Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

stilhed..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 05:26

Yo smilte lidt da hun nynnede med han blev bare ved med at synge mens han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 07:31

Hun smilte for sig selv, og aede ham blidt på ryggen.
Hun så op på ham, og smilte stort til ham.
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 11:19

"du skøn" hviskede han og rejste sig stille op mens han så sig omkring
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 11:21

Hun smilte til ham, "Tak, det du også"sagde hun stille, og så på ham.
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 03:04

han så stille ned på hende og rystede på hovedet "vel er jeg ej" mumlede han lidt surt
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 06:47

Hun så på ham, og smilte "Jamen så er du dum"grinede hun.
Hun gik hen til ham, og gik lidt rundt om ham.
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 21:59

han nikkede hurtigt "det er jeg nemlig" mumlede han og så ned i jorden han strøj en hånd igennem sit hår og vende sig om og så hende ind i øjnene "jeg er dum holder dig fanget hos mig" mumlede han og bed sig i læben mens han vende sit blik ned mod jorden "jeg er ikke god nok til dig og det ved du godt" hviskede han og vende sig om mens han begynde at gå
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009, 02:09

Hun så på ham, og sukkede håbløst.
Hun gik med lange yndefulde skridt ved siden af ham.
"Du er god nok til mig!"sagde hun og så på ham.
"Det noget pis du siger..."sagde hun stille.
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009, 06:47

han rystede på hovedet "det er rigtigt det er mange andre drenge der fortjener dig og ikke mig" sagde han og så den anden vej da han ikke kunne klare at se på hende samtidligt
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009, 06:49

Hun så ned, og sukkede.
"Så sige vi det"mumlede hun trist.
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009, 07:38

han vende sig om mod hende "jeg elsker dig" hviskede han og hev hende ind til sig inden han kyssede hende
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009, 07:55

Hun gengældte det blidt, og pressede sig ind til ham.
Hun stoppede langsomt kysset og så på ham. "Jeg elsker dig" sagde hun lavt og så ned lidt forlegen.
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009, 08:17

"Fie" sagde han stille mens han lag sine arme om hende og gav et suk fra sig
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009, 18:24

Hun lagde hovedet ind mod han skulder, og lukkede øjnene.
"Ja" mumlede hun stille, mens hun stadig havde lukkede øjne.
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeTirs 01 Dec 2009, 05:38

han tøvede lidt og bed sig i læben mens han lag armene tæt om hende han lukkede sine øjne i og åbnede dem lidt efter og så ned på hende mens han slap sin læbe "vi....vil du være min kæreste ?" spurgte han stille om og prøvede at tvinge sig til at se den anden vej men kunne ikke
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeTirs 01 Dec 2009, 06:08

Hun belv svagt rød over kinderne.
Hun så på ham, og smilte lykkeligt til ham.
"Ja" sagde hun stille.
Hvis det ik var fordi hun var vampyr ville hun græde af glæde.
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeTirs 01 Dec 2009, 12:25

"dejligt" hviskede han og kyssede hende på næsen "men nu ved du godt hvad du går ind til ikke ?" spurgte han stille om og bed sig lidt i læben mens han så ned på hendes øjne
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeTirs 01 Dec 2009, 18:11

Hun så ham i øjnene, og smilte roligt og kært til ham.
"Ja det gør jeg" sagde hun stille, og kyssede ham bildt på kinden.
"Jeg kan godt klare smerte" sagde hun stille, og smilte til ham.
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeTirs 01 Dec 2009, 22:42

han strøj en hånd igennem hendes hår mens han så ned på hende og nikkede "godt" hviskede han og kyssede hende på panden "jeg elsker dig" tvang han frem da han ikke var god til sådan nået kærlighed
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeOns 02 Dec 2009, 01:44

Hun smilte til ham, og kyssede ham blidt på munden.
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeOns 02 Dec 2009, 02:29

han kyssede hende blidt tilbage og mærkede nået inde i sig selv om han aldrig havde prøvet før han hev hende helt tæt på sig
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeOns 02 Dec 2009, 03:38

Hun Blev ved med at kysse.
Hun lagde armene og halsen på ham.
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeOns 02 Dec 2009, 04:08

Yo tog fat i hende og satte hende op på et gren så han ikke skulle så langt ned for at kysse hende han lag sine hænder på hendes lår mens han blev ved med at kysse hende
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeOns 02 Dec 2009, 04:58

Hun blev ved med at kysse ham.
Hun følte sig helt glad inden i, det var underligt da hun normalt kun følte sig rigtig glad nå hun havde drukket blod.
Hun lænte sig ind til ham imens de kyssede.
Gæst
Gæst

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitimeOns 02 Dec 2009, 05:03

Yo blev lidt ved inden han stoppede han gispede lidt inden han så på hende og smilte han strøj en hånd igennem hendes hår "jeg kan ikke lige nu, sulten" hviskede han og så op og ned af hende
Sponsoreret inhold

stilhed.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 7 Icon_minitime

stilhed..
Tilbage til toppen 
Side 7 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Stilhed, Fuldkommen stilhed.
» ..... Stilhed