Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Love elevator musik:::::::MOrgan

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 08:29

Morgan nikkede til det han sagde og smilte "så bliver det en lagkage" sagde han med et smil på læben og vende sit blik ned mod sin overkrop og rullede med øjnene af Nikki, dog havde han ikke nået imod at Nikki ikke ville havde andre til at se den dog var han ikke så glad for at havde jakker på der var lukkede. dog ville han jo gøre alt for Nikki "mmh" kom der kort fra ham da han mærkede hans finger, han så ned på ham og smilte sødt til ham og havde et forelsket blik. han lod ham dog bare lukke jakken "ja sådan" sagde han og gik stille med ham igen ind i supermarkedet, han så sig bare omkring mens han gik efter ham. han tog sine sko og jakke af når de endelig var kommet hjem igen, han nikkede til det han sagde dog gik han hen til ham og lag sine arme omkring livet på ham "jov skal jeg nok om 2sekunder" sagde han og pustede Nikki drillende i nakken inden han kyssede ham et par gange, dog trak han sig hurtigt tilbage igen og lavede hurtigt cremen. inden han tog jordbærene ud af køleskabet, han begynde stille at plukke dem og kunne ikke holde sig tilbage i at spise nogle af dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 08:42

Nikki grinte sødt og tog om hans finger og sagde"Mmh du så dejlig når du holder om mig og er virkelig putte nutte sød min elskede" Nikki gned blidt hovedet op af hans dejlige overkrop og sagde"Mmh" med lukket øjne og mærket pludselig at han fjernet sig og gav et lille grin fra sig. Nikki begyndte at lave lagkagen da han hørte at Morgan sneg sig til at spise nogen dejlige friske bedste jordbær og listede sig ind på ham dog uden held fordi Morgan jo havde skærpede sanser. Nikki tog om Morgan og tog hurtigt den Jordbær Morgan ville ha taget i Munden, tog Nikki nu i munden som en eller anden piratfisk og gav et grin fra sig og sagde"MHHH!!!!" Han grinte og slikkede sig om læberne og sagde"din lille tyv hva? hahah" Nikki roede Morgan i håret lidt og slikkede ham blidt op af halsen og gav ham et blidt og stort kys på kinden og sagde"Mmh min dejlige Morgan skatter!" Nikki strøg hånden hen af den bare mave af Morgan og sagde"Vis du står i bar overkrop gør jeg det da bare os, fordi du tænder mig mega så det uretfærdigt at jeg kun skal tændes" Nikki drillede og tog blidt Morgans trøje af og duftede lidt til den for sjov og lagde den på stolen og sagde"Nu det min dejlige trøje og der må intet ske med den" Han grinte og begyndte at lave ansigt med chokolade glassuret/tupe chokoladen der kom ud og lave Morgans ansigt på kagen og hans, to fyre der kyssset på lagkagen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 08:56

Morgan lod sin kæbe falde lidt ned da han så at Nikki tog hans jordbær "jeg er ingen tyv, det er dig du har jo lige stjålet min jordbær" sagde han og nød at mærke hans hånd i sit hår, han nød det meget og smilte mere da han mærkede hans tunge mod sin hals "mmh min elskede Nikki" hviskede han og trak sin mave kort ind, og så hurtigt over på sin mave og grinte lidt af ham "det er ikke min skyld.. du havde ligesom min t-shirt på" sagde han og ville jo ikke havde skylden for at Nikki blev tændt bare fordi han havde hans trøje, og så hurtigt over på ham og lod sin kæbe ingen falde lidt ned "når så nu stjæler du også mit tøj?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn, inden han gik hen og satte skålet med jordbær ved ham. han lag dog bare sine arme rundt om ham bagfra og lag sin hage ned mod hans skulder "det der er du virkelig god til skat" sagde han og kyssede hans kind en enkel gnag
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 09:04

Nikki rødmede let og smilede i det han sagde"tjaaa hva skal jeg sige, alt du rør ved kan jeg vel lide så længe det ikke er andre, fordi du den eneste jeg egentlig vil ha eller se i mit liv, men Morgan?" Nikki vendte sig lumsk om og sprøjtet lidt chokolade på hans overkrop og grinte i det han tog det chokolade der var på brystkassen og prikkede blidt Morgan på kinden med det, eller mere strøg det på i stedet for at prikke, og han var utrolig blid i det. Nikki smilede og sagde"angående tidligere, det kom vel blot sm et chok.. men jeg lover dig at passe på elskede" Nikki kyssede Morgan på chokolade kinden og slikkede sig om læberne og sagde" Mmmh chokolade Morgan" han grinte og sagde"Min ynglings" Nikki slikkede sine finger af og grinte fjollet og tog en kniv frem og skar blidt kagen i flere stykker og sagde"tadaaaa! så den færdig og utrolig smuk" Han så på kagen med hvid glassur, chokolade på sig formet som dem der kysset, 2 lag med lagkage crem inden i sig og jordbær på sig foroven der var hele og inden i sig der var halve og chokolade knas inden i sig. Nikki tog et enkelt stykke og det var med Morgans læber og sagde"Uuuhhh så dejligt nu kan jeg kysse dig og spise dig i mens" han grinte fjoget og satte sig ved bordet og betragtede Morgan med stor glæde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 09:22

Morgan trak lidt på skulderne af det han sagde og synes det var ret så sød at høre "skat der er ingen anden i mit liv som får mig på den måde du har mig" sagde han kærligt og havde bestemt ikke lyst til at være sammen med nogen anden, det var bare Nikki og sådan ville han havde det skulle forblive. han så ned på sin brystkasse og hævede kort sit ene øjebryn "hej" sagde han dog gjorde han ikke nået for at stoppe ham "Jepp nu er jeg snart ren chokolade" sagde han og gik hen og lænede sig op af køkkenbordet, han så stille på ham inden han kort så ned mod lagkagen "nej den er smuk" sagde han og grinte lidt af det han sagde "håber de smager godt" sagde han og gik hen og tog fat i hans håndled og tog en bid af det stykke tage han havde "mh jeg smager godt" sagde han med et grin og slikkede et af hans fingere af fra crem, mens han så op på hans ansigt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 09:39

Nikki så på sin dejlige Morgan læbe kage stykke og så helt skuffet ud som om Morgan havde taget alt lykke fra ham og sagde"åårhhh mine Morgan læber øøøøvvv!" Han grinte sødt og tog om Morgans håndled blidt og slikkede ham op af fingeren hvor der var noget dejligt crem og sagde"Mmhhh Morgan crem hvor lækkert" Nikki smilede lettere frækt og sagde"SÅ? Morgan skal vi lære hinanden at kende noget bedre som.. øhm? hvor mange år er du egenlig? og hva er din ynglings farve sådan nogen ting" Nikki slikkede vider epå Morgans finger og suttede lidt på en af dem og smilede rigtig sødt til ham og sagde"Så? Elskede, hva står denne aften så på i nat? "Nikki grinte lidt og bed sig i underlæben og satte sig tæt op af Morgan og roede blidt i hans hår og slikkede ham lidt hen af kinden blidt og kyssede ham på læberne lidt fra siden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 09:54

Morgan så på ham og kunne ikke lade være med at smile af ham "smager jeg godt ?" spurgte han stille om og kyssede ham en enkel gang på kinden, han grinte lidt over det Nikki spurgte om og nikkede så "altså jeg er 473år gammel, og min ynglings farve må nok være mørkerød den samme farve som blod" sagde han stille i det og viste ikke rigtigt hvad han ellers skulle sige, han lag dog bare en hånd på hans lår. han trak lidt på det han sagde og viste det endelig ikke "nået hyggeligt" sagde han og viste endelig ikke hvad de kunne lave, han grinte lidt over hans slik og kys og skubbede ham let væk fra sig "jeg er ikke nået kysse dyr" sagde han drillende i det inden han hurtigt fangede hans læber med sine
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 10:07

Nikki så temmelig overrasket ud da Morgan fortalte om sig og sagde"virkelig okay smukke og jeg er blot hmm? 17 dødelige kedelige år? men en dag ændre det sig jo? som næste gang min fødselsdag står for døren og min ynglings farve er hvid og især fra mine dejlige hvide skjorter åårh jeg elsekr dem" han grinte og sagde"men ikke mere end min hvidhudet dejlige morgan!" Nikki krammede sig ind til Morgan og så temmelig ked ud og sagde"virkelig fordi je..." han nået ikke at sige jeg troede du kunne li det???, fordi at inden han nået at sige noget som kom Morgan med armene og kysset Nikki nærmest stjal kysset og ordene ud af hans mund. Nikki grinte og bed sig let fast i underlæben og slap hurtigt igen og sagde"Mmmh hvor dejligt"

Nikki betragtede Morgan med de grønne øjne og sagde"hehe lidt anderledes aften end forventet... desværre? men den er skam god nok i forvejen, fordi du er ved mig igen elskede"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 10:21

Morgan smilte lidt af ham og begynde at nusse ham lår, han trak sit hoved lidt tilbage og så over på ham med et stort smil på læben "når okay det lyder dejligt skat" sagde han og led ned fra køkkenbordet, han løftede ham op til sig og trykkede ham ind til sig "bare at være sammen med dig er skønt" hviskede han og gik ind i stuen og satte sig ned, han trykkede ham ind til sig og så stille på ham og kyssede ham blidt på kinden "jeg elsker dig" hviskede han og kunne ikke lade være med at sige det, da han virkelig gjorde det. han skubbede ham let ned og ligge i sofa'en og lag sig ind over ham, med sit hoved på hans brystkasse "hvorfor skulle det endelig ændres sig? jeg mener ø.. ønsker du at.. hrmm som mig?" spurgte han stille om og bed sig let i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 10:32

Nikki smilede lykkeligt og lod sig blot blive skubbet ned og lægge i den dejlige sofa og sagde"årh dejligt elskede og jeg elsker os dig Morgan, jeg elsker dig så ufattelig meget, jeg ved endelig hva det er kærlighed betyder og jeg vil aldrig slippe det igen" Nikki mærket hans læber og så på den halv lammet Morgan og strøg ham over kinden og hvisket"som en gave til dig og mig, jeg vil være det på Min 18 års fødselsdag, og som en gave for dig, bliver jeg stærk dog ikke som dig, men jeg vil være din forevigt mærket med dit blod i mine åre, og dit bid igen, jeg vil kunne holde til smerte og ha mere med dig at gøre, men stadig være blid, og du kan suge blod fra mig elskede, jeg kan... kan bade i blod med dig i vores seng og bide dig ovenligt, skade dig ovenligt... jeg elsker dig skat, og vil være en del af dig," Nikki så ham i øjnene og ville ikke ha at Morgan troede han gjorde det for blot at blive et væsen fordi det gjorde han slet slet ikke !.... Nikki gjorde det for Morgan og hans skyld, os for sinn egen som en gave til sig selv fra sin elskede og os fordi han ville kunne være lidt mere dominerende overfor morgan og give ham modstand, og så ville han os kunne bide Morgan ovenligt og nyde Morgan... dog det med at blive kold... det skræmmede lidt Nikki og det at forandre sig...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 10:53

Morgan lå bare helt stille og bed sig i læben og lyttede bare på hvad han sagde, hans blik røg hurtigt op mod ham og han tænkte lidt over hvad han skulle sige "så du ønsker at blive en vampyr når du bliver 18år?" spurgte han stille om og viste ikke hvad han ellers skulle sige om det, han var nok lidt chokket over hvad han havde sagt og havde endelig ikke regnet med det. han så dog bare på ham og bed sig kort i læben "hør... jeg vil havde sit du vælger det, at du gør det for din skyld.. ikke for min.. ikke for vores.. for din skyld" sagde han og håbede at Nikki ville forstå det, han lod sine fingere glide op og ned af siden af ham. dog håbede han at Nikki ville forstå det at Morgan jo ikke ville havde at han gjorde nået for hans skyld "jeg elsker dig ligemeget hvad du er" hviskede han stille og kyssede hans brystkasse en enkel gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 10:57

Nikki ville ha sukket og muligvis ha gemt sig væk men smilede falsk og sagde"okay så dropper jeg det blot, fordi jeg gjorde det mest for vores skyld" selv om han vidste at han som 18 årig ville gør det for sig selv for sine egne selviske ønsker om at være sammen med Morgan og ikke blive for gammel for ham og beholde den samme krop og udseende dog lidt mere ? vampyr agtig måske. Nikki bed blidt Morgan i øreflippen blidt nip og sagde hviskende"jeg elsker dig Morgan" Nikki tog blidt om morgan og krammede sig ind til ham og hørte blot på det stille og rolige musik der kørte i baggrunden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 11:04

Morgan så stille op på ham og rystede let på hovedet "skat jeg siger ikke at du ikke må.. jeg vil bare ikke havde at du gør sådan nået hvis det ikke er for din egen skyld" sagde han stille og ville jo ikke være skyld i hvis Nikki begynde at fortryde nået, hvis han nu blev forvandlet til vampyr. han lukkede sine øjne kort i og lod sine fingerespidse glide hen over hans lår "jeg elsker dig mere" sagde han stille og kyssede hans brystkasse "har jo sagt at jeg intet vil havde imod hvis du sagde du gerne ville forvandles til en vampyr.. så længe du virkelig gerne vil blive det,.." sagde han stille og bed sig let i underlæben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 11:13

Nikki rystede på hovedet og sagde"jeg vil aldrig gerne længes efter at du dræber mig... det kan jeg ikke fordi det vil smerte dig og det er en smerte selv ingen gang jeg kan holde ud at tænke på... så det aldrig noget jeg kun vil for min egen skyld" Nikki kyssede Morgan og sagde"Næ jeg elsker dig endnu mere end du elsker mig og vis du ikke gir mig ret så smør jeg dig innd i chokolade og udstiller dig her hjemme i min seng" han grinte og sagde"og så slikker jeg på dig til du er helt ren, min lille slikkepind" Nikki kyssede Morgan op af halsen og nød at blive berør ved låret og sagde"Mmh det så dejligt elskede" Nikki berørte blidt Morgan igennem håret og nusset ham blidt der mellem hårlokkerne og lod virkelig nydelsen stige fra hovedet af Morgan og ned i kroppen på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 11:30

Morgan lyttede på hvad han sagde og nikkede stille til det han sagde "jeg vil elske dig ligemeget hvad du er, og hvis du ønsker at blive en vampyr så vil jeg,.. så vil jeg gøre dig til en vampyr den dag du beder mig om det" sagde han stille i det og ville elske Nikki ligemeget hvad, han var allerede forelsket i ham og intet ville ødelægge det. han grinte lidt af det han sagde og rystede på hovedet "jamen så må du smøre mig ind i chokolade for jeg elsker dig mere" sagde han og ville heller smøres ind i chokolade end at sige nået der ikke passede, han kyssede ham på brystkassen igen "du er så dejlig" hviskede han og blottede kort sine tænder i et smil, og kyssede ham et par gange på brystkassen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 20:36

Nikki rødmede over kyssenes bestemmelses sted på sin brystkasse men smilede blot til Morgan og berørte ham blidt i året og sagde"okay men... kan vi ikke komme til kompromi og sige vi elsker hinanden lige højt? fordi du kan umuligt elske mig højre end jeg elsker dig det ikke muligt" han grinte let og nussede blidt Morgan i hårrødderne. Nikki pustede blidt ud og kyssede Morgan på læberne og sagde"mmhh dejlige læber du har elskede" Nikki rejste sig op lidt efter og tog en klud og gjorde Morgan ren for chokolade og sagde"Sådan der så du ikke en chokolade gris mere smukke"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 22:01

Morgan så stille op på ham og smilte imens, han var virkelig glad for at de havde blevet gode venner igen og han derfor kunne hygge sig sammen med ham igen "hrmm.... okay så lad gå, men kun fordi jeg ikke kan sige nej til dig" sagde han og lukkede kort sine øjne i og kyssede ham bare tilbage, han lod sin tungespids glide igen over sine læber da de smagte af Nikki en dejlig smag "ikke så dejlige som dig" sagde han og lod bare sig selv glide ned i sofa'en, han lag sine hænder bag sit hoved "mmrh skat... bare bliv ved med at vaske mig" sagde han drillende i det og begynde at grine af det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 22:11

Nikki begyndte så småt at grine og sagde"uh jeg har forresten skrevet mig op til et universitet der ligger i en by ikke så langt her fra men... men? så skal jeg finde ny lejlighed elskede..." Nikki roede sig i hovedet og kom til at tænke på en virkelig sjov Yaoi og syntes egenlig lidt at ham og Morgan mindet meget om den anime der hed junjo romantica?. Nikki rystede på hovedet og bed sig i underlæben i det han betragtede ham lidt og sagde"Elskede... skal vi tage på nat klub i aften?" Nikki så lidt på Morgan og ventede på svar mens han lod sine læber berør Morgans ømt og følsomt, Nikki elskede virkelig Morgan højt, alt ved ham simpelthen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 22:20

Morgan så på ham og nikkede kort "når okay jamen så må du jo gøre det.. du skal jo heller ikke gå stå i dit liv bare fordi mit liv er gået i stå" sagde han lidt drillende i det da det jo var gået i stå i hans liv, dog ikke efter han mødte Nikki.. det havde jo fået oplevelserne i hans liv til at ryge op og ned hele tiden, og det var vel også ret så dejligt. han så hurtigt ned efter hans hænder, han smilte lidt af det og kunne godt lide når Nikki rørte ved ham. han vende dog sit blik op mod ham "det kan vi godt skat" sagde han stille og lag sin hånd på hans
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 22:25

Nikki smilede og sagde"eller vi kunne os blive her hjemme og hygge os med lidt af hvert som" Nikki gik hen til sin reol og sagde"film" han kastede nogen hen i sofaen og så kom der ellers mere"Spil? du sikkert ikke kender du ved spillemaskine, eller lave ? lidt ballade ude i byen eller Hmmmm??? tage et bad sammen blot ! i svømmepoolen ved den lokale svømme hal kunne det ikke være lækkert med lidt miksede drink og så musik i højtaleren der lige knap han høres og så blot nyde hinanden have det sjovt og tja ja... du har vel fattet min point" Nikki sendte ham dette her smukke skæve smil for at se rigtig drengerøvs agtig ud og gik hen til morgan og roede ham blidt i håret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 22:59

Morgan så bare på ham og satte sig op i sofa'en og nikkede "det kan vi også" sagde han og ville endelig gøre alt så længe han kunne være tæt på Nikki, han blev bare siddende i sofa'en og betragtede ham med sine øjne "skat jeg vil bare være sammen med dig, så du bestemmer hvad vi skal lave" sagde han og lag en hånd på hans inderlår og nussede ham blidt op og ned af inderlåret, han så op på ham og lag sin mave ind på hans mave "at bare være sammen og hygge.. mmrh jeg har fattet det" sagde han stille og bed sig let i underlæben og nød at mærke varmen fra Nikki mod sig, det var nok nået af det Morgan ville savne hvis Nikki blev en vampyr - at bare mærke den dejlige varme som han havde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 23:11

Nikki rødmede og smilede kært i det han sagde"Mmmh du så dejlig og årh" Nikki rødmede stærkt nu og holdte et lille støn nede der dog slap ud da Morgan nusset ham på inderlåret, det elsket! Nikki, der var nærmest intet bedre eller jo?, der var noget bedre, spænding, og at være nøgen med Morgan og lægge krop mod Krop.. Nikki ville aldrig mere gå den fejl at afvise Morgan elleer blot nægte noget, dog ville han nogen gange sikkert men han ville! helt klart næste gang det endte nær sex , ville Nikki ikke trække sig men gå smerten igennem og komme til nydelsen. Nikki kunne dog ikke lade vær med at føle.. at Morgan var lettere anderledes end han havde regnet med første gang?, det var lidt ligesom det farlige var gået af Morgan....??. Nikki kyssede blidt Morgan på munden og nød kulden han mærket. Nikki berørte blidt Morgan på hans lem uden på bukserne og sagde uskyldigt mens han så rigtig nuttet ud"undskyld jeg kan bare ikke lade vær... jeg elsker at rør ved dig Morgan" Nikki berørte blidt Morgans kind da han strøg den anden op af brystkassen på Morgan, ikke seksuelt blot blidt, følsomt, kærligt og forførende. Nikki smilede chamerende og sagde"jeg elsker dig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 23:41

Morgan så stille op på ham mens hans fingere kærtegne hans inderlår videre "det skal du jo sige" sagde han drillende i det, og var bare glad for at han havde ham tæt på sig. hans blik røg hurtigt ned da han mærkede hans fingere over sin lem, dog vende han sit blik op mod ham igen og smilte charmerende op til ham "mmrh.. jeg elsker også når du røre ved mig" sagde han stille og tog sin hånd til sig, inden han rejste sig op og lag sin hænder på hans hofter. han så bare ned på ham og kyssede ham en enkel gang på panden "du er sådan en irriterende unge" sagde han drillende i det og blottede kort sine tænder "skulle skaffe mig et par håndjern så jeg ved hvor jeg har dine hænder" sagde han og hævede det ene øjebryn, og trak ham helt tæt på sig. selv om Morgan havde en krop på 20år så havde han stadig sine humørsvingninger, hvor han kunne være sød mod alt og alle også i næste øjeblik kunne han virkelig være sur i det. dog var det svært for ham at ikke være andet end sød og kærlig overfor Nikki, da han virkelig var utroligt forelsket i ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 00:01

Nikki grinte og smilede kært til Morgan og sagde"Nååårh jeg ved nu ikke du begyndte, det burde være mig der lænket dig til et bestemt sted så jeg vidste hvor du var, dog ville jeg med glæde elske at du var nøgen i mens lille nuttede søde dejlige Morgan" han drillede ham nu og rakte flabet tunge og lagde sig tilbage i sofaen og knappede bukserne op og trak dem af sig for blot at få mere luft og sagde"aaahhh dejligt" Nikki lå nu kun i bokser. Nikki så på Morgan lidt og sså lidt på sig selv og sagde"Hmm... hva ville du sige til vis jeg fik Piercinger her i siden... du ved hver side? af min hofte ved maven" Nikki lod fingerne stryge hen ved mavens sider nær hofterne og betragtede sin mave lidt og kiggede så op mod Morgan igen og ventet lidt på svar.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 00:16

Morgan så bare stille over på ham og nussede ham let på hofterne "hej jeg har ikke gjort nået.. mmrh det ved du at jeg gerne vil" sagde han stille i det og ville slet ikke havde nået imod det, han ville endda med glæde havde at det skete. han vende sig om og så ned på ham, han smilte stort da Nikki smed bukserne. og han satte sig stille ned på hans lår dog holde han den ene fod nede på gulvet, for at være sikker på at han ikke var for tung. han lod sine fingere strejfe hans hofter og tænkte lidt over det, han trak lidt på skulderne og vende sit blik op mod ham "det ved jeg endelig ikke før du får dem.. men det vil nok se smukt ud til dig" sagde han stille i det og bøjede sig ned og kyssede hans brystkasse en enkel gang
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 10 Icon_minitime

Love elevator musik:::::::MOrgan
Tilbage til toppen 
Side 10 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Næste
 Lignende emner
-
» Musik.. :D
» til Morgan
» ta' det med ro (morgan)
» - Morgan
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum