på hinanden. Men det mente han ikke længere, efter han mødte Nikki så troet han på at der var få personer som var så heldig at finde kærligheden. og selv om Nikki bare var et menneske, så betød det ikke nået for Morgan da det ikke stoppede hans følelser for ham. Dog var han vel lidt usikker på om det bare var fordi han havde lyst til hans blod, måske var det hans blod han var blevet forelsket i? han rystede hurtigt på hovedet da det ikke kunne passe, han var vel allerede faldet for ham inden han smagte hans blod? han sukkede kort inden deres læber mødtes. hans ord hang tog stadig i luften, skulle han bide ham? nej ikke her det ville være for risikabelt "sener" hviskede han og ville ikke risikere at der kom en vampyr eller en dæmon løbende ind af døren, mens Morgan's tænder var i Nikki's hals. han havde jo en svaghed for hans blod, det smagte jo utroligt godt og han havde svært med at trække sig tilbage når han først havde hans blod i munden. han brummede da han mærkede hans smæk, dog havde han ikke nået imod det og kunne godt lide deres dominerende leg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 02:54 | |
| Nikki smilede i det han opdagede hvordan Morgan reagerede på hans lille smæk og gav Morgan endnu et lille smæk dog ikke for hårdt men heller ikke blidt og svagt. Nikkis finger strøg blidt over Morgans baller indtil han ville drille ham lidt, vis Morgan måtte!, Måtte han vel os, blot ment mest i dril. Nikki smilede lettere lumsk og rullede rundt så han endte oven på den dejlige Morgan der var så meget stærker og os stærkere udseendet end ham selv. Han lå oven på Morgan nu, dog med bene ud til siden og kyssede så Morgan lidenskabeligt på de bløde læber og tog blidt sin hånd under røven på Morgan og lod så fingerne udleve hans krops nedre region, hvilket var berør lemmet, ved at køre hånden fra røven til Lemmet, og gnide sine blide finger mod lemmet, i bevægelser ned af, så det var som om han pumpede den. Han smilede lidt og følte han var med i en Yaoi film eller noget?. Nikki afklædte Morgan helt af og smilede i det han hviskede Morgan i øret, med det platin blonde hår hængende ned mod Morgans pande, og de grønne øjne lysende som et dyr, der havde fanget sit bytte i en lumsk fælde"Nå... jeg ved jeg ikke har bukser på men nu det vist mig der styre dette forhold elskede" han berørte let og tirrende Morgan hen af kæben og kyssede så Morgan på halsen i det han bed ham lettere hårdt fordi Morgan jo elskede smerte, og som tegn på at det var for morgan han bed hårdt, slikkede han det blidt bagefter der hvor han bed hårdt. Han lod tungen køre i bølgende bevægelser kun med tunge spidsen hen over de steder han bed Morgan, og lod fingerne blidt tag om Morgan cock og smilede frækt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 03:14 | |
| Vampyr ville sikkert skamme sig over Morgan, det var han bestemt sikker på at de ville. hvis de så hvordan han ligefrem overgav sig til Nikki, han skammede sig lidt over det dog på den andenside så elskede han det. han var bare glad for at andre vampyr ikke skulle se ham sådan, alle muskler i hans krop slappede bare af i det og kunne ikke andet end at nyde det. han lag sit hoved tilbage og så lidt ind i vægen, inden han lod sine øjne glide langsomt i og gav et suk af nydelse fra sig. hans mund var en lille smugle åbne, så man kunne se hans hvide tænder og de hjørnetænder som trykkede ned i hans underlæbe. der kom en lille snerrende lyd fra ham af hans ord "bare tag det, jeg er ligeglad" sagde han som om Nikki havde snakket om nået helt andet, som et stykke kage eller nået dog kunne han bare ikke finde ord og kunne ikke andet end at tænke på den skønne følelse han havde inde i sig. han greb hurtigt ud efter hans kæbe og førte hans hoved op til sig, han åbnede sine øjne langsomt og så lidt skummelt på ham "men du får aldrig magten" sagde han med sin flotte dybe stemme, han havde ikke lyst til at indrømme at Nikki allerede havde magten over ham. han lukkede sine øjne stille i og lod sine læber mødes med hans, han lod sin anden hånd glide ned fra hans nakke og ned over ryggen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 03:51 | |
| Nikki var slet ikke forberedt på at Morgan sådan ville overgive sig til ham men da han så det, ååårhh ja da han så det < det var så dejligt at se på, Nikki blev fyldt med glæde og smilede lettere lystende nu, da han berørte sin elskede Morgan og Kyssede ham op af halsen og hviskede"jeg elsker dig" Nået han lige at sige inden Morgan tog ham ved kæben. Han rødmede denne gang og gav et lille "aaahh?!" fra sig da Morgan sådan tog magten`, fordi Nikki fik først et chok og bagefter var der jo os det at Nikkis læber endte mod Morgans, i nydelse, Nikkis kinder var fyldt med rødmen over dem, hvor de fremtrukket flotte kindben var til at se, og hans Platin blonde hår var ikke mere så fint og glat men mere strittende og uglet?, takket være Morgan var det blevet sådan. Nikki mærket hånden og rømmede sig let, ved at bryde kysset og se ud til siden af flovhed over berørelsernes virkning. Han begyndte straks at få helt stiv på, og mærket sit lem dunke så inderligt ! efter Morgans berørelser. Nikki så på Morgan og tog blidt fingerne igennem hårtotter og tog så blidt om dem og trak Morgans hoved hen til sig igen, og kyssede ham og berørte hans brystkasse, og lod 2 finger tag om en af brystvorterne af Morgans og smilede lidt da kysset var brudt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 04:19 | |
| Morgan viste at han bare kunne give op, dog blev han alligevel med at prøve at få magten tilbage. hans krop havde allerede overgivet sig, det var kun hans hjerne der kæmpede. han var jo for gudskyld en mand, og mænd gav ikke bare magten fra sig det havde han altid fået at vide. Men i dette øjneblik hvor han lå sammen med Nikki, så kunne han godt forstå dem som gav magten fra sig. han havde aldrig prøvet at være så afslappet og alligevel være så spænd i hele sin krop, han havde det som om han ikke kunne styre sin egen krop og han kæmpede bare lidt med at ikke bide Nikki. han fik bare mere og mere lyst til ham, for hver gang de ende sådan. hans humør ændrede sig hele tiden, fra glad til sur og til sidst rasende. hans lyst var ved at drive ham til vandvid, dog viste han også at det var forkert at tvinge Nikki til samleje. han kyssede ham bare tilbage og lod sit blik glide ned efter Nikki's fingere, inden han lod sit blik glide op på ham igen "jeg hader dig så meget" sagde han med en irriterende tone i sin stemme, dog mente han det jo slet ikke og mente mere det modsatte. han bed hurtigt ud efter ham dog uden at ramme ham, der gav en høj lyd fra sig da hans tænder ramte mod hinanden "du gør mig så fucking liderlig hele tiden.. hvor jeg dog bare hader dig" sagde han snerrende i det og lod bare sit hoved falde ned i madrassen igen, han lod sine fingere kærtegne hans lår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 04:26 | |
| Nikki smilede blot utrolig meget faktisk`?, da han hørte Morgan sige at han hadet ham og at han hele tiden blev så liderlig af Nikki. Nikki smilede lettere lumsk og slap blidt Morgans lem og hviskede i hans øre"Jamen jeg elsker da os dig dear" han grinte lettere ondt og sadistisk for første gang, men det var et tegn på at Nikki faktisk nød at ha Magten over sin dejlige Morgan og os at han nød ordene. Nikki var lettere vild af sig jo, han havde jo vist Morgan det da han blev holdt op af mod Muren og alle hans humørsvingninger fra vred, til bange, til heltemodig, til uskyldig, til forvirret, alt der havde været mellem himmel og jord havde udgivet sig fra hans krop og til Morgan da de havde stået ved den væg, og nu.... nu var Nikki endelig sammen med den flotteste fyr han nogen sinde havde set! mærket, og blive berørt af. Nikki rejste sig og svingede hofterne til side som en hulla danser med armene let ud til siden og berørte siderne af nederdelen op af så de faldt på plads igen med et lille svej til hver side, og sagde"Men vis du hader mig elskede, så må jeg hellere holde afstand" Nikki grinte lidt og rakte flabet tunge til Morgan, fordi nikki vidste hvor han skulle trykke for at få Morgan op og køre men os hvordan han skulle få Morgan til at gir lidt ned, men Morgan havde os gjordt Nikki utrolig liderlig, og det var blot en pinsel for ham at gå væk fra den dejlige seng med hans gude skønne fyr!. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 04:50 | |
| Morgan hadet det! han hadet virkelig når folk havde magten over ham, og derfor var der ikke nogen der fik lov til at få den. Han kunne bare ikke stoppe sig selv i at give magten fra sig, han havde en underlig følelse af udmattelse af kampen om magten og af at blive tændt hele tiden. han havde lyst til at gå ned på gaden og lede efter den første luder, bare for at få det overstået og stoppe med at føle sig så inderlig hele tiden. Men det føltes bare ikke som om det ville være nok, da den person han havde lyst til jo var så tæt på ham. og han var sikker på at Nikki ikke ville blive så stolt hvis han fandt ud af sin kæreste havde den tanke i hovedet, dog var det næsten ikke til at holde ud at være så liderlig. hans lem dunkede også som aldrig før, og hans krop søgte bare efter Nikki's. han trak vejret nogle gange, ikke som et menneske bare en gang imellem for at få sin krop til at slappe af selv om det ikke hjalp særlig meget. han så bare op på ham og smilte bare lidt mens han dansede, dog stod han hurtigt op foran ham og holde ham om halsen "tror jeg ikke er en god idé" sagde han og ville bestemt ikke havde at Nikki holde afstand, han gik helt tæt på ham og lod sin frie hånd glide op under nederdelen og berørte let hans ene balle "tror snart du kan dømme mig for voldtægt.. hvis du ikke passer på" hviskede han ind i hans øre, inden han let nappede i den. det var vel lidt uhyggeligt at han havde et sådan stor lyst til ham, at han næsten ligefrem kunne finde på at voldtage ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 05:02 | |
| Nikki grinte let og drejede lidt med hofterne og sagde"årh jeg føler mig så mandig i min nederdel" han grinte igen let fra de smukke læber der før var blevet fugtet af Morgan. Nikki bemærkede dog Morgan pludselig stå foran sig og tage om hans hals??. Nikki betragtede ham lettere overrasket og berørte Morgan side blidt med finger spidserne som en edderkops ben ville gå på en krop og strøg så til sidst hans side helt med hånden og lukket øjnene af nydelse fra den hånd der ikke holdte ham om halsen og sagde"Så det tror du elskede" han åbnet de grønne dyriske flotte øjne der var dybe men alligevel lysende i sig selv, og betragtede Morgan med dem, mens hans pandehår strittet lidt her og der, mens det hang til den ene side, ikke i vejen for Nikkis øjne eller Morgans udsyn. Nikki tog blidt om Morgans krop og lod fingerne let finde vej ned til ballerne af Morgan igen, mens han Kyssede morgan ned af halsen og ned på skuldrene. Han smilte skævt for at vise at dette behagede ham, Nikki ville dog drille Morgan lidt mere for at glemme sin egen liderlighed. Nikki lod en finger blidt køre over et vis sted ved Morgans baller(mellem ved hullet) Nikki rømmede sig let og smilede uskyldigt og bed Morgan på halsen blidt og slikkede ham fra kæben til skuldren som en slange strøg sig over en. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 05:17 | |
| Morgan gav et irriteret suk fra sig som ikke engang var tæt på at vise hvor frustreret han virkelig var, han rullede med øjnene da Nikki ikke tog det så seriøst som han selv gjorde. han havde ikke lyst til at risikere at voldtage Nikki, han var ikke typen der voldtog og havde heller ikke lyst til engang at være tæt på. hans øjne gled stille i af hans kys, dog røg de hurtigt op igen da han mærkede hans finger. han greb hurtigt ud efter hans arme og fjernede dem fra sig, inden han skubbede ham ned i sengen og så virkelig irriteret på ham "stop!" snerrede han surt i det "jeg kan ikke længere, jeg kan ikke klare dette" sagde han og kørte nogle fingere igennem sit hår, mens han bare stod og så ned på ham "jeg kan ikke klare at du tænder mig så forfærdeligt meget heletiden, og tanken om at jeg ikke kan få det jeg vil havde.... fordi du ikke er klar" sagde han og var virkelig frustreret, han havde bare en virkelig stor lyst til ham og det var ved at gå ham til hovedet. han vende sit blik rundt for at finde sine bukser, dog opgav han det bare og hoppede roligt ned fra sengen og gik hen mod sit skab. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 05:28 | |
| Nikki så helt lamslået ud og betragtede Morgan og rejste sig op og sagde"Jamen!?... har jeg sagt stop, har jeg ikke ladt dig rør der måske... jeg er klar skat, jeg .. jeg ville og vil gerne ha dig, forstår du det ikke, ellers havde jeg ikke tændt dig, jeg overtændt, jeg, mit lem! er så dunkende at jeg har lyst til at tag dit hoved der ned og få dig til at give mig blow eller få dit" Nikki tav lidt og rødmede meget og satte sig op og tog sig til hovedet med den ene hånd og strøg fingerne igennem det platin hvide hår og sagde"eller få dit lem op i mig, derfor sagde jeg intet til det med ... med voldtægt, fordi jeg længes efter din krop, dig og dit dulmende lem, jeg vil mærke det denne gang, og overleve smerten jeg elsker dig jo !" Nikki havde rejst sig op da han sagde han elskede Morgan og havde i det han sagde dig jo, havde han slået hånden ned i sengen og så død alvorlig ud, og rev nederdelen af sig og stod der foran Morgan nøgen... med stiv lem, der så ud til at bevæge sig lidt, så liderlig var han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 05:49 | |
| Morgan stod bare og holde i håndtaget til skabet, han lyttede til hvad han sagde og kunne ikke bestemme sig om han skulle tage tøj på og bare glemme det - eller om han skulle vende sig om og så på Nikki. han viste endelig ikke hvis han skulle tro på ham, hvad nu hvis han blev afvist igen? det var han sikker på at hans krop aldrig ville kunne holde til, så var han sikker på at han ville gå hen og tage den første der var frivillig. han gav et lille grin fra sig da han hørte Nikki nævnte blow, han havde aldrig prøvet det og det var nok en af de ting som ville være meget svært for ham at gøre frivilligt. han vende sit blik til sidst om og så bare på ham "nej det har du ikke, men jeg vil ikke risikere at komme til at voldtage dig. bare fordi du er så god til at tænde mig" sagde han, det var nok nået af det han kunne komme til at hade Nikki for.. at han var så god til at tænde ham, bare nogle små berøringer også var Morgan virkelig solgt. han gav stille slip på håndtaget og vende sig om, han bevægede sig langsomt hen mod ham og lag sine arme rundt om livet på ham "du er så sød når du ser så alvorlig ud" hviskede han kærligt og kyssede kort hans læber "men.. du får mig ikke til at give dig blowjob" sagde han som en lille advarsel, selv om der kom et stort smil på hans læbe. han skubbede ham blidt ned i sengen og så kort mod nederdelen "du ved godt den tilhørte min datter ikke?" spurgte han om og vende sit blik mod ham igen, Alexia var jo som en datter for ham da han havde skabt hende og derfor brugte han tit det udtryk. han lag sig stille hen over ham og kyssede blidt hans kæbe, med et smil på læben et af dem som havde nået drillende i sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 05:56 | |
| Nikki osede helt inden i af vrede over at Morgan reagerede sådan, dog var han ikke vred på Morgan? han var bare fuld af vrede inden i og var helt opspændt og spændte hver en lille muskle i den lettere feminine dog drengerøvs flotte krop der var foran Morgan. Nikki så undrende på Morgan da han gik mod ham og pustet helt ud og gik ned i knæ næsten da Morgan tog om ham?, hvordan kunne Morgan blot tag om ham sådan, som om intet var sket??? og så lukke alt luften og vrede og opspændthed ud af ham????. Nikki bed sig let i underlæben og smilede i det han grinte let, og mærket sengen under sig og sagde"Datter??" han kiggede lidt på Morgan og tænkte...*hans? skabelser?* Nikki rystet hovedet og grinte og sagde"synd for hende" han blinkede for at lade Morgan vide det ikke var ondt ment. Nikki mærket Morgan blot kysse ham og tirre ham. Nikki sagde stille"aahh" fordi hans cock var så stiv og dunkende og nærmest skrig. Han tog om Morgans ved at læne sig lidt mod Morgans overkrop og støtte med den anden hånd(albue/arm) bagved sig og smilede lettere frækt og hviskede"vil du nu drille mig???" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 06:06 | |
| Morgan havde aldrig været den type der snakkede for meget over tingene, og derfor lod han dem bare forsvinde som om de aldrig havde været der. det havde jo altid bare været bedst at lade tingene forsvinde, eller det mente han at det var "mmrh" kom der let ud mellem læberne på ham som svar, man kunne vel godt kalde hende en datter for ham da det jo var ham som havde givet hende et nyt og bedre liv. dog havde han kun en søn som virkelig var hans, men han kende ikke nået til ham eller han kunne mere ikke huske ham og det var vel også bedst sådan. han havde nok i sine skabninger også i Nikki, det var jo ikke fordi han havde brug for mere overhovedet. han hævede dog sit øjebryn lidt og gav et lille grin fra sig "nej mere synd for mig" sagde han og havde jo meget besvær med hende, selv om han ikke kunne ønske sig en bedre skabning. hans blik røg hurtigt ned efter hans hånd inden han så op på hans ansigt igen "nej det må vente til efter" sagde han drillende og lod sine læber mødes med hans. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 06:16 | |
| Nikki gav et let grin fra sig og kyssede blidt Morgan over læberne og sagde"Mmh" mens han lod sine finger udforske morgans krop og hviskede"jeg tænkte egenlig over noget?, hvorfor vil du så gerne ha mig seksuelt den måde elskede vis jeg ikke må tag dig sådan" han blinkede til Morgan med et smil og bed ham blidt ved øreflippen og lod tungespidsen lege med den lille øreflip og slikkede ham så ned af halsen lidt og bed igen blidt dog lettere hårdt nu og hviskede"skal jeg straffe dig for at blive vred på mig skatter" Nikki vidste at Morgan healede og der var et eller andet, ved at høre Morgan halv stønne af smerte men blot stønnene tændte Nikki og så Kunne Morgan jo os li det. Nikki smilede i det han gjorde så Morgan var nederst igen og kiggede lidt rundt og fandt så en skap genstand og gik tilbage lettere forførende og berørte let sin overkrop med den skarpe glasligende metal genstand, dog ikke ægte metal. Han smilede og bed sig i underlæben og satte bene på hver side af Morgan og strøg Morgan over brystkassen og hviskede i hans øre forførende før han kysset ham og skar ham let over mavens stramme skind"Jeg elsker dig Morgan Criss Blake" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 06:39 | |
| Morgan var ikke sikker på om han skulle sige hvorfor, dog var det også svært at tænke over hvad han skulle svare når han mærkede hans fingere på sin krop "fordi jeg elsker dig og du tænder mig utroligt meget, og fordi jeg ikke føler at jeg er til fyre" sagde han og viste godt at det måske ikke var det smarteste at sige, men det var sådan han havde det og så jo lidt Nikki en kvinde selv om det ikke var nået han sagde højt. hans ord var som musik i hans øre og han kunne ikke gøre andet end at nikke, det var jo som at være i himlen når nogen ville gøre sådan nået mod ham. han så kort på hans overkrop, for at være sikker på at han ikke gjorde skade på sig selv. han tog en dyb indånding inden han mærkede den skønne smerte, hans ord gjorde bare det hele meget bedre "jeg elsker og... også dig Nikki Dominic Mckee" sagde han mens han bed tænderne sammen, han så bare ned på sin mave hvor blodet begynde komme frem på. det tog dog ikke særlig længe før han ikke kunne holde det tilbage længere, han lag sit hoved tilbage i sengen og gav et støn fra sig som var fuld af smerte dog på en dejlig måde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 07:06 | |
| Nikki smilede meget over at høre hans kæreste skrige næsten i smerte stønne det ud og sagde"Mmmh!" han smilede og skar endnu en kant Morgan og stak blidt spidsen af metallet ind i låret på Morgan og hviskede"Du så lækker fyldt med blod på dig skat" han smilede kækt og bed blidt morgan over halsen og smilede over at han måtte gør alt dette ved sin elskede!. Nikki lagde sig lidt over Morgan så han fik lidt af blodet på sig og skar Morgan op af halsen og ned nu, til skuldrene og hviskede"Så du ikke til fyre jamen... hva laver du så her dear morgan" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 07:27 | |
| Morgan prøvede at holde sine lyde inde for at drille Nikki, selv om det var alt for svært da han nød det alt for meget. hans øjne fløj op da han mærkede spidsen af den i sit lår, der kom et svagt skrig fra ham efterfuldt af et flot mandligt "mmrh, lækkert" hviskede han og lod sine øjne glide i, han lag sine hænder på hans lår og nussede det blidt med sine fingerespidse. han bed sine tænder hårdt sammen da han mærkede smerten igen, og prøvede at heale sine andre sår imens selv om det var svært når han nød det så meget "je.. jeg bor her" sagde han mens hans krop bevægede sig i den, da han ikke kunne få den til at ligge stille. han vende sit blik mod ham igen og kunne ikke lade være med at smile "også hygger jeg mig med min kæreste" sagde han stille i det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 07:49 | |
| Nikki smilede lettere sadistisk og skar ham over brystkassen et X og sagde"Nej det passer ikke, du bor da ikke her, men mest hjemme ved mig elskede" han smilede lumsk og skar igen morgan op af låret og hviskede"ja det er skam lækkert, men endnu mere lækkert at se dig lide for minde hænder, og at jeg har magten i dette forhold" han smilede og blinkede frækt til ham i det han stille slikkede ham ved siden af blodet og skar der hvor hans tunge havde slikket og sagde"Mmmhh du smager så godt elskede" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 07:56 | |
| Morgan hævede kort sit ene øjebryn og trak lidt på skulderne, da det vel et eller andet sted passede han kunne jo også bedst lide at være der hvor Nikki var "ja, men du vil jo også gerne helst jeg bor hjemme hos dig" sagde han drillende i det selv om det var svært når han også helst ville holde sine lyde inde, han lod en finger glide ned i sit eget blod og slikkede derefter blodet af sit finger "du har intet magt, men du nyder jo at se mig lide" sagde han og synes et eller andet sted at Nikki var mærkelig, dog på den anden side så var han vild dejlig. hans blik røg hurtigt ned for at se hvor han slikkede, og for at holde øje med at han ikke slikkede hans blod "mmrh" sagde han og synes jo det samme |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 08:20 | |
| Nikki smilede og skar ham en sidste gang før han blidt berørte hans kind og rømmede sig let mens han strøg ham over håret og kiggede lidt her og der, og sagde så"jeg vil gerne ha dig Morgan min elskede" Nikki kyssede ham blidt over sårene dog uden at få blod u munden og sagde"elskede gi nu ned okay" han grinte lidt og strøg ham over håret og sagde"sig mig elskede bliver du aldrig træt af at være så tøset og ikke kunne tag magten fra mig" Nikki drillede lidt nu og gned fingerne op af Morgans dejlige lem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 10:30 | |
| Morgan åbnede hurtigt sine øjne og vende sit blik mod ham, han hævede sit ene øjebryn og havde jo bestemt ikke tænkt sig at Nikki skulle havde nået magt "jeg er ingen tøs, og du har jo stadig ingen magt over mig" sagde han og tog hurtigt fat i hans hænder og skubbede ham ned og ligge i sengen, og satte sig selv op mellem hans ben. han trykkede hans hænder ned mod madrassen og så drillende ned på ham "du har ingen magt, jeg er manden i vores forhold" sagde han og bøjede sig let ned og begynde kysse hans brystkasse, og lod sin tunge strejfe den en gang imellem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Søn 24 Okt 2010, 23:58 | |
| Nikki så på Morgan og sendte ham et skævt smil indtil"WOW" Nikki mærket madrassen under sig og kneb øjnene sammen og lod et øje efter øje åbne sig og så lettere overrasket ud med halkv åben mund og grinte kæt da Morgan sagde at han styrede forholdet fordi han var manden. Nikki smilede og tog blidt om hans dejlige Cock med fingerne let gnidende op af den og hviskede i hans øre frækt"jamen elskede, det er du da ikke fordi du har jo end ikke gjordt krag på min lille uskyld i nu" han blinkede og ville blot drille Morgan lidt nu. Nikki strøg ham med den fri hånd over håret og sagde"I love you dear" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Man 25 Okt 2010, 00:10 | |
| Morgan blev bare let ved med at kysse hans brystkasse, til han mærkede hans fingere og kort og hurtigt sin mave ind. han vende sit blik op mod ham efter han havde givet en lille lyd af nydelse fra sig "jeg skal nok få den, den tilhøre nemlig mig som resten af dig" sagde han og lod sin tungespids strejfe hans læber, inden han hørte Nikki tale igen og kunne ikke lade være med at smile "jeg elsker også dig.. af hele mit døde hjerte" sagde han og havde endelig ikke følt sådan for nogen dreng før, eller pige for den sags skyld udover Elisa som han alligevel ikke kunne huske. så for Morgan så var det jo den første gang han havde følt sådan for nogen, og selv om han havde lovet sig selv at ikke blive forelsket så havde Nikki fandt ham med bare et enkelt blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Man 25 Okt 2010, 00:17 | |
| Nikki smilede og sagde"hele dit dejlige døde hjerte" Nikki syntes dog i mens de var i gang med alt dette at det var mærkeligt hans far ikke var kommet? eller der havde været forstyrrelser?. Nikki smilede og kyssede Morgan i det han hviskede"elskede vil du med hjem til mig eller måske med i by eller noget?" han smilede og sagde"du vist ikke dig selv helt her i nat, i dette hjem frodi der er så mange vampyr?, men din far stadig de ord, at en dag ville.... ville jeg nok se det med andre øjne?" han betragtede Morgan lidt og bed sig i underlæben og satte sig op og krammede Morgan i mens |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Man 25 Okt 2010, 00:30 | |
| Morgan var glad for at der ikke var kommet nogen og forstyrret, så behøvede han heller ikke lægge sin opmærksomhed andet end på Nikki. Morgan kyssede ham bare tilbage, hans ord var som gift i hans øre - Gu' gad han ej! tage nogen steder hen, ikke det øjeblik og et stykke tid frem. Morgan stirrede bare lidt overrasket ud i luften, han var ikke engang sikker på hvad der skete. han mærkede bare Nikki's arme om sig, og lyttede med på hans ord. hans blik røg hurtigt hen på ham "nej, det sker ikke" sagde han og kunne ikke forstå hvorfor Nikki så gerne ville? nu var der jo ikke nogen efter ham som ville dræbe ham, eller dræbe nogen af dem. han satte en hånd på hans brystkasse og skubbede ham ned i sengen "vi var jo lige midt i nået" sagde han og blottede kort sine tænder i et smil, inden han bøjede sig ned og kyssede ømt hanns læber |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan | |
| |
| | | | Love elevator musik:::::::MOrgan | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|