|
| stilhed.. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tirs 24 Nov 2009, 07:07 | |
| han nikkede "har jeg da stadig lyst til, men at din sjæl er død det holder mig tilbage" hviskede han og kyssede hende på kinden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tirs 24 Nov 2009, 07:09 | |
| Hun så på ham, og smilte. "Så er du jo heller ik sååå farlig for mig"Grinede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tirs 24 Nov 2009, 07:24 | |
| Yo lo lidt "ja det er jo rigtigt nok" hviskede han og så ned af hende "men hvis du kender nogle mennesker så skal du nok holde dem væk fra mig" hviskede han og kyssede hende på kinden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tirs 24 Nov 2009, 07:26 | |
| Hun smilte til ham, "Det gør jeg ik"forsikrede hun ham. "Hvorfor skulle jeg dog kende nogle mennesker, de er jo bare mad"mumlede hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tirs 24 Nov 2009, 07:30 | |
| Yo så på hende og lo lidt mere "ja der findes jo nogle vampyr der er til dyr" mumlede han lidt surt og lod sit ene finger glide op og ned af hendes side |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tirs 24 Nov 2009, 07:33 | |
| Hun smilte til ham, "Ik mig dyr smager bare ik ligeså godt"sagde hun stille, og kyssede ham blidt på kinden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tirs 24 Nov 2009, 07:46 | |
| Yo lo lidt "deres sjæle er heller ikke lige så gode" hviskede han og kyssede hende på munden uden at tænke over det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tirs 24 Nov 2009, 07:51 | |
| Hun gengældte blidt kysset. Normalt mærkede hun denne intense glæde når hun havde suget et menneske til døden, men nu kom den pludselig og hun havde ik spist hvis man kunne kalde det det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tirs 24 Nov 2009, 07:56 | |
| han lag blidt en hånd i hendes nakke mens han blev ved |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tirs 24 Nov 2009, 08:00 | |
| Hun blev ved med blidt at gengælde hans læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tirs 24 Nov 2009, 08:15 | |
| Yo blev ved et stykke tid men lidt efter slap han hendes læber selv om han ikke ville |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tirs 24 Nov 2009, 08:16 | |
| Hun så ham i øjne, og smilte glad til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tirs 24 Nov 2009, 08:39 | |
| "skette der lige ?" spurgte han lidt overrasket over hvad han havde startet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 04:13 | |
| Hun smilte, og så ned. "Du var farlig"sagde hun stille, og så på ham igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 04:55 | |
| Yo lo lidt og strøj en hånd igennem hendes hår "bare alle vampyr var som dig" hviskede han så sødt han kunne og kyssede hende på kinden "men os godt" tilføjede han og kyssede hende på den anden kind "så ville jeg jo aldrig holde mine fingere for mig selv" mumlede han og strøj en hånd op og ned af hendes arm |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 05:15 | |
| Hun så på ham, og smilte stort. Hun så lidt ned, men smilte stadig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 06:14 | |
| Yo så på hende og kyssede hende i håret han gik lidt tætter på hende han bed sig i læben og gav et lille suk fra sig da han havde besluttet sig for aldrig kan kunne lide en pige som han kunne lide hende og det gik ham meget på |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 06:19 | |
| Hun så på ham med et lidt usikkert blik, "Hvad er der?"spurgte hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 06:55 | |
| han så ned på hende "jeg kan godt lide lide dig" hviskede han og bed sig i læben og slap den lidt efter "men jeg havde lovet mig selv at aldrig blive forelsket" tilføjede han lidt efter |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 06:58 | |
| Hun så på ham, med store øjne. Meget svagt blev hun rød over kinderne, men det var meget svagt. "Hvor har du dog lovet dig selv det?"spurgte hun stille, og så stadig på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 07:03 | |
| han gik lidt tætter på hende og gav et støn fra sig "jeg kunne aldrig leve op til en piges forventninger, jeg kan ikke lide at blive det samme sted" hviskede han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 07:05 | |
| Hun så på ham, "Jamen, hvis pigen ikke ville rejste med dig ville hun heller ik holde nok af dig"sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 07:13 | |
| han nikkede stille "ja men jeg regnede eller regner ikke med at der findes sådan en pige" mumlede han lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 07:18 | |
| Hun så lidt ned, "Nå ikke..."mumlede hun stille. "Hvad ville du sige hvis jeg sagde at du havde mødt hende?"spurgte hun, og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 25 Nov 2009, 07:25 | |
| han tænkte sig om "ville nok blive glad" mumlede han selv om han jo havde det svært ved at blive glad |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: stilhed.. | |
| |
| | | | stilhed.. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|