|
| stilhed.. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 04:42 | |
| Yo så på hende og smilte "det ved du ikke nået om" hviskede han og slap hendes hånd og lag armen om hende istedet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 04:45 | |
| Hun havde mest lyst til at sige noget til det, men hun så bare på ham og skar ansigt af det. Hun så på ham, og smilte så igen, "Men du kommer ik ned til Satan"sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 05:00 | |
| Yo lo lidt "jov det gør jeg altså" hviskede han og kyssede hende på kinden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 05:03 | |
| Hun så på ham, "Nej du gør ej, jeg får dig med i himlen"sagde hun og strakte sig lidt for at kysse ham på kinden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 05:22 | |
| "Fie det kan du ikke" hviskede han og smilte til hende inden han rystede på hovedet "jeg høre ikke til der oppe" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 05:46 | |
| Hun så lidt trist på ham, "Jeg kan prøve"sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 05:52 | |
| han rystede på hovedet "det skal du ikke" hviskede han og kyssede hende på kinden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 05:53 | |
| Hun så på ham, og smilte let. "Okay så"mumæede hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 06:01 | |
| han gik hen foran hende og lag sine hænder på hendes kinde "skat du kan ikke gøre om på min fremtid" hviskede han og kyssede hende på munden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 06:06 | |
| Hun lukkede øjne i og gengældte hans kys. Hun vidste det godt, men ville helst ik indse det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 06:17 | |
| Yo blev bare ved mens han prøvede at for ikke at stjæle hendes sjæl han gik helt hen til hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 06:20 | |
| HUn nød det, og mærkede glæden i hende stige. HUn blev ved med at gengælde hans kys. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 06:26 | |
| Yo blev bare ved med at kysse hende men lidt efter stoppede han stille og så på hende mens han smilte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 06:30 | |
| Hun smilte til ham, og lagde sin ene hånd ved hans kind. Hun så ham i øjne, og aede blidt hans kind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 06:38 | |
| han bed sig i læben og smilte til hende han havde aldrig været så bange for at tage en piges sjæl før som han var ved at tage hendes og hendes havde han jo mest lyst til at tage |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 07:16 | |
| Hun smilte roligt til ham. Hun hendes sult efter blod hungrede nu, men hun ignorede den så godt hun kunne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 08:00 | |
| Yo rørte stille hendes læber med et finger mens han så ned på hendes læber |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 08:08 | |
| Hun smilte glad til ham. Hun roede ham blidt i håret, og smilte skævt. " Nu sidder det godt" grinede hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 08:13 | |
| Yo smilte "det er jo godt" sagde han drillende og kyssede hende på kinden han vende sig om og begynde at løbe væk fra hende mens han grinte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 08:18 | |
| Hun grinte, og så efter ham. "Neeej nu er jeg jo helt alene"grinede hun, og satte i løb efter ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 08:23 | |
| Yo løb så hurtigt han kunne og kravlede pluseligt op i et af et højeste træer og så sig omkring den lå ud til en lysning han så efter hende og smilte lidt ondt og ventede på hun kom tætter på inden han hoppede ned fra træet og tog sine vinger ud |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 08:29 | |
| Da hun så hans vinger skar hun ansigt. "Det jo snyd"råbte hun efter ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 08:32 | |
| Han landede foran hende og lo lidt mens han så på sine vinger "syntes jeg ikke" hviskede han og tog sin hånd hen til hende "vil du med" spurgte han blidt om og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 08:40 | |
| Hun så nysgerrigt på hans vinger, og smilte til ham. "Eh, ja" sagde hun stille, og så på ham med et lidt usikkert blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tors 26 Nov 2009, 08:47 | |
| han gik stille tætter på hende og tog hende rundt om livet "stol på mig" hviskede han og hev hende ind til sig inden han stille begynde at baske med vingerne han satte af med fødderne og fløj højere og højere op mens han smilte sådan nogenlunde til hende |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: stilhed.. | |
| |
| | | | stilhed.. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|