|
| stilhed.. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 07:27 | |
| Hun smilte lidt, men så ned igen. Hun kyssede ham blidt på kinden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 07:34 | |
| han smilte lidt "men hun findes ikke" mumlede han lidt og duftede til hendes hår inden han kyssede hende på håret og holde sig fald ned fra træet og landede lidt efter på jorden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 07:37 | |
| Hun så ned på ham, "Tror du"mumlede hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 07:43 | |
| Yo så op på hende og grinte ondt "hvis du kender sådan en pige, som vil rejse med mig hvor end det er, og virkelig elsker mig for den jeg er...... så sige til" brummede han om til hende inden han vende sig om og begynde at gå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 07:49 | |
| Hun efter ham, hun sprang ned fra træet og gik med lange skrid ved siden af ham. Hun gik ind foran ham, og så på ham. "Det gør jeg"mumlede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 07:55 | |
| Yo stoppede hurtigt op for ikke at gå ind i hende han så ned på hende og lag en hånd på hendes kind "hvordan kan du overhovedet sige det ?" spurgte han stille om og så den anden vej inden han så på hende igen "hvis du er det, kan du så klare at nogle gang du ikke ser mig, at jeg forsvinder og pluselig kommer tilbage, kan du klare min hårde side, kan du klare at jeg næsten aldrig er glad" spurgte han om og bed sig i læben inden han lukkede sine øjne i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 08:01 | |
| Hun så på ham, og smilte. "Ja, jeg kan..."sagde hun, hendes blik vilede på han lukkede øjne. "Jeg har klaret mit liv som menneske med smerte hver dag... og mit liv som vampyr har intil nu også kun været fyldt med smerte, mit hjerte slår ik så intet vil kunne slå det itu..."sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 08:06 | |
| Yo tog fat i hendes hage og kyssede hende på munden "men kan jeg klare det" spurgte han sig selv om |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 08:10 | |
| Hun smilte til ham, og nikkede kort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 08:21 | |
| Yo kyssede hende på panden "måske skulle jeg tage chancen" sagde han så blidt han kunne "eller måske ikke" hviskede han og så den anden vej |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 08:24 | |
| Hun så på ham, med et smil. "Tag chancen"sagde hun stille til ham, og kyssede ham bildt på kinden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 08:26 | |
| Yo bed sig hårdt i læben inden han så på hende igen "undskyld men kan jeg få lov til at tænke over det ?" brummede han og bed sig i læben da han ikke ville brumme af hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 08:33 | |
| Hun så på ham, og smilte lidt "self' tag al' den tid du vil have" sagde hun og smilte stort til ham. Hun kyssede ham blidt på kinden, og smilte sødt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 08:40 | |
| Yo lag sine hænder på hendes kinde og kyssede hende blidt på munden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 08:51 | |
| Hun gengældte blidt kysset. Igen mærkede hun glæden indeni, men tænkte ik over det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 09:00 | |
| Yo slap hende lidt efter han gispede lidt og bed sig i læben han så ned i jorden da han kunne mærke at han var tæt på at prøve at tage hende sjæl han lod sine hænder falde ned |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 09:08 | |
| Hun så lidt ned, og lukkede øjne kort. Hun så igen på ham med et lille smil, da hun ik rigtigt ellers vidste hvad hun skulle gøre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 09:13 | |
| Yo så op på hende "tæt på at dræbe os begge" hviskede han og bed sig i læben da han jo ikke ville gøre det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 09:19 | |
| Hun så på ham, " jeg ville ønske jeg kunne sige at det ik gjore noget". Mumlede hun stille, men smilte så alligevel til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 09:24 | |
| han lag hurtigt en hånd på hendes mund "ikke sige sådan nået" hviskede han uden at fjerne sin hånd han bed sig i læben men slap den lidt efter "jeg vil ikke havde du forsvinder" hviskede han og mente det han sagde det blidt som han ellers aldrig ville gøre hun gjorte nået ved ham som han ikke kunne forklare |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 09:34 | |
| Hun så ham i øjne, "Undskyld"sagde hun selvom det lød lidt underligt, fordi han jo holdt hånden over hendes mund. Hun lagde sin ene hånd på hans der stadig holdt hende for munden. Hun rykkede roligt hans hånd væk, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 10:19 | |
| "hvis jeg skal dø så ville jeg ikke tage dig med men en jeg hadet" hviskede han og kyssede hende på munden et par gange |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 18:20 | |
| Hun krammede ham, og smilte roligt. "Jeg forsvinder ik så let" hviskede hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 19:44 | |
| han smilte ned til hende "når du engang dør dør så vil du helt klart komme i himlen mens jeg vil komme ned til satan" sagde han roligt inden han så op på himlen og smilte til og lod sit blik glide ned på hende han kyssede hende en enkel gang i håret inden han tog hende i hånden og begynde at gå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 20:58 | |
| Hun smilte til ham, "jeg dør ik" sagde hun stille. Hun gik stille med ham, hun gav hans hånd et blidt klem. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: stilhed.. | |
| |
| | | | stilhed.. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|