|
| stilhed.. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Lør 05 Dec 2009, 23:58 | |
| Hun fik øje på ham, og smilte lidt. Hun gik hurtigt hen til ham. "Hvad har du lavet?"hviskede hun og så let forskrækket på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Man 07 Dec 2009, 08:50 | |
| Han så op på hende og smilte lidt "jeg har ikke lavet nået" hviskede han og bed sig lidt i læben "undskyld at jeg blev sur før, ligger bare i min natur at blive sur over intet en gang i mellem" hviskede han og klappede på jorden ved siden af sig, for at få hende til at sætte sig ned. da han ikke selv kunne rejse sig op |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Man 07 Dec 2009, 09:09 | |
| Hun satte sig ved siden af ham, og krammede ham. "Det er okay"sagde hun stille, og lagde sit hoved ved hans bryst. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Man 07 Dec 2009, 09:15 | |
| han strøj hendes arm med 2 fingere "jeg er et fjols" hviskede han inden han begynde at nynne, han elskede så meget at bare sidde sammen med Fie |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Man 07 Dec 2009, 09:25 | |
| Hun smilte "nej du er bare dig" sagde hun stille. Hun lukkede øjnene og lyttede til hans nynnen. Hun følte sig tryg sammen med ham en følse hun ellers kun havde nå hun var ved sin skabers side. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Man 07 Dec 2009, 09:32 | |
| han nikkede "det er nok rigtigt nok" hviskede han og kyssede hende i håret, han havde aldrig prøvet at hade at være sur på en anden før og det føltes mærkeligt for ham han bed sig i læben, han gav lidt efter et suk fra sig og slap sin læbe og begynde at nynne igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Man 07 Dec 2009, 09:42 | |
| Hun smilte for sig selv. Hun nussede blidt hans brystkasse imens hun lyttede til ham. Hun begyndte stille at nynne med. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Man 07 Dec 2009, 09:47 | |
| Yo nød det og lag en arm om hende mens han nynnede videre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Man 07 Dec 2009, 09:55 | |
| Hun smilte glad, og så lidt på ham, men lukkede så igen øjnene. Hun nynnede stadig stille med på melodien, imens hun blidt kyssede ham på brystkassen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Man 07 Dec 2009, 10:02 | |
| Yo stoppede med at nynne, og så ned på hende og gav et gisp fra sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Man 07 Dec 2009, 10:12 | |
| Hun så forskrækket på ham da hun hørte gispet. "eeh"lød det lidt usikkert fra hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Man 07 Dec 2009, 10:15 | |
| Yo så på hende og kunne ikke trække vejret "ikke godt det der, kan lide det for meget" hviskede han og bed sig hårdt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Man 07 Dec 2009, 10:22 | |
| "Undskyld"sagde hun og så på ham med et trist blik. Hun ville helst ikke gøre noget han ik kunne lide. Hun så lidt ned, med et usikkert blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Man 07 Dec 2009, 10:25 | |
| han lag stille en hånd på hendes kind og gjorte så han så hende ind i øjnene "gør ikke nået" hviskede han og kyssede hende på næsen "ved ikke, hvis du gerne vil sådan nået, og her" sagde han og lo lidt efter og så sig omkring |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Man 07 Dec 2009, 10:33 | |
| Hun smilte til ham, og så ham i øjnene. "nejdu misforstod mig... Det er helt fint det her"sagde hun stille. Hun kyssede ham blidt på kinden, og smilte glad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Man 07 Dec 2009, 22:50 | |
| Yo smilte lidt "hvis du syntes" hviskede han og kyssede hende på panden mens han lag armene godt rundt om hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tirs 08 Dec 2009, 00:43 | |
| Hun smilte til ham, "elsker dig" sagde hun stille. Hun nussede blidt på kinden, og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tirs 08 Dec 2009, 01:39 | |
| "jeg elsker os dig" tvang han ordene frem og bed sig hårdt i læben, han hadet virkelig sig selv over at han ikke bare kunne sige sådan nogle ting |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tirs 08 Dec 2009, 02:02 | |
| Hun smilte, og så på ham. Hun kyssede ham blidt på munden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tirs 08 Dec 2009, 10:13 | |
| Yo tog fat i hendes håndled "Fie je...jeg kan ikke sige sådan nået desværre" hviskede han og så trist ned i jorden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Tirs 08 Dec 2009, 23:02 | |
| Hun så på ham og smilte. "det okay" sagde hun stille. Hun gav hans hånd et blidt klem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 09 Dec 2009, 00:08 | |
| han gav et suk fra sig inden han bed sig i læben, han så på hende et stykke tid inden han stille rejste sig op "jeg er nød til at smutte" hviskede han inden han hurtigt vende sig om og kravlede så hurtigt han kunne op i træet og hoppede videre til næste og videre og videre //out// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: stilhed.. Ons 09 Dec 2009, 01:48 | |
| Hun så på ham, "Jamen hej hej så"sagde hun stille da han var væk. Hun rejste sig, og begyndte at gå.
//out// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: stilhed.. | |
| |
| | | | stilhed.. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|